petek, 13. junij 2014

Styling: Dan za krilo in modro kombinacijo

Kaj ni čudovito, da nam vreme končno spet dopušča nošenje lahkotnih kril - krajših ali daljših, pa tudi tistih vmes. Menim, da nas je kar veliko takih, ki smo komaj čakale, da uredimo svoje lepe nogice in jih samozavestno pokažemo v krilu. Krilo je namreč res ženstven kos garderobe in daje nam občutek lahkotne zapeljivosti, občutek svežega poleta in tudi privlačnosti.

Zato sem se tokrat ozrla h krilu in temu, kako ga nositi. Moj današnji predlog sestavlja ljubko in cenovno zelo ugodno pisano krilce Ann Christine (stane manj kot 15 evrov), združi ga s temno modrim topom znamke Marni, ki je kljub zvenečemu imenu sedaj na Outnetu znižan s 342 na 102 evra, okrasi se z veliko emajlirano zapestnico Lipsy, ki jo dobiš na Asosu za manj kot dvajsetaka, videz pa boš dopolnila s preprostimi, a še vedno elegantnimi sandali znamke Deichmann z jermenčki v kovinski zlati barvi, ki tudi stanejo manj kot dvajset evrov.
Svetujem, da si daš duška z barvitim ličenjem. Pozabi na monotone, 'varne' zemeljske barve! Poletni čas kar kliče k živahnim barvam na nohtih, zato ne pozabi nanje in si jih nalakiraj tako na rokah kot nogah. Meni je zelo všeč lak znamke ARTDECO (iz nove linije Art Couture) v pastelno modrem odtenku. Res je poseben, kajne? Na celotno veko oči pa nanesi prekrasno Shiseido kremno senčilo Shimmering eye cream v odtenku Ice. In ker gresta v toplih mesecih topla oranžna (lahko bi ji dejala tudi koralna) in modra barva neverjetno dobro skupaj, naj tvoja usta oživijo s pomočjo kultne šminke Guerlain Rouge Automatique v prelepem 'it' odtenku 143 Nahema.

četrtek, 12. junij 2014

Znani in pametni prisegajo na BEKO

Zakaj? Ker za manj denarja dobijo več in boljšo kakovost. BEKO, vodilni inovator na področju bele tehnike, ki ga v Sloveniji zastopa BIG BANG, s svojimi pametnimi rešitvami za enostavnejše življenje navdušuje tako znane kot anonimne ljudi.
mlada generacija novinark in blogerk bo kupovala BEKO
Nina Urbančič Romih že razmišlja o postavitvi in programih
Na ekskluzivnem dogodku za medije, ki se je odvijal v zelenem urbanem kotičku restavracije Pr'Noni v Ljubljani, je BEKO predstavil junake nove generacije - linijo pralnih in sušilnih strojev BEKO SUPERIA. Z mislijo na potrebe sodobne generacije, BEKO SUPERIA nudi številne inovativne in varčne rešitve, ustvarjene za vsako gospodinjstvo.
David Urankar je idealen moški: dokazal je, da zna s perilom
Prijetnemu dnevu v družbi BEKO junakov so se pridružili številni predstavniki medijev in znani Slovenci, ki so bili nad novo linijo BEKO SUPERIA navdušeni. Inovacijo je v sproščenem klepetu s simpatično voditeljico Tjašo Železnik, podrobneje predstavila Irena Plavec, vodja blagovne znamke BEKO v Sloveniji.
Tjaša Železnik, voditeljica in Gökçe Noyan, BEKO Marketing Manager za zahodno in vzhodno Evropo ter Turčijo
Linija BEKO SUPERIA v skladu s filozofijo znamke prinaša pametne rešitve v vsak dom – združuje nove tehnologije in programe pranja ter sušenja perila, vse to skupaj z dovršenim dizajnom in mislijo na okolje. Pralni stroji SUPERIA zahvaljujoč naprednim motorjem nudijo najbolj učinkovit način pranja: manjšo porabo energije, tišje delovanje, daljšo življenjsko dobo pralnega stroja in predvsem perila.
Balerine Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana so pričarale lahkotnost in svežino
Z inovativnimi tehnologijami, kot je AquaMotion in programi kot je CoolHygene za pranje na 20°C, SUPERIA izjemno nežno negujejo tudi najbolj občutljiva oblačila.Predstavitev nove linije BEKO SUPERIA so pospremili tudi predstavniki blagovne znamke BEKO iz Turčije.
Barbra Jermann se zdi zadovoljna z njim
Gökçe Noyan, BEKO marketing manager za zahodno in vzhodno Evropo ter Turčijo, je ob tem povedal: "BEKO tudi v Sloveniji postaja vse bolj priljubljena izbira, na kar smo izredno ponosni. Zavedamo se, da ima današnja generacija visoka pričakovanja. Ne sklepa kompromisov na račun kakovosti, tehnologije, dizajna in ekologije. To je pametna generacija. In to je BEKO. Ta filozofija nas je vodila tudi pri razvoju nove linije pralnih strojev BEKO SUPERIA."

