sreda, 13. april 2016

Modna revija Rašica, Classic Sail in Sailor Tom

V Rašici je včeraj potekal že 4. Modni dan, ki je spet postregel z modno revijo in novimi trendi. Na modni reviji so kolekcijo pomlad-poletje 2016 predstavile manekenke Iryna Osypenko, Jana Koteska, Eva Ahačevčič in Sabina Remar. Moških oblačil pa tokrat niso predstavili manekeni, ampak so se prvič v manekenski vlogi preizkusili člani skupine Mambo Kings.
"Če nam ne bi rekli vnaprej, da je naša današnja vloga biti maneken, bi jo verjetno mnogo bolje opravili, kot smo jo. Z imenom je prišla teža manekenstva in prelestne punce, ki so vse znane manekenke, zato smo imeli kar en velik zadržek. Nam je pa občinstvo dalo krila, ker so nam ploskali, da so nas spodbudili," je svoj manekenski krst šaljivo opisal Bart, član skupine Mambo Kings (na fotografiji spodaj).
Direktorica Rašice Brigita Vivod je k sodelovanju tokrat povabila tudi novi jadralni znamki Classic Sail in Sailor Tom, ki sta po novem na voljo v trgovini Rašica. "Slovenci niso vajeni, da ima Rašica tudi lahkotno poletno kolekcijo in prav zato smo se odločili, da povabimo v trgovino tudi poletno kolekcijo, ki je zasnovana, da gre na morje in na jadranje."
Lastnik in uvoznik dveh novih znamk Mitja Zupančič je navdušen nad sodelovanjem: "Ko sem prihajal v Rašico, sem si želel, da bi bil v njej tudi asortiman, ki bi bil namenjen preživljanju prostega časa. Kot morjeplovcu mi je bila ta 'scena' znana. Imamo dve blagovni znamki. Eno sem kreiral sam z ekipo, to je znamka Classic Sail, ki je narejena v duhu starih ribičev. Prvič pa smo v Slovenijo pripeljali tudi kolekcijo Sailor Tom, ki jo zaznamujejo tradicionalne navtične barve, to so modra, rdeča in vedno elegantna bela."
oblikovalec Miha Jamšek z Mambo Kingsi
Tudi za letošnjo Rašicino kolekcijo so značilni kakovostni materiali, kot so bombaž, lan in mehko padajoča viskoza. Letos bodo v ženski kolekciji aktualne luknjičaste pletenine v kombinaciji viskoze in kovinskih niti.
Svetlikajoči se detajli bodo del elegance, ki bo primerna za poletni dan in ne samo za večer. Trende bodo krojile tudi potiskane majice z apliciranimi kristalčki in biseri, ženstveno noto bodo dodale obleke in topi z vezeno čipko. Delikatne čipke in 'rišelje' (rechelier. op.) učinek bo mogoče videti na ženskih pleteninah iz mešanice bombaža in viskoze, a tudi na bluzah in srajcah.
Pa barve? Tudi to leto so strnjene v več skupin, od živahnih barv spomladanskega cvetja, ki kličejo pomlad in jim ugajajo sproščeni kroji, do klasične črne in temno modre, ki se ujemata s pridihom glamurja in elegance. Med vzorci bodo vladale črte, etno liki, cvetje in pike.
direktorica Rašice Brigita Vivod z Danico Lovenjak
Kot novost letošnjega poletja bo v Rašici na voljo ekskluzivna mornarska ženska in moška kolekcija oblačil za pomlad-poletje 2016 linije Classic Sail in Sailor Tom. Poleg čudovitih poletnih oblačil bodo na voljo modni dodatki in dizajnerske sedežne vreče.

