NV200 v obliki bodisi furgona bodisi kombija s 7 sedeži na trg kompaktnih dostavnih vozil prinaša nova merila prostora, udobja in praktičnosti. Zunanjost je kompaktna, notranjost prostorna, v tovornem delu pa lahko naenkrat peljemo dve standardni europaleti, kar bo navdušilo poslovne uporabnike. Nissan Furgon NV200, verzija Acenta z motorjem 1.5 dCi 110 KM je z enimi stranskimi drsnimi vrati na voljo že od 18.200 evrov z DDV-jem, različica kombija pa od 21.128 evrov naprej z DDV-jem. Nissanovo kompaktno lahko gospodarsko vozilo NV200, ki ga sicer proizvajajo za evropski trg v Nissanovi tovarni v Barceloni, je že na voljo pri slovenskih pooblaščenih trgovcih.
Serijska oprema vključuje ročno klimatsko napravo, radio s CD-predvajalnikom in 4 zvočniki AUX, modri zob in USB s tipkami za upravljanje na volanu, sprednja električna stekla, tempomat, potovalni računalnik, itd. Petletna garancija oziroma garancija do 160.000 prevoženih kilometrov dokazuje odličnost vozila, voznikom pa zagotavlja brezskrbnost. Na trg je NV200 prišel v obliki dveh praktičnih modelov: kot prostorni kompaktni furgon, v katerem lahko peljemo dve europaleti in kot funkcionalna kombi različica s sedmimi sedeži.
Nissan NV 200 s kompaktnimi zunanjimi dimenzijami (dolžina 4,4 m, višina 1,86 m in širina 1,69 m), majhnim obračalnim krogom (10,6 m) in preprostim upravljanjem dokazuje, da se odlično počuti v mestu, visok položaj voznika pa omogoča preprosto vožnjo in odlično preglednost. Vozilo NV200 poganja 1,5-litrski dizelski motor. Skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom razvije 240 Nm navora in 81 kW (110 KM) moči ter ustreza normi Euro 6. Stroški vzdrževanja so med najnižjimi v tem razredu. Servisni intervali so pri 30.000 prevoženih kilometrih ali na vsakih 12 mesecev, poraba goriva (med najnižjo v razredu) znaša zgolj 4,9 l/100 km pri mešani vožnji. Emisija CO2 je 130 g/km.
Tovorni prostor lahko povečamo z mrežasto pregrado (Cargo) in preklopom sovoznikovega sedeža ter dobimo prostor za prevoz predmetov do dolžine 2,8 metra. Model NV200 ima nizek, 524 milimetrov oddaljen prag od tal, odprtina tovornega prostora pa je velika in omogoča lažje nalaganje ter raztovarjanje tovora. Zaradi širokega in dolgega poda (širok 1,22 metra, dolg 2,4 metra) lahko v NV200 naložimo ne samo eno, ampak dve standardni europaleti. Vozilo razpolaga s 4,2 m3 uporabnega tovornega prostora.
V armaturni plošči so od zgoraj navzdol razporejeni zabavni sistem, sistem za ogrevanje in prezračevanje ter ročica menjalnika. Voznik ima pred sabo en instrument in sicer merilnik hitrosti, ki zajema tudi digitalni merilnik vrtljajev, ki da vozniku najpomembnejše informacije. Na voljo so tudi ura, potovalni računalnik, prikaz skupnih in delno prevoženih kilometrov ter indikator spremembe prestavnega razmerja, ki ga lahko voznik namesti, ter s tem zmanjša porabo goriva.
Računalnik je za uporabnika koristen, saj sporoči servisne intervale, opozori na omejitev hitrosti in celo svetuje rotacijo pnevmatik. Notranjost potniškega prostora vsebuje veliko odlagalnih površin kot so predali za dokumente in drobnarije, predali na vratih, držalo za kartice, kovance, kozarce, plastenke ter praktične kljukice. Skrit predal v zgornjem delu predala za rokavice je dovolj velik, da lahko vanj pospravimo pomembne dokumente, fotoaparat ali mobitel. Velika odlagalna površina je tudi pod sedežem, sopotnikov sedež pa je mogoče zložiti in ga uporabiti kot mizico za prenosni računalnik.
Kombi različica NV200 ima sedeže razporejene v treh vrstah z veliko prostora za kolena in noge. Kljub 7 sedežem lahko v prtljažni prostor postavimo vsaj še dva velika kovčka, ob preklopu zadnjih dveh sedežev dobimo prostor za pet velikih kovčkov. Praktični dodatki so: dvojna stranska drsna vrata, na kombi različici pa dvokrilna zadnja vrata, pričvrščena na stranice vozila. Zaradi obilja prostora kombi različica NV200 lahko poleg voznika in sopotnika sprejme tri osebe v srednji vrsti in tri v zložljivi tretji vrsti. Srednja klop se deli v razmerju 60:40. Ko je potreben dodaten prostor (in da se olajša dostop 3. vrsti), se lahko celoten sklop zloži in porine proti sprednjim sedežem. Zadnja sedeža se lahko zložita vsak posebej in se prislonita vzdolž stranskih stranic zadnjega dela vozila. Da bi povečali tovorni prostor, torej ni treba odstraniti nobenega sedeža. Če sta 2. in 3. vrsta sedežev zloženi, znaša prostornina tovornega prostora skoraj 2,94 m3.
Pri dvosedežni razporeditvi je prostora za tri gorska kolesa, pri čemer ni treba sneti sprednjega kolesa. Drugo in tretjo vrsto sedežev je mogoče spustiti do kota 45 stopinj, sprednji par pa do največ 68 stopinj. Vseh sedem sedežev je opremljenih s tritočkovnim varnostnim pasom. Posoda za gorivo je nameščena pod prvim sedežem, odprtina za polnjenje je nameščena na B stebru, za desnimi prednjimi vrati. Kompaktna zadnja obesa ima široke enojne listnate vzmeti, ki jih potrebuje lahko gospodarsko vozilo. Vozilo ima šest kavljev, nameščenih na tla (tri na vsaki strani tovornega prostora), pod zadnjim oknom/zadnjo ploščo ima vodila s pomičnim kavljem za pritrditev tovora. Največja nosilnost znaša 659 kilogramov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar