sobota, 18. julij 2015

Mojih 6 najljubših s podpisom Tom Ford

Ljubitelji oblikovalca Toma Forda slednjega čislajo zaradi izčiščenega dizajna, ki pa kljub minimalizmu ne deluje dolgočasno, temveč avantgardno, čeprav oblikovalec pri svojem ustvarjanju črpa iz klasičnih osnov. Ne poznam niti ene resne fashioniste, ki si ne bi želela imeti v svoji omari ali na sebi vsaj en imeniten (in ne ravno poceni) kos tega oblikovalca. S prihodom beauty linije izdelkov Tom Ford je prestiž postal le nekoliko bolj dostopen tudi navadnim smrtnicam, ki jih je prizadela recesija, a še vedno si najbolj od vsega želimo - poleg šminke in parfuma s podpisom Tom Ford, seveda - še njegovo torbico, čevlje z visoko peto, plašč, blejzer, sončna očala, škornje, krilo... Seznam se morda sploh ne bi končal.
Črtasto krilo iz volne in kašmirja (1190 €), ženski smoking iz svile in volne (2290 €), svilena bluza (1290 €), usnjeni sandali z obeskom (790 €), sončna očala Saskia (245 €), usnjena clutch torba Alix (1390 €), vse Tom Ford
Ker je treba po Toma Forda v tujino, bo nedvomno ljubiteljice znamke razveselila novost, da se je tudi spletna trgovina Net-a-porter končno odločila ponuditi izbrane kose tega kultnega in nadvse čednega oblikovalca, ki v globino razume estetiko in potrebe žensk. Na sliki je mojih 6 najljubših kosov iz ponudbe, seveda pa si boste ve po obisku spletne strani same odločile, ali vam je kaj od videnega še bolj všeč. Na srečo so okusi različni. Lep in modno obarvan vikend vam želim!

petek, 17. julij 2015

Tri črte vijoličastim prinašajo srečo tudi v novi sezoni

Nogometni šampioni Slovenije, NK Maribor, so razkrili nove drese, s katerimi bodo v prihajajoči sezoni dosegali nove uspehe. Dresi, za katere je tudi v letošnjem letu poskrbel vodilni proizvajalec nogometne opreme adidas, utegnejo omogočiti fantom še učinkovitejšo igro in nove odlične predstave na igrišču. Novo opremo, kot jo narekuje tradicija, tudi letos zaznamuje klasična vijolična barva dresov, kratkih hlač in nogavic, medtem ko tri črte v rumeni barvi poudarjajo močno povezanost med klubom in blagovno znamko.
Rumene drese bo na gostovanjih tokrat prvič zamenjala bela barva, z najnovejšo adidas tehnologijo pa bodo dresi morda poskrbeli za še večjo hitrost in udobje na nogometnem terenu. Vijoličasti z adidasom uspešno sodelujejo že vrsto let in so v lanski sezoni podaljšali pogodbo za obdobje treh let. V novih dresih so mariborski nogometni virtuozi prvič zaigrali na torkovi tekmi s kazahstansko Astano.