torek, 10. junij 2014

Angel ali demon? Nova razkošna izdaja dišave Givenchy

Priljubljena Givenchyjeva dišava Ange ou Démon Le Secret je te dni med nas prišla v bleščeči verziji, kot predstavnica linije Croisière. Poletna lepotica s svojim navdušujočim vonjem obljublja barve, srečo in brezbrižnost, kot jih lahko prinesejo samo topli meseci.
Omejena edicija prinaša počitniško razpoloženje, obogateno z eksotičnostjo. Odpluli bomo v daljne dežele in prispeli v sproščenem razpoloženju: na soncu, na pesku, v kapljicah morja, kjer se koža snide s sočnim vonjem polinezijske lepote. Čutna dišavna sled svetlobe in senc, vročine in hladu, eksplozija vonjev, barv in podob – vse to predstavlja dišava Ange ou Démon Le Secret Edition Croisière, ki je prenovljena v svetlejšo, še bolj ženstveno različico.
Svežina citrusnih not se meša z mehkobo tropskega cvetja in sončnih, slano-morskih akordov. Morje se zdi tako zelo blizu. Dišava je božansko prevzemajoča in sproščujoča, za seboj pušča sled vanilje in jantarja, v njej zaslutimo občutek vročega peska in vonj kože, ki jo je pogrelo sonce.
Prestižna steklenička je obdana v počitniško atmosfero in je kovinsko-bronastega navdiha, z bogatim rastlinjem, vgraviranim na steklo. Je kot izraz sofisticiranega bakra in zlate biserne matice, ki lebdi v notranjosti dišave. Razkriva skrivnost svetleče, delikatno lepe kože, kot ključ do živahnosti in izbruha energije, ki jo večina od nas začuti s prihodom poletja.
Ta ženstvena in bleščeča dišava ti je na voljo od začetka tega meseca ekskluzivno samo v Kompas shop poslovalnicah.

sobota, 7. junij 2014

Malo razvajanje za bralke: v poletje z eksotično tahitijsko rožo

Pa smo le dočakali, da se je živo srebro dvignilo proti tridesetici. Vroče je in čudovito - takšno, kot mora biti vsako poletje. In sedaj zagotovo že vsaj malo razmišljaš o tem, kam jo boš mahnila na dopust. Tudi, če boš ostala v mestu, si lahko ustvariš svojo poletno oazo. Oriflame te bo namreč razvajal z novo kolekcijo Harmony, ki ti bo pričarala občutek popolnega miru. Tudi v dneh, ko ne boš na počitnicah!
Vodilna nit kolekcije je eksotična tahitijska roža, ki poudarja nežen, spokojen in prebujajoč vonj plaže. Najprestižnejša iz linije je zagotovo polenta dišava Harmony, ki sodi v skupino cvetlično-vodnih dišav in v vrhu predstavlja note bergamotke in pomaranče, srce dišave pa je tahitijska roža. Na dnu dišave najdemo tople in sladke note vanilije in mehkega mošusa. V kolekciji so še krema za roke, gel za prhanje, deodorant, sončna očala, torba za na plažo, ležalka, toaletna torbica in obleka za na plažo.
Bi želela tudi sama do sladkega presenečenja iz te kolekcije? V sodelovanju z Oriflame Slovenija eni bralki poklanjam ležalko za na plažo in sončna očala, s katerimi boš gotovo še bolj rožnato gledala v svet! Čim prej se poteguj za ti privlačni nagradi in mi piši na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com do srede, 11. junija 2014. V odgovoru mi na kratko opiši, kateri je tvoj najljubši poletni ritual. Upam, da boš nadvse uživala na počitnicah v spremljavi enega od prelepih daril in ne pozabi mikavnega fanta zapeljivo pogledati izza sončnih očal, medtem, ko se boš pretegovala na ležalki. Kdo ve, morda ti bo pomagal namazati hrbet?

