torek, 21. februar 2017

Kako na hitro do mehkih in sijočih las?

Frizerji vedo, da je težko delati s suhimi lasmi: v svojem naravnem stanju jim manjka sijaja, grobi so na dotik in težko jih je oblikovati. O tem smo več izvedeli na L'Orealovi Akademiji, kjer smo spoznali tudi novo profesionalno linijo za nego las - Série Expert Nutrifier znamke L'Oreal Professionel.
S pomočjo nove linije naj bi lasje spet postali bolj 'polni', gladki na dotik in pripravljeni na oblikovanje. Gre za novo generacijo profesionalne hranilne nege za suhe lase, ki slabo prenašajo izdelke z visoko koncentracijo čistil. Vsi izdelki v liniji so tudi brez silikonov, izjemi pa sta DD balm in termo-zaščitna negovalna krema.
Nova linija Nutrifier je namenjena lasem, ki jim primanjkuje nege ali trpijo zaradi pomanjkanja lipidov in postanejo zato občutljivi in izsušeni. Obogatena je z glicerolom in kokosovim oljem za ravno pravšnjo mero nege suhih las.
Glicerol pomaga navlažiti ter nahraniti lase, kokosovo olje pa povrne lasem sijaj. Na ta način lahko dosežemo učinek mehkih, toda ne obteženih las. Če ne ukrepamo, poškodovan las s pranjem sčasoma izgublja svojo snov. Takšni lasje postanejo krhki, potrebujejo vse več nege in bolj nežne izdelke.
V Nutrifier liniji izdelkov je več rešitev za potrebe izsušenih las, toda trije 'zvezdniški' izdelki bodo še posebej pomagali, da bodo lasje hitreje postali bolj zdravi in sijoči. Za nego suhih konic je na voljo zaščitni balzam DD balm, ki pomaga navlažiti in nahraniti izsušene konice ter jih naredi mehkejše, sijoče in na videz bolj zdrave.
Z nočno masko lahko posnemate lepotni trend, ki prihaja iz Azije. Ta navdušujoč izdelek je nočni tretma, ki se hitro suši in je namenjen suhim, oslabljenim lasem, ki jih je zjutraj težko oblikovati. S prvo lepotilno nočno peno bodo lasje že naslednji dan mehkejši, bolj voljni in sijoči.

petek, 17. februar 2017

C&A z novimi trendi v pomlad/poletje 2017

Oblačila lahkotnih krojev in modni dodatki svežih barv so nas ponesli bližje pomladi, ki jo težko pričakujemo. Modna in vedno cenovno ugodna znamka C&A je včeraj v Ljubljano pripeljala 'collection room' v restavracijo Divino in na ogled postavila kolekcijo za pomlad/poletje 2017.
Zbrane modne navdušence je skozi predstavljena oblačila in dodatke, ki sledijo tematikama New Horizons in Local Souvenir, popeljala voditeljica, novinarka in manekenka Tjaša Kokalj Jerala, obiskovalce je pozdravila tudi marketing menedžerka znamke C&A, Renela Ružić.
Modno podkovani obiskovalci, med katerimi smo opazili tudi Nejca Simšiča in Manjo Plešnar ter blogerke Ajdo Sitar, Teso Jurjaševič, Manco Vodopivec in druge, so se med druženjem ob prigrizkih spoznali z najbolj vročimi kosi iz ženske kolekcije, linijama Denim in Clockhouse, manjkali nista niti kolekciji kopalk in modnih dodatkov.
Letošnja pomladno-poletna kolekcija znamke C&A je še bolj avtentična, v njej prevladujejo mehki in preprosti kroji, začinjeni z drznimi detajli. Čipka, vezenine in patchwork detajli so z romantičnim videzom popoln par jeansu, ki v kolekciji znamke C&A iz leta v leto igra pomembnejšo vlogo. Barvna paleta, na kateri sloni kolekcija, je nevtralna.
Belo, nežno rožnato in zemeljsko rjavo oplemenitijo pljuski rdeče in eksotični tropski odtenki, ki prikličejo poletje. Ključni kosi prihajajoče tople sezone prebudijo ženstvenost: med njimi so cvetlično potiskane maksi obleke, 'off-the-shoulder' topi in izvezene tunike.
A nič ni bolj ženstveno in modno kot podatek, da C&A velja za vodilno znamko uporabe bio bombaža na svetu, pa se kljub temu osredotoča na še razširjeno proizvodnjo oblačil iz trajnostnih materialov. V letošnji pomladno-poletni kolekciji tako najdemo najrazličnejše modele kavbojk, narejenih iz trajnostnega, okolju prijaznega jeansa. Predstavljena kolekcija za pomlad in poletje 2017 znamke C&A bo od marca naprej na voljo v 20 evropskih državah in v spletni trgovini www.c-a.com.