četrtek, 16. julij 2015

Nagradna igra: nova parfumska voda Cartier Baiser Volé Fraîche

Cartier Baiser Volé Fraîche eau de parfum je omejena dišava za letošnje poletje, osvežujoča, sveže-cvetna in zračna interpretacija klasičnega vonja Baiser Volé. Čarobni vonj, ki ovije v svežino cvetnih not lilije, vas bo v trenutku prevzel, saj gre za popolno razkošje francoskega draguljarja v novi preobleki.
Ta limitirana dišava, ki je ekskluzivno na voljo samo v Kompas Shopih po Sloveniji, je romantična in poetična, kot šepet lilij v vetru ali šepet poljuba. Gre za 'coup de cœur' izdelek, ujet v subtilen pajčolan zamrznjene rožnate barve, ki se v steklenički stopnjuje od prozorne do zamegljene. Na vrhu prozorna steklenička z imenitnim, sofisticiranim in nadvse elegantnim zlatim zapiralom nam že daje slutiti barvo dišave. Že samo odpiranje dišave je kot erotični ritual zapeljevanja, ko z eno kretnjo odpremo pokrovček, ki se nagne na stran in z nadvse ženstveno potezo odišavimo točke utripa na telesu ter jih ovijemo v to luksuzno dišavo.
Lahkotna variacija parfumske vode je v znamenju nežne in sveže lilije, ki ima presenetljivo hladilen učinek na kožo. Zato je poletje najbolj pravi čas, da jo nosimo. Čutna hladilna senzacija predrami vse naše čute. V tej dišavi so na novo intepretirali lilijo, cvet ženskosti, z vseh vidikov te rože in na povsem nov način. V nas vzbudi čutnost, nežnost, romantičen občutek lahkotnosti ter zračnosti. Tudi sama embalaža parfumske vode je nekaj posebnega, z rdečim trakom okoli škatlice in s stiliziranimi lilijami na sprednji strani. Že sama škatlica deluje kot obet privlačnosti.
V sodelovanju z uvoznikom in zastopnikom te ekskluzivne dišave podarjam eni od bralk 100 ml stekleničko nove parfumske vode Cartier Baiser Volé Fraîche (opomba: zapakirana je v testno embalažo z belim kartonom, ne originalno), da bi se potegovali za nagrado, pa morate odgovoriti na naslednje vprašanje: Kje se da dišavo kupiti v Sloveniji? Svoj odgovor in podatke pošljite na elektronski naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com do vključno 23. julija 2015. Veliko sreče in nadvse dišeče poletje vam želim!

sreda, 15. julij 2015

Melvita predstavlja novost med cvetnimi vodicami za lepšo polt

Cvetne vodice so priljubljene zaradi svoje blagodejnosti in vsestranske uporabe. Kot nežna poletna prha osvežijo, navlažijo in tonirajo kožo, obenem jo pripravijo na nanos ostalih negovalnih izdelkov in povečajo njihovo učinkovitost. Melvitina ikonična kolekcija cvetnih vodic je v ponudbi že več kot 30 let in letos jo je Melvita še obogatila.
S parno destilacijo burbonske geranije so pri Melviti ustvarili cvetno vodico z izboljševalnim delovanjem, ki pomaga zmanjšati pore ter zgladiti in obnoviti teksturo kože. Zaradi nežne dišave, ki spominja na vrtnico z začimbnimi  podtoni, pa je uporaba še prijetnejša. Melvita za svoje izdelke izbira najčistejše cvetlice, ki uspevajo v srcu neokrnjene narave.
Burbonska geranija, ki je v Melvitini novi cvetni vodici, prihaja s sledljive lokacije – izolirane provansalske pokrajine Enclave des Papes. Kakovost in čistost žetve burbonske geranije sta zagotovljeni z ekološkim varstvom regije. In mimogrede - ste vedeli, da so destilacijo cvetlic že 4.000 let pr. n. št. uporabljali Stari Egipčani? Cenili so jo tudi slavni zdravniki in učenjaki, kot sta Hipokrat in Plinij Starejši ... In ker dragoceno znanje nikoli ne izumre, uporaba cvetnih vodic danes pridobiva vedno več privržencev, tako v alternativni medicini kot v negovalni kozmetiki. Govorimo lahko o ‘čudodelnih’ vodicah, v katerih je ujeto samo bistvo cvetlic.
Novost bo na voljo v trgovinah Melvita in v spletni trgovini www.melvita.si od 21. julija letos. Sicer pa lahko v Melvitini ponudbi izbirate še med naslednjimi osvežilnimi vodicami za obraz: cvetno vodico z damaščansko vrtnico, cvetno vodico s cvetovi pomarančevca, cvetno vodico virginijskega nepozebnika, cvetno vodico prave sivke in cvetno vodico plavice. Vse vodice stanejo 15,30 evra s pršilko in 14,20 brez pršilke (ko enkrat vodico že kupite, lahko pršilko prestavite na refill embalažo).

torek, 14. julij 2015

Nov poletni modni hit: Sailbrace zapestnice

Zapestnice Sailbrace so nov poletni modni hit, ki s svojim modernim minimalističnim dizajnom ter močnim sporočilom ''Anchor yourself to something special'' osvajajo srca vseh starosti. Zapestnice so različnih barv in vzorcev in se podajo prav na vsako roko, dobite pa jih v lični embalaži, kjer je tudi prostor za osebno sporočilo ali posvetilo.
 
