sobota, 12. september 2015

BMW FEST 2015: tek, zabava in odlični avtomobili

Po uspešni prvi izvedbi v lanskem letu bo v nedeljo, 20. septembra v Arboretumu Volčji Potok spet potekal družinsko-tekaški dogodek BMW FEST. Na dogodek je prijavljenih že več kot 5.000 udeležencev, med njimi 1.500 tekačev, ki se bodo potegovali za nastop na prestižnem BMW Berlinskem maratonu 2016.
BMW FEST ponuja pester program, ki ga nikakor ne gre zamuditi. Ritem bo ves dan dajala glasbena skupina Čuki, za dodatno popestritev dogodka bo poskrbel stand up komik Tadej Toš. Družili se boste lahko z ambasadorji blagovne znamke BMW, v vaši družbi bodo Žan Košir, Marko Grilc, Jure Košir in Slovenska biatlonska reprezentanca v polni postavi, vključno z Jakovom Fakom. Ob 15. uri bo potekala Tekaška konferenca z naslovom Tek naš vsakdanji, sodelovali bodo Alenka Košir, Žan Košir, Urban Praprotnik in Marko Mrak, pogovor bo moderiral Žiga X Gombač, zagrizen ljubitelj maratonov in ultramaratonov.
Postanite aktivni tudi sami in se udeležite teka BMW Race to Berlin - tekaški izziv na 6 ali 12 kilometrov ter se potegujte za eno od osmih prijavnin na Berlinski maraton 2016 ali pa se udeležite Družinskega teka na 600 metrov, na katerem lahko sodelujeta najmanj en starš in en otrok, najštevilčnejša družina pa bo prejela posebno nagrado. Otroci bodo na cilju prejeli spominske medalje.
Lahko si boste seveda tudi ogledali vznemirljivi svet vozil BMW in katero od vozil tudi sami preizkusili. Otroci bodo uživali na ustvarjalnih delavnicah, napihljivih gradovih ter v številnih športnih aktivnostih. Prijavite se in sodelujte v žrebu za polletno uporabo vozil BMW serije 2 Gran Tourer! Spletna prijava je mogoča do 17. septembra oziroma do zapolnitve mest. Ob 10. uri se bo začel tekaški izziv BMW Race to Berlin (tek na 6 in 12 kilometrov) in Poslovni tek, ob 12.30 uri se začne družinski tek na 600 metrov, med 7. in 15. uro bo potekal zabavni program in dejavnosti za otrok, med 9. in 15. uro pa se vam bodo ponujale nepozabne vožnje z vozili BMW, MINI in električnimi vozili BMWi.
Na dogodku BMW FEST bodo na ogled postavljena vozila in motorji BMW, MINI ter električna vozila BMWi. Z izbranimi modeli BMW, MINI ter električnimi vozili BMWi se boste lahko odpeljali tudi na testno vožnjo ter se preizkusili v spretnostni vožnji (za te dejavnosti je število mest omejeno). Več informacij o samem dogodku boste dobili na spletni strani dogodka www.bmw-fest.si ali na facebook strani, kjer bodo podelili praktične BMW in druge nagrade. Zdaj samo še držimo pesti, da bo tudi letos vreme tako lepo, kot je bilo lani!


Foto: Žiga Intihar in arhiv BMW Group

četrtek, 10. september 2015

Prihaja skrivnostni Nissan B-Crossover

Nissan je s svojimi prepoznavnimi in uspešnimi vozili, kot so Juke, Qashqai in X-Trail, utrl pot razredu križancev oziroma segmentu crossover vozil. Zaradi kombinacije robustnega videza, stroškov uporabe na ravni petvratnih limuzin, tehnologij iz prestižnih vozil in visoke kakovosti je bilo po vsej Evropi prodanih že več kot 2,5 milijona vozil iz tega razreda. Ali lahko Nissan z nadaljevanjem svojih inovacij premakne mejo še dlje? Kaj pa, če je Nissan ustvaril nov način doživljanja vožnje? Odgovore bomo izvedeli na frankfurtskem avtomobilskem salonu, ki se začne čez teden dni in bo potekal med 17. in 27. septembrom 2015.
Nissan je svoj teaser novega B-crossoverja javnosti razkril ta ponedeljek, a razen slike ni na voljo nobenih drugih podatkov, po katerih bi lahko sklepali, kakšno bo novo vozilo. Medtem ko revija Autocar namiguje, da bi se lahko napajal iz športne dediščine razreda Z (konkretno prav pokrov motorja spominja na dirkalnik Datsun 240Z iz leta 1971), s slogovnim ščepcem oblikovalskega jezika, kot ga nosita Murano in Maxima, pa drugi teoretizirajo, da bi lahko šlo za novo generacijo Jukea. Vsekakor bomo morali na odgovor počakati vsaj še teden dni, do Nissanove premiere.

sreda, 9. september 2015

Ekskluzivno: kolekcija Montblanc za BMW

BMW in Montblanc imata bogate izkušnje vsak na svojem področju. Številni njuni izdelki, na primer BMW serije 7 in nalivno pero Meisterstück, so visoko ekskluzivne stilne ikone. Obema znamkama pa je skupen standard, ki ga postavljata zase in seveda za svoje produkte: strast za kakovost, ljubezen do detajlov, globoko ukoreninjena tradicija in kreativna znanja v povezavi s stalnim napredkom. To se kaže tako v proizvodih obeh podjetij, kot tudi v artiklih iz ekskluzivne kolekcije Montblanc za BMW.
Ta posebna kolekcija vključuje izbrane usnjene kreacije in pisala, vsi kosi pa veljajo za idealne spremljevalce za novega BMW serije 7, pri vsakodnevnih opravkih in tudi na daljših luksuznih potovanjih. Vsi artikli iz kolekcije se ponašajo s subtilno grafiko v stilu BMW serije 7 in diskretnim podpisom Montblanc za BMW. Od pomladi 2016 bo ekskluzivna serija del kolekcije BMW Lifestyle in na voljo po vsem svetu v izbranih trgovinah in salonih BMW in Montblanc.
Kolekcijo usnjenih kreacij Montblanc ročno izdelujejo vrhunski mojstri svojega poklica in kot taka izraža strokovno izvedbo najvišje ravni, predanost in občutek za detajle. Vsi proizvodi v seriji Meisterstück v kolekciji Montblanc za BMW so izdelani iz evropskega polnozrnatega kravjega usnja v edinstveni črni barvi Montblanc z globokim sijajem. Visoka kakovost obloge Jacquard z napisom Montblanc in znak Montblanc z obročem iz paladija poudarjata uglajene poudarke, medtem ko napis BMW serije 7 v klasični izvedbi doda tehnično sodoben pridih.
Visokokakovosten ovitek za vizitke Meisterstück v slogu shrani vse pomembne bančne in članske kartice ter vizitke. S številnimi prostorčki ta ovitek ponuja vse za zahteve današnjega sodobnega sveta. Ovitek za potni list Meisterstück, luksuzen artikel za hranjene potnega lista in potovalnih dokumentov, je odličen sopotnik za vse, ki so pogosto na poti. Ovitek za dve pisali Meisterstück ima prostor za dve peresi velikosti Meisterstück Classique ali LeGrand in jima prav tako nudi optimalno zaščito.
Ovitek za ključe Meisterstück za posebno izdajo Montblanc za BMW je narejen posebej za novi BMW serije 7 in je prvi ovitek za ključe Montblanc, ki je izdelan skladno z obliko določenega avtomobilskega ključa. Kot tak simbolizira partnerstvo med podjetjema in je zvezdniški element kolekcije Meisterstück znotraj te omejene kolekcije.
Trpežne kreacije v kolekciji Montblanc za BMW Nightflight so idealne za aktivne mestne raziskovalce. Naj si gre za priročno torbo za dokumente ali pa čvrsto potovalno torbo s prostornino 55 litrov, v obeh primerih sta torbi z robustnim najlonskim materialom rebraste strukture odporni proti praskam, vodi in drugim poškodbam. Visokokakovostno usnje, obloga Jacquard in obroč iz rutenija poskrbijo za ekskluzivni poudarek. Torba za dokumente se ponaša z udobnimi usnjenimi ročkami, uporabnimi notranjimi žepi, obloženim predelom za prenosni računalnik in sistemom za pritrditev torbe na voziček.
Čvrsta potovalna torba ima klasično velik glavni predal in ločen predal z zadrgo. Domiseln del je integriran, ločljiv predel za dokumente za hiter in varen dostop do potovalnih dokumentov, kot sta vozovnica in potni list. Torba za dokumente in potovalna torba imata ekskluziven označevalec prtljage, izdelan iz visokokakovostne telečje kože v ekskluzivni obliki Montblanc za BMW. Ta ne preprečuje samo nenamerno zamenjavo prtljage ali pa njeno izgubo, ampak z grafiko BMW serije 7 zaokroža videz torbe za dokumente in potovalne torbe na vrhunski način.
Več kot 100 let ime Montblanc predstavlja kulturo pisanja in pisala vrhunske izdelave. Zato kolekcijo Montblanc za BMW poleg omenjenih usnjenih kreacij oplemenitita še dve pisali iz serije Meisterstück: nalivno pero Meisterstück Platinum Line LeGrand, ki je klasično pisalo Montblanc, in kemični svinčnik Meisterstück Platinum Line LeGrand Rollerball. Obe pisali sta izdelani iz dragocene globoko črne smole s platinastimi detajli. Na zaponki pisala je lasersko vgravirano nekaj stiliziranih sedmic in individualna serijska številka. Nalivno pero ima ročno izdelano 14-karatno zlato konico z intarzijo iz rodija. Ekskluzivni darilni zaboj zaokroža sklop visokokakovostnih pisal. Po svetovni premieri na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu 2015 bo posebna izdaja Montblanc za BMW na voljo spomladi 2016 pri izbranih trgovcih BMW in v butikih Montblanc po svetu.