Foto: Katarina Veselič

torek, 14. februar 2017

Nagradna igra za Valentinovo: dišavi s.Oliver zanjo in zanj

Skoraj nič ne povezuje ljudi bolj, kot privlačnost vonja. s.Oliver je najboljši partner za letošnje Valentinovo s svojimi dišavami za pare - te so igrive, čutne in intimne. Ker si posebni ljudje zaslužijo izjemno dišavo in tudi vidva si jo. Tokrat jo lahko dobita s pomočjo nagradne igre na mojem blogu.
Ženska dišava s.Oliver FOR HER očara s svojo elegantno rožnato dišavno kreacijo, ki izžareva čutnost skozi cvetlično srčno noto s turško vrtnico, rahlo aromatično potoniko in nežno magnolijo. V uvodu te parfumske vode za osvežitev poskrbijo rdeči poper, živahna bergamotka in eksotični duh ličija. Ženska domišljija kompozicije žametno izzveni v pudrasto balzamični postelji iz perunike, mošusa in ambre.
Moška dišava s.Oliver FOR HIM odpre toaletno vodo zanj z dinamičnimi notami črnega čaja, hrustljavo svežino jabolka ter začinjeno aromo rdečega popra. V srčni noti sledi elegantno moška kompozicija iz rožmarina, pelargonije in cvetlično zelenih listov vijolice. Posebna dišava doseže vrhunec v ekskluzivni osnovni noti iz semen tonke, mahu in mošusa.
V sodelovanju s podjetjem Rottenschlager GmbH z Dunaja eno srečno bralko oziroma bralca obdarujem s tem prelepim setom, v katerem sta najlepši dišavi za pare. Da bo užitek popoln, sta v darilni set vključena tudi s.Oliver kozarca za penino (to pa si bosta kupila sama in si nazdravila). Če te nagradna igra mika, mi piši na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com. Časa imaš do 19. februarja 2017, dan kasneje pa objavim srečnico ali srečneža, ki prejme to lepo nagrado. Uživaj/ta v današnjem prazniku zaljubljencev!

nedelja, 12. februar 2017

Mercedes-Benz Fashion Week se vrača 4. aprila!

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, tridnevni modni spektakel, se vrača v Ljubljano med 4. in 6. aprilom 2017. Največje število modnih revij doslej bo razporejeno skozi vse tri dni praznika mode, oblikovanja in lepote. Uveljavljene blagovne znamke iz Slovenije in regije bodo za predstavitev svojih modnih kolekcij imele na voljo najsodobnejše tehnične rešitve, tokrat na priložnostni lokaciji v Marmorni dvorani na Gospodarskem razstavišču. Aprilska edicija MBFWLJ bo zaradi velikega zanimanja obiskovalcev in medijev povečala kapacitete, se preselila s prejšnje lokacije in tako ta veliki modni spektakel še nekoliko bolj odprla javnosti.
Vlada Savič, foto: Jani Ugrin
Programski in umetniški direktor MBFWLJ, Sašo Radovič, pozdravlja povečano zanimanje za modno oblikovanje kot poklic ter navdušujoč odziv sledilcev modnega gibanja Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. "V preteklem letu smo z zaupanjem modnih blagovnih znamk MBFWLJ in Ljubljano povzdignili na raven modnih prestolnic. Veseli nas, da se v Ljubljano vračajo tako oblikovalci kot tudi uveljavljeni tuji mediji, ki so svojemu poročanju o modni industriji v velikih modnih prestolnicah začeli dodajati spodbudno poročanje o Ljubljani, Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana ter kreativnih rešitvah, ki jih snujemo in produciramo z agencijo Pristop."
IVANMAN, foto: Jani Ugrin
Metka Kejžar, predstavnica blagovne znamke Mercedes-Benz v Sloveniji, je povedala: "Nemški kolegi so v MBFWLJ prepoznali izjemen ustvarjalni duh, pravi občutek za inovacije ter kakovostno platformo za komuniciranje vrednot avtomobilske znamke Mercedes-Benz. S podporo principala ter lokalnimi partnerstvi pripravo aprilske edicije najbolj obiskanega modnega in družabnega dogodka v Sloveniji začenjamo optimistično." 
Tanja Zorn, foto: Jani Ugrin
Ula Spindler, poslovna direktorica MBFWLJ, je njene ugotovitve dopolnila: "Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je napredna platforma, ki v prvi vrsti služi modnim oblikovalcem, ljubiteljem modnega oblikovanja, sledilcem blagovne znamke Mercedes-Benz ter partnerjem projekta, ki v MBFWLJ prepoznavajo odlično komunikacijsko platformo za mreženje, priložnost za sklepanje poslovnih dogovorov in dobro družbo."
Vlada Savič, foto: Jani Ugrin
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana z organizacijo mednarodnega tedna mode na Gospodarskem razstavišču posebno pozornost namenja ljubljanskemu avtomobilskemu salonu, ki se po 16 letih vrača na Gospodarsko razstavišče. Aprilska edicija MBFWLJ bo med 4. in 6. aprilom v Marmorni dvorani gostila največje število modnih oblikovalcev doslej in v ospredje postavila svojo zavezo za napredno povezovanje modnih oblikovalcev z domačim in tujim trgom.
Po vzoru poslovnega modela See now//Buy now bodo neposredno po zaključku MBFWLJ vse kreacije na voljo za podrobnejši ogled in nakup. Znan pa je tudi že datum za letošnjo jesensko edicijo MBFWLJ, ki bo potekala med 7. in 10. oktobrom 2017. Spremljajte najprej pomladno, nato pa še jesensko modno epizodo #MBFWLJ tudi sami - na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Snapchat.

