ponedeljek, 15. februar 2016

Pepe Jeans London vabi v novo trgovino

V Cityparku smo minuli teden povabljenci uživali na odprtju nove trgovine Pepe Jeans London, zbralo se je veliko znanih obrazov in ljubiteljev mode, opazila sem modne urednice in urednike, blogerje, voditelje in druge nepogrešljive obiskovalce takih dogodkov.
Pepe Jeans London je modna blagovna znamka, ki že vse od leta 1973 kroji modne smernice na področju denima in casual videza. V 80. in 90. letih sila popularna znamka je ob prelomu tisočletja kar nekoliko zamrla, a se je pred leti vrnila močnejša, kot kdajkoli, k prepoznavnosti znamke pa so veliko prispevali zvezdniki in stilske ikone, ki so nastopili v njihovih oglasnih kampanjah (denimo Cara Delevingne, Suki Waterhouse, v preteklosti tudi Kate Moss, Ashton Kutcher, Alexa Chung, Sienna Miller in Cristiano Ronaldo) je med drugim v pogovoru povedal Danijel Kmetec, ki skrbi za podobo blagovne znamke pri nas.
DJ Adi
Pepe Jeans London je po srcu mladosten in prav zato je nezgrešljiva njegova povezava s pop kulturo, street stylom oz. uličnim slogom in kajpak tudi s trendovsko glasbo. Pepe Jeans je blagovna znamka za mlade, ki se ne bojijo biti odštekani in opazni. V njihova oblačila se oblačijo drzni fantje in dekleta, ki si upajo kombinirati zanimive in razgibane kroje ter živahne barve.
Nina Šušnjara in Lucija Gubenšek
nista manjkali Eva Ahačevčič in Karin Škufca
Znamka ponuja široko izbiro jeansa različnih krojev in barv, v trgovini se za vsakega najde odličen jeans, tudi letošnjo pomlad, v ponudbi imajo poleg tega modne vrhnje dele oblačil (majice, puloverji, kapuce, jakne...) in priložnostno obutev za sproščene trenutke ter kopico modnih dodatkov, s katerimi lahko ustvarimo svojstven slog oblačenja, tako ženske kot moški, mladi in malo starejši, ki pa ostajamo večno mladega srca.
Zabavali smo se ob zvokih didžeja Adija in ob penini Istenič, srečno naključje pa je doletelo tudi v množici izbrano dekle in fanta, ki sta morala v preizkusu brez pomoči rok obleči par kavbojk v eni sami minuti. Motivacija je bila očitno izjemna, kajti prav obema je ta zahtevna akrobatska naloga uspela in postala sta nova srečna lastnika džinsa!
V dneh, ki prihajajo in ko si vsi želimo obogatiti garderobo z novimi pomladnimi kosi, ste vabljeni v trgovino Pepe Jeans London v Citypark, kjer vam bodo z veseljem postregli z novostmi iz aktualne pomladne kolekcije.

Fotografije: Aljaž Munda in D. S.

