sobota, 10. oktober 2015

iPhone 6s in iPhone 6s Plus že v Telekomovih centrih

Telekom Slovenije je včeraj začel z uradno prodajo aparatov iPhone 6s in iPhone 6s Plus v Telekomovih centrih po vsej Sloveniji. Uporabnikom je na voljo vseh 24 kombinacij iPhone 6s in iPhone 6s Plus (torej vse barve in vse spominske različice, vendar sprva ne na vseh prodajnih mestih), in sicer po rednih in akcijskih cenah, prvi kupci so prejeli tudi priložnostno darilo.
Najbolj neučakani so lahko novi iPhone kupili že minuto čez polnoč v noči s srede na četrtek, torej 8. oktobra, in sicer v e-trgovini Telekoma Slovenije, kjer je bila v predprodaji na voljo omejena količina mobitelov iPhone 6s in iPhone 6s Plus, ki so jih kupci prejeli že naslednji dan.
V ponudbi Telekoma Slovenije sta mobitela iPhone 6s in iPhone 6s Plus uporabnikom na voljo v vseh treh pomnilniških različicah (16 GB, 64 GB in 128 GB) in v vseh štirih barvah (sivi, srebrni, zlati ter novi barvi, rožnato zlati). Ob začetku prodaje so novi aparati na voljo v vseh 20 Telekomovih centrih po Sloveniji, v vsakem izmed njih sicer sprva ne bo na voljo vseh 24 kombinacij. V Telekomu Slovenije dodatne dobave pričakujejo še v tem mesecu, ko s prodajo iPhone 6s in iPhone 6s Plus pričenjajo tudi pooblaščeni prodajalci Telekoma Slovenije.
Telekom Slovenije, ki ima z družbo Apple sklenjeno neposredno pogodbo, uporabnikom zagotavlja celovito prodajno in poprodajno podporo. Podjetje bo uporabnikom še naprej ponujalo tudi iPhone 6 in iPhone 6 Plus iz redne ponudbe družbe Apple. Od včeraj, 9. oktobra, za navedene naprave veljajo nekoliko nižje cene. Več informacij dobite tukaj.

petek, 9. oktober 2015

Novi čevlji za jesen-zimo 2015/16

MASS je modnim novinarjem in ljubiteljem mode premierno predstavil trende obutve za jesen in zimo 2015/16 v svoji največji trgovini obutve v Sloveniji, kjer je v zadnjem času le še obogatil ponudbo blagovnih znamk.
Novi modeli so med povabljenci povzročili veliko navdušenja, največ zanimanja so požele blagovne znamke iz Massove ponudbe Alma en Pena, Guess, Mjus, Creator, Replay, Skechers in New Balance. Dogodek je bil odlično obiskan s strani znanih obrazov, ki so se z veseljem prepustili nasvetom Massove izkušene prodajne ekipe.
Predstavili so nam zadnje trende in kombinacije, posebno pozornost so namenili tudi Massovi ambasadorki Severini, ki si je tudi za to sezono izbrala svoj nabor čevljev, s katerimi bo lovila modne poglede. Severinin izbor vas s sloganom 'Odkrij svoj stil' že čaka v Massovih trgovinah po Sloveniji, kot tudi ostale modne poslastice, ki so jih pripravili v Massu, ki je letos upihnil že 25 svečk.
Kakšni so letošnji trendi? "To jesen bodo superge znova kraljevale med modnimi zapovedmi, nadvse priljubljeni bodo tudi slip-on modeli. Trend so čevlji v angleškem stilu, ki so včasih tudi hoja po robu med moškim in ženskim videzom. Gležnarji in salonarji z visoko peto so to jesen doživeli zanimivo retro šik preobrazbo z masivnejšo debelo peto.
prireditev je simpatično povezal Nejc Simšič
Če ste se morda že malce naveličali nizkih škornjev, vam svetujem, da obujete visoke škornje, ki segajo prek kolen. Za bolj drzne so idealni takšni s posebnim potiskom, kot so živalski vzorci ali reliefna imitacija živalske kože. Zelo šik so letos škornji iz semiša v naravnih barvah," je letošnje trende strnila Simona Kern, vodja modnega programa.
moj novi parček iz Massa - dobra odločitev, kajne?
Sama sem si tokrat v MASS-ovi trgovini izbrala trendovske ženske čevlje moškega videza na vezalke in z okrasnimi zlatimi zadrgami ob straneh. Prepričala me je predvsem izjemna mehkoba in kakovost obutve, v kateri sem se počutila kraljevsko, to pa zato, ker je čevelj v celoti izdelan iz usnja. Vam povem, nismo tako bogati, da bi kupovali poceni in z leti vse bolj stavim na kakovost, ter vse manj na količino. Dobro vem, da bom lahko ta par nosila na številne stilske kombinacije in da noge v izbranih čevljih ne bodo trpele, pa četudi bi jih imela na sebi prav ves dan.