petek, 10. februar 2017

Ultra lahko čiščenje obraza z novimi micelarnimi vodami ULTRA

Kaj si ženske želijo od micelarne vodice? Predvsem to, da ličila očisti v sekundi, z enim potegom bombažne vate. Ličila, nepravilnosti na koži, onesnaženje in nelagodni občutki zategovanja kože bodo zaradi nove formulacije micelarnih vod La Roche-Posay stvar preteklosti. Nova linija micelarnih vod ULTRA, ki jo je predstavilo to mednarodno dermokozmetično podjetje, namreč omogoča učinek popolnega čiščenja in odstranjevanja tudi očesu nevidnih nečistoč.
Ajda Sitar na Derm Analyzer testu
Vsak dan se mikroskopski prašni delci in očem nevidno onesnaženje lepijo na kožo in povzročijo oksidativni stres ter draženje. Ženske z občutljivo in reaktivno kožo imajo včasih težave pri izbiri ustreznega 'čistilca' za njihov tip kože. Ko je govora o izdelkih za čiščenje, vsaka od njih išče učinkovito, takojšnje odstranjevanje vseh sledi ličil in nečistoč. Glede na to, da je reaktivna koža še bolj občutljiva, se lahko pojavljajo simptomi, kot so zategovanje, srbenje in pekoči občutki. Zato sta pri oblikovanju izdelkov za nego problematične kože enako pomembni učinkovitost in optimalna toleranca.
blogerka Tesa Jurjaševič je predstavila izkušnjo z micelarno vodo ULTRA
Ker si ženske želijo, da je učinek čiščenja viden že s prvo bombažno blazinico, je La Roche-Posay naredil formule, ki so prilagojene različnim potrebam kože in se učinkovito spopadajo prav s to težavo. To so dosegli z novimi formulami, ki odpravljajo mikroskopske onesnaževalce in obenem ohranjajo zaščitno funkcijo hidrolipidne kožne pregrade.
Micelarne vode, ki so primerne za vsak tip kože, so oblikovane s prenovljenimi formulami, ki zagotavljajo optimalno toleranco in močno učinkovitost čiščenja, obenem pa ne vsebujejo parabena, barvila, alkohola in mila. V prenovljeni formuli je La Roche-Posay združil moč micel z glicerinom za še boljšo učinkovitost in toleranco. Formula se zlahka razmaže in omogoča lažje 'lepljenje' na ličila in nečistoče, s tem pa poskrbi za lažje odstranjevanje nečistoč z manj trenja.
Lucija Fileš, Dunja Kokotović in Stela Bonifačić iz podjetja La Roche-Posay
Ker ima vsak tip kože svoje potrebe pri čiščenju, so strokovnjaki iz La Roche-Posay za občutljivo kožo ustvarili tri formule, ki učinkovitost pri odstranjevanju nečistoč, ličil in nevidnih delcev onesnaženja združujejo z aktivnimi sestavinami - termalno vodo La Roche-Posay. Linija za občutljivo kožo čisti, odstranjuje ličila in pomirja. Brezhibno odstrani nečistoče in umazanijo, nežno čisti in ne izsuši kože, kožo naredi sijočo in ji daje občutek svežine. Za to micelarno vodo je značilna svežina fiziološkega vonja z novo učinkovitostjo in en odstotek glicerina.
Za reaktivno kožo so pri La Roche-Posay poskrbeli s prvo micelarno vodo, ki je namenjena negi reaktivne kože. Zanjo je značilna višja koncentracija glicerina (5 odstotkov) s prijetno teksturo, ki gladi kožo. Vlaži, nežno čisti in ne izsuši, kožo naredi bleščeče čisto, deluje proti zategovanju, rdečici in pekočim občutkom ter zagotavlja udobje.
Ula Furlan in Samir Hejja
Tudi mastna koža je dobila svoj micelarni čistilec. Ta čisti, odstranjuje ličila in prečisti kožo. Zanjo je značilna svežina Effaclar vonja s prečiščevalno močjo cinka in enim odstotkom glicerina. Ta micelarna voda da koži občutek svežine, odstrani vso umazanijo in nečistoče, pa tudi 98 odstotkov ličil že s prvo bombažno blazinico. Kožo naredi bleščeče čisto in manj svetlečo, jo nežno očisti, a je ne izsuši.

nedelja, 5. februar 2017

Slovenska premiera nove serije Samsung Galaxy A

Samsung Electronics je ta teden predstavil najnovejše modele v prenovljeni seriji Galaxy A. Novinca Galaxy A3 in A5 sta ne samo oblikovni dosežek, pač pa premoreta tudi več funkcij iz njunega naprednejšega 'brata', vrhunskega pametnega telefona Galaxy S7.
"Že dve leti beležimo odlične rezultate pri prodaji modelov serije Galaxy A. Slovenski uporabniki so v njih prepoznali odličen pametni telefon, ki odgovarja na potrebe po funkcionalnosti in zmogljivosti. Nadgrajena modela sta še toliko boljša, saj odražata zavezanost podjetja Samsung k prizadevanju, da našim uporabnikom ponudimo najboljše modele na trgu," je na novinarski predstavitvi povedal Bernard Purkart, vodja oddelka mobilne telefonije pri Samsung Slovenija (na fotografiji spodaj), in dodal: "Poleg elegantne oblike, zmogljivosti in funkcionalnosti, ki odlikujejo nove pametne telefone modele serije Galaxy A, je sedaj pri obeh modelih na voljo tudi senzor prstnega odtisa. Poleg tega sta oba modela vodoodporna."
O slednjem smo se lahko prepričali tudi v živo. Galaxy A kombinira kovino in 3D steklo na zadnjem delu telefona, odlikuje ga gladek otip. Ima elegantno kamero in gumb za 'domov'. Galaxy A5 ima 5,2-palčni zaslon, A3 pa 4,7-palčni zaslon. Oba sta na voljo v štirih barvah: v črni, zlati, modri in roza. Fotoaparat in kamera modelov serije Galaxy A sta pri prenovljenih modelih nadgrajena; sprednja in glavna kamera modela Galaxy A5 ima ločljivost 16 megapik, A3 ima glavno kamero ločljivosti 13 megapik ter sprednjo 8 megapik. Posnetki bodo ostri, dinamični in jasni, ne glede na vremenske razmere.
Na voljo so zdaj trije različni načini fotografiranja, med njimi Food Mode za fotografiranje hrane, ki fotografijo optimizirajo, izboljšajo barve in kontrast. Po zgledu bistveno dražjega Galaxy S7 se prenovljeni modeli serije Galaxy A tokrat prvič lahko pohvalijo z vgrajeno funkcijo IP68, ta pomeni standard za odpornost na vodo in prah (dež, znoj, pesek, prah). Nove modele odlikuje še dolgo obstojna baterija, ki uporabnikom omogoča dolgoročnejšo povezanost, tudi polnjenje naprave je sedaj hitrejše. Za lažjo povezanost poskrbi obrnljiv USB vhod tipa C.
Funkcija 'vedno na voljo' uporabnikom omogoča pregled obvestil brez preklopa telefona, kar se odraža pri varčevanju s časom in baterijo. Za brezskrbno shranjevanje vsebin je uporabnikom po novem na voljo povečan obseg spomina in microSD, ki podpirata do 256GB spomina. Nova serija Galaxy A je v Sloveniji na voljo s tem petkom, 3. februarja 2017. Priporočena maloprodajna cena za Galaxy A3 je 349 evrov za Galaxy A5 pa 449 evrov.