torek, 8. september 2015

Stilski predlog iz New Yorkerja: črno&belo

Kaj ne gre nikoli, ampak res nikoli iz mode? Odgovor je na dlani, to sta črna in bela barva, najraje v kombinaciji belo&črno ali pač črno&belo, če vam je tako ljubše. Dva kontrasta, dve 'ne-barvi', ki pa v svojem bistvu nosita seštevek vseh barv v spektru, znanemu človeškemu očesu.
To jesen in zimo, ki bosta spet v znamenju precej nižjih temperatur, kot smo jih bili vajeni do pred kratkim, se oblecite v klasične kroje in večne kombinacije znamke New Yorker, ki naj jih sestavljajo kakovosten volnen plašč (cena 79,95 evrov), bel rebrast pulover (14,95 evra), pletena jopica v črno-beli črtasti kombinaciji, klasičen črn klobuk (12,95 evra), visoki škornji do kolen z gumijastim rebrastim podplatom za čvrst in zanesljiv korak, klasična bela srajca (16,95 evra), ki je v poslovnem svetu vedno dobrodošla, hlače usnjenega videza z rahlo bajkerskim pridihom (24,95 evra) in tople nogavice.
Za večere, ki jih boste preživljale v toplih prostorih, izberite tudi seksi oblekico v imitaciji usnja brez rokavov v črni barvi in z zadrgami ob straneh. In če jo boste dopolnile s t.i. prehodnim, elegantnim belim plaščkom na dvoredno zapenjanje (29,95 evra), boste itak modne zmagovalke. Za bolj sproščene trenutke pa k hlačam kombinirajte belo majico z napisom (6,95 evra).
toplo jopico v belo-črni kombinaciji lahko nosite seveda tudi k vsem drugim barvam
V vsakem primeru se boste na ta način oblekle modno in obenem še ugodno. Čim več lepih jesenskih trenutkov vam želim, po možnosti z indijanskim poletjem, ki bo potrebo po zimskem plašču odganjal daleč proti koncu leta.

ponedeljek, 7. september 2015

Modna znamka Liebeskind Berlin je že v Ljubljani

Minuli teden je svoja vrata odprla prva prodajalna Liebeskind Berlin pri nas. Urbana blagovna znamka, ki je z odprtjem prodajnega mesta v nakupovalnem središču Citypark v Ljubljani simbolično povezala ustvarjalni Berlin in romantično Ljubljano, se ponaša s ponudbo unikatnih, enostavnih, kakovostnih in praktičnih torbic ter modnih dodatkov, ki so z dušo in srcem predani Berlinu, njegovi navdihujoči kreativnosti, atraktivnosti in ležernosti. Trak sta ob odprtju slavnostno prerezala direktorja podjetja, Marko in Maja Arsenovič.
Ana Marija Mitič in Daša Gradišek
Na dogodku, ki ga je povezovala Ula Furlan, so si najnovejšo ponudbo torb in modnih dodatkov ogledali številni predstavniki medijev in znani obrazi (med njimi Hannah Mancini, Daša Gradišek, Ana Marija Mitič, Maja Bulc Raspopović, Manja Plešnar, Eva Ahačevčič, Barbra Drnač...), za zabavni del je z glasbo poskrbel didžej Tim Urbanya.
Zgodba blagovne znamke Liebeskind Berlin se je začela leta 2002, z ustanovitelji Johannesom in Julianom Relleckejem ter Semihom Simskom. Čeprav je znamka Liebeskind Berlin prežeta z duhom Berlina, se temeljno sporočilo znamke skriva za sloganom 'Berlin loves Ljubljana'. Tako je sedaj del Berlina, ujet v obliki modnih, a tradicionalnih in praktičnih torbic, izdelanih iz skrbno izbranih materialov in z ročno sešitimi detajli, prisoten tudi pri nas.
Maja Arsenovič, Ula Furlan, Janja Hojs in Sanela Šečić
V vsakem izdelku Liebeskind Berlin se odraža ljubezen do detajlov in ljubezen do Berlina, mesta, ki vsako leto znova vzbuja kreativnost za oblikovanje šestih novih kolekcij inovativnih in kakovostnih izdelkov. Te najdemo v več kot 50 maloprodajah po svetu v New Yorku, Dubaju, Barceloni, Dunaju in drugod. Vse linije - Double dyed, Vintage, Vintage Pony, Metallic Croco in Croco - pa odlikuje unikaten dizajn, skrbno izbrani materiali, naravno obdelano usnje, najboljše tkanine in z ljubeznijo dodelani detajli.
Dragica Sušnik in Brigita Bračko
Posebnost kolekcije torb Double Dyed je, kot pove že ime, da so torbice barvane dvakrat. Rezultat tega postopka je moderna torba, olepšana z zadrgami. V kolekciji Vintage je usnje obdelano s posebnimi postopki in tako torbice dobijo izgled vintage usnja. Majhna ročna torbica je dovolj prostorna za večerne izhode in za lažjo nošnjo jo lahko obesite okrog zapestja.
Eva Ahačevčič in Tjaša Kokalj
Kolekcija Vintage Pony je na voljo v črni, svetlo rjavi in bordo rdeči barvi. Prepoznavna je po detajlih iz govejega krzna. Kolekcijo sestavljajo modni nahrbtniki ter manjše in večje torbice. Kovinsko sijoče črne in srebrne Metallic Croco torbice z vzorcem krokodilje kože predstavljajo kontrast med sproščenostjo in eleganco, pridružujejo se jim še štirje modeli brezčasnih Croco torbic z vzorcem krokodilje kože v konjak, sivem in črnem odtenku.

sobota, 5. september 2015

Spoznajte nove Sony pametne telefone še pred vstopom na trg

Sony Mobile je predvčerajšnjim razkril naslednjo generacijo Xperia Z5 in Xperia Z5 Compact in prvi 4K pametni telefon na svetu, Xperia Z5 Premium. Hiroki Totoki, predsednik in generalni direktor Sony Mobile Communications, je povedal: "Ker uporabniki že ustvarjajo, delijo in uživajo v svojih vsebinah na poti, prinašamo Sonyjeve najnovejše inovacije v kameri, dizajnu in zaslonu ter zagotavljamo, da je serija Xperia Z5 najboljša platforma za življenjski stil in zabavo."
Xperia Z5 Premium
Xperia Z5 ima Sonyjev povsem nov velik senzor 1/2,3 Exmor RS for mobile s 23 milijoni slikovnih pik in G objektivom F2.0, kar je njihov prvi na novo obdelan modul kamere pametnega telefona od modela Xperia Z1, zasnovan s Sonyjevo tehnologijo objektiva αTM za čiste slike. Kamera ima najhitrejšo samodejno izostritev v pametnem telefonu, močno mešanico hitrosti in natančnosti za enostavno beleženje spominov v trenutku. Prinaša hitrost, samo 0,037 sekunde, hitreje kot mežik človeškega očesa (povprečje 0,1-0,4 s), tako da če skačete za frizbijem, se potapljate v bazenu ali izvajate trike na rampi, boste lahko ohranjali spontane akcije v resničnem času.
Xperia Z5
Kombinacija velikega senzorja Exmor RS for mobile s 23 milijoni slikovnih pik in napredne programske opreme zagotavlja, da se lahko približamo predmetom s 5-kratno povečavo z minimalno izgubo kakovosti, naj bo to pokrajina, arhitektura ali drugi objekti. Omenimo še napredek pri fotografiranju ob slabi svetlobi, s katerim lahko naredimo čistejše fotografije ponoči ali v temnejšem okolju z manj šuma in zamegljenosti. S popularnostjo vsebin, namenjenih družbenim medijem, prinaša serija Xperia Z5 izboljšanja v evoluciji Sonyjeve tehnologije SteadyShotTM z inteligentnim načinom za videoposnetke. Izboljšanja predstavljajo dejstvo, da lahko snemamo akcijo mirno, naj bo to kolesarjenje ali rolkanje, brez sunkov in tresljajev. Ponaša se z boljšim delovanjem v slabi svetlobi brez zamegljenosti. Xperia Z5 so oblikovali kreativci v Sonyjevih studiih na Švedskem in Japonskem. Ponaša se z elegantnim ohišjem, kovinskim okvirjem in matiranim steklom zadaj. Je udoben za držanje in vodoodporen. S 13,2-cm (5,2’’) zaslonom, elegantnim videzom in naborom barv v beli, grafitno črni, zlati in zeleni.
Xperia Z5
Za tiste, ki imajo raje kompaktne pametne telefone, prinaša Xperia Z5 Compact odlično tehnologijo kamere in funkcije v žepu prijazni kompaktni napravi. Ponaša se z brezkompromisnim delovanjem in lepim dizajnom z 11,7-cm (4,6’’) zaslonom, primernim za enoročno uporabo. Poleg tega pa Z5 Compact omogoča osebni stil s svežimi in živimi barvami: rumeno in koralno, poleg klasične bele in grafitno črne. Obe napravi predstavljata Sonyjevo izdelavo s premium materiali, vključno z matiranim steklom zadaj, rahlo vrezanim logotipom Xperia s strani in USB vhodom brez pokrova za hitro in učinkovito povezovanje in polnjenje.
Xperia Z5 Premium
Ne pozabimo na nov vgrajeni senzor za prstni odtis na gumbu za vklop/izklop, kar pomeni, da je naprava zaščitena in preprosta za odklepanje z dotikom. Podpira FIDO standard, potrditev verodostojnosti prek prstnega odtisa za storitve spletnega plačevanja. Xperio Z5 in Xperio Z5 Compact poganja procesor Qualcomm Snapdragon 810 z osemjedrno centralno procesno enoto, 64-bit zmogljivostjo in izjemno hitro 4G LTE hitrostjo, s čimer se dosežejo nove ravni delovanja videoposnetkov, fotografiranja in igranja iger. Ne glede na to, ali smo večopravilni preko brezžičnega ali 4G omrežja, obe napravi prinaša hitrost. Xperia Z5 in Xperia Z5 Compact sta opremljena s Sonyjevo baterijo, ki deluje do dva dneva in inovativno tehnologijo varčevanja energije, ki omogočata dolgotrajno delovanje baterije. S Qualcomm Quick Charge 2.0 na novih napravah lahko dobimo 5,5 ur uporabe z le 10 minutami polnjenja s certificiranim polnilcem Quick Charge 2.0, kot je na primer hitri polnilec UCH10 (odvisno od različic).
Xperia Z5 Compact
Xperia Z5 Premium je prvi 4K pametni telefon na svetu z ostrim 13,97-cm (5,5’’) 4K TRILUMINOS for mobile zaslonom in IPS-om, kjer so podrobnosti upodobljene z veliko natančnostjo za še bolj naravne slike s štirikrat večjo ločljivostjo od polne visoke ločljivosti (Full HD). Xperia Z5 Premium bo popeljal našo najljubšo vsebino na 4K, izboljšal bo vsak videoposnetek ali fotografije, tako lahko gledamo Netflix, YouTube ali slike s počitnic v bogatih, živih 4K podrobnostih. Poleg tega je Xperia Z5 Premium zasnovan tako, da omogoča, da postanemo kreativni s snemanjem v 4K in takoj uživamo v vsebini na Z5 Premium, z možnostjo beleženja trenutkov s kakovostjo slike 8 milijonov slikovnih pik.
Xperia Z5
Spominsko kartico iz Sonyjeve aktivne videokamere 4K FDR-X1000V lahko prenesemo v Xperia Z5 Premium ter takoj uživamo v posnetkih ali se enostavno povežemo z velikim zaslonom, brezžično preko DLNA-ja ali z MHL 3.0 in uživamo v vsebinah na 4K televizorju. Xperia Z5 Premium je oblikovan kot visokozmogljiva mobilna naprava, ki jo poganja procesor Snapdragon 810. Visoka kapaciteta 3430 mAh baterije, ki deluje do 2 dneva, z možnostjo hitrega polnjenja, odpravi potrebo po običajnem polnjenju. Ponaša se z 32 GB velikim notranjim pomnilnikom, z možnostjo razširitve z microSD kartico do 200 GB, kar nudi dodaten prostor za 4K videoposnetke in filme, seveda tudi za slike. Xperia Z5 Premium ima Sonyjevo inovativno funkcijo spomin na zaslonu (memory on display) - prenos podatkov med procesorjem in napravo je optimizirano, tako si tehnologija spomin na zaslonu (memory on display) pametnega telefona Xperia Z5 zapomni slike in videoposnetke, ki smo jih gledali na pametnem telefonu in tako nam ni treba ponovno nalagati celotne slike vsakič, ko jo želimo pogledati. Ta funkcija dodatno varčuje baterijo.
Xperia Z5 Compact
V seriji Xperia Z5 zvok visoke ločljivosti reproducira visoke frekvence zvoka za doživetja avdio kakovosti. DSEE HXTM izboljša obstoječe posnetke MP3, AAC ali Spotify do skorajšnje visoke ločljivosti. Za visoko kakovost poslušanja brezžične glasbe pa Sonyjev kodek LDAC prenese podatke trikrat učinkoviteje, kot standardni kodek preko Bluetootha. Sonyjeve nove avdio slušalke visoke ločljivosti MDR-NC750 omogočajo uživanje v glasbi, združeno z zvokom visoke ločljivosti in digitalnim zmanjševanjem šuma - v zvoku, kot je bilo namenjeno, da je slišan, z odstranjevanjem šumov iz ozadju do 98 odstotkov.
Xperia Z5 Compact
Vsi uporabniki serije Xperia Z5 bodo imeli dostop do Xperia Lounge Gold, ki prinaša svet Sonyjeve zabave v njihove dlani. Lahko dobite dostop do ekskluzivnih nagradnih iger, ste med prvimi, ki preizkusijo nove aplikacije in uživate v najnovejših filmih, TV serijah in glasbi. Nabor stilskih in zaščitnih ovitkov z okencem bo na voljo za vsak model serije Xperia Z5 od predstavitve dalje, v ujemajočih se barvah. Xperia Z5 in Z5 Compact bosta na voljo od oktobra letos, Xperia Z5 pa od novembra letos. Xperia Z5 in Xperia Z5 Premium bosta na voljo tudi z različico za dve SIM kartici.

