Razred V je nastal na Vianovi zasnovi, le da so avto, ki je svetovno premiero doživel spomladi, zdaj je na voljo tudi v naših avtosalonih, pri stuttgartski znamki oplemenitili v slogu najboljših hišnih limuzin. Gre torej za razred družinsko-poslovnih kombijev, le da na visoki ravni, o čemer bo govora v nadaljevanju.
Komu je novi razred V sploh namenjen? Pri Mercedesu pravijo, da tudi družinam, ne le luksuznim VIP prevozom ali
prevozom gostov v 'boljših' hotelih. Sprejme namreč do osem potnikov, pri tem pa ponuja precej več kot običajno vozilo za velike družine. Že na prvi pogled je jasno, da pri razredu V z materiali niso varčevali, tako zunaj kot znotraj. Ekspresivno zunanjost zaznamuje dinamična igra linij in površin. Maska hladilnika z dvema lamelama in kakovostno zasnovani žarometi poudarjajo sprednji del novega V in mu dajejo značilen videz podnevi in ponoči.
Pri zunanjosti se da izbirati med petimi univerzalnimi in sedmimi kovinskimi laki. Platišča (16- ali 19-inčna), iz lahke kovine, vozilu vdihnejo športni značaj. Kar se tiče zunanjosti, jo poudarjajo pokromani okrasni elementi. Notranjost je moderno in prostorno zasnovana, z večfunkcijskim volanom v napa usnju, pokromano zaključno letvijo in prestavno ročico v napa usnju. Našteto je denimo vključeno v različico opreme Avantgarde.
Kot od takega vozila pričakujemo, so v njem poskrbeli za prenos informacij, odlično navigacijo in razne zabavne vsebine; napredni multimedijski in navigacijski sistemi za razred V so, z eno besedo, prepričjivi. Na poti do cilja ne bo dolgčas, vse potrebne informacije so vozniku in potnikom na dosegu prsta. Izpostavila bi visoko kakovosten zvočni sistem za prostorski (surround) zvok Burmester, ki pa je na voljo le za doplačilo. Enako velja za Comand on-line z DVD pogonom in TV sprejemnik. Za doplačilo je na voljo tudi Garmin map pilot in udobna prostoročna telefonija.
V pooblaščenih salonih po Sloveniji na kupce čakajo modeli V 200 CDI, V 220 CDI in V 250 BlueTEC, vsak s svojimi značilnostmi, opremo in predvsem motorji. Trije 4-valjni dizelski motorji z visokim navorom skrbijo za agilnost, suvereno odzivanje avta in nizko porabo. Najzmogljivejša izvedba je V 250 BlueTEC z močjo 140 kW (190 KM) in največjim navorom 440 Nm, ki ob dovolj razburljivi vožnji še vedno skrbi za trajnostno naravananost (pri tem velja izpostaviti Mercedesovi tehnologiji BlueTEC in BlueEFFICIENCY, ki v vseh novejših avtomobilih zgledno skrbita za nalogo). Pričakal nas bo 6-stopenjski mehanski menjalnik ali 7-stopenjski samodejni menjalnik 7G-TRONIC Plus (za doplačilo).
Varnosti pri Mercedes-Benzu namenjajo še posebno pozornost in v zadnjih letih so razvili kar nekaj sistemov, ki jim jih upravičeno zavida konkurenca iz premium segmenta. Vozila razreda V so opremljena z varnostnimi koncepti, zdaj že prepoznavnimi za znamko. To je tehnologija pametne vožnje Intelligent Drive, ki predstavlja vizijo znamke o udobni vožnji brez nezgod.
K slednjim prispevajo nepazljivost, slaba vidljivost ali nepredvidene nevarnosti. Mercedesova vozila (ne glede na serijo in razred) so že vrsto let znana po zelo visoki stopnji varnosti. Sistemov za preprečevanje nezgod je več in vsi so učinkoviti. Samodejno
ohranjajo razdaljo do spredaj vozečega vozila, po potrebi zavirajo in
svarijo pred nevarnostjo naleta ali vozili v mrtvem kotu. Potencialno
nevarne situacije sistem v novem razredu V zazna tako hitro kot še nikoli – in jih zato lahko tudi prepreči.
Edition 1 kot posebnost ob vstopu razreda V na trg |
Posebnost novega razreda V je tudi ekskluziven model, ki siši na ime Edition 1, ta pa je na voljo le ob vstopu novega razreda na trg (kar pomeni, da je zdaj pravi čas, da se odločite zanj). Edition 1 združuje privlačno zunanjost z visoko kakovostno notranjostjo, med drugim ima sistem COMAND Online in udobne sedeže ter naslone za roke iz napa usnja v kostanjevo rjavi barvi.
Znane so tudi že cene, ki jih je sporočil slovenski zastopnik znamke Autocommerce. Za vstopni model V 200 CDI bo treba plačati 39.990 evrov, model V 220 CDI je za tisočaka dražji, za model z najbolj zmogljivim motorjem, torej V 250 BlueTEC (ta je serijsko opremljen s samodejnim menjalnikom), bo treba z računa potegniti 46.990 evrov. Oprema Avantgarde bo stala še dobrih sedem tisočakov, ki jih lahko prištejete k prvotni ceni. Kdor želi o novem razredu V, ki je s koncem poletja prišel tudi v Slovenijo, izvedeti še več, ali se celo naročiti na testno vožnjo, lahko to naredi tukaj.
Ni komentarjev:
Objavite komentar