sreda, 1. februar 2017

Avtotest: Renault Clio Grandtour Energy TCe 120 EDC Intens

Renault je temeljito osvežil svojega paradnega 'konja', ki je sicer v Sloveniji in širše super uspešnica, zagotovo pa gre za najbolj prodajano vozilo v segmentu B. Kar težko je verjeti, da je od predstavitve prvega clia minilo že dobrih 26 let, od takrat pa so prodali več kot 13 milijonov primerkov po vsem svetu. Renault je to svojo prodajno uspešnico poslal na 'facelift' in zdaj so pred nami rezultati. Spremembe so očitne že na zunaj, tako vsaj pravimo tisti, ki smo ga videli in vozili.
Gre za osvežitev podobe četrte generacije clia, ki je na trgu od leta 2012, njegov življenjski cikel je sicer šest let, iz Renaulta pa so tudi že potrdili, da peta generacija clia med kupce prihaja leta 2018. Krasi ga posodobljena maska, nov odbijač spredaj, ki je sedaj obilnejši, nova postavitev meglenk ter prenovljena žarometa spredaj (z opcijo LED osvetlitve za doplačilo), kar lahko opazimo denimo tudi v novem renault meganu.
Prenovljen sprednji svetlobni pečat v obliki črke C je značilen za vse renaultove novince, ki so zadnje mesece samozavestno pripeljali na vse bolj konkurenčen avtomobilski trg. Na zadku sta opazni v črno odeti zavorni luči, žarometi z najnovejšimi sijalkami iz višjega segmenta pa za 20 odstotkov bolje osvetlijo cesto kot navadni žarometi.
testni Clio Grandtour se je ponašal s prepoznavnimi 17-palčnimi litimi platišči v sivi barvi
Od novih motorjev velja izpostaviti 81-kilovatni in 88-kilovatni bencinski TCe motor, ki sta naprodaj v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter bencinski TCe 120 motor (ki sem ga imela na testu in ga je posodila Avtohiša Malgaj z Viča), ki so ga skombinirali z odličnim dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom, ter dizelski motor dCi 90, ki je prav tako na voljo s samodejnim menjalnikom, kot bencinski TCe 120.
Kupcem so na voljo štirje paketi opreme (Life, Zen, Limited in Intens) ter štiri nove barve karoserije (intenzivno rdeča, titanovo siva, biserno bela in jekleno modra), na voljo so jim tudi številni dodatki za individualizacijo vozila. Osveženi clio obenem razveseljuje tudi z boljšimi materiali v notranjosti, novim volanskim obročem, ki je sedaj na otip prijetnejši, ter prenovljeno prestavno ročico. Medtem pa Bose ozvočenje poskrbi za vrhunsko akustiko v vozilu. Kar se tiče kokpita in interierja drugih posebnih sprememb ni.
V osveženem cliu so uporabili materiale, ki jih sicer videvamo v Renaultovih avtomobilih višjega razreda. Tako so prenovili celotno ponudbo prevlek, posebno pozornost pa so posvetili vidni in na otip zaznavno izboljšani kakovosti zrnatih plastičnih površin. Kromasti dodatki so bolj zadržani, matirane površine in barve pa prefinjene. Sedeži so školjkasto oblikovani in udobni ter ponujajo odličen bočni oprijem. Volanski obroč, ročna zavora in spodnji del prestavne ročice so odeti v umetno usnje, ki je prešito z modrimi šivi.
Že v vstopnem modelu Life je na voljo pomočnik za zaviranje v sili. Od novega nabora asistenčnih sistemov velja omeniti parkirne senzorje na sprednjem delu vozila in vzvratno kamero, za doplačilo je na voljo še pomoč za (na pol) samodejno parkiranje vozila. Testni clio v karavanski različici grandtour je bil zaradi relativno majhne mase in kar 120 konjskih moči nadvse živahen na cesti, vendar pa se je končna povprečna poraba goriva v mojem primeru končala pri več kot osmih litrih na prevoženih sto kilomterov.
Tudi uporaba ECO voznega profila ni pripomogla k bistveno večji varčnosti 1,2-litrskega TCe motorja, ki je na avtocesti še nekoliko požrešnejši in tudi malenkost glasnejši, a ocena pod črto se kljub vsemu glasi: imela bi ga, z veseljem. Nenazadnje tudi zato, ker se zdi podvozje grandtour različice (in clia na sploh) kot nalašč 'uravnoteženo' za marsikje jamaste, neravne in udrte slovenske ceste.
Avto ima samodejno klimatsko napravo, računalniško simulacijo ekonomične vožnje, navigacijo TomTom, dva USB vhoda, merilniki za volanskim obročem premorejo odlično grafiko in vidljivost oziroma osvetlitev, na sredinskem delu volana pa sta tipki za upravljanje s tempomatom. Testni avto se je ponašal tudi s panoramskim oknom, ki v potniško kabino spusti veliko svetlobe.
V potniški kabini so na voljo trije različni multimedijski sistemi, od osnovnega R&Go z navigacijo, multimedijo, prostoročnim telefoniranjem in potovalnim računalnikom. Media-nav evolution je integriran v armaturno ploščo, medtem ko je na vrhu ponudbe R-Link 2, ki sem ga imela tudi na testu in se ponaša s 7-palčnim zaslonom na dotik. Radijski sprejemnik lahko voznik še vedno upravlja na ločenih tipkah za volanskim obročem na desni strani. Izpostaviti velja še eno dejstvo, ki je zdaj aktualno: avtoradio v testnem cliu je imel poleg FM in AM tudi digitalni sprejemnik.
Prtljažni prostor v grandtour različici ima 145 litrov več prostornine, kot običajni kombilimuzinski clio, skupno gre za 445 litrov, kar je povsem dovolj za običajne potrebe. Kombinacija 1,5-litrskega dizel motorja Energy dCi 110 in šeststopenjskega ročnega menjalnika je obogatila ponudbo pogonskih sklopov novega clia z močjo in energijsko učinkovitostjo. Novost v ponudbi pa je kot že rečeno tudi kombinacija bencinskega motorja TCe 120 in šeststopenjskega ročnega menjalnika.
Tako ima novi clio eno najobširnejših palet pogonskih sklopov na trgu, saj je na voljo z 11 kombinacijami motorja in menjalnika. Kljub očitnim prenovam Renault cen ni bistveno zvišal. Osnovni model clia prihaja na trg s ceno 9.390 evrov, seveda upoštevaje stalni akcijski popust v višini 2.000 evrov. Podaljšano karavansko različico Grandtour si lahko privoščite za vstopno ceno 12.090 evrov.
Osveženi clio z opremo Intens se začne pri dobrih 14 evrskih tisočakih, prišteti pa bi morali še približno 3.500 evrov za dodatno opremo (panoramska steklena streha, 17-palčna lita platišča in paket R-LINK Evolution Bose), ki jo je imelo vozilo na testu plus nabor drugih opcij, zaradi česar končna cena testnega vozila preseže 20 tisočakov. Še to: v februarju 2017 je na trg ponovno zapeljal tudi clio z oznako 'Made in Slovenia' iz novomeške tovarne Revoz.


Besedilo in fotografije: Dragica Sušnik