nedelja, 10. april 2016

Čutni novosti Narciso Rodriguez zanjo in zanj

Sloviti modni oblikovalec Narciso Rodriguez je predstavil dve res mikavno dišeči novosti za ženske in moške, ki nas bosta navduševali še dolgo, ne zgolj ta trenutek. Ustvarjalec z ameriškim potnim listom, ki že več kot dve desetletji plodovito pušča pečat v svetovni modi, je svoj prvi parfum Narciso Rodriguez For Her naredil leta 2003 in od tedaj premišljeno s časovnimi razmiki predstavlja nove dišave.
Pri nastajanju vsake dišavne kreacije intenzivno sodeluje. Prvo dišavo je namenil ženskam, leta 2007 pa je sledila tudi njegova prva moška dišava. Obe sta se okitili z najvišjim priznanjem v parfumarski industriji, ne samo za vonj, ampak tudi obliko stekleničke. Od takrat naprej pa nas je oblikovalec razveselil s še nekaj vonji, ki so se takoj po svojem prihodu na trg zapisali med sodobne ikone.
Kot je dejala Anna Wintour: "Samo Narciso lahko preproste oblike naredi tako osupljive." To bo držalo ne samo za njegove kreacije visoke mode, pač pa tudi za dizajn njegovih parfumskih stekleničk, ki so izčiščeno minimalistične in elegantne, obenem pa dovršene v svoji preprostosti. Ženski dišavi Narciso Eau de Parfum (2014) je lani junija sledila Narciso Eau de Toilette v preprosti črni kvadratni steklenički. Za leto 2016 je Narciso Rodriguez predstavil novo parfumsko vodo Narciso eau de parfum Poudrée, ki jo je umestil v stekleničko popolnoma kožne barve, saj je želel pudariti zlitje dišave z golo kožo. Notranjost transparentne steklene kocke je obarvana v pudrast odtenek, ki pooseblja ženstvenost in čutnost.
Vonj je navdušujoč, sploh tiste, ki imate rade pudrnate dišave, se boste vanjo takoj zaljubile. Pudrasti mošus vlada tej parfumski vodi, ki se odpre s cvetlično kombinacijo bolgarske vrtnice in belega jasmina. Lesni poudarki vetiverja in črne ter bele cedre zaokrožita vonjavo, ki postane eno s kožo in je, po moji izkušnji, zelo dolgo obstojna. "Z izvirno Narciso dišavo sem želel ustvariti nadvse seksi vonj. Narciso eau de parfum Poudrée pa predstavlja ženstvenost na še bolj zapeljiv način. Je nežna, hkrati pa neizmerno močna dišava, ki spodbudi takojšnjo zasvojenost," je o svoji novi parfumski vodi povedal oblikovalec.
Vonjava obda telo z breztežno intenzivnostjo, ki je krhka, a obenem prepoznavna. Narciso eau de parfum Poudrée je omamen vonj, ki je topel ter intenziven hkrati. Na voljo je v 30-, 50- in 90-ml stekleničkah, obraz dišave pa je ponovno Raquel Zimmermann.
"Barva stekleničke ponazarja čutnost gole kože in telesa." (Narciso Rodriguez)
Na naše police je prišla tudi oblikovalčeva druga moška dišava, ki jo je poimenoval Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir, ki je bila uradno predstavljena že lani, k nam pa je prišla sedaj. Kot sem že omenila, je prvo dišavo za moške Rodriguez lansiral leta 2007. Novo toaletno vodo pa je namenil skrivnostnemu, sodobnemu in elegantnemu moškemu. Imena za dišavo mu ni bilo težko najti. "Obožujem tisto tako temno modro barvo, da se zdi že skoraj črna. Obožujem črno, ki prevzame nase vse odtenke mraka in kasneje noči," je svojo odločitev opisal Rodriguez. "Točno ta barva je značilna tudi za moje delo in kreacije, predstavlja mi osnovo. Včasih ji rečem modro-črna barva, včasih polnočno modra. Zakaj sem se odločil, da ime nove toaletne vode prevedem v francoščino? Preprosto mi je bil všeč zven besedne povezave bleu noir."
Kar se tiče zaščitnega obraza dišave, se je Narciso Rodriguez odločil za Billyja Vandendoorna, ki uteleša čutnost nove dišave. Mladi Vandendooren, ki sicer še redno študira poleg poziranja, postaja zadnje čase eden najbolj prepoznavnih moških modelov v modi. Po oblikovalčevem mnenju mladi maneken izraža samozavest, čutnost in obenem možatost. Na vizualu mene osebno nekoliko spominja na slovitega Michelangelovega Davida, kaj pa vas?
In kakšna je sama dišava? Deluje čisto in sveže, z udarnimi začetnimi notami. Globino in čutnost ji dajejo praprot in mošus. Za začinjenost dišave skrbita muškatni orešček in kardamom. Mošusno srce dišave je enako, kot pri dišavi iz leta 2007, toda tokrat ga pospremita modra cedra in črna ebenovina.
"Želel sem ustvariti dišavo, ki bi bila seksi na sodoben način in bi s svojo jasnostjo, čistostjo in definiranostjo osvojila sodobnega, kul moškega. Omamno srce mošusa obkrožajo sveže zelene note v zares moderni kompoziciji. Pri novi dišavi mi je všeč, da je nenavadna, a obenem zelo čutna," je dodal Narciso Rodriguez. Moški vonj sem sicer povonjala samo na lističu, na koži moškega še ne, a že po prvih vtisih vem, da bi takemu vonju ženska lahko sledila kamorkoli.

