Na svetovni razstavi EXPO v Milanu, ki jo prirejajo vsakih pet let in traja šest mesecev, se svetovni javnosti predstavljajo različni dosežki. Letošnji moto svetovne razstave, ki poteka od 1.maja do 31.oktobra, je Nahraniti planet, energija za življenje (Feeding the Planet, Energy for Life). Razstavo v Milanu naj bi po napovedih obiskal vsaj vsak četrti Italijan, veliko gostov prihaja tudi iz Slovenije, saj po letu 1906 razstavo EXPO znova gosti Milano, ki je blizu nas. Temeljna ideja svetovne razstave je, da vsak posameznik ali država razgrne svetu svoj pogled na neko temo, vsebino oziroma področje.
Na Design weeku, tednu oblikovanja, se je predstavila tudi znamka Deborah Milano s svojo poletno kolekcijo ličil Water Effect. V sodelovanju z italijanskim oblikovalcem Alessandrom Mendinijem so oblikovali edinstveno embalažo rdečila za ustnice IL ROSSETTO, ki je Deborahin kultni izdelek. Ta maketa je služila tudi kot razstavni eksponat na Università Statale v letošnjem aprilu in maju.
Deborah Milano nova kolekcija ličil za poletje Water Effect v središče postavlja življenjsko pomemben element - vodo - in tako simbolično ponazarja vse funkcije, ki jih novi izdelki prinašajo koži: vlažijo, osvežujejo, zagotavljajo vodoodpornost in s posebnimi vlažilnimi polnilci skrbijo za mehkobo, voljnost ter polnejši videz. Kolekcijo je ekskluzivno oblikoval eden najbolj znanih italijanskih oblikovalcev Alessandro Mendini. Je prava paša za oči in ostala čutila, s svojo barvitostjo pa bo prijetna popestritev novih poletnih videzov. V Sloveniji bo ta poletna kolekcija na voljo od 30. junija dalje, ekskluzivno na policah trgovin DM (Drogerie Markt).
Leta 1962 so se pri Deborah odločili ženskam po vsem svetu ponuditi cenovno ugodne in dostopne, a kakovostne izdelke za ličenje. V letih, ki so sledila, se je podjetje osredotočilo na uresničevanje svojega poslanstva in širjenje svojih vrednot – demokratizacije kozmetičnega trga in zlivanje lepote, mode in oblikovanja. Te vrednote, ki so Deborah vedno gnale v prihodnost, blagovna znamka še danes deli s svojim rojstnim mestom, Milanom. Leta 2000 je Deborah v proces izdelave ličil vključila svetovno znane oblikovalce, katerim je sprva naročila, naj oblikujejo grafičen dizajn, ki bi pritegnil potrošniške poglede, kasneje pa jim je dala nalogo oblikovanja različnih oblik stekleničk in embalaž, ki naj bi služile kot prepoznavni dejavnik blagovne znamke v prihodnosti.
Med vsakoletnim milanskim oblikovalskim tednom se podjetje s predstavitvami zanimivih projektov s svetovno znanimi partnerji spusti v izražanje privrženosti odličnemu oblikovanju. Oblikovalci Frida Doveil in Mario Trimarchi, Gwaenel Nicholas, The Fake Factory, Autobahn in Paola Navone so za Deborah Milano oblikovali spektakularne, edinstvene inštalacije, ki delijo brezkompromisno osredotočenost na obliko in barvo, hkrati pa se vsaka izmed njih ponaša z oblikovalskimi značilnosti svojega ustvarjalca.
Letos je Deborah Milano na svojo stran pridobila še enega svetovno znanega oblikovalca, Alessandra Mendinija. Ta svetovno znani italijanski arhitekt, oblikovalec in umetnik je oblikovanje ponesel do neslutenih višav. Njegova dela so bila razstavljena v muzejih širom sveta, v vlogi arhitekta pa je oblikoval tudi železniške postaje in stolpe. Njegovi projekti industrijskega oblikovanja so pridobili ikonski status. Ko združite Alessandra Mendinija, mednarodno priznanega umetnika, ki soustvarja prihodnost oblikovanja, in Deborah Milano, znamko, ki ustvarja prihodnost italijanske kozmetike, je rezultat izjemen.
