nedelja, 17. julij 2016

Premiera mercedesovih novincev: SL in SLC

Poletje je čas za avte "zgoraj brez", kabriolete. Le kaj je bolj prijetnega, kot voziti športen in zmogljiv avto brez strehe? Autocommerce, uvoznik in zastopnik vozil Mercedes-Benz, je tudi life-style novinarjem konec junija predstavil oba prestižna novinca. Leto 2016 je pač v znamenju kabrioletov pri znamki Mercedes-Benz!
Tik pred začetkom dopustov sta tako v prodajne avtosalone že pripeljala prenovljena modela SL in SLC. Oba se uvrščata v premium razred, s tem, da je SL skoraj trikrat dražji od SLC. Potem, ko so pri stuttgarski znamki v zadnjih treh letih praktično povsem prenovili svojo modelsko paleto, nekateri so dobili ob tem še nove oznake, so se lani vrgli na prenovo športnikov, s katerimi ciljajo na čustva voznikov, zagotovo pa tudi na sloj bogatejših posameznikov, saj takega nakupa pač ne zmore vsak.
Andrej Bergant (slika zgoraj), direktor prodaje osebnih vozil pri Autocommerceu, uvozniku vozil Mercedes-Benz, nas je na dogodku, ki so ga za nas pripravili na ljubljanski Špici, v nadaljevanju pa so nam omogočili tudi testne vožnje z obema lepotcema (jaz sem se, logično, takoj zagrebla za najdražjega SL), spomnil, da se je v tem razredu začelo s popolnoma novim modelom mercedes GT, nadaljevalo s coupejem razreda S, letos pa so predstavili prenovljene kabriolete, po SL in SLC prideta na trg še kabrioleta razredov S in C.
Dragica Sušnik pred novim modelom SL
Bergant je dodal, da letos računajo na vsaj deset kupcev SLC-ja, nekdanjega SLK, ki se ga da dobiti tudi za manj kot 40 evrskih tisočakov. Za SL, luksuzen športni dvosedežni kabriolet, ki je ikona znamke in se ponaša s kar 60-letno tradicijo, pa je treba namreč pripraviti najmanj 116.000 evrov. Lani je Autocommerce celo na še vedno stagnirajočemu trgu prodal sedem coupejev razreda S, kljub visokemu davku na luksuz.
nekdanji SLK je zdaj SLC
Kar se opisa tiče, začnimo s cenejšim modelom, torej SLC. Nekdanji SLK so po dveh desetletjih preimenovali v SLC, oblikovne spremembe opazimo na obeh blatnikih, grafiki zadnjih žarometov LED, spredaj so opcijsko inteligentni LED žarometi, nova so aluminijasta platišča, širša barvna paleta, v potniški kabini pa opazimo prenovljeno armaturno ploščo z večjim osrednjim zaslonom in nov športni volan. Pomembna novost je 7-palčni zaslon, občutljiv na dotik. Ta je povezljiv z Apple CarPlay in ima Garminovo navigacijo.
notranjost novega SLC
Trda zložljiva streha se odpre ali zapre pri hitrosti do 40 km/h, od asistenčnih paketov je tu aktivni sistem za zaviranje v sili, sistem opozarjanja na vozilo v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, parkirni asistent in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji. Vstopni model je SLC 180, ki stane 36.900 evrov, poganja ga 1,6-litrski štirivaljni turbo bencinski motor s 115 kilovati moči (156 KM). Na izbiro sta tudi dvolitrska bencinska štirivaljnika z bodisi 135 bodisi 180 kilovatov moči, ki sta kajpak že dražja. Šibkejši bencinarji imajo vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik.
V vrhu ponudbe je SLC 43 AMG s 3,0-litrskim V6 twin-turbo motorjem, ki razvije 270 kilovatov moči (367 KM) in 520 Nm navora, stane pa 71.500 evrov. Ta model ima še športno nastavljivo podvozje, nova aluminijasta platišča, aerodinamični kit in športno oblikovan interier. Pri močnejših bencinarjih razreda SLC pričakujte devetstopenjski samodejni menjalnik. V ponudbi je tudi dizelski 2,1-litrski motor pri modelu SLC 250d (cena zanj je 44.900 evrov), ki ima 150 kilovatov moči (204 KM).
Tako pri SL kot SLC se streha odpira na enak način, odpiranje/zapiranje traja okoli 20 sekund. Pri obeh novincih je opcijska ponudba zatemnitveno steklo 'magic sky control' in zračni šal, oziroma 'airscarf', ki piha zrak v zatilje potnikov spredaj. Pri SLC pričakujte vetrne prozorne ščitnike 'airguard', pri SL pa klasično vetrno mrežo, ki je elektronsko pomična.
novi SL je avto, za katerim se na cesti vsi obračajo, preverjeno!
Ko govorimo o prenovi SL-a je najbolj opazna nova maska hladilnika, ki je, po vzoru na športna vozila z zvezdo v nosu iz 50. let prejšnjega stoletja, obrnjena, širši del je zgoraj in ožji spodaj, izdelana je v slogu diamantov, kot še nekaj zadnjih mercedesovih modelskih novosti. Novost so še zašiljene luči, prenovljen je tudi zadek, postavitev rdečih LED luči z novo grafiko, tu je še difuzor z vgrajenimi cevmi. V notranjosti je nov multfunkcijski volan, povečali so zaslon za infotainment in prenovili analogno uro.
nemški prestiž za minimalno 116.300 evrov
Kot standarden del opreme so dodali sistem za zaviranje v sili, voznik lahko izbira med petimi načini vožnje, individualnim, udobnim, športnim, športnim+ in dirkalnim, na voljo je tudi več načinov ambientalne osvetlitve. Sistem 'active body control' med zavoji prilagaja nagibanje karoserije, sistem gretja 'airscarf' skozi perforacijo v sedežih in naslonjalih za glavo potnikov usmerja hladen ali topel zrak v vrat. Del serijske opreme je tudi lok za zaščito potnikov v primeru prevračanja.
Kar se tiče motorjev, so na izbiro V6 (SL 400), V8 (SL 500 in SL 63 AMG) in V12 (SL 65 AMG). Vstopni model SL 400 s trilitrskim šetvaljnim motorjem z 270 kilovatov moči (367 KM) in 500 Nm navora stane 116.300 evrov. Za 161.900 evrov dobite SL 500 s 4,7-litrski motorjem V8 in 335 kilovatov moči (455 KM) ter 700 Nm navora. Oba imata samodejni 9G-tronic menjalnik z devetimi prestavami.
Lahko posežete tudi po samem vrhu ponudbe, tako ima SL 63 AMG že 5,5-litrski motor V8 s 430 kilovatov moči (585 KM) in 900 Nm navora ter športni menjalnik speedshift MCT s sedmimi stopnjami. S šestlitrskim motorjem V12 se hvali SL 65 AMG, ki ima pod pokrovom 463 kilovatov moči (630 KM) in 1000 Nm navora. Menjalnik v njem je enak, kot pri SL 63 AMG.


Fotografije: Saša Despot

Ni komentarjev:

Objavite komentar