V trgovini Massimo Dutti so predstavili najnovejše smernice te modne blagovne znamke. Osebno je to moja najljubša znamka, zaradi odličnega razmerja med
kakovostjo in ceno in v vseh letih, odkar obstaja tudi trgovina pri nas,
sem se z njihovimi kosi dobro založila. Trgovina Massimo Dutti v Emporiumu na 400 kvadratnih metrih ponuja najnovejšo modo trendovskih poslovnih in elegantnih oblačil, obutve ter dodatkov tako za ženske kot moške.
Danica Lovenjak s svojim ulovom |
Ženska kolekcija je namenjena poslovni in urbani ženski, ki se rada v svojih oblačilih počuti udobno in sproščeno, tako na delovnem mestu kot v prostem času. Posebnost letošnje kolekcije je pridih športnosti.
Moška kolekcija je namenjena sofisticiranemu moškemu, ki je rad urejen v vsakem trenutku dneva. Oblačila so udobna in dvigujejo samozavest. Massimo Dutti uporablja visokokakovostne materiale kot so svila, kašmir, volna (merino, alpaka, angora), ovčje usnje, kar pripomore k dobremu občutku, ko nosimo njihove kreacije.
Barve letošnje sezone tako v ženski kot moški kolekciji so bež, nežno siva, rjava in vinsko rdeča. Ker nove kolekcije oblačil, obutve in dodatkov prihajajo v trgovino dvakrat tedensko, boste zagotovo našli veliko zanimivega zase.
Massimo Dutti nas s svojimi kakovostnimi izdelki razvaja že od leta 1985, ko je sprva postregel samo moškim, a leta 1991 je znamko prevzela skupina Inditex (v katero spdajo tudi Zara, Stradivarius, Pull and Bear in Bershka), zato je kmalu po prevzemu lansirala še žensko kolekcijo, česar smo gospodične in gospe lahko samo vesele.
Jožica Brcar (Magistrat International), na sredini, v družbi novinarjev Nejca Simšiča in Hermine Kovačič |
Znamka je v teh letih doživela veliko prepoznavnost, njene izdelke se da dobiti v več kot 680 trgovinah v 65 državah. Tudi ponudba ljubljanske trgovine Massimo Dutti v BTC-ju, ki je v sklopu blagovnice Emporium, vas bo v vsakem pogledu očarala.
Ni komentarjev:
Objavite komentar