četrtek, 5. junij 2014

Stilago, Matevž Faganel in Alenka Godec polepšali dan ženskam v Varnih hišah

Prejšnji teden smo bili priča prav posebnemu dogodku, ki je nastal v sodelovanju med modnim klubom Stilago, slovenskim modnim oblikovalcem Matevžem Faganelom in Varno hišo. Z dobrodelno akcijo pod sloganom 'Lepota je v nas' so zbrali donacijo v vrednosti 600 evrov, ki bo namenjena ženskam v varnih hišah.
V začetku junija pa je Stilago za ženske v Varni hiši organiziral tudi poseben dan za izboljšanje samopodobe in jim podaril 30 kompletnih stylingov: za njih je organiziral stilsko preobrazbo z željo, da se odmaknejo od vsakdanjih skrbi in se počutijo bolj samozavestne, lepe in edinstvene.
Ambasadorka akcije je priznana slovenska pevka Alenka Godec. Modni klub Stilago želi z akcijo 'Lepota je v nas' spodbuditi javnost k zavedanju, da je prava lepota tista, ki izvira iz sodelovanja pri doseganju družbeno odgovornega cilja in pripravljenosti, da za nekoga drugega naredimo nekaj lepega in dobrega. V ta namen 30 ženskam iz varnih hiš podarja stylinge iz svoje spletne trgovine, zanje pa je s pomočjo novinarjev, ki so podprli dogodek, izvedel tudi donacijo v vrednosti 600 evrov. Stilago na ta način podpira ozaveščanje o problematiki nasilja nad ženskami, saj so prav mediji tisti, ki lahko k temu največ pripomorejo.
Vsaka druga ženska je od dopolnjenega 15. leta starosti doživela eno od oblik nasilja: najpogostejše je psihično (49,3 odstotkov), skoraj četrtina (23 odstotkov) žensk se srečuje s fizičnim nasiljem, 34 odstotkov pa doživlja premoženjsko in spolno nasilje ali omejevanje gibanja. Zaskrbljujoč je podatek, da četrtina žensk nasilje trpi več kot 20 let, zato je ključna javna izpostavitev problematike, informiranje javnosti ter podpora organizacijam, ki si prizadevajo za pomoč ženskam in otrokom.
Ženskam v varnih hišah je Stilago s pomočjo Matevža Faganela podaril dan za izboljšanje samopodobe. Faganel, odličen slovenski oblikovalec, jim je pomagal izbrati pravi styling, Stilago je poskrbel tudi za ličenje, friziranje in profesionalno fotografiranje, da bo ta dan vsem udeleženkam ostal v trajnem spominu. Dogajanje je bilo za javnost zaprto, saj se varne hiše iz očitnih razlogov nahajajo na tajnih lokacijah in anonimnost udeleženk je treba spoštovati.
Alenka Godec, ki je ambasadorka akcije 'Lepota je v nas', pa je ob tem povedala: "Problematika žensk in njihovih otrok, ki jih življenje postavi v tako težke situacije, se me vedno znova dotakne. Najpomembnejši korak stran od nasilja so že naredile s prihodom v varne hiše, vendar pa je sedaj potrebno zaceliti rane. Ponosna sem, da sem lahko ambasadorka tega projekta, saj je namen celotne Stilago ekipe res pozitiven. Ne moremo rešiti težav žensk, vendar jim lahko pomagamo z drobnimi pozornostmi, ki delajo velike razlike. Vsaka ženska je rada lepa in se dobro počuti v svoji koži."
Akcija podpore ženskam v varnih hišah je prva v nizu dobrodelnih dejavnosti pod imenom 'Lepota je v nas', v okviru katere se je Stilago povezal z dvema varnima hišama iz območja Ljubljane: Društvom SOS telefon za ženske in otroke ter Društvom za nenasilno komunikacijo, ki sta od leta 1997 nudili zatočišče že več kot 1.280 ženskam in otrokom.
levo: Špela Veselič, na sredi Alenka Godec in desno Mirela Čanić
Špela Veselič, predstavnica Društva SOS telefon je povedala: "Večinoma se ne zavedamo, kako pogosto je nasilje nad ženskami v Sloveniji. Vsaka četrta ženska je doživela fizično nasilje od svojega 15. leta starosti dalje, v društvu SOS pa prejmemo letno več kot 4.000 klicev oseb, ki doživljajo nasilje, potrebujejo informacije ali želijo pomagati. Zato smo zelo veseli, da se je Stilago v svoji akciji spomnil na nas. Podpora podjetij nevladnim organizacijam ne pomeni le podpore storitvam za žrtve nasilja, ampak javnosti obenem sporoča, kakšne vrednote podjetje goji. To so vrednote nenasilja, enakosti med spoloma, solidarnosti in skrbi za druge. Solidarno in spoštljivo družbo, ki bo postavila meje nasilju, lahko gradimo le skupaj."
Glavna organizatorka in idejni vodja akcije je Mirela Čanić, vodja blagovne znamke Stilago za Slovenijo (na sliki zgoraj), ki je povedala: "Podpora varnim hišam uteleša vrednote modnega kluba Stilago – tudi v vsakem nasmehu, trudu in skrbi, s katerimi pozdravimo vsako našo stranko. Pokazati želimo, da nam je mar, zato je ta akcija le začetek dolgoročnega sodelovanja z varnimi hišami. Napovem lahko, da se bo nadaljevalo že jeseni, ko nameravamo organizirati okroglo mizo na temo nasilja nad ženskami in samopodobe, podobne aktivnosti pa razširiti na dobrodelne organizacije po vsej Sloveniji."
Projekt so podprli še VIVO catering, ki je poskrbel za kulinarično razvajanje žensk iz varnih hiš, Matevž Faganel z dobrodelnim stilskim svetovanjem in Catrice Cosmetics, ki je udeleženkam podaril paketke s kozmetičnimi izdelki. Akcija 'Lepota je v nas' je odličen primer, kako znajo podjetja tudi v današnjem času prepoznati skupne cilje in sodelovati, ko gre za pravi namen. Stilago si bo tudi v prihodnje prizadeval poiskati partnerje, ki bodo lahko pripomogli k izboljšanju življenja pomoči potrebnim.