Alessandro Mendini s svojo skulpturo za Deborah Milano in EXPO 2015 |
Skupno sodelovanje je obrodilo sadove z legendarnim proizvodom Deborah Milano, IL ROSETTO, rdečilom za ustnice, ki je letošnje poletje na voljo v omejeni izdaji v kolekciji ličil Water Collection. Seveda s podpisom A. Mendinija. Skulptura je v obliki odprte tube z rdečilom za ustnice, ki stoji na svojem pokrovčku. Skulptura je visoka osem metrov, zgrajena pa je iz jeklenih cilindrov s premerom 1,2 metra. Sama tuba je prekrita z digitalno natisnjenim filmom, ki prikazuje stilizirane vodne lilije. Gibljiva struktura z vrtenjem navzgor in izven cilindra opazovalcu predstavlja različne podobe.
Deborah Milano, ki se je pridružila projektu EXPO in prevzela njegov koncept, je predstavila prvo make-up kolekcijo, ki je v celoti posvečena najpomembnejšemu viru energije našega planeta. Izdelki 'vodne' kolekcije ličil Water Effect se ponašajo z dizajnom, ki spominja na vodne kapljice, s kozmetičnim učinkom, ki spominja na svežino, ki jo voda podari koži in z delovanjem, ki spominja na učinke vode na koži (vlaženje ali vodoodporne formulacije).
Kolekcijo sestavljajo štirje izdelki v omejeni izdaji, katerih embalažo je ustvaril in razvil Alessandro Mendini: negovalno rdečilo za ustnice v štirih barvnih odtenkih, senčilo za veke v štirih kovinskih odtenkih, tekoči eyeliner v petih barvnih odtenkih in sijoče senčilo za veke. Čudovit 'eye gloss' je ustvarjen tako, da zagotavlja kul sijaj mokrega videza. Čista, lahkotna konsistenca na vekah pusti dolgo obstojen svetleč sijaj in moker videz.
Tekoči eyeliner v obliki gela pusti za sabo črto žive vinil barve. Formula, ki je vodoodporna in odporna proti packanju, ves dan daje vtis, kot da ste jo pravkar nanesli. Ultra precizna konica je popolno orodje za risanje tako tankih in subtilnih linij kot tudi debelejših in bolj dramatičnih črt. Vlažilna pena v senčilu na vaših vekah pusti zaščitni film modnega kovinskega odtenka. Konsistenca pene zagotavlja brezhibno nanašanje, za seboj pa pusti čisto, matirano barvo. Rdečilo za ustnice IL ROSETTO je na voljo v formulaciji, ki so jo razvili v laboratorijih skupine Deborah. Rdečilo omejene izdaje je kremasto, kar ustnicam ne zagotovi le brezhibne prekrivnosti, barve in neverjetnega sijaja, temveč tudi vlažilni učinek, ki ustnice razvaja tudi do 10 ur.
Da bomo skupaj počastili ta pomemben dogodek - vsekakor upam, da boste EXPO v Milanu tudi sami obiskali - eni od bralk podarjam set ličil za oči iz nove kolekcije Water Effect: v njem so gelasto, dolgo obstojno črtalo za oči v odtenku Dragonfly Blu, gloss za veke za moker videz in penasto kremno senčilo za veke s kovinskim lesketom v odtenku Blu Lotus. Pošljite elektronsko pošto s svojimi podatki na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com in seveda odgovorite še na nagradno vprašanje: Kje je doma kozmetika Deborah? Kot sem že namignila, v tistem mestu, kjer vsakih pet let poteka tudi razstava EXPO. Veliko sreče! Časa za sodelovanje imate do 26. junija 2015.
Ni komentarjev:
Objavite komentar