sobota, 11. april 2015

Ikona popkulture slavi 100 let mladosti

Coca-Cola častitljivo 100. obletnico, ki jo slavi letos, praznuje s kampanjo, ki pripoveduje o tem, kako nas poljub lahko osreči. Oblika, v katero je ujeta pijača, je ostala edinstvena, drugačna in ohranja status najbolj slavne embalaže vseh časov. Vsakemu, ki 'poljubi' stekleničko, naj bi zagotovila enako izkušnjo, ki že desetletja navdušuje generacije vsega sveta. Sama steklenička je nastala 16. novembra 1915, ustvarili so jo pri Root Glass v ameriški zvezni državi Indiana. Z nezamenljivimi oblinami in značilno obliko je še vedno globalna ikona, ki je navdihnila stoletje nepozabnih trenutkov v filmih, oblikovanju in drugih vejah umetnosti.
Avicii v novi reklamni kampanji
Ob okroglem jubileju so se praznovanju priključile tudi kulturne ustanove, med njimi Muzej umetnosti v Atlanti, ki v sodelovanju z družbo Coca-Cola predstavlja razstavo “Coca-Cola steklenička: ameriška ikona pri 100”. Razstava slavi stekleničko in njeno posebno mesto v svetu umetnosti, oblikovanja in trgovine v preteklem stoletju. Prvič sta na ogled postavljeni dve originalni deli Andyja Warhola, na katerih je naslikana steklenička Coca-Cole. Razstavo dopolnjuje tudi več kot sto drugih umetniških del, na katerih se prav tako pojavlja steklenička.
nepozabna Marilyn Monroe s Coca-Colo
Na razstavi, ki bo na ogled do 4. oktobra 2015, lahko vidite originalne prototipe in skice stekleničke. Potujoča razstava, Turneja Coca-Cola stekleničke: navdihujoča pop kultura 100 let, pa bo potrošnike peljala na edinstveno, multimedijsko popotovanje prek raznolike, s Coca-Cola stekleničko navdihnjene umetnosti, zgodovinskih artefaktov in interaktivnih doživetij, ki predstavljajo vlogo stekleničke v umetnosti in sodobni kulturi. Razstava bo letos obiskala 15 držav in prepotovala skoraj sto tisoč kilometrov.
sodobna pop ikona Rita Ora s pijačo, ki so jo pile že generacije pred njo
Coca-Cola je marca letos v sodelovanju s francosko založniško hišo Assouline izdala tudi omejeno naklado knjige, ki osvetljuje bogato zgodovino Coca-Cola stekleničke in nosi naslov ‘Kiss the Past Hello’ (Poljubi preteklost v pozdrav). Poleg slavnih umetniških del, ki prikazujejo Coca-Cola stekleničko, je v knjigi tudi prostor za sodobne umetnike in oblikovalce z vsega sveta, ki jih je Coca-Cola povabila k osebni interpretaciji stekleničke. Rezultat je nabor umetnin raznolikih slogov in tehnik. Ob 100. obletnici stekleničke je izšla tudi posebna, omejena količina aluminijastih Coca-Cola stekleničk v paketkih po deset, poimenovanih ‘The design that tells stories’ (Oblikovanje, ki pripoveduje zgodbe). Vsaka steklenička predstavlja eno desetletje in temu primerna je tudi slika na njej.
100 let mladosti stekleničke
Ljubitelji Coca-Cole po vsem svetu bodo ob stotem jubileju lahko ustvarili svojo Coca-Cola stekleničko, saj si bodo od sredine maja dalje lahko omislili embalažo s svojo fotografijo. “Coca-Cola steklenička je mojstrovina znanstvenega in funkcionalnega načrtovanja. Stekleničko bi opisal kot dobro domišljeno, logično, varčno, kar zadeva materiale, in prijetno na pogled. Je najbolj popoln ‘ovitek za pijačo’ danes in hkrati klasika v zgodovini oblikovanja embalaže,” je dejal Raymond Loewy, oblikovalec, ki je sodeloval pri oblikovanju številnih klasičnih izdelkov 20. stoletja. V globalni kampanji ‘Poljubil/-a me je ...’, ki poteka ob praznovanju, so združili ikone sodobne pop kulture, med njimi Marilyn Monroe, Elvisa Presleya in Raya Charlesa, ki se ‘poljubljajo’ s stekleničko Coca-Cole.
legenda za vse čase - Elvis Presley
Podobe prikazujejo zvezde, ki so s Coca-Cola stekleničko doživele izkušnjo, ki jo delijo generacije zadnjih sto let. Kampanji, ki podpira idejo, da Coca-Cola lahko poljubi kogar koli, če ta prisloni stekleničko k ustnicam, so se pridružili tudi sodobni zvezdniki in glasbene ikone, med njimi pevka Rita Ora in producent ter didžej Avicii.

Ni komentarjev:

Objavite komentar