petek, 8. april 2016

Chiara Ferragni in njene pomladne super junakinje

Na dogodku 'Pomladno druženje s Chiaro Ferragni' v modni hiši Ikona so se zbrani z Lorello Flego na čelu sprehodili po pomladni kolekciji obutve in dodatkov najvplivnejše modne blogerke na svetu z naslovom Superheroes ali v prevodu 'super junakinje'.
Super junakinje so zapeljevale z očarljivimi mežikajočimi pogledi, ki so rdeča nit Chiarine kolekcije obutve in modnih dodatkov. Nadvse prikupne stvaritve znane modne blogerke so navdušile vse prisotne in tudi voditeljico dogodka, Lorello, ki je zbranim novinarkam, stilistkam, modnim blogerkam in drugimi navdušenkam nad modo predstavila to čudovito pomladno kolekcijo Chiare Ferragni.
Lani so njeno kolekcijo navdihnile pošasti, tokrat pa je Chiara razmišljala o super junakinjah. "Zgledujemo se lahko druga od druge, si postavljamo visoke cilje, dajemo vse od sebe in brezkompromisno delimo svoja čusta. Ženske, vse me smo super junakinje," je ob lansiranju kolekcije povedala Chiara.
Navdih Chiarine domišljije od sedaj najdete tudi v modni hiši Ikona, ki bo z novo pridobitvijo zagotovo pritegnila še več ljubiteljic mode. Letošnjo pomlad bomo s Chiarino novo kolekcijo prav vse lahko obute super modno in ker je pred vrati ljubljanski teden mode (LJFW), bomo kakšno od fashionist na prihajajočem štiridnevnem dogodku zagotovo zalotili tudi v Chiarinih 'super junakinjah'.

Z motivi super junakinj so okrašeni lakasti salonarji s široko in visoko peto, kakršna je sedaj v trendu, pa gležnjarji v temno modri barvi in balerinke na visoko zavezovanje. To so zares posebni kosi, ki jih je treba znati nositi.
Med nosljivejše modele pa se umešča kolekcija 'Flirting', kjer bomo našle z bleščicami posute balerinke, slip-on čevlje-copatke in espadrile, okrašene s prepoznavnim mežikajočim Chiarinim očesom. Na ogled in v nakup pa so v Ikoni ponudili tudi ovitke za telefone, ikonsko majico s Chiarinim logotipom in miniaturen nahrbtnik, ki ga Chiara uvršča med svoje najljubše kose iz kolekcije.