četrtek, 8. oktober 2015

Program Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je znan!

Več kot sto ustvarjalcev začenja priprave na prihajajoči Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Ustvarjalna ekipa uradnega tedna mode nemške avtomobilske znamke je predstavila programski okvir in spremljevalni program. Na desetine modnih oblikovalcev, umetnikov ličenja, frizerjev, publicistov, modnih kritikov, fotografov in scenografov pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja Saše Radoviča pripravlja štiridnevni modni spektakel, poln presežkov, novosti znamke Mercedes-Benz ter kakovostne vsebine za razvoj stroke. Dnevno sveže informacije so na voljo na družbenem omrežju Facebook.
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je večplastni strokovni, izobraževalni ter družabni teden mode, kjer bodo najbolj dragoceni del mozaika modni oblikovalci iz Slovenije in tujine. Na prazniku mode, dizajna in lepote se bo predstavilo več kot deset uveljavljenih znamk, med njimi Akultura, Anja Dragan, Dajana Ljubičić, Dioralop, JSP, MadamDemode, MÊHLÊ, Nataša Hrupič, Peter Movrin in Petja Zorec. Oblikovalci bodo na modni brvi v Cankarjevem domu predstavili kolekcijo pomlad-poletje 2016. Ustvarjalna ekipa je programski okvir dopolnila s predavanji, ekskluzivno multimedijsko instalacijo, okroglo mizo z uveljavljenimi gosti iz sveta oblikovanja, umetnosti in mode ter s posebnim presenečenjem znamke Mercedes-Benz.
Alenka Globočnik Fabjan, AKULTURA

Po zgledu iz svetovnih prestolnic mode bo tudi na MBFWLJ podeljena nagrada Mercedes-Benz Fashion Award. Prestižno nagrado bo prejel/a ustvarjalec/ka, ki bo s svojim delom izkazal/a največjo mero izvirnosti, povezanosti ideje z izhodišči ter dosegel/la najvišjo uporabno vrednost. To strokovno priznanje vključuje tudi denarno nagrado v višini tisoč evrov in priložnost na prihodnjem Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, kjer bo lahko izbiral/a med predstavitvijo svoje kolekcije na modni pisti, sodelovanju na modni inštalaciji ali razstavi aktualne kolekcije.
Sašo Radovič, foto: Matjaž Banič
Tokratno žirijo vodi Nataša Peršuh, izredna profesorica na Naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani, člani žirije so Elena Fajt, izredna profesorica na Naravoslovnotehniški fakulteti, Sašo Radovič, programski in umetniški direktor Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana in Metka Kejžar, predstavnica znamke Mercedes-Benz. Svoje misli je pred začetkom strnil tudi umetniški in kreativni direktor Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana Sašo Radovič: "Vedno je lepo biti prvi. Še posebno, če gre za izvedbo prvega licenčnega formata mednarodnega dogodka v Sloveniji s takšnim ugledom in prepoznavnostjo. Res me veseli odziv znamk, ki se nam pridružujejo in vnema, ki jo kažejo prav vsi člani ustvarjalne ekipe."
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana bo med 29. in 31. oktobrom 2015 potekal v Cankarjevem domu.

sreda, 7. oktober 2015

OMEGA Seamaster 300 za tajnega agenta v 7007 kosih

Saga o tajnem agentu 007 se nadaljuje. Kam ga bo tokrat vodila tajna misija, kdo bo njegov glavni sovražnik in kateri lepotici bo spet zlomil srce? Vse to bomo izvedeli 4. novembra, ko v naše kinematografe prihaja novi film o James Bondu.
Daniel Craig bo tokrat že četrtič v službi Njenega Veličanstva. Na prvi pogled deluje bolj zrel, izkušen in previden. A še vedno je privlačen. Alfa in OMEGA moški. Alfa in OMEGA agent. In brez OMEGE ne bi bil James Bond.
V 24. filmu o tajnem agentu se James Bond vrača z ikoničnim časomerom OMEGA Seamaster 300. Lasersko rezan, črno-siv NATO pašček trdno objema ohišje iz nerjavečega jekla, ki skriva revolucionarni mehanizem OMEGA master Co-Axial 8400, odporen na magnetna polja jakosti 15.000 gaussov. Dvosmerno vrtljiva luneta je izdelana iz polirane keramike. Z 12-urnim obsegom omogoča prikaz natančnega časa kjerkoli na svetu, visoko v gorah ali globoko v oceanu.
S safirnim steklom, odpornim na bleščanje, in vodoodpornostjo do 300 metrov je le OMEGA Bondova najbolj zanesljiva in vzdržljiva partnerica. Tokrat prihaja na trg v omejeni izdaji 7007 modelov. Tudi nekaj Slovencev jo bo imelo čast in priložnost olastniniti, če le imajo v žepu 6.450 evrov, kolikor stane nova ura, ki je prispela v poslovalnice 1991 v Ljubljani in v Zlate čase v Mariboru.

nedelja, 4. oktober 2015

6 top kosov za toplo in modno jesen

Jesen sploh ni tako slaba, kljub nižjim temperaturam, saj nam daje priložnost, da se odenemo v nove materiale in barve. V toplejše tkanine, puloverje, seksi škornje do kolen in brušeno usnje ali semiš, ki je vsako jesen znova moj favorit, najbolje v peščeni ali kamelji barvi. Vse našteto lahko plastimo, dodajamo, odvzemamo v skladu s Celzijevimi stopinjami, vsaj sedaj, ko se da zdržati brez plašča ali debelejše jakne. Ker ni tako mraz, lahko namesto hlač še vedno nosimo krajše krilo, sploh v kombinaciji s škornji do kolen.
Ko se listje obarva v rumeno, rdečo in rjavo, se opremimo tako, kot kaže moj današnji stilski kolaž. Ne pozabimo na resice, ki so še vedno zelo 'in'. Na obutvi, na torbicah in še kje. Na zgornji sliki so škornji znamke Sam Edelman iz nubuka, usnjena torba v barvi kakava znamke Lanvin, hipi srajca Isabel Marant z volančki in kristalčki, kratko 'patchwork' krilo iz semiša znamke MiH Jeans in daljši telovnik znamke Amisu, ki se dobi v New Yorker trgovinah. Dodajte še Gucci prstan iz medenine s kristali swarovski in boste z veseljem pričakale trenutek, ko se boste v svežem jutru odpravile v službo ali po drugih opravkih.

sobota, 3. oktober 2015

Na testu: novi Peugeot 208

Na testu sem imela novi Peugeot 208 1,2 Pure Tech z 82 konjskih moči. Slogovno mu res ni kaj očitati, saj s svojo obliko suvereno izstopa v vedno nagnetenem spodnjem avtomobilskem razredu, kjer se za pozornost kupcev prerivajo denimo še Ford Fiesta, Renault Clio, Citroen DS4 in nekateri drugi.
Francoski proizvajalec je čakal tri leta, preden je dal na trg novo verzijo s faceliftom, s katero je osvežil podobo tega svojega najbolj uspešnega ter najbolj prodajanega modela. Očitni premiki so zlasti naslednji: več varnostne tehnologije, novi motorji, več možnosti za personalizacijo in prilagoditev uporabnikovemu okusu, pa tudi mična in mladostna barvna paleta.

Kaj je novega?

Prednji odbijač je dobil nekoliko širšo rešetko oziroma okrasno masko in malce bolj agresiven videz na račun ostrejših linij, medtem ko so novi dvobarvni halogenski žarometi umeščeni v kombinacijo črne barve in kroma, kar daje ‘očem’ avtomobila bolj rezek, nevarnejši pogled. Nove so tudi zadnje luči s 3D učinkom na LED diode v obliki ‘mačjih krempljev’, ki so simbol znamke (saj vemo, levček ali lev spada v družino mačk in tako je dediščina jasna tudi na pogled od zadaj). Vizualna nadgradnja je opazna tudi na privlačnejših kolesnih obročih.

Presenetljivo odziven motor

Novi motor, na testu sem imela bencinskega trivaljnega z 1,2 litra gibne prostornine in z močjo 60 kW oziroma 82 KM, je dinamičen in odziven, tako v mestni kot relacijski vožnji, še posebej pri nižjih prestavah in ko smo pri tem, tudi ročni petstopenjski menjalnik na testu se je dobro obnesel, pri čemer ima motor občutno največ moči v drugi prestavi. Zaradi tega dejstva se voznik hitro zaloti, da tam, kjer ponavadi vozi v tretji prestavi, v tem avtu še vedno vozi v drugi. Vsekakor pa se motor odlično izkaže na avtocesti in obvoznici, kjer se (na najvišji dovoljeni hitrosti ali celo kaj nad njo) nova 208-ica očitno počuti kot doma.
Trivaljni bencinski motor PureTech (ki je usklajen s standardom Euro6) je modularen in kompakten ter se ponaša z nizkimi emisijami CO2. Odlikuje ga dobro razmerje navora pri nizkih vrtljajih, zaradi nove tehnologije je ob enaki moči in odzivnosti nižja tudi poraba goriva in sicer kar za četrtino v primerjavi s podobnimi motorji v drugih vozilih. Do stotice ta avto potrebuje 9,6 sekunde, kar za manjši avto najbrž ni tako slabo.

Nizka poraba

Kombinirana poraba goriva naj bi bila – tovarniško merjena – okoli 4,5 litra na sto kilomterov, v praksi je nekoliko višja, okoli 5,3 litra na sto kilometrov. Vozniku, ki je vajen drugačne dinamike, se zdi Peugeot 208 morda malo premehek v vožnji, vendar so to stvari, na katere se bo hitro navadil, vseeno pa mi je malce manjkalo tiste razburljive plati v vožnji, čeprav ta bencinar povsem zadošča za običajne vsakodnevne potrebe povprečnega voznika, ki se vozi na relaciji na delo ali se z avtom prebija skozi mestni promet. Pri slednjem je avtu v plus dejstvo, da meri manj kot štiri metre v dolžino in da ima kratek obračalni krog.
Kar je tudi za pohvaliti, je osvetlitev ovinka med vožnjo, če hitrost vozila ni večja od 40 kilometrov na uro, vendar gre za dodatek, ki ga je treba doplačati, v osnovni opremi ga ni. Prav tako je za doplačilo na voljo pomočnik pri parkiranju Park Assist in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.

