Prestižna šampanjska blagovna znamka Dom Pérignon je pri reinterpretaciji letnika 2004 sodelovala s slovito nizozemsko modno oblikovalko Iris vanHerpen, ki jo poznamo tudi po neverjetnih 3-D print krecijah. Darilne škatle oblikovalke Iris van Herpen so bile ustvarjene
posebej za kolekcijo Dom Pérignon letnik 2004.
Iris van Herpen s svojo umetnino |
Oblikovalka je navdih črpala iz
konceptov preobrazbe in količine časa, ki je potrebna za ustvarjanje šampanjca
Dom Pérignon. Na vsaki škatli je podpis oblikovalke, oblikovana je z zelenim
potiskom v videzu kristala na črnem ozadju, kar ponazarja organsko moč,
ki se ustvari v vinu v procesu preobrazbe v P2.
Partnerstvo med prestižno hišo šampanjca in slovito oblikovalko je tako omejena izdaja Dom Pérignon Metamorphosis by Iris van Herpen. S tem so napovedali en konec zgodbe in začetek druge. V metamorfozi Second
Plenitude se uteleša drzni in inovativni slog oblikovalke. Steklenica je oblikovana iz temno zelenega, kamnu podobnega materiala, njena struktura pa ponazarja tako počasno kot hitro metamorfozo, ki simbolizira hkratni vpogled v preteklost in prihodnost te žlahtne pijače.
Omejena izdaja darilne embalaže v zapeljivi mešanici črno-zelene
predstavlja globoko, organsko energijo v srcu vina. Poleg darilne
embalaže so predstavili tudi impresivno stekleno kapsulo za steklenico, ki je
prav tako zelena. Simbolizira
varovalni ščit, ki se daje v vino medtem, ko se ta pripravlja na naslednjo fazo svoje transformacije in izpostavlja edinstvenost šampanjca Dom Pérignon. Omejeno izdajo Dom Pérignon Metamorphosis by Iris van
Herpen so predstavili že jeseni na tednu mode v New Yorku, izbrancem, ki bodo z njim nazdravili koncu enega leta in začetku novega, pa je na voljo tudi v Sloveniji, med drugim v spletni prodaji tukaj.
Ni komentarjev:
Objavite komentar