Čevlje Chiare Ferragni in njene modne dodatke so ob razvajanju s torticami in srkanju penine odobravajoče občudovale tudi znane modne navdušenke, med njimi Tjaša Kokalj, Sabina Remar, Jana Koteska, Danica Lovenjak, Nika Veger in številne druge.
Izvedele so tudi življenjsko zgodbo te kultne modne blogerke. Chiara Ferragni je bilo preprosto dekle iz Cremone, ki je ljubilo modo in jo je leta 2013 revija Vogue razglasila za najlepše oblečeno modno blogerko. Sedemindvajsetletnica je šele pred štirimi leti ustvarila blog theblondesalad.com, a ta se lahko pohvali s kar tremi milijoni obiskov na mesec! Chiara je tako med prvimi ugotovila, da je lahko modni bloger celo pravi poklic in to donosen.
Pametno dekle, ki ima srečo, da je tudi zelo prikupno in manekenske postave, je kot 'Svetlolasa solatka' zasenčila vse ameriške kolege, saj je v enem letu zaslužila 8 milijonov dolarjev in s tem postala pravi fenomen. Business of Fashion, ena najpomembnejših spletnih strani z modnega področja, jo je označila za eno najvplivnejših ljudi v svetu mode, vaijo pa jo seveda na vse pomembnejše modne in družabne dogodke.
Z blogom Chiara zasluži okoli 30 odstotkov svojih prihodkov, ostalo pa s sodelovanjem z drugimi blagovnimi znamkami in modnimi oblikovalci, snemanjem reklam ter lastno linijo Chiara Ferragni Collection, ki jo je ustanovila pred letom dni. Pametno, delovno, nadarjeno in obenem srečno dekle, ta Chiara, ki je bila ob pravem času s pravo idejo na pravem mestu, kajne? Največji dobiček kuje prav z linijo obutve, ki jo sedaj dobimo tudi v ljubljanski modni hiši Ikona na Mestnem trgu.

Foto: Robert Ribič in arhiv C. Ferragni

torek, 5. april 2016

S.OLIVER BLACK Label sedaj tudi v Novem mestu

Konec marca je podjetje S.Oliver SLO v Qlandii v Novem mestu odprlo trgovino s.Oliver BLACK LABEL. Na modni reviji so predstavili znamko s.Oliver Premium, ki se bo poleti preimenovala v s.Oliver Black Label, od tod tudi ime trgovine.
Maja Arsenovič, Country Manager s.Oliver, Marko Arsenovič, direktor in Tina Pirc, vodja znamke s.Oliver Premium
Znamka s.Oliver Premium je namenjena poslovnim ženskam in moškim, ki želijo biti oblečeni kakovostno in elegatno. Prestižno znamko s.Oliver Premium odlikujejo odlični materiali in elegantni kroji.
Kolekcije za pomlad/poletje 2016 so izčiščene, barve so sveže, veliko je pastelnih tonov in peščenih tonov. En del kolekcije so oblikovalci namenili klasiki poletja, to sta bela in temno modra barva. Poslovni svet ima svoj kodeks oblačenja, zelo pomembno pa je, da tudi v poslovni modi poudarimo svojo osebnost in modni slog.
Znamka s.Oliver Premium ponuja prav to, prefinjeno eleganco, ki je združena z modnimi trendi. Bliža se čas porok, valet in matur. Temu je namenjena linija ženske in moške večerne mode. Velika je izbira koktejl oblek. Moške obleke in srajce so na voljo v dveh krojih, kot regular in slim. V novi trgovini najdete poleg oblačil tudi torbice, čevlje in modne dodatke.

ponedeljek, 4. april 2016

V trendu so mat šminke!