torek, 3. junij 2014

OLGAFACESROK se predstavlja na ITS JEWELRY

Dvojec olgafacesrok je v zadnjem obdobju izjemno uspešen ter prodoren tako doma kot na tujem. V maju sta se Olga Košica in Rok Marinšek vrnila iz italijanske Vicenze, kjer so ju izbrali med 100 najboljših oblikovalcev v sklopu dogodka Origin Passion and Beliefs.
Foto: Matjaž Banič
Gre za izjemen modni dogodek, ki ga organizira priznana spletna modna platforma Not Just a Label. Neodvisnim in nadarjenim mladim oblikovalcem ponuja možnost sodelovanja z najboljšimi v modni industriji in jim tako odpira vrata za nadaljnja sodelovanja. Na Origin Passion and Beliefs sta se olgafacesrok predstavila s povsem novo, oblikovalsko dovršeno kolekcijo Aeuqor, ki jo je navdahnilo morje in morski organizmi.
Foto: Matjaž Banič
Od 11. do 12. julija pa se olgafacesrok predstavlja še na enem pomembnem regionalnem modnem dogodku, na ITS JEWELRY v Trstu. Na podlagi njune zelo odmevne kolekcije Winter Garden, kjer sta bila izbrana za poseben projekt za sodelovanje s premium znamko s svetovno prepoznavnimi kristali Swarovski, bosta v sklopu 10 finalistov v Trstu predstavila svojo kolekcijo na odmevni razstavi, ki jo podprejo največja oblikovalska imena. Lansko leto so se razstave udeležili tudi Marina Abramović, Nicola Formichetti (kreativni direktor Diesla), Renzo Rosso in drugi. Gre za izjemno pomemben dogodek, kjer se klešejo imena prihodnosti na področju modnega oblikovanja, saj izberejo najboljše ne samo v oblikovanju nakita, temveč tudi na področju oblikovanja oblačil in modnih dodatkov.
Utrinek z lanskega ITS, Dieslova nagrada za najboljšo moško kolekcijo
ITS zagotavlja realne možnosti in predstavlja most med mladimi oblikovalci in modno industrijo. Med prepoznavnimi imeni, s katerimi si mladi talenti lahko obetajo nadaljnje sodelovanje v primeru preboja, so velikani svetovne mode, kot so Diesel, Antonio Marras, MAXMARA, Armani in Viktor & Rolf.
Znamka je sodelovala na letošnjem Paris Fashion Weeku pomlad/poletje, Foto: arhiv spletne strani olgafacesrok.com
Tako je oblikovalcem ponujena možnost in predvsem podpora ljudi, ki v modni industriji že krojijo prihodnost za nadaljne kreativne dosežke. Sodelovanje na ITS odpira vrata tudi našima oblikovalcema - ne samo na domačem, temveč predvsem na svetovnem modnem odru.

nedelja, 1. junij 2014

Styling: Jet-set poletje

Ker že nekoliko nestrpno odštevamo dneve do vročih poletnih in počitniških dni, sem tokrat pripravila styling v vzdušju jet-seta in obmorske promenade. Seveda se boš po svoje odločila, v čem boš naokoli hodila v toplih dneh, a sama sem že ugotovila, da se najboljše počutim v kakovostnih oblačilih in modnih dodatkih, ki imajo malce bolj prestižen pridih. Kot pravijo Angleži: nismo dovolj bogati, da bi kupovali poceni!
Vsaj kakšen kos od predlaganih bo tvoja denarnica zagotovo prenesla. Moj tokratni styling sestavljajo črtaste hlače iz svile By Malene Birger, ki so prečudovita modna naložba, saj jih lahko kombiniraš s kratkim ali dolgim topom, z rokavi vseh dolžin (ali tudi brez rokavov), na sandale ali japonke, barva in črte ter oblika so preprosto čista klasika. Zato 335 evrov sploh ni tako veliko, kot se sliši, še posebej, če upoštevaš material in dizajnersko ime. Dopolni te hlače s kvačkano bombažno belo majico znamke MICHAEL Michael Kors, ki je 'must-have' kos za poletje, njegova cena je 165 evrov. Ker je poletje čas barv, si nekaj živahnosti privošči s pomočjo torbice iz nove poletne kolekcije Dolce&Gabbana. Zelo mi je všeč kombinacija pletenega usnja, rumene in zelene, preplet plastičnih in kovinskih obročkov. Poletna popolnost! Brez primernega slamnika tudi ne gre, zato si omisli Melissa Odabash bel pleten 'panama' slamnik, ki je prav tako naložba v to in vsa prihodnja poletja, ker gre enostavno za klasičen modni dodatek. Ob tem boš imela še dobro vest, ker oblikovalka od vsakega prodanega slamnika 20 britanskih funtov podari fundaciji Eltona Johna za borbo proti aidsu.
Dopolni styling še z espadrilami znamke Valentino, ki imajo zgornji del iz privlačne čipke, kombinirane z usnjem, ter gumiran spodnji del (za tako prestižno obutev 360 evrov res ni veliko!), aviatorskimi sončnimi očali Stella McCartney, pozlačeno zapestnico Chloe in popolno novostjo - nakitom za uho, ki ga pritrdiš kamorkoli na uho, samo na mečico ne (nakit je znamke Arme De L'Amour, obroček je pozlačen in stane 65 evrov). Nekako slutim, da bo to postal 'it' nakit tega poletja in da bo prepričal marsikatero fashionisto.
Za poletne dni, ki prihajajo, izberi še dva lepotna pripomočka: Shiseidov Lacquer Gloss v pink odtenku Baby Doll in obvezno poudari še svoje trepalnice z eno najboljših maskar za trepalnice, kar jih je kadarkoli prišlo na kozmetični trg: to je kultna Cils d'Enfer Maxi Lash Volume Creating Curl Sculpting Mascara znamke Guerlain.