petek, 4. september 2015

Mercedes-Benz Fashion Week prihaja v Ljubljano!

Dizajn je v avtomobilskem svetu, tako kot v modi, viden element uspeha znamke. Oblikovalci se pri svojem delu orientirajo po duhu časa in družbenih smernicah, ki poganjajo razvoj. In čeprav je moda običajno kratkotrajnejša od poželjivosti in modernosti avtomobilov Mercedes-Benz, zanjo ne vlada nič manjše zanimanje. Kar se je začelo leta 1996 z Mercedes Australian Fashion Week, je danes mednarodno priznana veriga tednov mode v metropolah, kot so Miami, Berlin, Sydney, Istanbul.
Ustvarjalna ekipa zato z velikim zanosom napoveduje prihod Mercedes-Benz Fashion Weeka v Ljubljano! Ta imenitni dogodek se bo odvijal med 28. in 31. oktobrom letos v Cankarjevem domu. Nemški proizvajalec avtomobilov je skozi lastne modne tedne lansiral svoje izjemno priljubljene modele in medije, poznavalce ter obiskovalce navduševal z elegantnimi prehodi med prestižno znamko ter drznimi modnimi izhodi in kampanjami. MBFW se napaja iz najprodornejših modnih oblikovalcev, urednikov najbolj prestižnih modnih revij in modelov. Svoje ime sta med drugimi ob znamki MBFW podpisala ikona francoske izdaje revije Vogue, Carine Roitfeld in nizozemska manekenka Lara Stone.
Mercedes-Benz Fashion Week v Ljubljano prihaja premierno, zato so pričakovanja visoka. Več kot deset domačih in tujih modnih oblikovalcev bo predstavilo svoje kolekcije pomlad/poletje 2016. Ustvarjalna ekipa poleg modnih revij, ustvarjalnih delavnic in predavanj ter ekskluzivnih družabnih večerov, napoveduje posebno presenečenje znamke Mercedes-Benz. Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana želi z licenčnim formatom in lokalnimi znanji ter partnerji projekta prispevati k prepoznavnosti modnega ustvarjanja ter spodbujanju novih kreativnih rešitev. V tem pogledu je teden mode tudi izjemna priložnost za lokalne modne oblikovalce in ustvarjalce, da se predstavijo mednarodni areni poznavalcev mode, publicistov, komentatorjev, stilistov in seveda kupcev.
Ula Spindler, poslovna direktorica Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, je dejala: "Vsak ima svoje sanje. Z Mercedes-Benz Fashion Week bomo uresničili pričakovanja mnogih ter izjemnim ustvarjalcem, projektnim partnerjem ter znamkam ponudili priložnost za priključitev temu izjemnemu formatu." Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je premium teden mode, ki v ospredje postavlja lokalne in regijske modne ustvarjalce. Zvezde MBFWLJ bodo mednarodno nagrajeni oblikovalci, ki s svojimi potrditvami sodelovanja že prispevajo k prepoznavnosti dogodka Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana v evropskem prostoru. Kreativni in umetniški direktor Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana bo Sašo Radovič.
Metka Kejžar, vodja marketinga in odnosov z javnostmi, je ta velik uspeh za uradnega zastopnika vozil Mercedes-Benz v Sloveniji, družbo Autocommerce, pospremila z besedami: "V Ljubljano prihaja uradni Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Z mednarodno nagrajenimi oblikovalci, vodilnimi predstavniki znamke Mercedes-Benz bomo modnim navdušencem ponudili prvovrstno izkušnjo znamke. Zelo nas veseli tudi dogovor z izbranimi projektnimi partnerji, kjer bi izpostavila Cankarjev dom, družbo za komunikacijski menedžment Pristop ter kreativnega in umetniškega direktorja MBFWLJ, Sašo Radoviča."
Načrtovana sta dva dogodka letno, jesenski in spomladanski. Prvi je načrtovan kot tridnevni dogodek mode v Cankarjevem domu. Generalna direktorica CD, Uršula Cetinski, je zaupala: "Res smo veseli dogovora za organizacijo MBFWLJ v osrednji slovenski kulturni ustanovi. S partnerji bomo pričakovanja pretvorili v tri izjemne večere!" Sledite tudi vi Mercedes-Benz Fashion Weeku na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.