Tudi make-up ima svoje zakonitosti in sledi smernicam, to pomlad so na primer zelo modne mat šminke na ustnicah. Če ste ljubiteljice sijočih črtal za ustnice ali lipglossov, nič hudega, morda bi vseeno veljalo stopiti iz vsakdanjih okvirjev in dati priložnost nečemu drugačnemu?
Tu je moj izbor najlepših črtal za ustnice v mat odtenkih in verjele ali ne, tudi lipglossi oziroma tekoča črtala za ustnice imajo lahko zelo matiran končni učinek... Nove generacije mat šmink za povrh prav nič ne izsušujejo ustnic in se ne nabirajo v grudice. Lepotne novosti nas nikoli ne nehajo presenečati s svojo inovativno tehnologijo in božanskimi teksturami. Je potemtakem kaj čudnega, da si ženske in dekleta želimo kar naprej novih stvari in nam ličil ni nikdar dovolj?
Kaj je bistvo mat črtal za ustnice? Za razliko od bolj sijočih šmink so praviloma dlje obstojna, imajo močnejši barvni pigment ter omogočajo boljšo prekrivnost. Matiran videz ustnic obenem sporoča svetu, da smo prefinjene (kot Parižanke, denimo). Poleg tega bolj intenzivne barve in dolga obstojnost nekaterim ženskam pač zelo ustrezajo. Tu je moj izbor petih mat črtal, ki so se mi med novostmi za to pomlad še posebej vtisnila v spomin.

1. PUPA I'M MATT Lip Fluid

Visoka koncentracija prefinjenih pigmentov in laka zagotavlja popolno prekrivnost, intenzivno barvo in žameten občutek. Česa takega resnično še niste poskusile in občutile na ustnicah... Privoščite si absolutno mat barvo! PUPA je doma v Milanu, Milano pa je prestolnica mode... zato zelo dobro vedo, kaj delajo!

2. Maybelline Color Sensational Matte
Na voljo je načeloma šest odtenkov, a na slovenskih policah sem opazila za zdaj samo štiri, če sem pravilno štela v drogeriji: od rdeče preko živo roza in magenta odtenka do nežne pink. Odtenek Magnetic Magenta (zgoraj) bo za najbolj drzne fashioniste, za uglajene dame pa bo pravi odtenek rdeča Siren in Scarlet.

3. CLARINS Rouge Eclat
V spomladanski kolekciji Instant Glow so na voljo štirje novi odtenki črtal za ustnic, med njimi tudi zgornji odtenek 26 Rose Praline, ki daje dokaj matiran zaključek. Rdečilo za ustnice je hranljivo in deluje proti staranju, obogateno je z voski in olji, ki so pridobljena iz sončničnih semen.

4. NYX Matte Lipstick


Visoko koncentrirani pigmenti poskrbijo za zelo dolgo obstojnost barve. NYX ličila in posebej črtala za ustnice so skrivnost obsedenk z ličili in modo in obenem niso predraga, dobijo pa se tudi v najbolj norih in nepričakovanih barvah. Občutek na ustnicah je žameten in za mat šminko prijeten. Na voljo v tujini in na spletu (pred kratkim so ga dodali tudi na Asosu).

5. Wycon Xmatt Lip Chubby 

Wycon je italijanska blagovna znamka organske, naravne kozmetike in ličil, ki sem jo čisto po naključju odkrila. Ta prisrčen debel svinčnik z matirano barvo za ustnice (v najrazličnejših odtenkih) se dobi čez mejo, v centru Trsta, kjer ima Wycon že nekaj mesecev svojo trgovino. Ličila so odlična in cenovno ugodna. Mat svinčnik - šminka daje ekstra mat učinek, zaradi olja muškatne vrtnice pa je občutek na ustnicah zelo prijeten.

