Minuli petek je vrata svojega novega doma odprla trgovina Esprit. Urbana blagovna znamka je v nakupovalnem središču Citypark v Ljubljani pripravila dogodek, ki je povezal modo, ples in glasbo. Predstavitev spomladanskih trendov so začinili znani obrazi, ki so v duhu spomladanske Espritove kampanje #ImPerfect predstavili najnovejše modne smernice.
Po modni pisti so se sprehodili: plesalca Ula Šemole in Željko Božič, manekena Sabina Remar in Taiji Tokuhisa, DJ Rydel Ashley in voditeljica dogodka Anamarija Mitič. Modni performans je sledil ideji zabavne spomladanske Espritove kampanje, v kateri posamezniki izražajo svojo ustvarjalnost in individualnost skozi ples. Saj poznate občutek, ko zaslišite znano melodijo, ki kar kliče po plesu – ne glede na to, ali ste profesionalni plesalec ali pa je vaš plesni slog posrečeno nepopoln.
Zgodbo blagovne znamke Esprit so leta 1968 začeli ustvarjati v sončni Kaliforniji. Navdihujoče kolekcije tako pogosto črpajo iz svojih korenin. Oblačila za ženske, moške in otroke so narejena iz kakovostnih materialov, dajejo velik poudarek detajlom ter zasledujejo Esprit slogan, ki se glasi: "Počutite se dobro, da boste videti dobro". Pozitiven odnos do življenja, družbe, družine in prijateljev je glavno vodilo blagovne znamke Esprit, ki je prisotna v že več kot 40 državah sveta.
Kampanjo z naslovom #ImPerfect so pri Espritu prvič predstavili konec leta 2015. S spomladansko kolekcijo nadaljuje velik uspeh, ki ga je doživela na globalni ravni. Zabavna in plesno obarvana vsebina kampanje prinaša pomembno sporočilo o izražanju naše osebnosti.
V spomladanski kampanji se 12 popolnoma različnih posameznikov izraža skozi ples in legendarno pesem iz 90. let 'Pump up the Jam'. Rezultat kampanje je igriv in oseben odnos posameznikov do mode.
"Navdušeni smo nad pozitivno energijo, ki smo jo uspeli ustvariti s kampanjo #ImPerfect in s tem krepitvijo blagovne znamke Esprit. Prenovljena blagovna znamka se je tako ponovno vzpela v sam vrh modne industrije," je povedal Arnd Müller, vodja marketinga pri Espritu. Spomladanski trendi znamke prepletajo različne vzorce in teksture materialov v značilnem sproščenem Espritovem slogu.
Trendi in enostavne silhuete pritegnejo z zanimivimi potiski, izvezenimi detajli, modnimi širokimi hlačami krajših krojev in lahkimi padajočimi suknjiči, ki predstavljajo novo obdobje nošenja jeansa. Pridružite se tudi vi modnemu in plesnemu gibanju na družabnih omrežjih in postanite del Espritove skupnosti s pomočjo hashtaga #ImPerfect.
Ni komentarjev:
Objavite komentar