Avto za estete

Novi Peugeot 208 prihaja na trg v 12 različnih barvah karoserije, sama sem imela na testu atraktivno (kovinsko) barvo Orange Power, ki s svojo žarečo podobo zagotovo takoj ogreje voznika in daje na cesti vtis, kakršnega si želimo. Osebno sta mi bili sicer všeč še dve posebni teksturirani barvi, ki so ju pri Peugeotu razvili posebej za ta model in sicer v odtenkih Ice Silver in Ice Grey.
Gre za barvi, ki sta matirani, vendar ne na način, kot smo ju vajeni pri velikih in prestižnih vozilih, pač pa imata poseben satenast pridih. Barvi sta inovativni, saj se odzivata na gibanje in spreminjanje svetlobe, zato sem prepričana, da se bodo zanju ogreli vsi, ki veliko stavijo na dizajn in želijo izstopati v okolici. Hkrati pa sta ti dve barvi bolj vzdržljivi od klasičnih mat barv, ko gre denimo za mikro poškodbe laka ali pogosto pranja v avtopralnici.
Kako pa je v tem novincu znotraj? Podoba se ni veliko spreminjala, čeprav je nekoliko elegantnejša in predvsem je za izpostaviti instrumentno ploščo v višini oči ter relativno velik zaslon na dotik, ki je soliden in se dobro odziva ter je pregleden in logičen za povprečnega uporabnika. Volan je občutno manjši in bolj kompakten, kar bodo sicer znale ceniti manjše ženske ročice, vendar ne vem, ali zares apelira na moške voznike, še posebej na tiste, ki so vajeni v roke zgrabiti nekaj večjega in bolj konkretnega.

Posebnosti, ki presenetijo

Na velikost volana se po začetnem začudenju voznik sicer dosti hitro privadi. Vendar bodo višji vozniki opazili, da morajo volan prestaviti v neudobno nizek položaj, če bodo želeli videti vse podatke in številke na potovalnem računalniku oziroma instrumentni plošči in tudi nekdo, ki ima recimo dolge noge, ob tem pa krajši trup ali roke, bo imel kar nekaj težav, ko bo iskal zase najprimernejši položaj. Postavitev merilnikov nad volanski obroč je v tem modelu edinstvena, a ne vem, če je za vse uporabnike tudi najbolj praktična.
Kokpit, ki mu pri Peugeotu 208 pravijo i-cockpit, je bil v teoriji najbrž mišljen povsem dobro, a v praksi se ne obnese najbolj. K temu je treba dodati še dejstvo, da se sedeža ne da nastaviti dovolj nizko (za vse, ki so visoke rasti), da ne bi na merilnike kljub vsemu gledali skozi volanski obroč, medtem ko bodo sopotniki višje rasti na sovozniškem sedežu sploh občutili pomanjkanje ročke za nastavitev sedeža v nižji položaj (tega dodatka na sovoznikovi strani preprosto ni). Sedeži so po eni lastnosti podobni volanu: so debelo podloženi in kompaktni, s stransko oporo, ki pa je premehka za moj okus.
Prostor za potnike zadaj v majhnem avtu seveda ne more biti razkošen, a je vseeno prijetno in uporabno zasnovan. Minus je morda le tretjinsko zlaganje klopi in dejstvo, da se trije potniki zadaj res ne morejo udobno namestiti, dva pa zagotovo ne bosta imela težav. Prtljažnik ima 285 litrov prostornine, kar je za tak razred spodobno. V potniški kabini je tudi veliko odlagalnih površin, le naslonjalo za roke ne navduši preveč, čeprav se ga da v celoti dvigniti – je preozek in predvsem pretanek, v njega ne gre prav veliko predmetov.

Ugodna končna ocena

Vsekakor je model 208 več kot uspešen naslednik velike modelske uspešnice 206 (s proizvodnjo so začeli leta 1998) in katerega po uspehu model 207 nikakor ni mogel dohiteti, zato je po šestih letih tudi zapustil trg. Model 208 je imel zato pred sabo še večji zalogaj, ki pa ga je, sodeč po prodajnih številkah, uspešno zmogel in se zavihtel v vrh razreda majhnih avtomobilov.
Avto na testu stane 14.298,43 evra, pri čemer bi morali doplačati še električno zložljivi vzvratni ogledali, ki so na testnem vozilu bili (in jih lahko le pohvalim) ter stanejo dodatno 81,43 evra. Tudi centralni naslon za roko je treba doplačati in prestavno ročico v kromu (91,60 evra). Kovinska barva pride še dodatnih 417,31 evra.