sobota, 2. april 2016

MANGO je odprl že drugo trgovino

Ljubitelji mode so dočakali vrnitev blagovne znamke MANGO v Slovenijo. Sredi marca se je odprla Mangova druga trgovina na slovenskem trgu in to v ljubljanskem Cityparku, dober mesec pred tem pa je MANGO prišel že v Celje. Trgovina v Cityparku je zelo prostorna, saj je zasedla več kot 600 kvadratnih metrov površin, kjer je zares velika izbira ženskih oblačil, obutve in modnih dodatkov.
na odprtju sta bila Dejan David Kemperl, lastnik in urednik revije DAVID in Anja Cajhen (Style.Over.Net)
Filozofija znamke je oblačiti ženske za vsak trenutek dneva po zadnjih modnih smernicah in jim obenem ponuditi odlično kakovost glede na ceno. Kot so nam povedali na dogodku, v prihodnjih mesecih že načrtujejo celo odprtje tretje trgovine v Sloveniji.
Hermina Kovačič ima dober okus in ostro oko za kakovost
Vsaka dva tedna se bo trgovina napolnila z novo ponudbo, obenem pa bo MANGO mesečno predstavljal nove oglaševalske kampanje s pomočjo znanih obrazov. Po Kendall Jenner, ki je predstavljala znamko v februarju, je v marcu sledila supermanekenka Liu Wen, ki je predstavila Mangovo linijo Soft Minimal, ženstven slog v kombinaciji obleke, čipkastih topov ter 'oversize' oblačil s čipko. Črno-bele kombinacije in nostalgične nežne obleke le še poudarjajo nravnost in svežino pomladnih smernic.
Mira K. Veljić, direktorica Name, ni skrivala navdušenja
MANGO je prvo trgovino odprl na barcelonski nakupovalni aveniji Paseo de Gracia leta 1984, z mednarodno širitvijo so začeli leta 1992 z odprtjem dveh trgovin na Portugalskem. Danes je znamka prisotna v 109 državah na petih celinah in se lahko pohvali z 2700 trgovinami. Zato MANGO kar 83 odstotkov prometa ustvari na tujih trgih. Za vrnitev znamke v Slovenijo pa je zaslužna veleblagovnica NAMA.
tudi jaz sem se z veseljem udeležila odprtja
Glede na hitrost menjanja kolekcij in trendov celo znotraj posamezne sezone, bomo tudi Slovenke nedvomno neprestano v skušnjavi, da bi z oblačili MANGO temeljito napolnile svoje omare. Znamka se je že v prvem pojavljanju na slovenskem trgu odlično prijela in vmes smo jo precej pogrešale oziroma smo jo morale naročati po spletu.
Sedaj se končno lahko spet odpravimo potipat oblačila in jih pomerit, preden jih odložimo v nakupovalno košarico. Glede na videno ponudbo bo MANGO trgovina v Cityparku zagotovo privabila številne ljubiteljice mode, ki se bodo vanjo rade vračale.

Fotografije: arhiv organizatorja in Dragica Sušnik

petek, 1. april 2016

Pomladno prebujanje z ličili ARTISTRY

Čas je za pomladno barvitost na tvojem obrazu in za novo nagradno igro z vrhunskimi ličili ARTISTRY! Prvi sončni žarki in cvetoča narava vabijo, da si privoščimo več svobode v barvah in slogu. Amway je v ta namen ustvaril spomladansko kolekcijo ličil Artistry Signature Color, ki vključuje senčila za oči in rdečila lica v čudovitih barvnih odtenkih pomladnega prebujanja.
Letošnja pomlad s sabo prinaša živahne odtenke in na ulice privablja barvite trende oblačil in ličil. Temu sledi tudi najnovejša kolekcija Artistry Signature Color podjetja Amway, ki nas bo v prihajajočih mesecih razvajala z dolgoobstojnimi formulami v obliki senčil za oči, rdečil za lica in črtal za oči. Slednja naravno lepoto le še poudarijo in ostanejo brezhibna tudi 12 ur in več.

