H gornjemu naslovu bom dopisala še to: hvalabogu! Da je namreč Rašica spet med nami, se mi zdi odlično znamenje. Ne le zaradi na splošno žalostne usode slovenske tekstilne industrije in zaradi še bolj tragične usode odličnih slovenskih blagovnih znamk, ki jih je naša vlada nekritično razprodala tujcem ali pa dopustila posameznikom, da živahne in super delujoče organizme razkosajo v trupla in se mrhovinarsko napasejo z njimi. V prostem prevodu: dopustili so nekaj pohlepnim posameznikom in njihovim pajdašem, da so se v mafijskem slogu okoristili s kapitalom podjetja in predvsem s človeškim kapitalom, potem pa hajdi za deveto goro in deveto vodo skrit nakradene milijarde.
želite res kakovosten pulover? Rašica je pravi odgovor! |
Ne bom vas utrujala s politično-ekonomskimi razmišljanji, izpostavila pa bi eno dejstvo in niti slučajno ne gre za plačano reklamo: doma imam že precej več kot deset let črn puli znamke Rašica, ki sem ga, ker sem precej lena gospodinja, po vsakem nošenju prala kar v pralnem stroju na 40 C, čeprav bi ga morala po pravilih na roke. Kaj se je zgodilo z njim? Dovolj bo, če napišem, da je še vedno v izjemni formi, po videzu in barvi se prav nič ne razlikuje od tistega daljnega dneva, ko sem ga kupila v industrijski prodajalni Rašica v ljubljanskih Zgornjih Gameljnah. Ko je ta velikan zabredel v težave, in na tem mestu ne bom s prstom kazala, kdo je bil kriv, se mi je zares milo storilo. Takšne izjemne kakovosti pač noben izdelek 'made in China' ne premore, komaj da se ji približa tisti, na katerem piše 'made in Italy'! A še veliko veliko raje bi videla, da bi na čim več mojih izdelkih pisalo 'proudly made in Slovenia' in da bi čim več mojih cunj in šuhov ter torbic ter modnih dodatkov bilo domače gore list, plod slovenske pridnosti, kreativnosti in pretehtanih modnih smernic.
Zdaj po (pre)dolgem uvodu le prihajam do bistva: Rašica je živa in med nami! Kar se mene tiče, je to novica, ki je vredna, da ob njej odprem šampanjec. In menim, da bi ga lahko tudi vi. Najmanj, kar lahko naredite, pa je, da se naslednjič namesto v nizkocenovnike, ki na štenderjih razkazujejo kitajsko in vietnamsko robo, odpravite v vrlo, domačo in čvrsto slovensko Rašico. Moje izkušnje (ne samo s puloverjem, ampak tudi z jopico in šalom) kažejo, da vam ne bo žal.
Tjaša Kokalj (oblečena v Rašico, seveda), v družbi Tatjane B. Gegič in Brigite Vivod |
Kaj se je torej zgodilo prejšnji teden? Legendarna in trdoživa Rašica je za leto 2014 predstavila novo blagovno znamko Orange by Rašica. Ta bo tistim, ki jo bodo nosili, ponujala modno sproščenost in mladostno energijo. Na predstavitvi Rašicine nove znamke se je predstavila tudi nova direktorica Brigita Vivod in njena desna roka ter vodja
prodaje Tatjana Bašar Gegič. Povedali sta, da bo prva kolekcija za
pomlad-poletje v trgovino prišla že takoj po 15. marcu.
"S kolekcijo pomlad poletje 2014 bo v prodajalni
Rašica zavel nov veter svežine. Odločili smo se, da kupcem ponudimo nekaj več
energije, mode in sproščenosti z novo blagovno znamko Orange by Rašica. Ime
samo predstavlja energijo, svežino, radost bivanja, ki jo bomo vpletli v vse
naše izdelke. Barvne skupine izdelkov se bodo med sabo dopolnjevale tako
po materialih, kot tudi oblikah in krojih," je povedala Tatjana Bašar Gegič.
"Oranžna je bila že od nekdaj
barva Rašice, predstavlja radoživost in nekaj novega. To svežino in nov začetek
smo želeli vplestni že v novo kolekcijo, ki ima svoje korenine že v kolekciji
jesen-zima 2013/14. Ta je bila pri kupcih zelo dobro sprejeta," je še dodala vodja prodaje.
In kakšne smernice za pomlad-poletje
2014 napoveduje Rašica? Odela se bo v naravne barve v kombinaciji s čipko in
svilenimi vstavki. Peščene tone bo skozi grafične vzorce poživila barva, ki je
trenutno v pohodu na modno prizorišče, mentol zelena. V kolekciji bo imela
mesto tudi povezava črne in bele barve, potiski rož in metuljev in pa
intenzivna turkizna barva v kombinaciji z modro barvo.
Me zelo zelo veseli za Rašico! Ravno zadnjič sem se spraševala, če je še med živimi.
OdgovoriIzbrišiNa srečo še :)) Take žilave gospe, kot je Rašica, na srečo tudi nesposobni menedžerji (govorim o prejšnjem vodstvu, da se razume) niso uspeli pokopati. Upam, da bo še dolgo med nami. Hvala za komentar in pozdravček
Izbriši