Minuli teden so v Galeriji Emporium pripravili poslastico za modne navdušence vseh generacij. Na praznično Kenzo zabavo je prišlo več kot 200 oboževalcev blagovne znamke, ki so uživali ob koktejlih in glasbi, ter seveda tudi v ogledu novosti, ki jih je pripravila znamka KENZO, izžrebali so tudi dva srečneža, ki sta prejela posebno darilo, ikonični pulover s simbolom tigra.
Kenzo je ustanovil japonski oblikovalec Kenzo Takada leta 1970 v Parizu. Danes je Kenzo ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v modni in kozmetični industriji. Ker so si želeli pomladiti in osvežiti znamko, so pri Kenzu pred dvema letoma k sodelovanju povabili mlada in avantgardna modna oblikovalca, Humberta Leona in Carol Lim.
V dveh letih je blagovna znamka popolnoma prenovila svojo podobo in obnorela modni svet. Vsaka kolekcija pripoveduje svojo zgodbo, oblačila so mladostna in nosljiva, s svojimi inovativnimi dizajni pa Kenzo navdušuje tako največje modne poznavalce, kot mlajše generacije kupcev in modnih bloggerjev.
Na Kenzo prisegajo Beyonce in Jay Z, Miley Cyrus, Rihanna, Katy Perry, Diane Kruger, Jessica Alba, Gisele Bundchen, Lewis Hamilton, Iggy Asalea, Rita Ora, Selena Gomez, Robert Pattison, Demi Lovato, Bar Refaeli in mnoge druge znane osebe.
Kenzo je letos začel sodelovati s kultnim režiserjem David Lynchem, ki je za znamko oblikoval oglaševalsko kampanjo in glasbo za modno revijo, navdih za kolekcijo jesen/zima 2014 pa sta glavna oblikovalca, Humbert in Carol, črpala pri glavnih junakih Lynchevih legendarnih filmov in serij, kot so Twin Peaks, Mullholand Drive in Blue Velvet.
Kolekcija je ekscentričen spektakel neonskih barv, najlepših pletenin in surealnih vzorcev, ki popelje na skrivnostno potovanje v neznane svetove. Tja, kjer so običajne stvari nenavadne in kjer vlada harmonija med lepim in čudnim in kjer skozi ogledala lahko vstopamo v druge svetove.
Ni komentarjev:
Objavite komentar