Republika banana je od včeraj v Sloveniji! Banana Republic nima zveze s političnim položajem ali stanjem duha v državi, pač pa z modo. Gre namreč za znano blagovno znamko oblačil in modnih dodatkov, ki je bila ustanovljena leta 1978 v San Franciscu.
Z več kot 750 trgovinami v 23 državah sveta je Banana Republic del ameriške multinacionalke GAP Inc., kamor spadajo tudi blagovne znamke GAP, Old Navy, Athleta in Intermix. Včeraj je Ljubljana postala četrta evropska prestolnica, kjer je vrata odprla Banana Republic, takoj za Londonom, Milanom in Parizom.
Slavnostno odprtje novega nakupovalnega kotička v blagovnici Emporium v BTC-ju, ki sta ga opravila Jožica Brcar, komercialna direktorica Magistrat International in arhitekt Matjaž Pangerc (na fotografiji zgoraj), je prišlo pogledat veliko ljubiteljev mode in znanih obrazov, novinarjev, modnih urednikov ter blogerjev.
Domen Valič in Uroš Smolej |
Kaj za letošnjo pomlad ponuja ta ameriška blagovna znamka ženskih in moških oblačil ter modnih dodatkov, ki že 38 let skrbi za udobno in modno življenje svojih kupcev? Oblačila nosijo pridih klasike s sodobnimi detajli, ki so značilni za urbani način oblačenja, so sproščena, uporabna ter narejena iz kakovostnih, pretežno naravnih materialov.
Judita Zidar in Jožica Brcar (ki nosi 'it' majico iz trenutne ponudbe) |
Brezčasni kosi oblačil, ki nikoli ne gredo iz mode, slovijo po športno-elegantnem slogu, naravne odtenke bež in zemeljske bodo to sezono popestrili globoka gozdno zelena barva, ki je meni osebno zelo ljuba, vijolična, roza in pariško modra.
Ljubiteljice bolj razgibanih ploskev bodo razveseljevali rožnati vzorci, 'it kos' trenutne ponudbe, ki jo bodo seveda redno osveževali, pa je ljubka majica iz debele tkanine v zeleni barvi s pošitki bleščečih kamenčkov v obliki čebelic. Z Banana Republic je pomlad tako čisto zares prišla med nas.
Ni komentarjev:
Objavite komentar