Nekateri pravijo, da že za zajtrk vsak dan popapca celo Micro. Drugi zatrjujejo, da spi kar v šasiji dirkalnega modela GT-R in menda na boku. Vse, kar vemo, je, da mu je ime Paul Eames in da je Nissanov hišni dirkalni voznik!
legendarni The Stig - skrivnostni jezdec vseh mogočih površin iz oddaje Top Gear |
Medtem ko se ljubitelji jeklenih konjičkov pripravljamo na težko pričakovano novo sezono BBC-jeve televizijske oddaje Top Gear, je Nissan končno snel čelado svojega vrhunskega evropskega testnega voznika, tako da ga je prvič predstavil javnosti. Paul igra ključno vlogo v ekipi, ki zagotavlja, da je vsako novo vozilo, ki ga razvije Nissan, v dinamičnem smislu najprimernejše vozilo za ceste v EU. Kot eden od štirih strokovnjakov zunaj Japonske, ki si je zaslužil Nissanovo najvišjo vozniško licenco, testira Paul Eames vozila na Nissanovih testnih poligonih po vsem svetu.
Nissanov Stig je Paul Eames |
Z več kot 20 let izkušnjami pri Nissanu Paul nagonsko začuti, kdaj je šasija novega vozila optimizirana za najboljšo uravnoteženje med zmogljivostjo in udobjem za potnike. Ne samo, da Paul za volanom izkazuje skoraj nadčloveške sposobnosti, ima tudi izjemno sposobnost, da se vživi v Nissanove stranke in prepozna njihove potrebe in želje. Paul je razložil: "Z novim modelom GT-R, ki se bo začel prodajati
poleti, smo želeli ustvariti vozilo, ki je vznemirljivo, a se v
zahtevnih pogojih dobro drži cestišča in ohrani neverjetno stabilnost,
to pa je točno to, kar si želi vsak lastnik GT-R."
A pri razvoju najbolj prodajanih modelov, kot sta Nissan Juke ali Qashqai, so pravila drugačna. "Ti avtomobili morajo biti okretni, stabilni in zelo varni, obenem morajo za svoje nove lastnike poskrbeti z udobjem ter prilagodljivostjo," je ocenil Paul, ki je svojo avtomobilistično kariero začel sredi osemdesetih let kot tehnik.
Paul pa ni zgolj zadolžen za skrajšanje voznih časov posameznih krogov, čeprav je pri tem izjemno dober. Njegova glavna naloga je, da poskuša najbolje simulirati vožnjo Nissanovih strank v vsakdanjih situacijah. "Vozim z različnimi hitrostmi, na različnih položajih na cesti, po robnikih, po slabo vzdrževanih cestah, na avtocestah in v gnečah, kjer se zahteva pogosto ustavljanje in speljevanje. Za Nissan je najpomembnejša kakovost vozne izkušnje. Samo tako lahko resnično ocenim dejansko dinamično zmogljivost vozila in se prepričam, da je primeren za stranko."
novi GT-R modelsko leto 2017 |
The Stig v oddaji Top Gear za volanom Nissanovega kultnega modela GT-R R35 |
Paulova naloga je zahtevna, saj Nissan razvija avtomobile za trge po vsej Evropi. Tam pa se ceste razlikujejo od države do države, pa naj gre za konstrukcijo, materiale ali kakovost površine. Mogoče je lahko neki način vožnje v posamezni državi dinamičen, a je za drugo državo povsem neprimeren. Zaradi tega Nissanov Stig potuje po vsej celini, od Arktičnega kroga, kjer vladajo hladne razmere, pa vse do Španije, kjer je vreme bolj vroče.
novi Juke |
Trenutno Paul sodeluje z Nissanovimi inženirji za razvoj avtonomne vožnje, ki bodo tehnologijo prilagodili strankam po vsej Evropi. Nissan se že uveljavlja kot vodilno podjetje pri razvoju te nove tehnologije, saj bo tehnologija ProPilot (avtonomna vožnja po enem pasu) prvič predstavljena trgu naslednje leto v okviru modela Nissan Qashqai.
"Avtonomna vožnja pomeni, da dobi voznik več nadzora, da ohrani navdušujoče elemente vožnje in prepusti manj razveseljujoče elemente tehnologiji, obenem pa izboljša varnost. Ta tehnologija je zame in za ekipo inženirjev Nissan Europe nadvse razburljiva, saj stojimo na pragu velikih sprememb v celotni avtomobilski industriji," je še navrgel Stig, preden je zopet nadel čelado in odbrzel na novo misijo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar