nedelja, 12. junij 2016

Kako ustvariti svojo dišavo Freywille

V drugi polovici maja smo na dogodku, ki so ga pripravili revija GRAZIA Slovenija, butik Freywille in kozmetika Heaven by Deborah Mitchell spoznavali nov trend nanašanja parfumov, t.i. plastenje dišav. S pomočjo FREYWILLE Les Parfums Creations smo obiskovalke lahko ustvarile dišavo z osebnim podpisom.
z leve proti desni: Irena Boh, Monika Pogačar in Judita Žilavec
V Freywille butiku v centru Ljubljane smo povabljeni spoznali, kako iz štirih obstoječih dišav, ki nastajajo v njihovem ateljeju na Dunaju, ustvariti številne kombinacije, tudi tisto, ki nam najbolj diši. Vonji, ki jih za Freywille izdeluje hiša Azur Fragrances, so zdaj na razpolago tudi v manjših pakiranjih, iz njih si lahko doma same ustvarimo svojo mešanico vonjav. Pakete dišav so sestavili iz duetov stekleničk iz iste družine, na voljo so Sphinx Innocent in Sphinx Magique, Sphinx Mystique in Sphinx Rose.
nagrajenka Irena Boh s čudovito zapestnico FREYWILLE
Na dogodku smo lahko preizkusili tudi božansko organsko kozmetiko Heaven by Deborah Mitchell, ki je na voljo tudi v Sloveniji, nanjo pa prisegajo številne znane domače lepotice, ki si želijo skrbno negovane kože s pomočjo najboljših sestavin. Za želodčke so skrbele specialitete Okrepčevalnice Ruj, za žejo pa muškatna penina Jeruzalem Ormož.
Veronika in Blaž Ručigaj (zastopnika kozmetike Heaven) z modno gospodično Evo Ano Kazič
Že tako lep večer je zaokrožila nagradna igra, ki je eno od obiskovalk razveselila z ekskluzivno zapestnico FREYWILLE, druga je dobila kompleta kozmetike Heaven by Deborah Mitchell, tretja je prejela celoletno naročnino na revijo GRAZIA, četrta pa šopek vrtnic Love box. Upamo, da nam bo Freywille kmalu pripravil še kakšen tako lep dogodek.


Fotografije: Dragica Sušnik in K. Veselič/GRAZIA Slovenija

sobota, 11. junij 2016

Privošči si neškodljivo, privlačno porjavelost

Koledarsko poletje že trka na vrata, čeprav deževje zadnjih dni ne napoveduje naravne zagorelosti. A tako je še bolje, saj dobro vemo, da so UV žarki nevarni za kožo! Vseeno si želimo privlačno rjave in zagorele polti, saj to še vedno povezujemo z idejo počitnic ob morju, ležerne brezdelnosti in drugih užitkov; zapovedi bele polti, kot nam jo svetujejo dermatologi, namreč moda še ni čisto sprejela za svojo.
Vem, da si želiš seksi in ravno prav zagorele polti, obenem pa te skrbi za svoje zdravje. Zato te bo gotovo navdušila novica, da se je na trgu kozmetičnih izdelkov pojavil TAN OF OZ naravni sprej za samoporjavitev.
rezultat: brez nanosa spreja in po takojšnjem nanosu Tan of Oz
Tan of Oz sprej je bil ustvarjen kot zdrava alternativa umetnemu sončenju. Že en nanos spreja daje čudovito, enakomerno barvno polt v vsakem trenutku, ne glede na sezono, to pa v zdravi, hitri in varni obliki.
Vsebina spreja, ki je primeren tako za ženske kot moške, zadošča za okoli 40 aplikacij po obrazu in dekolteju. Naravna zagorelost bo trajala do pet dni. Sprej se hitro posuši po nanosu, primeren je za vse tipe kože, je dermatološko testiran, ni pa testiran na živalih, torej je PETA in 'cruelty-free' izdelek. Dejstvo, da je Tan of Oz narejen v Nemčiji, skladno z visokimi zahtevami EU zakonodaje, nam kot potrošnikom vliva dodatno zaupanje.
Za lažje nanašanje izdelka lahko uporabiš originalno Tan of Oz rokavico, ki se jo da kupiti posebej. Cena rokavice je 8,30 evra, za sprej pa bo treba pripraviti 26,84 evra. To poletje se ti torej ne bo treba pražiti na vročem soncu, ampak lahko za naravno in privlačno zagorelost poskrbiš veliko preprosteje in bolj zdravo. Nakup tukaj.

četrtek, 9. junij 2016

Privošči si popolno fen frizuro vsak dan

Če smo šle na fen frizuro v frizerski salon, se to takoj opazi. S profi tretmajem hitro dosežemo mehko eleganco v laseh. V preteklosti smo se fenirale samo ob posebnih priložnostih, zdaj pa je ta lepotni ritual postal dostopnejši, ne le zaradi odličnih profesionalnih sušilnikov za domačo uporabo, ki jih lahko kupimo, ampak tudi zaradi specialnih izdelkov za pomoč pri feniranju, ki so nam na voljo.
Anja Rubik za Kérastase
Fen frizura nam v vsakem trenutku daje občutek samozavesti, razkošja in privlačnosti, kot da smo zvezde svojega filma. L’Incroyable blowdry je izdelek blagovne znamke Kérastase, ki spreminja koncept stiliranja las. Malodane čudežni preoblikovalni toplotni losjon omogoča optimalno oblikovanje in neskončne možnosti preoblikovanja brez ponovnega nanosa izdelka.
utrinek s snemanja
Z L’Incroyable blowdry bo frizura obstojnejša, lahko jo bomo oblikovale na številne načine. Izdelek nanesemo na vlažne lase, kjer se ustvari mikroskopska plast aktivnih sestavin, ki jih stimulira toplota. L’Incroyable blowdry omogoča raznolikost oblikovanja zaradi tehnologije Stimuli Responsive Styling, to je vosek, ki menja obliko za ponovno stiliranje pričeske s pomočjo toplote.
Ko se toplota aktivira in se mikro delci začnejo taliti, si lasje 'zapomnijo' obliko in mikro delci se lahko nato ponovno aktivirajo. To omogoča več možnosti preoblikovanja sloga z eno samo uporabo izdelka L’Incroyable blowdry. Izdelek ima še nekatere druge prednosti: omogoča termo zaščito do 230°C, reaktivira se s pripomočkom za stiliranje, ki oddaja toploto; mikro-vosek, občutljiv na toploto, se poveže z lasnim vlaknom in se s toploto ponovno aktivira; daje anti-frizz zaščito do 96 ur, tudi, ko zunanja vlaga doseže 80 odstotkov; omogoča nadzor gibanja las.
Zaščitni obraz izdelka je supermodel Anja Rubik, ki pooseblja vsestransko brezhiben slog. Izdelek L'Incroyable blowdry je na voljo samo v Kérastase frizerskih salonih, njegova priporočena cena pa je 26 evrov.

torek, 7. junij 2016

Paula's Choice predstavlja novo maskaro in puder

Paula's Choice, kultna kozmetična znamka, ki jo uporabljajo okoljsko zavedne punce, je predstavila dva nova izdelka v make-up kolekciji. Prva je Endless Lash Mascara, ki definira in podaljšuje vsako trepalnico posebej. En nanos je dovolj za ločene, podaljšane trepalnice, dodatni nanos pa trepalnice dramatično podaljša in jim doda ekstra volumen.
Robustna krtačka iz mehkih vlaken se dobro oprijema korenin trepalnic in omogoča natančno definicijo vsake trepalnice posebej, od korenine do vrha. Rezultat sta maksimalna dolžina in volumen, ki ne povzroča grudic. Maskara je povsem brez dišav.
Resist Flawless Powder pa je puder z novo, izboljšano formulo z ultra fino, svilnato teksturo za naraven ten kože in brezhiben končni videz. Deluje proti staranju kože zaradi posebne formule, ki kožo gladi in izboljšuje njeno teksturo, po nanosu se ne useda v fine linije in drobne gubice. Zagotavlja rahlo do srednjo prekrivnost za brezhiben vide, zlahka se ga nanaša s priloženim čopičem. Tudi puder je povsem brez dišav. Oba izdelka, kakor tudi vse druge s podpisom Paula's Choice lahko preko spleta kupujete tukaj.
Paula’s Choice je leta 1995 ustanovila mednarodno priznana strokovnjakinja za nego kože, Paula Begoun, avtorica knjig Blue Eyeshadow Should Be Illegal, The Beauty Bible in Don't Go To The Cosmetics Counter Without Me. Paula s svojim strokovnim znanjem ustvarja vrhunske formulacije izdelkov za nego in ličenje, ki temljijo na zanesljivih in objavljenih raziskavah in predvsem so popolnoma brez škodljive kemije, ki jo velikokrat vsebujejo druge znamke kozmetičnih ter lepotnih izdelkov.
rezultat z novo Paula's Choice maskaro Endless Lash
Linijo Paula’s Choice sestavljajo izdelki za nego kože obraza, telesa, las in ličila. Noben od njenih izdelkov ne vsebuje dišav, ni testiran na živalih, izdelki so okolju prijazni, predvsem pa delujejo učinkovito - brez lažnih obljub. Njene iskrene in nepodkupljive ocene različnih kozmetičnih izdelkov, ki so na trgu, lahko vselej preverjate na tej spletni strani.

nedelja, 5. junij 2016

Avto test: Seat Leon FR 1,4 TSI ACT

Varčna ali športna vožnja? Novi Seatov 'športnik' Leon FR (Formula Race) dokazuje, da je možno oboje! V preteklosti so tisti, ki so želeli cenejši golf, morali sklepati kompromise, recimo kupiti rabljenega golfa. Toda zdaj je tu Leon tretje generacije, izdelan na enaki platformi (MQB ali Modularer Querbaukasten, če želimo biti natančni), kot denimo golf sedme generacije ali novi Audi A3. Resen tekmec je obema in to za nižjo ceno!
SEAT je sicer španska znamka (na trgu od leta 1950), ki pa spada pod krovno podjetje Volkswagen Group. In tu se rodi vprašanje: kako to, da je VW dovolil, da Seat izdela tekmeca golfu in to tekmeca, ki gladko prekosi golf, ne le po značilnostih, temveč, primerjalno, glede na model, ki sem ga vozila, tudi cenovno, saj je cenejši vsaj za desetino?
Nad testnim avtom sem bila močno navdušena in opazila sem, da nikakor nekritično, moje občutke namreč delijo tudi kolegi v resnih avtomobilističnih revijah in referenčne avtomobilistične TV oddaje. Seat Leon, sploh v športni izvedbi FR bo prekosil vsa pričakovanja. Še posebej, če se boste odločili za doplačilo dodatne opreme, paketa Design, ki vam bo ponudil še 18-palčna alu platišča, parkirne senzorje spredaj in zadaj, navigacijo, LED osvetlitev notranjosti, električno strešno okno (nastavljivo na več načinov) in Full Link povezljivost.

Uglajen, a izstopajoč

Tudi oblikovno je Seatov športni 'levček' prikupnejši od golfa, če smo že pri tem. Ostre in stilsko dovršene linije, ki jih dopolnjujejo koničasta in v celoti poklopljiva stranska ogledala so prepričljiva že v petvratni izvedbi (to sem imela na testu), kaj šele v trivratni. Gre za Seatov oblikovno najmočnejši model do sedaj.
V primerjavi z golfom ali Fordom Focusom so bile njegove vozne zmogljivosti v prvih dveh generacijah še nekoliko grobe, nerafinirane, a s tretjo generacijo je tudi to preteklost. Uglajen na cesti, oblikovno izstopajoč in predvsem s stališča voznika neoporečen. Posebej z zmogljivim bencinskim 1.4 TSI bencinskim motorjem, ki ponuja izjemno izkušnjo. Na test sem dobila model s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki deluje gladko in precizno, na voljo je po želji tudi sedemstopenjski avtomatski menjalnik DSG. Novi Leon je odvrgel okoli sto kilogramov teže in se občuti nadvse okretno ter lahko vodljivo. A to je le prvi vtis, model FR ima namreč zmogljivo športno srce.
Tudi v notranjosti so vidni kakovostni premiki, Leon je z novo generacijo v interierju dosegel golfovo kakovost, na konzoli ni več cenene plastike, oblikovno deluje resnejše, sedeži so bolj ergonomski in sploh pri izvedenki FR precej športni, vtis pa še zaokrožijo rdeči športni šivi na volanu, na sedežih in na prestavni ročici.
Na dotik občutljiv zaslon nudi paleto številnih možnosti za upravljanje, ki se jih bo razveselil sodobni voznik. Kljub vsemu komandno središče ne deluje preobloženo; pri Seatu so želeli odvečna stikala skrčiti na minimum, a to jim je uspelo tako, da centralni del deluje izčiščeno, še vedno pa je funkcij v resnici več, kot pri predhodniku.

Štirje cilindri? Ali dva?

S 1395-kubiki in maksimalno močjo 110kW oziroma 150KM je Seatov Leon opremljen z najnovejšim bencinskim motorjem TSI z direktnim vbrizgavanjem 1.4 ACT (Active Cylinder Technology), ki so ga razvili pri Volkswagnu. Zadeva je atraktivna, predvsem s stališča varčevanja: ko na stopalko za plin pritiskamo enakomerno in nežno, se dva cilindra od štirih avtomatično ugasneta in tako motor deluje samo na dva cilindra. To v praksi pomeni dramatičen prihranek goriva! Zdaj najbrž razumete uvod članka - res da je FR športen model, a ne tiste vrste, ki useka po denarnici.
V praksi pretikanja med dvema oziroma štirimi cilindri voznik ne občuti in tega ne bi niti zaznal, če ga ne bi na prikazovalniku, nameščenim na merilnikih, o tem obvestilo sporočilo. Takoj, ko na stopalko bolj pritisnemo, pa se aktivirajo vsi štirje cilindri. Ta občudovanja vredna tehnologija omogoča kar znaten prihranek recimo na avtocesti, pa tudi v tekočem mestnem prometu. Mimogrede, Leon je na voljo bodisi z 1,4 TSI bodisi 1,8-litrskim TFSI bencinskim motorjem in seveda tudi z dizelskim TDI motorjem (dvolitrskim), samo v vednost.
Če mislite, da od 1.4-litrskega bencinskega motorja, ki teče samo na polovico cilindrov, res ne bi iztisnili kaj dosti, boste prijetno presenečeni. Vse je tu, angažiranost, dinamika, vznemirjenje in odlična vozniška izkušnja. Pri športni različici Leona z oznako FR za to poskrbijo še impresivna Dynamic športna platišča (model FR je opremljen tudi s širšimi gumami, pri Design paketu, ki sem ga imela na testu, pa se je avto lahko hvalil s kar 18-palčnimi platišči namesto ‘standardnimi’ 17-palčnimi), bolj športno, a še vedno subtilno oblikovani odbijači, kromirana dvojna izpušna cev na zadku, zatemnjeno zadnje steklo, športna in prepoznavna značka FR na sprednjem ter zadnjem odbijaču in na volanskem obroču, predvsem pa športnejše, nižje, trše vzmetenje.
K splošnemu vtisu še prispeva že omenjeno rdeče prešivanje na sedežih, na menjalniku in sploščeno oblikovanemu, že na videz bolj športnemu volanskemu obroču. Ergonomsko oblikovani sedeži nudijo odličen oprijem vozniku in sovozniku tudi ob nagibanju v ostrejših ovinkih. In kljub vsemu lahko v tem avtu zadaj brez večjih težav udobno sedita dva višja potnika, čemur se gre najbrž zahvaliti 2,64-metrski medosni razdalji.

Prikrito strasten značaj

Skratka, najbrž ni težko razumeti mojega navdušenja nad testnim avtomobilom, ki ima kljub na prvi pogled nedolžnemu videzu v sebi 150 konjskih moči in 250 Nm navora. Tako okoljsko ozaveščeni Seat Leon (ki ni pogolten, saj ima tovarniško izmerjeno kombinirano porabo le kakih šest litrov na sto prevoženih kilometrov in se hvali z nizkim ogljičnim odtisom) pod pokrovom v resnici skriva precej moči in do sto kilometrov na uro pospeši v vsega 7,9 sekundah. Športni občutek vožnje nemara nekoliko zmoti samo dolgo prestavljanje, čeprav boste že v drugi prestavi lahko krepko presegli hitrostno omejitev v mestih. Porazdelitev moči in navora je linearna v vseh šestih prestavah, zaradi česar voznik ne dobi občutka, da bi ‘šponal’ in brzel kot kak podivjan najstnik. Nasprotno, tudi pri pritiskanju na stopalko bo vožnjo občutil kot uglajeno, kot v družinski kombilimuzini.
In tu je, vsaj po mojem skromnem mnenju, največji čar Seatovega Leona in še posebej FR izvedenke. Sosedje ga ne bodo gledali s sovražno zavistjo, čeprav se bodo za njim obrnili pogledi, prežečim policistom na počivališčih ne bo padel v oko kot potencialen zakonolomec, vseeno pa se boste kot voznik ali lastnik hitro zavedeli, da v rokah nimate prav pohlevnega kosa pločevine. Kljub malenkostno tršemu vzmetenju pri tej različici se avto lahko vozi prav džentlmensko in rafinirano. Motor je tako tih, da se boste morda sem in tja vprašali, ali nemara slišite samo kotalno trenje. Super občutljivi si lahko opcijsko dokupijo paket prilagodljive nastavitve vzmetenja FR Dynamic Chassis Control (DCC). Kar se tiče prtljažnika, ta sploh ni skromen, kot bi sklepali glede na zunanje dimenzije. Premore 587 litrov prostornine, če sedeže zložimo, pa dobimo celo 1.470 litrov prtljažnega prostora (za lažje zlaganje skrbi nakladalna rampa Top Tether).
Funckija SEAT Drive Profile vozniku omogoča, da izbira način vožnje, eco, comfort (normalni) in sport, s tem pa spreminja tudi lastnosti servo volana, krmiljenja, dodajanja plina in celo zvok motorja. Načinu vožnje sledi tudi ambientalna LED razsvetljava, ki v eko in normalnem načinu vožnje sveti belo, v športnem načinu pa se obarva rdeče. Nekaj je na tem avtomobilu, kar voznika vleče, da poskusi več in raziskuje dinamiko vozila, zato v primerjavi z njim golf in škoda Octavia (tudi slednjo navajajo kot možno tekmico Leonu, narejena je na enaki platformi MQB) izpadeta precej manj privlačna.

Hvalnice brez zadržkov

Da je vtis še okrepljen, je tu osem zvočnikov, dvopodročna klima, nastavljiva na pol Celzija natančno, vgrajen sistem za prostoročno telefoniranje, navigacija, modri zob in barvni zaslon na dotik. Za varnost skrbi sedem varnostnih blazin, regulacija zdrsa pogonskih koles, protiblokirni zavorni sistem, elektronski nadzor stabilnosti s pomožnim zaviranjem v kritičnih primerih (emergency brake assist), ISOFIX za pripenjanje otroških sedežev in tako naprej. Še zanimivost: če držite funkcijo zaklepanja več kot štiri sekunde, se bosta avtomatično zložili stranski ogledali in zaprla se bo tudi panoramska streha, če ste jo morda pozabili zapreti pri odhodu iz vozila. Da, panoramska električna streha samo še dodatno prispeva k privlačnosti modela FR!
Če bi prej Seata svojim prijateljem priporočili z zadržkom, boste z novim Leonom tudi sami nekritično zapeli hvalo skupaj z mano. Uglajen znotraj in zunaj, z ravno pravim odmerkom adrenalina in športnosti, s sodobnim oblikovanjem in prepričljivimi voznimi lastnostmi, nadvse učinkovitimi motorji, še posebej v FR različici, je to avto, ki vas bo hitro osvojil in s katerim je španska znamka končno dosegla zastavljene cilje.
Za konec: akcijska cena testnega avta je 18.867 evrov, k čemur prištejte še akcijsko ceno Design paketa v višini 1.549 evrov, tehnični paket v vrednosti 118 evrov (senzorja za luči in dež ter vzvratno ogledalo s samodejnim zasenčenjem), kovinsko barvo v vrednosti 603 evre in LED paket v višini 1.067 evrov in prišli bomo do končne vsote, ki znaša 22.024 evrov. Kar je glede na izjemno opremljenost še vedno ceneje od tekmecev.

Plusi:

- učinkovit, varčen motor
- športen občutek v vožnji
- privlačen dizajn
- popolna oprema
- konec kompromisov med športnostjo in varčnostjo

Minus:

- rezervoar za gorivo ima samo 50 litrov

Besedilo in fotografije: Dragica Sušnik
Rubrika z naslovom Ženska za volanom© je avtorsko zaščitena

petek, 3. junij 2016

Zaljubile smo se v zapestnice Borboleta

"Frankly my dear, I don't give a damn". To je sloviti citat Rhetta Butlerja, ki je pospremil prvo zapestnico Borboleta iz svilenega trakca in s katerim se je zgodba o znamki hrvaškega nakita, katere zaščitni znak je metulj, začela.
Kmalu za tem je Borboleta predstavila različne barvne kombinacije svilenih trakcev z obeski v oblikah zvezde, srca, križa, štiriperesne deteljice in metulja. Danes ponudbo Borbolete sestavljajo kolekcije Classic, Candy, Silver Edition, Love Letters in Feather and Wings.
Tiste s plastičnimi obeski in svilenimi trakci, ki kar kličejo po kombiniranju v lahkotnih poletnih dneh, so cenejše (24 evrov), izbirate pa lahko tudi med dražjimi srebrnimi zapestnicami in srebrnimi s pozlato (okvirna cena od 60 evrov navzgor). Te so še posebej čedne, saj bodo čudovito poudarile elegantne kose oblačil.
K vsaki zapestnici je priložen citat iz filma, umetnosti ali literature, ki se je dotaknil naših življenj. Ta poteza utrjuje poslanstvo znamke Borboleta, ki jo vodi ideja, da je vsak dan poseben, če narediš nekaj posebnega zase in za svoje ljubljene. Vstopite tudi same v čudovit svet Borbolete, kjer je prijateljstvo večno.
Znamko zapestnic Borboleta smo včeraj spoznavali v Modni hiši Ikona na Mestnem trgu v Ljubljani, kjer so poskrbeli za igrivo vzdušje. Zastopnica znamke Borboleta Mira Dedić je zbranim modnim novinarkam in urednicam ter drugim modnim navdušenkam predstavila znamko, njeno zgodovino in simboliko.
Mira Dedić nam je predstavila zapestnice Borboleta
Slovenska ambasadorka znamke Borboleta, Maja Bulc, nam je povedala, da se je kot ženska, ki modo spremlja že vse življenje, v nakit Borboleta v trenutku zaljubila med brskanjem po spletu in namignila, da se izvrstno poda k vsem kombinacijam, naj bodo športne, ležerne ali elegantne.

Foto: Taja Košir Popovič

sreda, 1. junij 2016

Julija se obeta nov pametni telefon Sony Xperia E5

Sony Mobile je na zadnji majski dan razkril svojega novinca, pametni telefon Xperia E5, preprost za uporabo, z zmogljivima kamerama in zabavnega po značaju. Njegova prednost je predvsem nižja cena. Po besedah podjetja je Xperia E5 brezkompromisno popolna naprava za tiste, ki iščejo cenovno dostopnost, zmogljivost, tehnologijo kamere in dizajn, kar pogosto dobimo le pri boljših in praviloma dražjih napravah.
V novinca so vgradili procesor MediaTek MT6735; njegova štirijedrna platforma in hitra 4G LTE zmogljivost skrbita za živahno multimedijo, igranje igric in doživetje mobilnega spleta. Prenos in shranjevanje vsebin sta preprosta z notranjim pomnilnikom velikosti 16 GB (+ 1.5 GB RAM-a), spomin pa lahko s pomočjo kartice microSD razširite do 200 GB.
Xperia E5 naj bi imela tudi dolgo delujočo baterijo, telefon lahko med enim in drugim polnjenjem zdrži do dva dneva. Novost pride na trg v grafitno črni in beli barvi. Ohišje, ki je sicer dokaj enostavno (beri: plastika) je tanko (8,2 mm) in tehta samo 147 gramov. Tako zadnja kamera s 13 milijoni slikovnih pik in sprednja s 5 milijoni prepoznata, kaj snemate. Samodejno prepoznavanje prizora analizira pogoje, če snemate kulinariko ali selfije, prilagodi nastavitve za optimalno in najvišjo možno kakovost posnetkov. Z opcijo HDR bodo slike na 12,7-centimetrskem zaslonu visoko ločljivosti jasne in ostre.
Uporabniški vmesnik kamere za nadzor z zamahom omogoča preklapljanje med načini, nov gumb "Deli" (Share) pa omogoča takojšen prenos vsebine na Instagram, Twitter ali Facebook s preprostimi koraki. Se že veselite nove Xperie E5? Na izbrane trge prihaja z začetkom julija 2016. Uradnih informacij o ceni aparata s strani slovenskega zastopnika sicer nisem prejela, a na spletni strani Android Authority poročajo, da bo cena za evropski tg 199 evrov.