petek, 11. april 2014

Modno druženje v MASS-u

Mass je v blagovnici v ljubljanskem BTC-ju, največji trgovini s čevlji v Sloveniji, za izbrane goste in modne navdušence pripravil prav posebno druženje. V sklopu praznovanja 15. obletnice odprtja trgovine so predstavil zadnje modne novosti in "must have" izbor obutve tega poletja.
Nove modne zapovedi je gostom predstavila Simona Kern, vodja modnega programa za Mass (zgoraj na sliki desno, v družbi blogerke Ajde Sitar in njene sestre Tajde), ki je poudarila, da so v ospredju modnih trendov to sezono čevlji brez pete, lahkotni poletni gležnjarji in škornji ter vedno modne superge.
V ponudbi več kot 70 blagovnih znamk je predstavila tudi poseben izbor čevljev, ki jih v novi kampanji nosi Severina, ki je Massova ambasadorka že tretje leto.
Dragica Sušnik in Ajda Sitar
Massova ponudba je požela veliko navdušenje med povabljenci, ki se niso mogli upreti novemu paru čevljev. Vsak si je izbral svojega najljubšega!

četrtek, 10. april 2014

Nov uspeh oblikovalke Maje Ferme

Priznana slovenska modna oblikovalka Maja Ferme je pred kratkim navdušila s poslovno kolekcijo oblačil za moške in za ženske ter z modnimi torbicami, pasovi in nakitom številne izbrane goste v avstrijskem predstavništvu v Ljubljani.
Poleg razstave fotografij z Majinimi večernimi oblačili, razstave torbic in nakita Maja Ferme jewelery s 100 milijonov let starim slovenskim draguljem, so se gostom predstavili številni odlični slovenski umetniki, ki sodelujejo z Majo Ferme.
"Povabljeni s strani avstrijske ambasade so bili več kot navdušeni nad poslovno kolekcijo in večernimi toaletami ter modnimi dodatki, pohvalili pa so tudi moj team ljudi, ki je deloval brezhibno," je ob tej priložnosti povedala Maja Ferme. "Veseli me, da je moda uspela združiti toliko držav in njihovih ambasad v sproščenem vzdušju, z nekaj slovenske topline, nežne elegance in malce dunajskega šarma."
Kako je bilo na modni reviji, v zakulisju in kasneje na prijetnem druženju, si lahko ogledate tudi v zgoraj pripetem videu.

Foto: Janez Kotar

torek, 8. april 2014

Nagradna igra z laki za nohte JESSICA

Se strinjaš, da je danes res prečudovit in topel sončen dan? Na našem vrtu že cveti in diši španski bezeg, marjetice so naselile vsak centimeter travnika, kimajo jim bele narcise... Res, prelepo je, barvito, in upam, da se tako počutiš tudi ti. Srečo je treba deliti, zato sem se odločila dan še polepšati dvema bralkama!
Na naš trg je namreč prišla Barvna simfonija - CORAL SYMPHONY je kolekcija šestih novih pomladnih Jessica lakov za nohte. Jessica, specialistka za naravno nego nohtov, je našla izziv tokrat v poletju in pri morskih konjičkih. Koralna simfonija tako napoveduje prihod pomladi in vonj po poletju. Potrebno je samo malo sanjati, edini limit pa naj bo tvoja domišljija.
Kolekcija novih šestih lakov za nohte je dobila imena po šestih elementih, povezanih z morjem. Conch Shell, Ocean Bloom, Tropical Sunset, Monsoon Melon, Sharktooth in Starfish Glow zaobjemajo lila, oranžne, rdeče in bel modni odtenek.
Tudi z najnovejšo kolekcijo Coral Symphony bodo ženske strastne, elegantne in seksi, tako kot si jih vedno predstavlja Jessica. Ti laki so ekskluzivno narejeni za naravne nohte, tako da lak za nohte ostane trajen/dolgotrajen. Vsi odtenki lakov so brez toluena, formaldehida in DBP ter so narejeni po eco prijazni formuli, ki je prijazna do ljudi in okolja. Seveda izdelki niso testirani na živalih.
Raznolikost ponudbe je blesteča, z dvestotimi barvami, ki imajo razpon od naravnih do vpadljivih, od kremastih, bisernih, metaličnih do toniranih. Paleta Jessica Custom Colours je danes prisotna v 35 državah sveta. Pri nas jo zastopa podjetje Bizjan&Co, ki je ekskluzivni zastopnik za blagovno znamko naravne nege nohtov Jessica.

Cena posameznega laka je 11,66 evra, lake Jessica pa dobiš v Mercator Beautique centrih in vseh bolje založenih kozmetičnih salonih ter v najnovejšem Anabella beauty spot v mariborskem Europarku.
Zdaj pa k nagradni igri: poteguj se za odtenek Tropical Sunset (875) ali Monsoon Melon (876) - za lažjo orientacijo: to sta drugi in tretji z leve strani na sliki zgoraj. Na zdaj že znani mejl nagradna.lepotainmoda@gmail.com mi pošlji odgovor, zakaj je Jessica pravi izbor, kadar iščeš najbolj naravno nego nohtov. Pripiši svoje podatke, kamor ti bom poslala lak, v primeru, da boš imel/a srečo pri žrebu. Časa imaš do 14. aprila 2014.

nedelja, 6. april 2014

Frizure: Trend report s festivala Hairstyle News na Reki

Na Reki je konec marca potekal frizerski festival Hairstyle News, kamor so prispeli številni frizerski strokovnjaki in predstavniki vodilnih svetovnih frizerskih podjetij, med njimi tudi Hair beauty ekipa s svojimi strankami in frizerskimi strokovnjaki iz Schwarzkopf Professional.
Generalni pokrovitelj Hairstyle Newsa je bil že drugo leto zapored Schwarzkopf Professional (SKP), ki je prikazal najbolj modne trende in produktne inovacije, na velikem odru so se predstavili v vlogi glavnih akterjev tudi slovenski frizerji.

Streetstyle kolekcija & Indola team

Gašper Karničar (Slovenija) in Mario Cerovec (Hrvaška) sta za to sezono predstavila kombinacijo dolgih in kratkih pričesk ter mehkih prehodov v striženju. Osredotočenost nove Indoline kolekcije so romantični kodri, čudovite izpeljanke dolgih, valovitih las in gladke ali razmršene kratke frizure. Celotna kolekcija omogoča velik razpon striženja, nosljive stylinge in več variacij iste frizure.
Glamurozen show program Schwarzkopf Professional teama z razigranimi modeli pa je prikazal najnovejšo Essential Looks (ESL) 1-14 Style - Tec kolekcijo za aktualno sezono pomlad/poletje 2014, ki kombinira moderno s sproščenim in poudarja formo ter strukturo las.
Kristijan Petek v akciji
Matej Bogataj (desno), slovenski ambasador SKP
Veliki oder so zavzeli vodilni SKP eksperti oziroma izobraževalna ekipa v sestavi Matej Bogataj (Slovenija), Kristijan Petek (Slovenija), Ivica Putar (Hrvaška), Marko Zirdum (Hrvaška) in Ivana Oletić (Hrvaška), ki so skupno pripravili več kot 30 modelov za prikaz najnovejših ESL trendov in navdušili publiko v dvorani s tehnično dovršenim, plesno podprtim in atraktivnim show nastopom.

Navdušujoče novosti

Novi ESL modni trendi so: Candy Dandy, White hot in Metalxx, ki so vsak na svoj način edinstveni, skupna jim je prvinska kreativnost, ki je lahko ustvarjena s pomočjo tehnične odličnosti s podpisom Schwarzkopf Professional.
Ivana Oletić iz SKP izobraževalnega teama Hrvaške je predstavila tudi novo BC Bonacure linijo, ki bo v Sloveniji lansirana še pred letošnjim poletjem in je prikazala pot do popolno negovanih las. Nova Cell Perfector tehnologija je patentirana inovacija, uporabljena v vsakem proizvodu iz linije BC Bonacure.
Novost iz kozmetične hiše Schwarzkopf Professional, ki je požela val navdušenja med frizerji, je zanesljivo tudi Igora Royal Metallics koloracija; to so frizerjem prvič predstavili prav na tem festivalu in navdušuje v 8 trendnih odtenkih s kovinsko metalnim sijajem v visoki definiciji, na voljo je tudi že na specializiranih prodajnih mestih.

Zaščita za poletne mesece

In ko smo že pri predstavitvi trendov za toplejšo sezono, ne morem mimo novega izdelka, ki ga Indola ponuja popolno čiščenje, zaščito, osvežitev in nego las v poletnem času, ko je treba lase tudi najbolj zaščititi, ker so takrat izpostavljeni soncu in drugim poletnim škodljivim vplivom (sol, klor).
O tej temi bom še pisala, priporočam pa, da si že zdaj omislite poletne izdelke iz Indola SUN Active kolekcije, v kateri so šampon za lase in telo, ki vsebuje hranljivo palmovo mleko in vitamin E; sprej za UV zaščito skozi ves dan (ta prepreči cepljenje konic, poškodbe las tudi do 80 odstotkov); za večerno uporabo nanesite negovalno masko, ki lasem vrne sijaj in mehkobo; za še večji sijaj las in finiš pričeske pa uporabite zaščitno olje. Te izdelke dobite v frizerskih salonih z Indola lasno kozmetiko ali v Hair Beauty spletni trgovini.

sobota, 5. april 2014

Strasten, seksi športnik: BMW M4 Cabrio

Se vam zdi, da sem vznemirjena? Res sem, in to pošteno. Le kaj bi mi lahko pognalo v tem nekoliko turobnem vremenu kri po žilah? Ne bom zavlačevala z odgovorom. Danes je bil dovolj  že  pogled na novi BMW M4 kabriolet, ki ga namerava nemški avtomobilist predstaviti na 114. mednarodnem avtosalonu v New Yorku (to bo med 18. in 27. aprilom) in že mi je postalo vroče v noge, glavo in še kam.
Oh, iz dna duše obožujem hitre, močne, zmogljive avtomobile, sploh take, ki znajo biti zelo zapeljivi zgoraj brez, ki se jih najbolj fino vozi v toplem vremenu. Ampak nič hudega, če ostane streha kdaj tudi zaprta - novi M4 cabrio vam bo zanesljivo tako kot meni všeč odprt in zaprt, z leve in desne, od spredaj in zadaj. Da, to res ni avto za plašne, za take, ki si ne upajo izstopati in želijo ostati na varni strani v vsakem pomenu te besede.
Si upate preizkusiti, ali drži navedba, da ta športnik po videzu in srcu zmore do 100 km/h v samo 4,4 sekunde? Prestižni novinec, ki pride na trg prihodnje leto (njegova cena bo od 53 tisoč evrov navzgor), združuje zmogljivosti manjšega limuzinskega sorodnika M3 in kupeja M4 z oblikovnim in stilskim značajem predrznega kabrioleta.
Ker nas niti poraba niti emisije pri takem avtu pravzaprav ne zanimajo (vseeno so v zelo primernih mejah, verjemite na besedo), si raje z drugih plati oglejmo predstavnika že pete generacije M4 cabrio, ki svoj navdih črpa iz dolgoletne, natančneje 26-letne tradicije.
Motor? Trilitrski šestvaljni agregat (TwinPower Turbo), ki se hvali s 431 konjskih moči (ali 317 kilovati, če vam je ta mera ljubša, meni so vsekakor konji bolj pri srcu), 550 Nm navora, s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko s 7-stopenjskim M-DCT menjalnikom. Punce mogoče ne veste tako natančno, o čem je govora, fantje pa zagotovo: to je, skratka, zverina in pol, ob kateri je pametno imeti pamet v glavi, ko in če dobimo ključ tega stroja v roke. Še dobro, da so 1,75 tone težkemu športniku hitrost omejili na 250 km/h, kajti to bi, ob vsem prej navedenem, zmoglo precej več in to nadvse hitro.
Končna hitrost morda res ne bo 'rekordna' (ne pozabite na omejitve na naših cestah, ki so skoraj za pol nižje od prej navedene tovarniško omejene), a vseeno sem prepričana, da bo voznik tega kabrioleta še pa še užival v dinamičnih pospeških, ki jih novi M4 omogoča. Še beseda ali dve o strehi: ta je trda, kajpak zložljiva in tridelna, izdelana iz kovine.
Zdaj pa še vprašanje: kam za vraga je že šel zadnji loto dobitek? Kajti moje srce se je vnelo na prvi pogled! A naslajanje je, k sreči, brezplačno. In do naslednjega leta se lahko še marsikaj zgodi...