nedelja, 14. februar 2016

Nazdravita ljubezni na drzen in eleganten način

V francoščini beseda ‘osé’ pomeni drzen in letos Moët & Chandon odnos osé prevaja v rosé s šampanjcem Moët Rosé Impérial. Božansko čudovit in nadvse eleganten šampanjec Moët Rosé Impérial je neločljivi del trenutkov #moetmoments, ki se vrtijo okoli ljubezni: ljubezni do vašega življenjskega sopotnika, prijateljev ali najbližjih družinskih članov. Letos si upajte, živite in ljubite še bolj, zdaj! S svojim spontanim in iskrenim odnosom šampanjec Moët Rosé Impérial navdihuje in slavi trenutke občutka pripadnosti, ki so najpomembnejši v našem življenju.
"Šampanjec Moët Rosé Impérial je najbolj glamurozen obraz hiše Moët & Chandon in ta šampanjec je z lahkoto tako eleganten kot tisti, ki ga pijejo," pravi Arnaud de Saignes, mednarodni direktor trženja in komunikacij šampanjske hiše Moët & Chandon. "Letos je šampanjec Moët Rosé Impérial najboljša izbira za navdušence nad življenjem, ki si upajo deliti čustva in kar najbolje izkoristiti vsak trenutek."
Moët & Chandon slavi točno ta trenutek, v katerem se nahajamo. Ve, da je vsaka sekunda izkušnja. S svojim neprekosljivim smislom za vsako praznovanje v življenju šampanjska hiša Moët & Chandon navdušence nad življenjem vabi, da doživijo nepozaben trenutek #moetmoment v dvoje pri La Table Moët Rosé. Drznite si svetu pokazati svojo ljubezen in rezervirajte pozornost vzbujajočo rožnato mizo s slastnim in ekskluzivnim menijem, usklajenim s šampanjcem Moët Rosé Impérial. Mizo La Table Moët Rosé poiščite v restavraciji As Aperitivo, na Čopovi ulici v Ljubljani. To prav posebno izkušnjo boste lahko doživeli vse do konca februarja.
Moët Rosé Impérial je spontan, čudovit in romantičen izraz stila Moët & Chandon, ki ga odlikujejo njegova svetla sadnost, zapeljiv okus in elegantna zrelost. Šampanjec Moët Rosé Impérial, ki se tri leta stara v kleteh šampanjske hiše, odlikuje sijajna rožnata barva z jantarjevimi poudarki, njegova čarobna cvetica pa združuje živahno in intenzivno cvetico rdečega sadja, cvetne odtenke vrtnice in rahlo pekoč dotik. Njegov izraziti okus združuje intenzivnost in voljnost s sočno in vztrajno intenzivnostjo jagodičevja, mesnatostjo in čvrstostjo breskev ter svežino subtilne note mentola.

sreda, 10. februar 2016

Po ljubimca v službo?

Če bi sklepali po številu razmerij na delovnem mestu, bi z malo pretiravanja lahko rekli, da je moža ali ženo lažje najti na delovnem mestu, kot na drugih temu namenjenih krajih. Pri zaposlitvenem portalu mojedelo.com so pred praznikom zaljubljenih posredovali zanimivo študijo o teh žgečkljivih zadevah. Vseeno pa vam svetujejo previdnost, saj je romantika na delovnem mestu sicer dobrodošla za uspeh v ljubezenskem življenju, a ne vedno plodna za odnose z drugimi sodelavci.
Kako dolgoročna so razmerja, oziroma, koliko teh razmerij se konča s poroko? V ZDA se 31 odstotkov romanc na delovnem mestu konča s poroko. V primerjavi s številom romanc, ki so se začele na spoznavnih portalih (online dating) je ta številka veliko večja. Raziskava v ZDA, ki jo je izvedel Pew Research Center namreč kaže, da do poroke zdrži le 5 odstotkov online dating romanc.
Iz tega bi lahko sklepali, da se bolj splača delati, kot pa ljubezen iskati na internetu. Po nekaterih študijah naj bi bilo torej delovno mesto na drugem mestu po številu novostkanih ljubezenskih zvez, takoj za gostilniškim pultom. Za samo ljubezen je torej delovno mesto plodno okolje, kako pa je obratno? Glede tega se mnenja in rezultati raziskav krešejo. Nekateri strokovnjaki govorijo o t.i. sinergijskih učinkih, ki prinašajo zanos na delovnem mestu.
Pari se spodbujajo in tolažijo. Z rastjo hormonov zaljubljenosti menda raste tudi motivacija. Po drugi strani pa ni strokovnjaka, ki ne bi opozarjal na slabosti službene romance. Za najboljše delovne ekipe so namreč značilni odnosi brat/sestra, ljubezen pa v tem oziru simbolično pomeni incest.
Sistem ekipe se mora zato urediti na novo. Skrivanje kot ena izmed možnosti pa pogosto ne uspeva na dolgi rok. Poleg tega se mora par pogosto soočati tudi z obrekovanjem in maščevanjem. Dejstvo je namreč, da so zaljubljeni pari pod lupo sodelavcev.
V raziskavi, ki so jo pred leti izvedli tudi na portalu mojedelo.com, so ugotovili, da je skoraj tretjina vprašanih že imela razmerje na delovnem mestu. Večina je bila pravih ljubezenskih zvez, več kot petina pa je imela zgolj spolne odnose. Kar 71 odstotkov anketiranih je redno ali velikokrat občevalo v prostorih podjetja, zato lahko pravilno sklepate, da se to z veliko verjetnostjo dogaja tudi v vašem podjetju...

ponedeljek, 8. februar 2016

Nov rajski Bvlgarijev dragulj OMNIA PARAIBA

Vonj po tropih, razkošnih rajskih sadežih, neskončni azurni modrini? Vse sanje se bodo uresničile s parfumsko vodo Omnia Paraiba, ki v teh dneh pride v parfumerije. V svojih osnovnih notah Bvlgarijeva nova dišava dvigne temperaturo, ritem postane hitrejši in oblikuje se intenzivna čutnost. Brezčasna eleganca lesnega vetiverja dišavi prinese hipnotične elemente, ki se združijo z okusnimi prašnimi poudarki semen kakavovca. Kombinacija ustvari občutek kože, ki jo je pogrelo sonce.
Alberto Morillas, ustvarjalec Omnia Parabia, je o dišavi povedal: "Ko sem bil v Riu, sem odprl okna sobe v smeri proti oceanu, in občutil enako polnost, ljubezen do življenja in občutek ekstremne lepote, ki ga lahko najdemo ob obalah Sredozemlja. Prvotno čustvo, ta svežina, ki bi lahko bila italijanska, rimljanska, sicilijanska... se je združila s posebnim občutkom eksotičnosti, o kateri sem sanjal. Neke vrste rekonstruirani Eden, ki ga je v trenutku obogatila slika ženske, ki 'pleše, namesto da bi hodila' po obali. Kot življenje je njena lepota v njenem gibanju. Dišava, ki je sestavljena okoli pekoče bigaradske pomaranče in sadežev čutnih tekstur kot je marakuja ter obogatena s kipečim kakavom, združuje sveže, suhe in začinjene note s posebnimi notami nenavadno lepega cveta pasijonke in brazilske gardenije."
Morillas nadaljuje: "Uporabil sem jo, kot bi slikal z vodnimi barvami: odmevi nedefiniranih kombinacij rozaste, zelene, rumene in modre, ki jih je obledel čas, odmevi starih kolonialnih hiš. Neverjetno elegantna patina, ki jo obiskovalec lahko v severno-vzhodni regiji najde na vsakem koraku. Prav tako sem želel izraziti svojo reakcijo na mogočen učinek te vseprisotne Narave, neverjetne moči valov, širine očarljive modre in prisotnosti gozda, ki je bil tako blizu, vendar tako skrivnosten in čaroben. Vetiver je bil potreben pri razlagi tega globoko ležečega dejstva, subliminalnega aspekta te izredne luksusnosti in divjega vrta, ki je domovanje točno določenega tipa ženske. Nekakšna 'prvotna', arhetipska in izredno očarljiva hiper-ženstvenost. Čutna, vendar tudi enostavna in očitna intenzivnost."
Bvlgari je s to dišavo predstavil novo poglavje kolekcije Omnia, 'albuma' dišav in urokov, čudes Brazilije: to čarobnost dežele odseva tudi modro-zelena barva, ki je mešanica med lagunsko zeleno, akvamarinom in turkizom ter uteleša srečanje med nebom, morjem in kraljestvom rastlin: kot paraibski turmalin. Ko so ga leta 1987 odkrili v severo-vzhodni regiji Brazilije so ljudje verjeli, da je njegova barva posledica dela človeških rok. Sanje tega draguljarja bivajo v navdihu, ki je služil za ustvarjanje dišave Omnia Paraiba, polne strasti in alegorij.
Dišava je igriva in vesela, odpre se s svežim in igrivim citrus začetkom, ki je kombinacija svetlečih in očarljivih tonov. V zgornjih notah zavonjamo Curaçao Bigarade pomarančo, marakujo, ki oblikujeta igrivost sadne svežine in himno ljubezni do življenja. V srednjih notah se nahajata pasijonka in brazilska gardenija, ki utelešata brazilsko bohotnost v lepoti cvetne ekskluzivnosti in ognjene narave Omnie Paraibe se razkriva v njenem srcu. Tako radodarna kot tudi dragocena je kombinacija kremnega sončnega karakterja gardenije in eksotične sadno-cvetne note pasijonke. V osnovnih oziroma spodnjih notah pa globino novemu parfumu podarjajo semena kakavovca in esenca vetiverja. Čutnost in sreča, ki sta kot sporočilo osupljivo lepe južnoameriške narave.

petek, 5. februar 2016

Dior na zabavi predstavil dišavo Poison girl

Te dni je prišla na police nova Diorjeva dišava Poison Girl, ki bo, tako slutim, postala najljubša dišava mnogih mladih deklet in žensk, ki so neukročene po srcu. Gre namreč za prvo gurmansko dišavo te parfumske hiše, ki diši tako okusno, da bi jo kar pojedli.
Preizkusila sem jo med prvimi, sredi januarja, tudi sama in zato sem še bolj prepričana, da bo Poison Girl postala 'škandalozna' dišava sodobnih, svobodnih in seksi deklet... ter vseh tistih, ki želijo spominjati nanje in ostanejo divje in zapeljive ne glede na svoja leta.
Poison Girl parfumska novost je kot slastna past, ki prisotne takoj 'zastrupi' in daje zadovoljstvu novo dimenzijo, ki meji na zasvojenost. Omamni vonj bi lahko opisali kot grenko-sladek, cvetlični, s sočno pomarančo, ki ovija venezuelska zrna tonka in cveti v čutnosti vrtnice iz Grassa ob spremljavi sladke vanilije. Je tudi zelo dolgo obstojen.
Camille Rowe in Harvey Newton-Haydon
Za obraz nove dišave so pri Diorju izbrali Camille Rowe, uspešen mlad model, ki očara s svojo prezenco in gibanjem. Je ljubka in mikavna. Spoznali smo jo že v vlogi spremljevalke Roberta Pattisona v filmu Romaina Gavrasa za dišavo Dior Homme. Camille je zapeljiva punca, ki ne skriva svojih čustev in se zna zabavati. Za dišavo Poison Girl je utelesila dekle svojega časa, ki je kul in moškemu zmeša glavo - o čemer se lahko prepričate v tem filmčku.
stilska ikona Miroslava Duma
Aymeline Valade, francoska igralka in manekenka
Poison Girl dišava pa je zmešala glave tudi udeležnim na zasebni zabavi v sloviti klubski instituciji Les Bains v Parizu. To je klub, v katerem so se svoje čase nebrzdano zabavali največji zvezdniki šovbiznisa, mode in glasbe, zdaj pa je, oživljen in povsem prenovljen, zopet na svojem nekdanjem vrhuncu. Prav ta prostor so pri znamki Christian Dior Parfums minuli teden izbrali za uradno lansiranje nove dišave Poison Girl, ki jo je ustvaril Diorjev hišni parfumski mojster François Demachy.
Poleg Camille Rowe so se zabave udeležili Liu Yifei, kitakska igralka in zaščitni obraz Dior Beauty za Azijo, parfumar François Demachy, kreativni make up direktor pri Diorju Peter Philips, Olga Kurylenko, Miroslava Duma, Devendra Banhart, Aymeline Valade, Elizabeth Von Guttman, pisatelj Frédéric Beigbeder, Karole Rocher, Caroline Vreeland, Noomi Rapace, Alice Dellal in številne druge bolj ali manj znane lepotice, manekenke, stilske ikone in imena iz sveta mode ter umetnosti.

Foto: arhiv parfumske hiše Dior

četrtek, 4. februar 2016

Michael Kors za zaljubljene

Da je ljubezen prava, če je v barvi rožnate, so prepričani pri Michaelu Korsu, ki letošnji praznik zaljubljenih slavi v barvi rožnatih vrtnic. Vrtnice so bile od nekdaj simbol ljubezni, pomladi, novih začetkov in sveže energije. Dišijo po južnem vetru, ki v deželo prinaša vonj po novem, novih željah, sanjah in novem navdihu.
Lahko navdihnete sebe ali svoje najbližje in si oziroma jim izpolnite najbolj skrite želje. Na ogled ali nakup sanjsko zaljubljene kolekcije vas vabi nakit in ure Michael Kors v poslovalnicah Slowatch po Sloveniji ali na spletu.
Cene videnega segajo vse od 79 pa do 279 evrov, a kot vemo, prava ljubezen je tako dragocena, da nima cene. Morda svojo naklonjenost letos izrazite prav z enim od izbranih kosov s teh fotografij.

torek, 2. februar 2016

David Beckham v novi kampanji Modern Essentials za H&M

So moški, ki bi jih ženske lahko neprestano gledale in občudovale zaradi telesne lepote in karizme. Taka stilska ikona je gotovo nogometaš David Beckham, ki je te dni posnel svojo najnovejšo H&M-ovo kampanjo za predstavitev Modern Essentials selected by David Beckham za pomlad 2016.
Reklamni film so posneli na ulicah Lizbone, kjer David odkrije, da bi se vsi radi oblačili tako, kot on. Kampanja bo na televiziji, v kinematografih in tudi na spletu na hm.com prvič predstavljena 18. februarja.
David je z režiserjem Fredrikom Bondom tokrat sodeloval že drugič, tema pa je nadaljevanje njune zadnje reklame, v kateri se je komik Kevin Hart oblekel povsem enako kot David. V tem novem filmu pride David iz svojega hotela in odkrije, da so vsi okrog njega oblečeni enako kot on: mladina, ki rolka, dojenček, neka babica in vsi moški v mestu. Reklamni film (kratek izsek si lahko ogledate na Youtube tukaj) bo pospremila tiskana kampanja s fotografijami Maria Sorrenta.
Kampanja izpostavlja Davidovo vlogo stilskega vzornika za milijone moških po vsem svetu. Pri Davidu je poudarek na mešanju klasične moške mode z novimi idejami, ki razvijajo in razširjajo moško garderobo. Vse kose oblačil v reklamnem filmu je David izbral iz kolekcije Modern Essentials in so odličen primer njegovega brezčasnega sloga.
"Vedno se imam dobro pri snemanju H&M-ovih reklam. Zares razumejo moj slog in moj smisel za humor. Enkratno je bilo nositi takšne elegantne kose iz ponudbe Modern Essentials in se obenem tudi tako zelo zabavati,“ je povedal David Beckham. Kampanja je najnovejša po vrsti za Modern Essentials by David Beckham.
Vsako sezono David izbere svoje najljubše kose iz H&M-ove moške kolekcije Modern Essentials in jih združi v garderobo posodobljenih osnovnih oblačil in novih klasikov, na katero se moški lahko zanesejo vso sezono. Nova kolekcija bo na voljo v dveh delih, prva pride v trgovine 18. februarja in druga 10. marca, na voljo bo v vseh prodajalnah H&M, v katerih ponujajo moška oblačila, in tudi na spletu.