Razred C je bil že doslej ena največjih prodajnih uspešnic pri znamki Mercedes. Novi razred C, ki bo oziroma je ponekod to pomlad že zapeljal na ceste (poleg njega je zunaj tudi prenovljeni GLA, o katerem sem že pisala), namerava to pot in ta vtis samo še utrditi. Najbrž številkam ne bo škodovalo dejstvo, da ga mnogi razglašajo za vizualno najboljši model C do sedaj (v primerjavi s predhodimi tremi generacijimi), medtem ko v Stuttgartu poudarjajo še naslednje izboljšave: redukcijo hrupa v potniški kabini, izboljšano zmogljivost motorjev in tudi aerodinamiko.
Dodajmo k temu razne tehnološke inovacije, zelo privlačno serijsko opremo in čistejše, še varčnejše motorje. Po merah je sodobnež od predhodnika daljši za 95 milimetrov, širši pa za 4 centimetre. Medosna razdalja je za 80 milimetrov daljša, tako je večji tudi prtljažnik s 480 litri prostornine. Ker je skoraj polovica avta izdelana iz aluminija, je vozilo sedaj v povprečju lažje za 100 kilogramov. Novo pa je tudi podvozje, kar bo vozilu (in posledično vozniku ter sopotnikom) omogočilo boljšo lego na cesti, boljšo vodljivost in več udobja. Na voljo so štiri opcije vožnje in sicer Comfort, ECO, Sport in Sport Plus. Za doplačilo je na voljo 'head-up' zaslon, na sredinski konzoli je drsna ploščica, občutljiva na dotik, tam se nahaja tudi sedempalčni (za doplačilo 8,4-palčni) barvni zaslon.
Notranjost vozila je zares impresivna, z veliko pozornostjo do detajlov in kakovosti. Enako kot pri razredu E bo tudi C na voljo bodisi z zvezdo na pokrovu motorja ali z večjo na maski avtomobila. Velike lopute za dotok zraka in ostro oblikovane konture žarometov pa poskrbijo za že na prvi pogled samozavesten obraz nove limuzine razreda C.
Prepričljive novosti
Tisto, kar je pri četrti generaciji razreda C takoj opazno, je bistveno bolj uglajena notranjost, ki je praktično na ravni prestižnejših modelov, pri čemer so se pri Mercedesu bržkone zgledovali predvsem po potniški kabini razreda S.
Kakovostna predelava in materiali, udobna športna oblika, prepričljiv zadek, privlačne barve in premišljene podrobnosti na avtu ustvarijo suvereno atmosfero. Nov je tudi t.i. 'pametni' prezračevalni sistem, ki (s pomočjo navigacijske naprave) zazna vožnjo skozi tunel in vklopi notranje prezračevanje. Razred C prihaja na trg s tremi paketi opreme, Avantgarde je za dinamične voznike, Exclusive za ljubitelje prestiža, AMG bo kot vedno zadovoljil voznike, ki prisegajo na čistokrvno športno vožnjo.
Kaj pa motorji? Za zdaj en dizelski in dva bencinska motorja, ki se jim bo pridružilo še več različic, tudi bencinski šestvaljnik s 333 KM. Zdaj pa še cene. Za najbolj osnoven model ‘bencinarja’ C 180 boste plačali 33.558 evrov, za C 200 36.414 in za dizelski model C 220 BlueTEC 38.675 evrov.
Kompromis med luksuznim in še dostopnim
Če sta razreda A in B namenjena predvsem pritegovanju novih strank k tej prestižni nemški znamki avtomobilov, bi lahko dejali, da razred C zadovolji predvsem tiste, ki želijo komfortno in sedaj tudi precej bolj luksuzno limuzino ‘srednjega’ razreda. Medtem, ko bodo dajali na stran za recimo razred S, jim tudi v tem avtomobilu zlepa ne bo manjkalo prav nič. Potencialni tekmeci, s katerimi se meri novi C, so vozila BMW serije 3, Audi A4 in prihodnje leto tudi Jaguar XE. Idealno vozilo torej za vse, ki plezajo po karierni lestvici navzgor in se želijo za to tudi nagraditi.
Novi C bo prepričal tako na službenih poteh kot v prostem času. Ker pa pri Mercedesu želijo, da bi v naravi vseeno pustili čim manj sledi, so motorji nove generacije, tudi ti, ki jih dobite v razredu C, med najčistejšimi v svetovnem merilu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar