torek, 11. februar 2014

Diesel ustvarja povezanost

MI SMO POVEZANI – tako se imenuje nova oglaševalska kampanja kreativnega direktorja Nicole Formichettija za pomlad in poletje 2014. Konceptualno gledano gre za nadaljevanje njegove udarne kampanje, ustvarjanje skupnosti navdihujočih, pogumnih, kreativnih posameznikov, z veliko osebnega in umetniškega sloga.
te mladenič spominja na Billyja Idola, našega idola iz 80. let?
Tolpe, plemena, družine umetnikov, glasbenikov, modelov, pisateljev, urednikov, študentov in internet kreativcev, izbranih za Diesel kampanjo, povezujejo enaki ideali, to je spodbujati umetnost, živeti v skladu s svojimi prepričanji, zavračati ‘status quo’, ter s svojim imidžem spreminjati stališča.
Skupinska kemija pestre zasedbe posameznikov poudarja očitne ikonične portrete tolp: bajkerje, cyber punkerje, azijske pop zvezde, ledeno blond japonske najstnike… Skupni ideali lahko vodijo samo do slogana akcije "Mi smo povezani". Obstajamo skupaj, nismo sami, ampak povezani. Jep, svet je že dolgo samo globalna vas... kar ima svoje očitne prednosti.

Umetniško vodstvo:
Nicola Formichetti

Fotografija:
Inez and Vinoodh

Ni komentarjev:

Objavite komentar