Tokrat so končno na vrsti moški. Modna znamka Police jih bo to pomlad
navdušila z unikatnimi prikazovalniki časa iz jekla na usnjenih paščkih.
Za popestritev in večjo opaznost bodo poskrbeli barvni kontrasti in igrivi
detajli na številčnici.
ura iz nove kolekcije, 129 evrov |
Police je ikonična italijanska blagovna znamka, na trgu od leta 1983, ki se je spomnimo predvsem po odličnih sončnih očalih, ki so hitro postala del popularne kulture in so bila vedno priljubljena tako med zvezdniki kot navadnimi smrtniki. Leta 1997 je Police izdal svojo prvo parfumsko linijo in leta 2003 predstavil še prvo kolekcijo zapestnih ur, k modnim dodatkom pa so se pri znamki usmerili po letu 2008.
zapestnica Shock, 89 evrov |
zapestnica Superior, 65 evrov |
Da je Police znamka za prave moške, dokazuje tudi izbira 'mačotov' za njihove oglasne kampanje, iz katerih se spomnimo Brucea Willisa, Davida Beckhama, Georgea Clooneya, Antonia Banderasa in nenazadnje brazilskega nogometnega genija Neymarja.
verižica Armature, 55 evrov |
Pri
oblikovanju nakita Police ostaja zvest svojim koreninam in zapriseženim
rokerjem. Usnje se prepleta z jeklom, ki daje videz neobdelane kovine.
Krasijo ga značilni Police simboli, kot so križi in lobanje. Moden izgled z zanimivi detajli po dostopnih cenah vam je že na voljo v poslovalnicah Slowatch ali na spletni strani www.slowatch.si, na zgornjih slikah pa si lahko ogledate nekaj izbranih kosov iz nove kolekcije.
Ni komentarjev:
Objavite komentar