Na prijetnem druženju s Shiseidom kar ni bilo konca novostim te blagovne znamke. A najbolj nas je očarala dišava Ever Bloom, krhka, nežna in opojna ter večna v neminljivi lepoti, kot je očarljivo pripoved o njej povzela Simona Caletti, nacionalna Shiseidova trenerka.
Novi Shiseidov vonj je mamljiv in zadane nežno ter nenapovedano, je kot cvetenje bele rože, ki v trenutku sprosti zapeljiv vonj, ki se ima moč za dolgo ustaviti v prostoru. Še druge novosti kultne japonske kozmetične blagovne znamke, ki ustvarja pod sloganom 'Ker je lepota že v vas!' pa smo predstavniki sedme sile spoznali na sedežu uvoznika znamke Everet International d.o.o., Ljubljana, med njimi je tudi novi serum za oči Ultimune Eye, o njem in o drugih novostih bom v naslednjih tednih še kaj napisala.
z leve: Tanja Šumi, vodja znamke Shiseido, Simona Caletti in Tanja Pelicon, umetnica ličenja Shiseido |
A osredinimo se tokrat samo na vonj, ker je že o njem veliko za povedati: "Iskal sem aromo ženskega vratu, tako čisto, kot rosa," je povedal kreator novega vonja, Aurelien Guichard. Cvetna dišava združuje skromnost in usodno moč, ki razkriva lepoto ženske. Na Japonskem izbira
dišave in estetsko nanašanje le-te veljata za čutno izražanje nežnosti
in uglajenosti. Tradicionalno so se obleke in lasje prepojile z dišečimi
aromami.
Prav
ta umetnost je navdih za Shiseidove kreacije, vključno z novo
dišavo Ever Bloom, ki je skrivnostna olfaktivna tančica, ki
telo prekrije kot druga koža. Kodo (po japonsko umetnost uživanja v aromah) je mistična ceremonija in tudi zabavna igra. V japonski kulturi je enako pomembna, kot čajni obred ali ikebana, umetnost sestavljanja cvetja. Med potekom ceremonije se udeleženci potrpežljivo naučijo 'slišati aromo' (ja, prav ste prebrali!).
Kozmetična hiša Shiseido je polna te tradicije in svojo filozofijo deli tako, da ustvarja dišave, ki so predvsem izkušnja, manifest drznosti in umetniška odločnost. Že od vsega začetka je japonski blagovni znamki uspelo popolno mešanje umetnosti in lepote. Shinzo Fukuhara, sin ustanovitelja in prvega predsednika družbe, je že leta 1915 denimo ustanovil oblikovalski oddelek, ki je ustvaril vizualne aspekte različnih stekleničk in številnih oglaševalskih kampanj. V ospredju vseh je bila prav cvetica.
še moja malenkost: Dragica Sušnik z novim vonjem Ever Bloom |
Oddelek je prav tako oblikoval znani logotip podjetja, ki predstavlja prepletene veje kamelije. Leta 1919 si je Fukuhara zamislil Shiseidovo galerijo, katerega del je muzej moderne umetnosti, drugi pa kreativna ustvarjalnica, ki še danes v srcu soseske Ginza (tam je tudi sedež korporacije Shiseido) medse sprejema obetavne mlade umetnike in umetnice.
Ni komentarjev:
Objavite komentar