Sidro je sestavljeno iz zlitine zamak ter dodatno zaščiteno z galvano, vrvica pa je iz kakovostnega poliestra, različnih barv ter vzorcev. Cena zapestnice je 15 evrov, pred kratkim pa je izšla tudi posebna kolekcija ''Golden Touch'' s pozlačenim sidrom v drugačni embalaži. Cena pozlačene zapestnice je 20 evrov.
Zasidrajte svoje najlepše spomine z zapestnico Sailbrace. Na prodaj so v modni veleblagovnici Emporium in Galeriji Emporium.

ponedeljek, 13. julij 2015

ITS 2015 razkril modne talente in prihodnost oblikovanja

14. izdaja International Talent Support, ITS 2015, je razkrila novo generacijo talentov s področja modnega in industrijskega oblikovanja. Povabljeni z vsega sveta smo bili priča izjemnim modnim zgodbam, vrelcu navidha in brezmejne kreativnosti, kakršne so ponavadi zmožni samo mladi in še neobremenjeni ljudje, ki šele vstopajo v svet oblikovanja. Ni sicer to pravilo, a vsako leto znova ITS pokaže še več vznemirljivega materiala, zaradi katerega z nestrpnostjo pričakujemo prihodnje leto.
defile nagrajencev ITS 2015
International Talent Support dogodek iskanja novih modnih upov so lansirali leta 2002, kot platformo, ki prikazuje in tudi finančno, ne zgolj moralno podpre najbolj zanimive mlade talente tega sveta. Ti mladi dobijo priložnost, da mrežijo z najpomembnejšimi ljudmi iz tega posla, uveljavljenimi oblikovalci in modnimi hišami ali podjetji s področja mode. Do sedaj je ITS zbral na kup že več kot 500 finalistov, med katerimi je kar nekaj takih, ki sedaj pri glavnih modnih hišah zasedajo visoke položaje ali pa so ustanovili svoje blagovne znamke.
Sloviti modni mogul Renzo Rosso je eden glavnih podpornikov ITS skozi vsa leta
Prav ITS je bil tisti, ki jim je omogočil, da so lansirali svoje ideje in jih uresničili, bodisi kot prejemniki denarnih nagrad ali kot štipendisti podjetij, ki so sponzorji in partnerji dogodka ITS. Tudi tisti, ki niso posegli po nagradah, so z malce spretnosti lahko prišli bližje svojim sanjam o karieri v modni industriji.
Nicola Formichetti z dvojno nagrajenko Yuko Koike
V žiriji, ki ocenjuje njihova dela, so bili in so še sami ugledni ljudje iz sveta mode, kot so denimo Franca Sozzani, Marina Abramovic, Nicola Formichetti, Antonio Marras, Manish Arora, Nicholas Kirkwood, Floriane de Saint-Pierre, Harold Koda, Renzo Rosso, Viktor & Rolf, Raf Simons, Nick Knight, Johnny Coca in drugi.
med ocenjevanjem: Barbara Franchin in Renzo Rosso
Za tako dolgoleten obstoj platforme ter njeno aktivno prevajanje iz priložnosti v pravo kariero za mlade, je nedvomno najbolj zaslužna Barbara Franchin, ena najbolj priznanih skavtinj mladih modnih talentov in ustanoviteljica ITS, ki je včasih potovala po vsem svetu v iskanju novih modnih upov, ki jim je sčasoma postala mentorica, partnerica in prijateljica. Za pomoč pri organizaciji tako zajetnega mednarodnega zalogaja, kot je ITS, je najela agencijo EVE, ki se ukvarja s širokim področjem, ki se dotika mode in oblikovanja ter tudi z organizacijo dogodkov.
Tudi letošnji ITS 2015 je bil sestavljen iz petih glavnih področij in sicer ITS FASHION, ITS ACCESSORIES, ITS JEWELRY, ITS ARTWORK in nagrade Samsung Galaxy Award, znotraj vsakega od teh polj je potekalo tekmovanje z ločenimi žirijami in specifičnimi nagradami. V jedru programa je seveda ITS FASHION, ki je postal mednarodno priznan natečaj za mlade modne oblikovalce z vsega sveta. Modno žirijo sestavljajo priznana imena, med njimi so svetovno znani oblikovalci, mnenjski voditelji in trendesetterji.
