torek, 25. oktober 2016

Po 3 navdušujočih dnevih mode se MBFWLJ poslavlja do pomladi

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je včeraj z modnimi revijami blagovnih znamk Tanja Zorn, SENS, IVANMAN, Cliché, Vlada Savić in SUSNYARA presenetil modno osveščeno občinstvo ter številne domače in tuje novinarje, blogerje ter poznavalce, ki v Ljubljani že lahko ugledajo vzhajajočo modno prestolnico s pronicljivimi kreatorji, zrelimi blagovnimi znamkami ter ustvarjalnimi mladimi modnimi upi.
znamka moških oblačil SENS dobi tudi moj oseben velik poklon
defile znamke cliché
V Veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma so se številni gostje, včeraj je bilo povabljenih vsaj 1400, navdušeno odzvali na svežino idej, dovršene modne kolekcije in drznost oblikovalcev, ki jo je v vmesnem 'polčasu', torej med prvim in drugim delom sklopa modnih revij, nadgradila še okrogla miza z naslovom Modni film v oglaševanju, na kateri so Aljoša Bagola (Pristop), Branimir Brkljač (Mokrin House) in Davor Bruketa (Bruketa&Žinić) razpravljali o vlogi modnega filma v oglaševanju ter kako ta (lahko) vpliva na ugled blagovnih znamk.
vedno odlična SUSNYARA
SUSNYARA
Pri občinstvu je bila kar očitno najbolj težko pričakovana modna revija tista, pod katero se je podpisala Nina Šušnjara (SUSNYARA) in prav zares je upravičila njihove upe, mene osebno pa je na tretji in zaključni večer najbolj navdušila fantastična oblikovalka Tanja Zorn (to je njena FB stran), ki zna vizijo v modno formo prelivati kot le malokdo.
Tanja Zorn
Tanja Zorn
Tanja Zorn
Podobno navdušujoča pa je bila tudi Zlata Zavašnik (deluje pod blagovno znamko SENS), ki skrbi, da slovenski (in tuji) moški niso in nikoli več ne bodo dolgočasno oblečeni, pa čeprav bodo pri tem ostajali nadvse elegantni. Prava paša za oči so bile tudi moške kreacije mednarodne blagovne znamke IVANMAN, pod katero se podpisuje hrvaški oblikovalec Ivan Mandžukić.
fantastično in nepozabno: IVANMAN
IVANMAN
Zanimiva in razigrana ter vedno drugačna in samosvoja ostaja blagovna znamka CLICHÉ, ki jo izdeluje in v svojem butiku prodaja slovenska oblikovalka Jelena Leskovar. Beograjski modni oblikovalec Vlada Savić, ki ustvarja pod istoimensko znamko, pa me je začuda pustil malce hladnejšo, kot sem bila pričakovala glede na napovedano; a nič zato, kdo drug je njegovo kolekcijo zagotovo dojel drugače, kot jaz.
defile modne revije SENS
Tako se je z zadnjim sklopom modnih revij in kasneje še prijetnim večernim druženjem v sprejemni dvorani ter ob ritmih house glasbe izpod prstov Petra Nikoliča oziroma DJ Petra Golda še uradno zaključila jesenska edicija premium mednarodnega tedna mode #MBFWLJ, ki je v teh treh dneh pritegnil še večje število obiskovalcev, kot recimo letošnja majska edicija ali lanska prva, ki je potekala oktobra lani.

cliché
Vlada Savić
Ustvarjalna ekipa pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja MBFWLJ Saše Radoviča je v zadnjih dneh predstavila 12 modnih revij, gostila fotografsko razstavo, pripravila kroglo mizo, v središče pa postavila modni performans italijanske modne hiše Gattinoni, ki je vzel dih prav vsakemu, ki mu je bil priča.
z leve proti desni Dragica Sušnik, obetavni stand-up komik Lucas Alexander White, v lila obleki novinarka Tanja Mojzer
Boljša kot letošnja jesenska je lahko zagotovo samo še prihodnja edicija Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki jo organizatorji (ti so nam s svojim brezhibnim in energičnim angažmajem ponovno dokazali, da je samo najboljše dovolj dobro za slovensko prestolnico ter modno sceno) že napovedujejo za pomlad 2017. Kaj vse se je še dogajalo na tednu mode, pod katero se podpisuje prestižna avtomobilska znamka Mercedes-Benz, si pod oznako #MBFWLJ oglejte na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Snapchat, kjer boste lahko našli tudi številne fotografije neformalnega dela dogajanja.

Foto: Jani Ugrin, Iztok Kurnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar