David Beckham, več kot le nogometna in stilska ikona, je podpisal dolgoročno pogodbo z znamko Biotherm Homme. Cilj sodelovanja je vplivati na navade moških, ko gre za nego kože. Beckhama je revija People razglasila za najbolj seksi moškega na svetu, čemur je skoraj težko ugovarjati. Res je vroč.
Ni pa samo seksi obraz in telo, bil je zelo uspešen športnik in ambasador UNICEF-a za pomoč otrokom. Tudi sam je znan po predanosti družinskemu življenju (tisti spodrsljaj iz preteklosti smo že pozabili). Prav nič presenetljivo torej, da je postal simbol svoje generacije, po katerem se zgledujejo mnogi moški (tudi zato, ker je bil David pravzaprav prvi metroseksualec oziroma je utemeljil ta izraz).
Biotherm Homme, skupina L’Oréal Luxe (vodilni v moški negi kože) in Seven Global, skupni projekt Davida Beckhama, Simona Fullerja in skupine Global Brands, ki kotira na hongkonški borzi, so najavili dolgoročno partnerstvo pri nastanku nove linije izdelkov za nego moške kože, ki bo na svetovni trg prišla prihodnje leto, torej 2017. S tem dogovorom pa je Beckham postal prvi ambasador znamke Biotherm Homme
na globalni ravni. Prva Beckhamova kampanja za Biotherm Homme (za
vlažilec Aquapower) bo lansirana prihodnji mesec kot on-line kampanja.
Kaj pomeni to - biti gentleman - nam je David razložil v videu,
ki ga najdete na spodnjem videu na Youtube.
Beckham je ob tem še povedal, da je navdušen nad sodelovanjem z Biotherm Homme in da je že več let razmišljal o tem, da bi naredil svojo linijo izdelkov za nego moške kože. Iz svojih izkušenj pač najbolje ve, kaj sodobni moški potrebuje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar