V ljubljanskem Cityparku se je danes odprla prva samostojna prodajalna Cheek by Lisca. Slovenska znamka igrivega in zapeljivega spodnjega perila ter kopalk je tako dobila lasten trendovski kotiček, ki s svežo in svetlo podobo prinaša tako nostalgično romantiko, kot sodobni minimalizem. Že včeraj, pred uradno otvoritvijo, smo si novo Cheek prodajalno in njeno ponudbo ogledali tudi povabljenci in sedma sila, skozi večer nas je popeljala voditeljica Ula Furlan.
Prostor pred prodajalno so organizatorji spremenili v dekliško romantično spalnico, v kateri so manekenke in plesalci uprizorili zgodbo spontanih trenutkov v izbranih kosih blagovne znamke Cheek by Lisca. Tematsko so se sprehajali skozi udobje spodnjega perila in spalnega programa, a tudi na zapeljive čipkaste modele in igrivo barvite kopalke niso pozabili.
Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je ob pomoči Ule Furlan slovesno prerezal trak |
Po koncu uradnega dela dogodka za medije in povabljence smo si ogledali prodajalno, ki je opremljena v retro vzdušju. Poleg rednih kolekcij so v trendovskem kotičku na voljo tudi ekskluzivni modeli perila in kopalk, ki jih najdemo samo na tej lokaciji.
Barbara Pungerčič, vodja marketinga v Lisci in novinarka Dragica Sušnik |
V trgovini je že na prodaj nova kolekcija perila Cheek by
Lisca za pomlad in poletje 2014, v ponudbi prevladujejo naravni toni v zeleni, rožnati in
kavni barvi ter retro cvetlični potiski. Vodilo je 'nazaj k naravi' s ščepcem nostalgije, modeli so spogledljivi, udobni in kakovostni.
Ni komentarjev:
Objavite komentar