Je vaš izbranec že legenda, vsaj za vas? Ima potencial, da se nekoč vpiše med kultne, vznemirljive moške? Z dišavo Be the Legend, novostjo iz Oriflamea, ki so jo ujeli v seksi in zapeljivo črno embalažo, bo On nedvomno bliže temu, da boste o njem upravičeno govorili kot o legendi.
Dišava, ki so jo pravkar lansirali na evropske trge, tudi k nam, je samozavestna, a še vedno deluje dostopno, vznemirjajoča, a ravno prav sproščena. Kajti moški, ki ve, da bo za seboj pustil kulten pečat, se ne trudi preveč, dovolj je njegov lastni šarm, medtem pa bo nova vonjava poskrbela še za izražanje njegovega značaja. Parfumska mojstrica Natalia Gracia-Cetto je ustvarila toaletno vodo za urbanega moškega, ki je ujet v očarljivi nemir svojega življenja
in zvesto sledi svoji poti. Srce dišave je svobodnjaški duh, ki ga izraža
usnje. Kot žarek
svetlobe se dišava umesti v tok dinamičnega velemesta.
Fuzija bergamotke z jabolkom in kardamomom križa sodobnost in značaj. Muškatni orešček in geranija ustvarita možat vonj, ki ga še poudari moč usnja. Ste zavohali odtenek
uporništva? Prav gotovo. Živahni jantar popelje njega in njegovo dišavo na pisano potovanje:
surov vetiver in topla semena tonke dodatno poskrbijo za njegovo edinstvenost. Kdo je moški, ki so ga uporabili v reklamni kampanji, mi kljub vnetemu iskanju po spletu ni uspelo ugotoviti. Je pa hudimano seksi, najbrž se strinjate. Njega ne morete naročiti, dišavo pa lahko in sicer v novem Oriflame katalogu št. 14, ki bo aktualen med 7. in 27. oktobrom.
Ni komentarjev:
Objavite komentar