četrtek, 7. marec 2019

Snežne kepe sreče so poskrbele za nepozabne zimske počitnice otrok

Pobudnika akcije, podjetji Henkel in Mercator, sta s pomočjo kupcev izdelkov Persil, Silan ter Somat na Mercatorjevih prodajnih mestih lani decembra in letos januarja zbirala sredstva za zimovanje 50 otrok iz socialno ogroženih družin. Dobrodelna akcija Snežne kepe sreče je tako že drugo leto zapored narisala nasmehe na obraze otrok, ki so uživali v nepozabnih zimskih radostih.


Henkel in Mercator sta dobrodelni projekt Snežne kepe sreče izpeljala skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenija (ZPMS), ki že več kot 60 let vsak dan pomaga otrokom in družinam v stiski ter pod svojim okriljem združuje 112 lokalnih zvez prijateljev mladine, te delujejo na celotnem območju naše države.


Konec februarja sta predstavnika podjetja Henkel in Mercator Bredi Krašni, generalni sekretarki ZPMS, še simbolično predala ček na novinarski konferenci ob koncu projekta Snežne kepe sreče. Zimovanje pa je še posebej razveselilo tiste otroke, ki so se želeli naučiti novih veščin v zimskih športih.
"Izjemno smo veseli in počaščeni, da že drugo leto sodelujemo v projektu, s katerim zagotavljamo zimovanje otrokom iz socialno manj prijaznega okolja. Trenutno so otroci že na Golteh, v Kranjski Gori in na Pohorju, v naslednjem tednu pa bodo otroci zimovali še v Trenti, Kranjski Gori, Piranu in v Pacugu,"
je povedala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS. Tudi prejšnje leto so socialno ogroženi otroci v okviru projekta lahko uživali na šestih priljubljenih zimskih letoviščih po vsej Sloveniji. Podjetji Henkel in Mercator sta enako ponosna na uspeh akcije, ki je ponovno doživela dober odziv kupcev.

Z leve proti desni: voditeljica Ula Furlan, Breda Krašna (ZPMS), Uroš Vodopivec (Henkel) in Tanja Durin (Mercator)
Ti so s svojim nakupom določenih izdelkov, denimo mehčalca za perilo, detergentov za pranje perila in posode ter pomivalnega stroja, WC obešank, krp in drugih pripomočkov za gospodinjstvo podprli dobrodelni projekt Snežne kepe sreče, je povedal Uroš Vodopivec, skrbnik ključnih kupcev v podjetju Henkel Slovenija.

simbolična predaja čeka zbranih sredstev
Tanja Durin iz Mercatorjevega oddelka korporativnega komuniciranja pa je dodala:
"Akcijo v sodelovanju s Henklom Mercatorjevi kupci očitno že dobro poznajo in se pozitivno odzovejo. Tudi v trgovinah poskrbimo, da so kupci o njej obveščeni in da prepoznajo dodano vrednost, ter vedo, da skupaj z ZPMS otrokom omogočamo nepozabna zimovanja. Seveda si vsi želimo, da takih akcij sploh ne bi potrebovali, vendar so še kako potrebne. Vsak evro šteje, vsaka pobuda in predvsem vsako otroško veselje, ki ga lahko omogočimo."
Na novinarski konferenci so predstavniki nato simbolično predali ček z zbranimi sredstvi od nakupov izdelkov generalni sekretarki ZPMS, še isti teden pa so otroci iz socialno šibkejšega okolja že lahko uživali nepozabne zimske počitnice ter sklepali nova prijateljstva.

Foto: Mediaspeed

Ni komentarjev:

Objavite komentar