torek, 24. maj 2016

Drugi večer MBFWLJ je polepšala Petra Nemcova

Tudi na drugi večer je prizorišče Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana prevzelo obiskovalce. Pet modnih revij v Veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma je razvnelo dlani ljubiteljev mode, dizajna in lepote. AKULTURA, Peter Movrin, SENS, Spirit by T.B. in Cliché so predstavili svoje kolekcije za jesen in zimo 2016.
Večer je s posebno energijo napolnila uradna gostja MBFWLJ, Petra Nemcova. Češka manekenka, ustanoviteljica Happy Hearts Fund in obraz razreda GLC, je Ljubljano obiskala premierno in bila nad slovensko prestolnico navdušena. Novinarji smo jo imeli priložnost spoznati že zgodaj v ponedeljek popoldne, ko nas je navdušila s svojo karizmo, preprostostjo in prisrčnostjo.
Petra Nemcova v družbi organizatorjev MBFWLJ
Nadvse priljubljeno manekenko in filantropinjo so na srečanju pozdravili tudi podžupanja Mestne občine Ljubljana Tjaša Ficko, direktor družbe Autocommerce Rasto Oderlap, ter programski in umetniški direktor MBFWLJ Sašo Radovič.
Eminentna gostja se nam je seveda pridružila tudi v večernem delu, ko se je prijazno fotografirala z oboževalci in si tudi sama ogledala modne revije tega večera.
AKULTURA
Kot prva se je od kolekcij predstavila Akultura, modna znamka, zanana po asimetrijah, pod katero se podpisuje Alenka Globočnik Fabjan. Prisotne je nova jesensko-zimska kolekcija enotno navdušila, ostrejši ritem pa je avantgardnim kosom na modni reviji narekoval kultni komad Beautiful People Marilyna Mansona.
Movrin
Movrin
Kot drugi v tem večeru se je predstavil Peter Movrin, čudežni deček slovenske mode, ki že dolgo ni več deček, ampak zrel in izdelan modni oblikovalec, ki ga čislajo po vsem svetu, tudi doma smo že pred leti opazili tega nagrajenca Univerzitetne Prešernove nagrade za leto 2015 in ga  spremljamo ter podpiramo, četudi včasih samo simbolično, vse od začetka njegove poti leta 2008. Njegove kreacije nosijo svetovno znane pevke in umetnice, njegovi modni kosi se pojavljajo tudi v drugem filmskem nadaljevanju Iger lakote.
Movrin
Movrin je ponovno dokazal, da lahko od njega pričakujemo samo nepričakovano. V evergreen popevke s francoske riviere so se s pomočjo didžeja zamešali house ritmi, kolekciji, ki nas je osupnila, pa so sledila še večja presenečenja na pisti, outfiti, izdelani v celoti iz disko bleščic. Kot smo nekako pričakovali, je bil aplavz za Movrin daleč najglasnejši. Je pač veliko pred svojim časom in to se opazi.
SENS
A to ne pomeni, da je bilo za ta večer že konec zanimivih kreacij. Za izvrstno, celovito in avantgardno, a vseeno nosljivo moško kolekcijo je poskrbela oblikovalka Zlata Zavašnik, ki od leta 1994 ustvarja moška oblačila pod blagovno znamko SENS. Navdih črpa v vzorcih novih tkanin, ki jo s svojo teksturo in barvo popeljejo naprej. Na tokratni modni reviji MBFWLJ se je oblikovalka poigravala z iskanjem meja in potovanjem onstran koncepta klasične moške obleke in srajce. To ji je tudi odlično uspelo. Vse drznejša znamka SENS je požela veliko navdušenja.
Spirit by T.B.
Občinstvo je željno pričakovalo tudi mladega hrvaškega oblikovalca Tomislava Bahorića, ki ima svojo znamko Spirit by T.B. - po letih še mlad oblikovalec z modo diha že od malih nog. Tudi njemu pravijo 'čudežni deček' in je veliki up hrvaške mode. Že s svojo prvo samostojno kolekcijo je požel val navdušenja, s svojim premišljeno zasnovanim modnim konceptom pa si je v medijih prislužil številne laskave nazive. Spirit by T.B. je znamka, ki navdušuje z uporabo najkakovostnejših materialov ter urbanih elementov dekonstrukcije. Kolekcija je bila za čisto desetko.
Cliche
Z uporabo materialov je morda nekoliko presenetila znamka Cliché, ki jo od leta 1991, se pravi točno od osamosvojitve Slovenije, ustvarja Jelena Pirkmajer, ki ima nadvse znan butik v središču slovenske prestolnice. Estetsko je naklonjena obdobju druge polovice prejšnjega stoletja, nenehno pa išče sveže idealne rešitve pri oblikovanju in uporablja nove, 'pametne' materiale. V kolekciji za jesen-zimo 2016 smo videli veliko lahkotnih pletenin in oblačil, ki se jih da uporabljati v prostem času ali jih morda skombinirati tudi za posebne priložnosti.
pravljična instalacija: Alberta Ferretti limited edition kolekcija jesen-zima 2016
Modnim revijam je sledila posebna inštalacija s kosi iz jesenske limited edition kolekcije Alberte Ferretti, ki si jo lahko po končanem tednu mode spet ekskluzivno ogledate (morda pa celo kupite) na Wolfovi 5.
za drugi večer sem si nadela bolj strogo in klasično podobo
Medtem spremljajte MBFWLJ na spletni strani mbfashionweeklj.si in družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in Youtube, vsi obiskovalci tedna mode pa že pripravljamo dlani na aplavze za zadnji večer, ki se ima zgoditi nocoj.

Foto: Iztok Kurnik, Jani Ugrin

ponedeljek, 23. maj 2016

V teden mode MBFWLJ z razstavo torbic Marjete Grošelj

Na včerajšnjem odprtju Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana (MBFWLJ) nas je navdušila razstava torbic Marjete Grošelj. Blagovna znamka Marjeta Grošelj uteleša brezčasno lepoto in avantgardni dizajn, namenjen posebnim priložnostim.
Več kot 20 izjemnih mojstrovin izpod rok ikone slovenskega modnega oblikovanja in vedno brezhibno urejene dame je pritegnilo zanimanje gostov, posebno priznanje pa je Marjeta Grošelj s strani znamke Mercedes-Benz prejela že drugič.
Rasto Oderlap, Marjeta Grošelj, Sašo Radovič in Marta Kos Marko
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je teden mode s poudarjenim mednarodnim predznakom. Otvoritveni večer #mbfwlj je s svojo prisotnostjo počastila slovenska veleposlanica v Berlinu, Marta Kos Marko. Vsi slovenski oblikovalci s tokratne edicije MBFWLJ se lahko po zaslugi dela slovenske veleposlanice veselijo možnosti predstavitve svojih del v Berlinu. Velika priložnost za promocijo Slovenije prihaja ob pravem trenutku, ko praznujemo 25. obletnico slovenske države.
S tem Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana uresničuje enega od svojih temeljnih poslanstev, povezovanje ustvarjalcev z novimi trgi, krepitve prijateljskih in poslovnih vezi ter ustvarjanje dodane vrednosti.
posebne pozornosti je bil deležen nov mercedesov kabriolet SL500
"Tradicija v nastajanju" je slogan, pod katerim programski in umetniški direktor Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana Sašo Radovič gradi edinstveno zgodbo tedna mode prestižne nemške avtomobilske znamke. Na gala otvoritvenem večeru v Cankarjevem domu so goste pozdravili gostitelji MBFWLJ, med njimi Rasto Oderlap, direktor družbe Autocommerce, ki v Sloveniji zastopa blagovno znamko Mercedes-Benz, slovenska veleposlanica v Berlinu Marta Kos Marko in gostja večera, ikona slovenskega modnega oblikovanja gospa Marjeta Grošelj, ki letos obeležuje 50 let ustvarjanja.
MBFWLJ za danes napoveduje obisk očarljive češke supermanekenke Petre Nemcove, ki v Ljubljano prihaja prvič in je kot obraz razreda GLC uradna gostja Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana.  Z njo smo se danes že srečali na novinarski konferenci.
moj outfit za prvi dan MBFWLJ - Dragica Sušnik
Nocoj si bomo lahko ogledali pet modnih revij, osrednja pozornost pa je namenjena kolekciji Alberte Ferretti Limited Edition Fall/Winter 2016, ki jo gosti Wolfova 5, pod vodstvom poznavalke priznanih blagovnih znamk in visoke mode, Judite Treppo. 