Plusi:

- ugodna cena
- privlačna oblika, polepšana zunanjost, možnost personalizacije, lepe barve
- varčen, tih in glede na prostornino izjemno učinkovit motor
- veliko navora v drugi prestavi in nadvse optimalna vožnja v peti prestavi

Minusi:

- postavitev merilnikov nad volanski obroč
- sopotniški sedež ni opremljen z ročico za premikanje sedeža po višini
- na sopotnikovi strani manjka tudi kljuka za držanje roke
- premalo globoko odlagalo za pijačo na sredinski konzoli


Besedilo in vse fotografije: Dragica Sušnik
Članek je bil objavljen v avtorski rubriki Ženska za volanom©, septembra 2015 v reviji Modre novice (prej Kamniške novice)

četrtek, 1. oktober 2015

Telekom Slovenije in Samsung s Pink Ribbon podprla rožnati oktober

Oktober je že tradicionalno posvečen ozaveščanju o raku dojk, Telekom Slovenije in Samsung pa že vrsto let v 'rožnatem oktobru' s posebno različico mobitela Pink Ribbon podpirata Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna. V letošnjem oktobru bosta združenju namenila 10 evrov od vsakega prodanega mobitela Samsung Galaxy A3 Pink Ribbon, ki je z današnjim dnem, torej od 1. oktobra dalje na voljo ekskluzivno v Telekomovih centrih. Vsak kupec mobitela bo ob nakupu prejel tudi darilo, privlačen ovitek v barvi izbranega mobitela.
Samsung Galaxy A3 Pink Ribbon je sodoben in lahek mobitel, ki navdušuje s kovinskim ohišjem v zlati, srebrni, črni ali beli barvi, privlačno obliko in visoko kakovostjo. Zaslon Super AMOLED z diagonalo 11,48 cm (4,5"), odličen fotoaparat z 8 MP, 16 GB vgrajenega spomina, izboljšana funkcija za varčevanje z baterijo in ostale napredne funkcije ga umeščajo med priljubljene mobitele. Akcijska ponudba mobitela Samsung Galaxy A3 Pink Ribbon velja ob sklenitvi oz. podaljšanju naročniškega razmerja z mobilnimi storitvami ob vezavi za 24 mesecev in plačilom 7,95 evra mesečno (skupaj 190,80 evra).
Telekom Slovenije in Samsung želita na ta način prispevati k zagotavljanju čim večjih možnosti za zgodnje odkritje raka dojk, takojšnje in učinkovito zdravljenje ter rehabilitacijo. Mojca Senčar, predsednica Slovenskega združenja za boj proti raku dojk Europa Donna, pravi, da 'želijo v Europi Donni z akcijo Pink Ribbon osveščati javnost o raku dojk, spodbujati ženske, da si od poznih najstniških let naprej dojke vsak mesec redno samopregledujejo, po 50. letu pa vsaki dve leti hodijo tudi na presejalno mamografijo.
"Hkrati želimo javnost osveščati tudi o pomenu zdravega načina življenja za ohranjanje zdravja. Telekom Slovenije in Samsung s svojo podporo že vrsto let prispevata k uspehu naših aktivnosti," je dodala Mojca Senčar. Pri preventivnem samopregledovanju dojk si ženske lahko pomagajo tudi z brezplačno aplikacijo Zaupaj svojim rokam, ki na enostaven način spodbuja k rednemu in pravilnemu samopregledovanju.
Tako si lahko nastavijo opomnik za mesečni samopregled, preverijo slikovni prikaz pravilnega izvajanja samopregleda po točkah in si kronološko zapisujejo zaznane spremembe. Brezplačno aplikacijo, ki je na voljo za pametne mobitele, tudi za Samsung Galaxy A3 Pink Ribbon, si uporabnice enostavno naložijo prek spletne trgovine Google Play. Več o aplikaciji je na voljo tudi na spletni strani​ breast-test.com.​