MI SMO POVEZANI – tako se imenuje nova oglaševalska kampanja
kreativnega direktorja Nicole Formichettija za pomlad in poletje 2014. Konceptualno
gledano gre za nadaljevanje njegove udarne kampanje, ustvarjanje skupnosti
navdihujočih, pogumnih, kreativnih posameznikov, z veliko osebnega in
umetniškega sloga.
te mladenič spominja na Billyja Idola, našega idola iz 80. let? |
Tolpe, plemena, družine umetnikov, glasbenikov, modelov,
pisateljev, urednikov, študentov in internet kreativcev, izbranih za Diesel
kampanjo, povezujejo enaki ideali, to je spodbujati umetnost, živeti v skladu s
svojimi prepričanji, zavračati ‘status quo’, ter s svojim imidžem spreminjati
stališča.
Skupinska kemija pestre zasedbe posameznikov poudarja očitne
ikonične portrete tolp: bajkerje, cyber punkerje, azijske pop zvezde, ledeno
blond japonske najstnike… Skupni
ideali lahko vodijo samo do slogana akcije "Mi smo povezani". Obstajamo
skupaj, nismo sami, ampak povezani. Jep, svet je že dolgo samo globalna vas... kar ima svoje očitne prednosti.
Umetniško vodstvo:
Nicola Formichetti
Fotografija:
Inez and Vinoodh
Nicola Formichetti
Fotografija:
Inez and Vinoodh
Ni komentarjev:
Objavite komentar