Senčila za oči in škatlica
vijolična je vedno v trendu

Pomlad je čas za mikavne poglede, razigrane pomežike in frfotanje trepalnic, ki jih bodo nežno obarvana senčila za oči naredila še lepše ter zapeljivejše. Več odtenkov Artistry Signature Color ponuja bogato izbiro: za brezhiben dnevni videz izberite senčila v barvah naravnega sijaja ali bronastih nians, ki sovpadajo s sončno zagorelimi trendi, v večernih urah začarajte s kombinacijami nežne zadimljenosti, očarljive vijolične ali rožnato čokoladne ter dodajte pogledu skrivnostnost. Žametno gladke formule v prahu omogočajo, da same izberete končni učinek, ki ga želite doseči, naj bo ta mat, sijaj ali kovinski.

Rdečilo za lica
rožnate nianse lepo pristojijo vsaki

Bodite neustavljive in nasmejane širite pozitivno energijo. Poudarite lička z Artistry Signature Color svilnato gladkim rdečilom za lica, ki omogoča mat ali svetleči končni učinek in dopolnjuje vsako barvo polti. Izbirajte med breskovim, sladkim ali nežno rožnatim odtenkom ter zlato obarvanim sijajem; tehnologija v teh ličilih odseva svetlobo in poskrbi za osvetlitev naravnih potez vašega obraza. Tako rdečilo za lica kot paleto senčil lahko priročno prenašate v torbici v elegantni ARTISTRY Signature Color škatlici, ki jo lahko dokupite.

Dolgoobstojno črtalo za oči
svinčnik v grafitno sivi

Črtalo za oči je obvezna oprema, saj poskrbi, da oblika in barva oči izstopata ter pritegneta pozornost, ki si jo zaslužita. Višje temperature pogosto uničijo nanešeno ličilo, zato je Amway v kolekciji Artistry Signature Color oblikoval dolgoobstojno črtalo za oči, ki s kremno formulo omogoča gladek nanos, brez razmazovanja. S črtalom na eni strani in gobico na drugi boste lahko ustvarile razne linije - od natančnih obrisov do dramatičnega videza za večerne dogodivščine. Izbrani odtenek v črni, rjavi, vijolični ali grafitni bo vašim očem dodal pravo mero poudarka.
odtenek nežne vrtnice
ARTISTRY ni najcenejša dekorativna kozmetika, je pa, preizkušeno in iz prve roke, vrhunska (klik na ostale izdelke in nakup tukaj). Njihova maskara Artistry Signature Eyes Volume Mascara je zame med tremi najboljšimi vseh časov, pa sem preizkusila res že nešteto znamk. Šminke so mehke, dolgo obstojne, dajejo občutek izjemnega udobja in negujejo. Senčila ostanejo na vekah brezhibna od jutra do večera, svinčniki za veke so najmehkejši in najobstojnejši, kar jih boste našli, rdečilo za lica pa tokrat preizkušam prvič, a bom z njim gotovo tako zadovoljna, kot z vsemi drugimi izdelki.
ta paleta senčil Natural Glow w zlati škatlici je lahko tvoja!
Cene torej: paleta senčil za oči stane 40,35 evra, rdečilo za lica 22,67 evra, lahko kupiš še zlato škatlico (19,76 evra), v katero boš shranjevala refille (ponovne polnitve dekorativne kozmetike, ki so cenejše), medtem ko dolgoobstojno črtalo za oči stane 22,23 evra in šilček 3,28 evra. Da bo pomlad za vse še lepša, bom eno bralko obdarila s paleto senčil Natural Glow v naravnih odtenkih. In seveda bo v zlati škatlici s podpisom ARTISTRY! Pogoji za nagrado: piši mi na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com in pripni kot datoteko fotografijo kateregakoli cvetočega drevesa, ki ga boš 'srečala' na pomladnem sprehodu ter mi jo pošlji. Najboljši motiv bo nagrajen s tem darilom. Časa imaš do 8. aprila 2016!