Uradne fotografije (1,2,3): Iztok Kurnik 
Foto za blog: Dragica Sušnik

sobota, 21. maj 2016

Daj dizajnerskim oblačilom drugo 'šanso'

2nd Chance second hand trgovina z dizajnerskimi kosi oblačil, obutve in modnih dodatkov je blogerke in fashioniste minuli teden povabila v svoj pop-up store, ki ga je pripravila v atriju hostla Tresor na Čopovi. Na policah dizajnerskega second hand shopa 2nd chance je kar nekaj vrhunskih modnih kosov (med drugim Prada, Armani, Gucci, Louis Vuitton, Max Mara, Marc Jacobs, Marni, Dolce&Gabbana...), ki hlepijo po drugi priložnosti v rokah ljubiteljskih stilistk, fashionist in vseh ljubiteljic mode. Seveda pa se veselijo tudi predstavitve na naših blogih.
Dragica Sušnik po zaključeni stilski preobrazbi
Sprejela nas je Neva Virant, lastnica 2nd Chance, ki nam je razkazala bogato ponudbo začasne razstavne trgovine na Čopovi (svoj showroom ima ta trgovina iz druge roke sicer na Lepodvorski 16, kamor se da naročiti po dogovoru).
na desni še pred stiliranjem, ob meni Neva Virant (stoji) in na moji levi Barbara K. Germ
Izbira nežno rabljenih ali celo praktično nerabljenih dizajnerskih kosov je bila ogromna, a ker se mi je mudilo na naslednji dogodek, vseeno nisem preveč oklevala in sem z različnih obešalnikov potegnila nekaj že na prvi pogled všečnih favoritov. Na hitro sem si izbrala še čevlje in torbico ter dokončala stajling z nakitom.
Po želji nas je vizažistka pred tem naličila s Shiseido kozmetiko kot prave profesionalne manekenke, poleg stajlinga pa smo dekleta zraven skombinirala nakit slovenske oblikovalke Barbare K. Germ. Imele smo tudi svojega fotografa, ki nam je naredil fotke za lastno uporabo.
Sama sem si izbrala lahek prehodni plašč Cacharel s cvetličnim potiskom, svilene hlače Almira Sadar, svileno bluzico Cacharel, odprte sandale z visoko peto Dolce&Gabbana in poprijela za prvo torbico z živalskim potiskom v svojem vidnem polju - izkazalo se je, da je tudi ta skoraj nova torba znamke Dolce&Gabbana. Zraven sem si nadela ogrlico Barbare K. Germ (slika spodaj).
Na račun stajlinga in svojega novega videza sem prejela kar nekaj komplimentov, sledil pa je še profi fotošuting. In za konec sem se in smo se razvajali še z okusnimi francoskimi dobrotami Oliviers&Co..
Kaj bi tajili, odlično smo se imeli. Če bi tudi same rade prenovile svojo garderobo in jo oplemenitile z zvenečimi modnimi imeni za manj denarja, bo 2nd Chance second-hand trgovina tudi za vas prava izbira.

petek, 20. maj 2016

Španski nakit UNOde50 je prišel v Slovenijo!

Četrtek, 19. maj je bil dan, ko sem spoznala drzen, ročno izdelan dizajnerski nakit, ki je etno obarvan. Ljubljana je postala ena od modnih prestolnic, ki se sedaj lahko hvali s špansko znamko nakita UNOde50 - povejmo recimo, da ga Hrvaška še nima, najbližje nam se ga je doslej dalo dobiti na Dunaju. Znamka tega zares posebnega nakita je na voljo v več kot 40 državah, 100 lastnih trgovinah in na več kot 2500 prodajnih mestih v modnih prestolnicah, kot so Madrid, Barcelona, Milano, Rim, London, Tokio in Moskva. Elitnim lokacijam se je sedaj pridružila še ljubljanska konceptna trgovina Modna hiša Ikona na Mestnem trgu! Zares imenitno, kajne?
Znamka, ki je letos slavila 20 let delovanja, je začela pisati zgodovino v letu 1996, ko se je skupina oblikovalcev odločila, da ustvari slog nakita, ki bo nekaj posebnega. Začeli so z ustvarjanjem le 50 enot posameznega modela in od tod izhaja tudi ime za nenavaden nakit (številka 50 je po špansko "cincuenta" - izgovori se kot sinkuenta, op.), ki izziva konvencionalno, se spogleduje z neobičajnim in uteleša lahkoten boemski duh.
Sčasoma je odmeven uspeh znamke UNOde50 vodil k povečanju proizvodnje, ime pa je ostalo kot spomin, da sta že od prvega dne kakovost in izvirnost vsakega kosa njihova prioriteta. Podjetje je ostalo zavezano ekskluzivnosti s svojo omejeno izdajo 50 kosov v vsaki kolekciji, nam je včeraj razkril mednarodni direktor prodaje za znamko UNOde50, Michele Giaconi, ki tokrat sploh ni bil prvič v Ljubljani, saj jo dobro pozna in našo prestolnico zelo rad obiskuje, njegova družina je namreč iz Trsta.
Čaru edinstvenega dizajnerskega nakita smo na včerajšnjem dogodku podlegle vse prisotne, tudi voditeljica Manja Plešnar, ki je dogodek zapustila s prvim nakupom in modnim sladkorčkom, zapestnico Wakame (slika zgoraj). Ob ogledovanju posrebrenega kovinskega nakita UNOde50, okrašenega s kamni, prstanov, ogrlic, uhanov, opaznih in pregibnih prstanov ter drugih izvirnih stvaritvev, ki dopolnijo vsak slog, smo se razvajale z izvrstnimi domačimi dobrotami Slovenske hiše, najbolj pa nam je šla v slast pastetka s tartufi.
Michele Giaconi (prvi z leve) z ekipo Ikone
Tudi vas oblikovalska ekipa UNOde50 in Modna hiša Ikona vabita, da odkrijete vznemirljivo in temnejšo stran poletja. Letos živite drugačno poletje, kjer čar noči prevzame dan in je uživanje na prvem mestu.
Nakit UNOde50 označujejo ustvarjalnost, edinstven slog in drzen oblikovalski duh, izvirnost se opazi v vsaki stvaritvi. Nakitu je skupna drznost, pozornost do detajlov in ekskluziven DNK, zaradi katerega je blagovna znamka nekaj posebnega, k temu veliko pripomore ročna izdelava, ki je prepoznavna za nakit UNOde50.
Od začetne skice do dokončanega kosa, za vse poskrbijo strokovnjaki v delavnicah v Madridu, kjer se nahaja sedež podjetja. Pri izdelovanju nakita uporabljajo kovinske zlitine, ki omogočajo ekskluzivne oblike ter dajejo nakitu prepoznavno teksturo ročne izdelave. Po končanem oblikovanju nakit posrebrijo ali pozlatijo, nato pa še skrbno pregledajo, preden ga spravijo v čedne rdeče škatlice ali vrečke.
Eno od teh smo obiskovalke včeraj odnesle tudi domov z dogodka, prelepo zapestnico z obeskom Salud, kar v španščini pomeni "zdravje". To je bilo zares izvrstno in nepričakovano darilo za moj včerajšnji rojstni dan!

Foto: arhiv organizatorja in D. Sušnik

sreda, 18. maj 2016

Pravi okus Istre je Monte Rosso

Zgodba o blagovni znamki Monte Rosso se je začela pred desetimi leti na posestvu v hrvaški Istri. Njihova malvazija in oljčno olje sta prava poslastica za vse, ki želijo odlične okuse na mizi. V Crvenem Vrhu blizu Savudrije (po tem kraju nosi blagovna znamka tudi ime) se na 65 hektarjih posestva nahajajo vinske trte dveh sort, bujni nasadi oljčnih dreves ter 600 dreves češenj, fig in mandljev. Posest je letos odprla vrata za obiskovalce, ki si želijo sprostitve v pristni istrski naravi, na voljo jim je prostor za piknik, ki pa bo kmalu zrastel v pravo istrsko konobo.
Idejna očeta in upravitelja posestva sta Davor Dubokovič in Uroš Gorjanc, zadovoljna sta, da sta ne glede na težke začetne razmere in razne ovire vedno verjela v svojo idejo in skorajda pozabljeno posestvo s pomočjo vrhunskih strokovnjakov in poznavalcev krajine preoblikovala v pravi istrski raj, kjer se sedaj bohotijo trte in oljke.
"Naš trud in zavzetost k odličnosti se kaže tudi v prejetih priznanjih za ekstra deviško oljčno olje: srebrno priznanje na razstavi Vinistra, srebrna medalja na razstavi v New Yorku, zlata v Španiji in zlato priznanje na enem od najstarejših sejmov oljčnega olja, ki poteka v slikoviti vasi Krasica blizu Buj," sta povedala Dubokovič in Gorjanc.
Lani so pridelali 2000 litrov ekstra deviškega oljčnega olja Monte Rosso iz selekcije skrbno izbranih sort oljk sorte Istrska Belica, Leccino, Pendolino, Maurino, Ascolano in Picholino. Kar 14 tisoč oljk raste na sicer vremensko zahtevnem območju, a to, tako se zdi, oljke le še bolj okrepi in iz njih iztisne kakovost. Uspevajo na mešanici rdeče in bele zemlje, ki je bogata z apnencem, mikroklima pa je posebna, dokaj suha in vetrovna, kar omogoča zdravo rast oljk. Samo zdrave oljke lahko obrodijo zdrave sadove, z minerali bogata zemlja pa omogoči da se iz oljk stisne najboljše, daleč okoli sloveče istrsko 'zeleno zlato'.
Čisti okus oljčnega olja, nadvse saden in zelen, z umirjeno grenkobo in prijetno pikantnostjo, je to, kar predstavlja Monte Rosso. A to ni kar samoumevno; vsak element od začetka do konca je potrebno predvideti. Zemlja, mikroklima, izbira sort oljk, delo v nasadu skozi leto, pravočasno obiranje in predelava v nekaj urah v oljarni, stekleničenje in pravi zamašek - vse to predstavlja zgodbo Monte Rosso ekstra deviškega oljčnega olja.
Narava je lani končno bila naklonjena (po več zaporednih trdih letih) in zato se na posestvu lahko pohvalijo s prvo uspešno trgatvijo malvazije. Malvazijo Monte Rosso je proizvedel vinar iz slovenskega zamejstva, ki slovi po naravnih vinih brez dodanih kemikalij. Naravne, čim bolj nevtralne kvasovke ne spremenijo značilnega okusa malvazije Monte Rosso, ki je umirjeno sadna na nosu, nadvse igriva in čista v ustih, s prijetno sladkasto noto, ki jo čutimo na jeziku.
Na koncu pokaže svojo moč in potencial z dolgim in polnim pookusom. S tem vrhunsko ponazori okolje, iz katerega prihaja, kjer slani morski zrak, burja in morski vetrovi, močno mediteransko sonce in mešanica istrske rdeče zemlje, polne mineralov (ter v manjšem delu bele zemlje, ki vinu daje bolj elegantno in umirjeno noto), omogočajo da se iz grozdja ustvari vino, ki se ga lahko pije čez celo leto, ob vsaki priložnosti.
Brez težav to vino kombiniramo z vsakršno hrano, najbolje pa se izrazi ob morski ali lažji celinski hrani. In seveda se ga pije tudi samostojno, kar mu daje dodatno dimenzijo. Na posestvu so poleg malvazije zasajene tudi trte sorte montepulciano, te so tipične za Istri podobno italijansko pokrajino Abruzzo. Dubokovič in Gorjanc želita s sodelavci ustvariti popolno rdeče vino z novim in zanimivim okusom, ki ga zmore dati sorta montepulciano.

Fotografije: Dean Dubokovič

torek, 17. maj 2016

Za vsako kožo prava rešitev: linija NovAge

Švedski Oriflame nas je prejšnji teden povabil na predstavitev svojih novosti, treh linij NovAge, ki skrbijo za različne potrebe kože v vsaki starosti. Predstavnice medijev, blogerke in lepotne navdušenke so z veseljem prisluhnile razlagi in tudi na svoji koži občutile, kako izdelki delujejo. Prav vse pa smo bile vesele škatle negovalnih izdelkov ob odhodu, v kateri se je skrivalo šest izdelkov iz ene od predstavljenih linij. Te so tri in sicer NovAge True Perfection, NovAge Ecollagen in NovAge Ultimate Lift.
Za mlajše obraze je tu linija NovAge True Perfection, s katero lahko po 20. letu poživiš utrujeno kožo in poskrbiš dolgoročno za mladostnejši videz. Set izdelkov NovAge True Pefection poskrbi za 11x več sijaja, 83 odstotkov boljšo navlaženost kože in zamnjšan videz por. Namenjena je vsem 20+, ki jih v življenju spremlja stres. Ustvarjena je za zaposlene, mlade ženske: nova in izboljšana NovAge True Perfection dokazano izpopolni kožo v samo nekaj tednih.
Vsebuje dve inovativni tehnologiji, s pomočjo katerih odpravlja znake stresnega življenjskega stila in kožo očisti od znotraj navzven, medtem ko hkrati preprečuje pojav prvih znakov staranja. NovAge True Perfection odpravlja prve znake staranja s pomočjo dveh naravnih sestavin: izvlečka svilovca in izvlečka Acai rastlinskih izvornih celic. Izvleček svilovca izboljša naravni sistem čiščenja kože. Koži pomaga odpraviti nečistoče v celicah, s tem pa poskrbi za bolj sijoč videz. Rastlinske izvorne celice so večen vir vseh rastlinskih celic.
S pomočjo najnovejših odkritij na področju biotehnologije so v laboratorijih Oriflame preučili izvorne celice več tisoč rastlin, zato da so identificirali tiste, ki delujejo proti staranju; nato so ločili sestavne dele in izbrali tiste, ki imajo največji učinek. Izvleček Acai rastlinskih izvornih celic dokazano podaljša življenje kožnih celic, koža pa je zato mladostnejša in ima več sijaja.
Na dogodku smo spoznali tudi linijo NovAge Ecollagen, ki se bojuje s prvimi že izraženimi gubicami, načeloma pa je namenjena ženskam med 30. in 40. letom starosti. Z uporabo dveh učinkovitih tehnologij za spodbujanje nastanka kolagena prenovljena, izboljšana linija Ecollagen zmanjša videz gub in prenovi polt.
Z izvlečkom rastlinskih izvornih celic Solanaceae in patentirano Tri-Peptide tehnologijo pomaga obnavljati in varovati kolagen v koži, s tem gubice 'ravna' od znotraj navzven. Ecollagen linija pomaga izboljšati gube do 33 odstotkov ter izboljša teksturo in ten kože ter daje mehkejšo, gladkejšo in bolj svežo polt.
"Patentirana tehnologija za linijo Ecollagen in dokazani klinični rezultati so zaslužni, da je ta linija resnično edinstvena. Zgrajena je na kombinaciji Oriflamove patentirane tehnologije in izvlečka rastlinskih izvornih celic, ki se skupaj borijo proti nastanku gubic," je povedal dr. Alain Mavon, vodja raziskav kože pri NovAge.
Kaj je Tri-Peptide tehnologija in kako deluje? Patentirano tehnologijo sestavlja kombinacija treh peptidov. Aktivno preprečuje razgrajevanje kolagena, s tem pa preprečuje nastajanje gubic. "Solanaceae izvleček rastlinskih izvornih celic poveča nastajanje novega kolagena do 200 odstotkov in vitro. Gubice zapolni od znotraj navzven ter jih vidno zmanjša," je še povedal dr. Mavon.
Za tiste, ki po 40. letu počasi izgubljamo poln volumen obraza in se koža začne povešati, pa bo pravšnja novost linija NovAge Ultimate Lift linija; z njeno pomočjo sčasoma lahko obnovimo čvrstost in prožnost kože ter poskrbimo za na videz bolj privzdignjen videz in bolj napeto kožo.
Z močjo revolucionarne, patentirane tehnologije in izvlečka rastlinskih izvornih celic odpravlja izgubljeni čvrstost in definiranost ter obnovi naravno prožnost kože. NovAge Ultimate Lift menda klinično dokazano koži povrne do 70 odstotkov prožnosti v samo 12 tednih uporabe negovalnih izdelkov iz te linije. Snovi iz te linije obnavljajo prožnost kože, s tem pa poskrbijo za privzdignjen, oblikovan videz.
Kaj je posebnost linije NovAge Ultimate Lift? Vsebuje patentirano tehnologijo AspartoLift, izpeljanko iz aminokislin. Vpliva na obnavljanje prožnosti kožnih fibroblastov, ki sicer z leti otrdijo in zato koža tudi izgublja svojo prožnost. Pri redni uporabi lahko koža zgleda spet celo desetletje mlajša. Napredni set izdelkov za nego kože je namenjen upoštevanju Oriflamove rutine nege kože za mladostnejšo kožo, ki prinaša najboljše rezultate. Ne glede na linijo rutino sestavljajo čistilec, tonik, krema za predel okoli oči, serum, dnevna in nočna krema.