Znamka NIVEA je v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že 9. leto zapored pripravila vseslovensko dobrodelno akcijo Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe.
Šolanje in pridobivanje znanja sta sicer pri nas omogočena vsem otrokom, enakih možnosti za uspešen zaključek šolanja in uresničevanje življenjskih ciljev pa nimajo vsi. Otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejših družin že deveto leto zapored pomaga podjetje Beiersdorf z Učnim skladom NIVEA, ki je bil ustanovljen skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije. Sredstva v Učni sklad NIVEA se tudi tokrat zbirajo z modrimi srci. Letos bodo v njih zapisovali lepe besede, ki se jih učimo vse življenje. Z lepimi besedami se navajamo vsakdanjih prijaznosti, odpirajo nam tudi pot s pisano besedo pravljic, s katerimi se v otroštvu naučimo sanjati, upati in bolje razumeti svet.
Anita Ogulin iz ZPMS Ljubljana Moste Polje je pri akciji od samega začetka in s sabo nosi zgodbe vseh otrok, ki so jim pomagali. "V spomin in srce se vtisne vsak otrok, ki mu pomagaš in spremeniš življenje. Niti enega otroka ni, ki ne bi vsega prejetega na svoj način vrnil nazaj. Večina postane celo del naših prostovoljcev. Pomoč takšnim otrokom družbi prinaša velik potencial. Bitka je težka, a vredna truda."
Ena od štipendistk je danes 23-letna Lucija Gostinčar (na fotografiji zgoraj). V najstniških letih ji je mesečna štipendija Učnega sklada NIVEA pomagala, da si je lahko privoščila vsaj nekatere od stvari, ki so jih imeli njeni vrstniki in je zato nastopala bolj samozavestno. Na akcijo je ponosna tudi Breda Krašna, generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije. "Ponosni smo, da akcijo ljudje dobro poznajo ter ji zaupajo. Upamo, da z zbranimi sredstvi tudi letos dobimo vsaj deset novih štipendistov." Podobno pravi Nela Zadro, področna vodja marketinga za znamko NIVEA pri podjetju Beiersdorf: "Res smo ponosni, saj gre za lokalno idejo, ki so jo ljudje vzeli za svojo in nas vsako leto že nekaj mesecev pred začetkom sprašujejo, kako se lahko vključijo in kdaj se projekt spet začne."
Za vsako modro srce bo podjetje Beiersdorf. v Učni sklad NIVEA podarilo 0,25 evra. Modra srca lahko podarite prek spletne aplikacije na povezavi www.NIVEA.si/srce. Modra srca bodo v družbi ambasadorjev projekta skupaj z otroki zbirali tudi na posebnih dogodkih po slovenskih osnovnih šolah. Akciji so se letos pridružili znani obrazi in glasovi z radia in televizije. Letošnji ambasadorji, ki bodo zbirali modra srca med šolarji, so Ana Praznik, Lorella Flego, Ota Roš, Robert Erjavec, Marko Potrč in Lili Žagar. Pridružil se jim bo tudi dolgoletni prijatelj akcije, priljubljeni komik in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama.
Ni komentarjev:
Objavite komentar