petek, 4. april 2014

Lupita Nyong’o, nov obraz Lancôme

Z oskarjem nagrajena Lupita Nyong’o je nova ambasadorka blagovne znamke hiše Lancôme. Nadarjena 31-letna igralka posebne lepote, ki je nežna, a hkrati izžareva moč, je zaslovela skoraj čez noč. Za svojo ganljivo upodobitev Patsey v filmu Steva McQueena 12 let suženj (12 Years a Slave) je osvojila oskarja v kategoriji najboljše ženske stranske vloge, postala pa je tudi četrta oskarjevka med Lancômovimi ambasadorkami.
Dobila je še veliko drugih prestižnih nagrad, vključno z nagrado televizijskih igralcev, nagrado neodvisnega duha, nagrado NAACP, kot tudi nagrado hollywoodskega filmskega festivala 2013 (New Hollywood Award). Lupita Nyong’o, ki je pred kratkim diplomirala na akademiji za dramsko umetnost Yale, ima raznolik umetniški repertoar, med drugim je igrala na odrih in prav tako režirala nagrajeni dokumentarec In My Genes, ki govori o populaciji albinov v Keniji. Pred kratkim smo jo lahko videli v akcijskem trilerju Non-Stop z Liamom Neesonom in Julianne Moore.
V Mehiki rojena kenijska igralka je primer naravne lepotice, samozavestne in zveste sami sebi, ki navaja srečo kot najprivlačnejšo obliko tistega, kar izžareva človek. "Resnično sem počaščena, da sem se pridružila Maison Lancôme, blagovni znamki s tako ugledno zgodovino, ki mi je bila vedno zelo všeč. Še posebej sem ponosna na to, da predstavljam njegovo edinstveno vizijo za ženske in idejo, da lepote ni moč narekovati, ampak da mora biti ta izraz svobodne volje ženske, da je to, kar je,” je ob imenovanju povedala Lupita Nyong’o, ki se je pridružila Juliji Roberts, Kate Winslet, Penélope Cruz in pred kratkim imenovani mladi igralki Lily Collins, ki so že ambasadorke Lancôme. Od poletja naprej bomo Lupito tako videvali v oglasnih kampanjah, ki jih bosta posnela znana fotografa Mert Alas in Marcus Piggott.

četrtek, 3. april 2014

Zbudi se s čistejšo kožo

Normaderm Night Detox je povsem nov izdelek iz Vichyja, ki ponoči uravnava izločanje sebuma, naredi nepravilnosti in pore manj opazne ter poskrbi za svežo in čisto polt. Izdelek čez noč aktivira detoksikacijo in globinsko čiščenje kože, ki je zjutraj preoblikovana.
Skupaj z Normaderm vlažilno nego za čez dan Normaderm Night Detox predstavlja idealno nego za mastno kožo, nagnjeno k nepravilnostim, podnevi in ponoči. Da bo koža po zbujanju manj mastna, bolj gladka, pore pa manj vidne in polt videti čista in sijoča, skrbi formula, ki vsebuje perlite in delce, ki ponoči vpijajo odvečni sebum, ter kombinacija sestavin Eperuline, LHA in salicilne kisline. Vse to zmanjša nečistoče in odpravi nepravilnosti.
Eperuline je izvleček vejevja amazonskih dreves in antioksidant s protivnetnimi lastnostmi. LHA je keratolitična aktivna sestavina, ki s kože odstrani strupe, nastale zaradi kopičenja odmrlih celic. Salicilna kislina je znana po keratolitičnem delovanju in odstranjuje odmrle celice s površine kože, čisti pore brez draženja in uravnava tvorbo sebuma.
Nemastna tekstura se hitro vpije, nanesti jo je treba zvečer na čisto in suho kožo. Izdelek je dermatološko preizkušen in je primeren za občutljivo kožo. Normaderm Night Detox uporabljam že nekaj tednov, saj sem ga prejela na predpremierno testiranje. Dovolj je zapisati, da so že drugi pohvalili mojo sedaj čistejšo polt - menim, da ta podatek pove veliko in kremo bom še naprej z veseljem uporabljala.