torek, 2. maj 2017

Oriflame praznoval 50 let v družbi Nine Badrić

V letošnjem aprilu je švedski lepotni velikan Oriflame praznoval 50. obletnico delovanja in ob tej priložnosti so nas povabili v Zagreb na praznovanje. V teh letih je Oriflame s pomočjo kakovostnih izdelkov in direktnega načina prodaje preko kataloga uresničilo sanje ter spremenilo življenje na bolje marsikomu. V kakovosti in tradiciji Oriflamovih izdelkov se je prepoznala tudi hrvaška glasbena diva Nina Badrić, ki je nedavno postala nova ambasadorka podjetja Oriflame.
Za zaščitni obraz Oriflama je bila izbrana, ker predstavlja ideal Oriflamove ženske. Krasi jo namreč tisti faktor x, ki združuje karizmo in šarm, s katerim osvaja svoje poslušalce. Je uspešna poslovna ženska in odlična glasbenica, njene pesmi govorijo o zgodbah naših življenj. Ni naključje, da je bila prav Nina izbrana za predstavnico Oriflama, saj jo ženske občudujejo zaradi njene pozitivne osebnosti in izjemnega vokala.
Njeno navdušenje nad življenjem, predanost delu in oboževalcem je nekaj, kar je povsem v skladu z vrednotami švedske kozmetične multinacionalke. Z Nino Badrić Oriflame začenja navdihujočo zgodbo. Krasila bo kataloške strani Oriflama in podajala mnenje o izdelkih, ki jih obožuje.
"Ena od najlepših stvari je, ko te vrhunska znamka izbere za svojega partnerja. Srečna sem, da lahko sodelujem z vrhunskimi znamkami, ki v meni prepoznajo kakovost. Oriflame je mednarodno podjetje, katerega izdelke poznam in uporabljam že zelo dolgo. Zelo počaščena sem bila ko so me povabili k sodelovanju in me izbrali za svojo ambasadorko," je na tiskovni konferenci za novinarje iz regije Zahodni Balkan povedala priljubljena pevka. Oriflame je v nadaljevanju večera za povabljence pripravil tudi zabavo, na kateri je Nina Badrić pela.
Oriflame, ki je v Sloveniji prisoten dobrih 20 let, sta leta 1967 ustanovila brata Jonas in Robert af Jochnick s prijateljem Bengtom Hallstenom. Pustili so službe, saj so imeli vizijo narediti podjetje z direktno prodajo naravne švedske kozmetike. Ime Oriflame je premišljeno, izhaja iz francoske besede 'Oriflamme', ki simbolično pomeni 'podati se v boj'. Originalen pomen, 'auriflamma', pa ima korenine v latinščini in pomeni 'zlati plamen'.
V prvih letih je podjetje izdelke za prevzem pripravljalo v kleti hotela Skandinavija, kjer jim je miza za namizni tenis služila kot del skladišča in prostor za pakiranje, ob prostih trenutkih so odigrali tudi partijo tenisa. Oriflame je bliskovito rastel in da bi ohranili nadzor nad kakovostjo ter omilili odvisnost od dobaviteljev, sta Jonas in Robert ustanovila prvo tovarno v Dublinu na Irskem.
Mnogi njihovi izdelki so se vpisali med kultne uspešnice, denimo univerzalni balzam Tender Care, ki je prišel na trg v zgodnjih 70. letih kot krema za predel okoli oči, a ker je bil tako učinkovit tudi za druge predele, je kmalu postal vsesplošno priljubljen.
Tender Care je Oriflamov najbolje prodajan izdelek vseh časov: prodanih je bilo že več kot 40 milijonov kosov. Omenimo še linijo Giordani Gold, ta je nastala leta 1976 po navdihu živahnosti, strasti in brezčasnega stila italijanskega življenskega sloga in je tudi kakovostno ter cenovno malce višjega razreda.
V začetku 80. let so švedski način direktne prodaje predstavili tudi na tujih trgih. Metoda je temeljila na širšem portfelju izdelkov in katalogu kot ključnemu prodajnemu orodju. Še en pomemben mejnik je bil, ko je Njeno Veličanstvo, švedska kraljica Silvia, skupaj z Oriflamom ustanovila World Childhood Foundation, katere cilj je delo z marginaliziranimi in osirotelimi otroci, posebej z deklicami. Ciljne skupine so otroci ceste, otroci, ki živijo v institucijah, mlade matere in spolno zlorabljeni otroci.
Leta 2007 je Oriflame združil več regijskih pisarn v skupno pisarno v Stockholmu in dosegel rekorden obseg prodaje več kot miljardo evrov. Pred dvemi leti je Oriflame predstavil novo revolucijo v kozmetiki, linijo NovAge za daljšo mladost kože, ki vsebuje učinkovite tehnologije in cilja na specifične probleme staranja.

Foto: Oriflame

Ni komentarjev:

Objavite komentar