ponedeljek, 17. oktober 2016

Kako lahko voziš in obenem zaslužiš?

Slovensko startup podjetje Coolio! je minuli teden predstavilo nov vir zaslužka, saj vsem voznikom z veljavnim vozniškim izpitom omogoča, da zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojem avtomobilu. V začetku tega tedna se je na slovenske ceste zapeljalo prvih 150 avtomobilov, ki prevožene kilometre že spreminjajo v dohodek.
Coolio! je obenem tudi inovativna oglaševalska platforma, ki naročnikom omogoča nov način koriščenja zunanjega oglasnega prostora. Tradicionalno fizično oglaševanje namreč združuje z vsemi prednostmi digitalnih komunikacijskih kanalov: s segmentacijo, z možnostjo preračuna ogledov in dinamičnim določanjem cen. To nadgradi z aktivacijo ambasadorjev oglaševanega podjetja oziroma s Coolio! vozniki.
"V osnovi je najina ideja namenjena vozikom, ki v avtomobilu preživijo veliko časa. Tudi sama sva med njimi in razmišljala sva, kako bi lahko prevožene razdalje kar najbolje izkoristila," je povedal Matej Gostiša. "Rešitev sva poimenovala Coolio!, kar bi lahko pomenilo kul način vožnje, ki ti pomaga, da prevožene kilometre obrneš sebi v prid," je dodal njegov poslovni partner Luka Vončina. Vozniki se Cooliu! lahko pridružijo na tej uradni spletni strani, kjer ob prijavi vnesejo, kakšen avto vozijo, temu pa sledi izbira želene oglasne kampanje.
Če so izbrani, prejmejo navodila, kam in kdaj naj pripeljejo svoj avto, da ga bodo ustrezno polepili v dizajn in sporočilo oglasne kampanje. Vozniki s tem nimajo nobenih stroškov, saj se zavežejo le k temu, da bo njihov avto ostal polepljen do konca kampanje, ko bodo lahko izbrali tudi novo oglasno sporočilo. Vsa komunikacija med voziki in Coolio! sistemom poteka preko spletne aplikacije, ki omogoča tudi, da si vozniki dohodek samostojno izplačajo na svoj tekoči račun.
Coolio! je tudi inovativna oglaševalska platforma, ki naročnikom omogoča, da lahko spremljajo geografske in časovne prikaze svojih oglasov, angažirajo svoje ambasadorje, torej Coolio! voznike in poleg splošne izpostavljenosti na oglasnih prostorih generirajo tudi direktne prihodke z akcijami, ki jih nudijo svojim voznikom ali tistim, ki se odzovejo na poziv oglasa. Vsako Coolio! vozilo je opremljeno s Coolio! vmesnikom, ki komunicira s Coolio! zalednim sistemom in omogoča preračun tarife glede na lokacijo Coolio! vozila. Naročnik lahko torej spremlja izpostavljenost svojih oglasov in učinkovitost kampanje glede na vnaprej predvidene parametre.
"Za komuniciranje kampanje Sreča je doma, ki smo jo zasnovali v sodelovanju s Petrolom, je Coolio! idealen medij, saj odstopa od konvencionalnih oglasnih kanalov, hkrati pa nam omogoča dostop do širokega kroga ljudi," je za konec pojasnila Katja Čampa, prokuristka podjetja AD Vita, ki je postal prvi naročnik startup podjetja Coolio!.

Foto: organizator

Ni komentarjev:

Objavite komentar