Yunseo Choi
Glavni partner in sponzor te sekcije je modni concern OTB, ki je v lasti Renza Rossa, ustanovitelja Diesel znamke. Eyes On Talent je online platforma, ki jo uporabljajo vodilna podjetja s področja oblikovanja in medijev, ki se želijo povezati z novimi mladimi upi. Glavna nagrada znaša 10.000 evrov, že sama po sebi pa pomeni veliko karierno priložnost, saj daje zmagovalcu ali zmagovalki možnost, da naredi kolekcijo za prihodnji ITS in ga pokaže javnosti.
Richard Quinn
nova kolekcija lanskoletne zmagovalke Katherine Roberts-Wood
OTB podeljuje tudi nagrado v vrednosti 5000 evrov in enoletno prakso v enem od največjih modnih podjetij, ki za marsikoga pomeni odskočno desko, če zna dobro izrabiti priložnost. Znotraj te sekcije se podeljuje vsako leto tudi Vogue Talents Award.
v prvi vrsti so sedeli najpomembnejši akterji in sponzorji ITS
prisotne je pustila brez diha imenitna kolekcija s podpisom Polina Yakobson & Christine Charlebois
Za modno revijo ob zaključku tekmovanja je bilo izbranih deset finalistov iz desetih držav, ki so se javnosti predstavili to soboto, 11. julija. Med njimi so bili Kim Shui, Attila Lajos, Quoï Alexander, Elina Määttänen, Jenifer Thévenaz-Burdet, Yuko Koike, dvojec Polina Yakobson & Christine Charlebois, Yunseo Choi, Paula Knorr, Richard Quinn in Katherine Roberts-Wood, velika zmagovalka lanskega ITS 2014.
čudovita kolekcija Yun Sun Jang
Še nekaj besed o sekciji, ki vsako leto pritegne ne le mojo pozornost, ampak tudi pozornost širšega občinstva, to je ITS ACCESSORIES, kjer nagrado podeljuje glavni sponzor in partner YKK. Ta multinacionalka, ki jo nemara še najbolj poznamo po zadrgah in zapiračih na oblačilih, vsako leto podeli 10.000 in 5.000 evrov ter daje zmagovalcu priložnost, da svoja dela razstavi v YKK showroomu v Londonu. V sekciji ITS JEWELRY smo vsako leto priča neverjetnim stvaritvam s področja nakita in modnih dodatkov.
kitajski oblikovalec Yang Wang je prejel glavno nagrado Samsung Galaxy Award
Kot menijo tudi obiskovalci in žirija ter strokovna javnost, se prav v tej sekciji nemara skriva največji potencial, saj vsako leto ITS z njeno pomočjo najde najbolj neverjetne mlade oblikovalce, ki drzno eksperimentirajo z obliko in materiali in presegajo meje tistega, kar si predstavljamo kot možno. Nepresenetljivo je prav podjetje Swarovski glavni sponzor te sekcije in podeljuje tri nagrade, eno v vrednosti 10.000, drugo v vrednosti 5.000 in eno nagrado v vrednosti tisoč evrov, še pomembnejša od finančne plati pa je priložnost izbranim zmagovalcem za predstavitev svojih zamisli.
Yuko Koike, dvakratna zmagovalka tega večera, je nagrado prejela od Renza Rossa
Sekcijo ITS ARTWORK je ustanovil in jo podpira glavni partner Swatch. Ta mladim talentom vsako leto da brief, v katerem mlade spodbudijo, da izdelajo unikaten umetniški izdelek, pri njem pa lahko sodelujejo modni oblikovalci, oblikovalci dodatkov in nakita. Tudi tu so denarne nagrade enake kot v vzporednih sekcijah, zmagovalci dobijo tudi možnost dela v korporaciji, za povrh pa je Swatch ponudil še posebno nagrado in sicer šestmesečno plačano bivanje zmagovalcu v hotelu Swatch Art Peace Hotel v Šanghaju, med katerim nagrajenec dobi priložnost, da sodeluje z znano oblikovalko Umo Wang.
Posebej pa velja izpostaviti tudi partnerstvo platforme ITS s podjetjem Samsung Galaxy, ki je znano ne le po tehnoloških inovacijah, ampak tudi po orientaciji v life-style segment in intenzivnem sodelovanju z modno industrijo, saj svojim potrošnikom naprave približuje prav skozi personalizacijo in življenjski slog.
zmagovalno delo Biance Chong
Izbrali so deset finalistov iz vseh sekcij in jim dali dve nalogi, in sicer, da poudarijo lastnosti njihovih dveh novih telefonov, Samsung Galaxy S6 in Galaxy S6 edge. Izdelati so morali ovitek za enega od teh dveh pametnih telefonov in ustvariti nov modni kos, ki temelji na obliki enega ali obeh telefonov. Pri tem mladih niso omejili niti z izbiro materialov, niti stroškovno.
nagrada Samsung Galaxy za Yunseo Choi
Tako smo bili obiskovalci priča izjemni oblikovalski viziji 40 nadarjenih finalistov, ki so se nam v Trstu predstavili in poskrbeli za izkušnjo čistega vrelca navdiha, pod sloganom Meet The Future, srečaj prihodnost. Po temeljitem delu, ki ga je opravila žirija, so bile nagrade razdeljene takole: nagrado ITS FASHION Award, ki jo podeljuje OTB (10.000 evrov in priložnost za predstavitev nove kolekcije na 15. izdaji ITS), je prejela nemška oblikovalka Paula Knorr (njena kolekcija je na sliki spodaj).
Drugo nagrado OTB (5.000 evrov in prakso v enem od modnih podjetij, ki spadajo pod multinacionalko), je iz rok legendarnega Renza Rossa prejela vidno ganjena Japonka Yuko Koike.
Nagrado Eyes On Talents Award je prejela Švicarka Jenifer Thévenaz-Burdet. Po nagrado Modateca Deanna Award je na pisto ponovno prišla presrečna Yuko Koike (slika zgoraj). Nagrado Vogue Talents Award (objava fotografij na spletni strani Vogue Talents in objava v septembrski tiskani izdaji) je prejela Finka Elina Määttänen. Glavno nagrado ITS ACCESSORIES Award je iz rok predstavnikov YKK prejela Avstrijka Isabel Helf, medtem ko so drugo nagrado podelili Kitajki Bianci Chong.
kolekcija Kim Shui
Japonec Hiroki Kataoka je na oder prišel po glavno nagrado ITS ARTWORK Award, ki jo je podelil Swatch. Drugo nagrado Swatch Award je prejel Izraelec Shay Tako. Posebno nagrado Swatch Art Peace Hotel Award pa je prejel na pogled presrečni Francoz Alexis Gautier.
sproščeno vzdušje ob pogostitvi pred začetkom uradnega dela
brez selfija ni šlo: Dragica Sušnik
Glavna nagrada ITS JEWELRY Award v partnerstvu s Swarovskim tokrat presenetljivo ni bila samo ena, saj je žirija po dolgem premisleku in tehtanju odločila, da sta zmagovalni deli enakovredni, zato sta vsak svojo zajetno nagrado dobila kar dva mlada talenta in sicer Japonec Kota Okuda, ki je diplomiral oblikovanje na prestižni londonski univerzi Central Saint Martins in Wai Kwok, kitajska oblikovalka. Tretjo nagrado Swarovski pa je prejela Južnokorejka Yun Sun Jang.
kolekcija Jenifer Thévenaz
Yunseo Choi
Kitajec Yang Wang je bil tisti, ki je prejel glavno nagrado Samsung Galaxy Award, medtem ko je posebno nagrado zavarovalnice Generali prejel Argentinec Aitor Throup. Ta nagrada je namenjena oblikovalcem, katerih kariera ni zgolj sledenje unikatnim idejam, ampak je trajnostno naravnana sinteza med kreativnostjo in podjetništvom.

Fotografije: Dragica Sušnik in press arhiv ITS

nedelja, 12. julij 2015

Chopardov unikat: Superfast Chrono Porsche 919 Only Watch 2015

Za šesto dobrodelno dražbo, katere izkupiček gre za raziskave mišične distrofije, je ženevski draguljar in urar Chopard razkril izjemen moški kronograf Superfast Chrono Porsche 919 Only Watch 2015, z edinstvenim dizajnom, v tankem in elegantnem ohišju, pod katerega se je podpisal Mark Webber, dirkalni šampion, ki je osvojil že vrsto zmag in je Chopardov uradni ambasador.
Only Watch so lansirali, da bi proslavili partnerstvo med Chopardom in Porsche Motorsport na svetovnem vztrajnostnem prvenstvu World Endurance Championship (WEC), na katerem se je nemški avtomobilist vrnil kot veličasten zmagovalec, po tem, ko na tekmah ni bil prisoten kar 16 let in po dvojni zmagi na dirki 24 ur Le Mansa 2015. Superfast Chrono Porsche 919 Edition je kot simbol tega partnerstva naredil izjemen vtis, nova verzija Only Watch pa simbolizira srečanje dveh pionirskih podjetij, vsako od njih je na svojem področju znanitelj revolucije in napredka, obenem pa sta se združili skupaj s šampionom Markom Webbrom za dober namen.
Novi Superfast Chrono Porsche 919 Edition Only Watch 2015 je izdelan iz titanija, ki ga prekriva plast DLC (DLC je kratica za 'Diamond Like Carbon', karbon, po trdnosti podoben diamantu, op.), s številčnico premera 45 mm, poganja ga Chopardov precizni mehanizem, sam dizajn pa se je navdihoval pri avtomobilu Porsche 919 Hybrid, na difuzorje na zadku avtomobila spominjajo tudi črte na številčnici ure. Ura je vodotesna do sto metrov globine, pašček je izdelan iz materiala, ki spominja na gume na bolidu, ki morajo zdržati ekstremno visoke hitrosti. Unikatna ura je tako estetsko fascinantna, kot je tehnološko dovršena.
Pogon ure ima 60 ur rezerve, preden je treba kronograf ponovno 'naviti' in kot rečeno, pri obliki je sodeloval Mark Webber, dirkač, ki v Formuli 1 tekmuje že 12 sezon, ki se je ovenčal z devetimi Grand Prix zmagami in 11 najboljšimi štartnimi položaji ter še mnogimi drugimi dosežki v svetu avtomobilističnih dirk. Webber se je Porschejevemu dirkalnemu moštvu pridružil lani, njegov podpis pa krasi tudi ohišje ure na zadnji strani, na kar bo novi lastnik ure nedvomno ponosen.
Ko so ga pri Chopardu povabili k sodelovanju za Only Watch 2015, ni okleval. "Ustvarili smo unikatno uro z materiali, ki so identični tistim v dirkalnem avtomobilu, to sta titanij in karbon. Srčno upam, da bo plod našega sodelovanja čim več prinesel dobrodelni organizaciji in da bo bodoči lastnik te ure nanjo ponosen in pri nošenju vsaj tako srečen, kot sem bil jaz, ko sem lahko sodeloval pri tem plemenitem dejanju. Vabim vse oboževalce izjemnih ur in ljubitelje dirk, da sodelujejo pri dražbi."
Seveda bodo morali dražitelji imeti kar nekaj pod palcem, saj lastništvo nove ure nikakor ne bo poceni. V kolikor imate kar nekaj denarja odveč, ste vabljeni na dražbo, ki bo potekala 7. novemebra letos v Ženevi, pod pokroviteljstvom avkcijske hiše Phillips. Ta prodaja bo zaznamovala uvod v izjemen teden za dražitelje ur, saj je kar 40 svetovnih vodilnih urarskih hiš podarilo izjemen kos visokega urarstva v enak plemeniti namen - za monaško združenje proti mišični distrofiji, ta je še vedno premalo raziskana genetska nevromišična bolezen, ki prizadene okoli četrt milijona otrok, najstnikov in mlajših odraslih po svetu in povzroči napredovano propadanje muskulature.