sreda, 1. februar 2017

Avtotest: Renault Clio Grandtour Energy TCe 120 EDC Intens

Renault je temeljito osvežil svojega paradnega 'konja', ki je sicer v Sloveniji in širše super uspešnica, zagotovo pa gre za najbolj prodajano vozilo v segmentu B. Kar težko je verjeti, da je od predstavitve prvega clia minilo že dobrih 26 let, od takrat pa so prodali več kot 13 milijonov primerkov po vsem svetu. Renault je to svojo prodajno uspešnico poslal na 'facelift' in zdaj so pred nami rezultati. Spremembe so očitne že na zunaj, tako vsaj pravimo tisti, ki smo ga videli in vozili.
Gre za osvežitev podobe četrte generacije clia, ki je na trgu od leta 2012, njegov življenjski cikel je sicer šest let, iz Renaulta pa so tudi že potrdili, da peta generacija clia med kupce prihaja leta 2018. Krasi ga posodobljena maska, nov odbijač spredaj, ki je sedaj obilnejši, nova postavitev meglenk ter prenovljena žarometa spredaj (z opcijo LED osvetlitve za doplačilo), kar lahko opazimo denimo tudi v novem renault meganu.
Prenovljen sprednji svetlobni pečat v obliki črke C je značilen za vse renaultove novince, ki so zadnje mesece samozavestno pripeljali na vse bolj konkurenčen avtomobilski trg. Na zadku sta opazni v črno odeti zavorni luči, žarometi z najnovejšimi sijalkami iz višjega segmenta pa za 20 odstotkov bolje osvetlijo cesto kot navadni žarometi.
testni Clio Grandtour se je ponašal s prepoznavnimi 17-palčnimi litimi platišči v sivi barvi
Od novih motorjev velja izpostaviti 81-kilovatni in 88-kilovatni bencinski TCe motor, ki sta naprodaj v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter bencinski TCe 120 motor (ki sem ga imela na testu in ga je posodila Avtohiša Malgaj z Viča), ki so ga skombinirali z odličnim dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom, ter dizelski motor dCi 90, ki je prav tako na voljo s samodejnim menjalnikom, kot bencinski TCe 120.
Kupcem so na voljo štirje paketi opreme (Life, Zen, Limited in Intens) ter štiri nove barve karoserije (intenzivno rdeča, titanovo siva, biserno bela in jekleno modra), na voljo so jim tudi številni dodatki za individualizacijo vozila. Osveženi clio obenem razveseljuje tudi z boljšimi materiali v notranjosti, novim volanskim obročem, ki je sedaj na otip prijetnejši, ter prenovljeno prestavno ročico. Medtem pa Bose ozvočenje poskrbi za vrhunsko akustiko v vozilu. Kar se tiče kokpita in interierja drugih posebnih sprememb ni.
V osveženem cliu so uporabili materiale, ki jih sicer videvamo v Renaultovih avtomobilih višjega razreda. Tako so prenovili celotno ponudbo prevlek, posebno pozornost pa so posvetili vidni in na otip zaznavno izboljšani kakovosti zrnatih plastičnih površin. Kromasti dodatki so bolj zadržani, matirane površine in barve pa prefinjene. Sedeži so školjkasto oblikovani in udobni ter ponujajo odličen bočni oprijem. Volanski obroč, ročna zavora in spodnji del prestavne ročice so odeti v umetno usnje, ki je prešito z modrimi šivi.
Že v vstopnem modelu Life je na voljo pomočnik za zaviranje v sili. Od novega nabora asistenčnih sistemov velja omeniti parkirne senzorje na sprednjem delu vozila in vzvratno kamero, za doplačilo je na voljo še pomoč za (na pol) samodejno parkiranje vozila. Testni clio v karavanski različici grandtour je bil zaradi relativno majhne mase in kar 120 konjskih moči nadvse živahen na cesti, vendar pa se je končna povprečna poraba goriva v mojem primeru končala pri več kot osmih litrih na prevoženih sto kilomterov.
Tudi uporaba ECO voznega profila ni pripomogla k bistveno večji varčnosti 1,2-litrskega TCe motorja, ki je na avtocesti še nekoliko požrešnejši in tudi malenkost glasnejši, a ocena pod črto se kljub vsemu glasi: imela bi ga, z veseljem. Nenazadnje tudi zato, ker se zdi podvozje grandtour različice (in clia na sploh) kot nalašč 'uravnoteženo' za marsikje jamaste, neravne in udrte slovenske ceste.
Avto ima samodejno klimatsko napravo, računalniško simulacijo ekonomične vožnje, navigacijo TomTom, dva USB vhoda, merilniki za volanskim obročem premorejo odlično grafiko in vidljivost oziroma osvetlitev, na sredinskem delu volana pa sta tipki za upravljanje s tempomatom. Testni avto se je ponašal tudi s panoramskim oknom, ki v potniško kabino spusti veliko svetlobe.
V potniški kabini so na voljo trije različni multimedijski sistemi, od osnovnega R&Go z navigacijo, multimedijo, prostoročnim telefoniranjem in potovalnim računalnikom. Media-nav evolution je integriran v armaturno ploščo, medtem ko je na vrhu ponudbe R-Link 2, ki sem ga imela tudi na testu in se ponaša s 7-palčnim zaslonom na dotik. Radijski sprejemnik lahko voznik še vedno upravlja na ločenih tipkah za volanskim obročem na desni strani. Izpostaviti velja še eno dejstvo, ki je zdaj aktualno: avtoradio v testnem cliu je imel poleg FM in AM tudi digitalni sprejemnik.
Prtljažni prostor v grandtour različici ima 145 litrov več prostornine, kot običajni kombilimuzinski clio, skupno gre za 445 litrov, kar je povsem dovolj za običajne potrebe. Kombinacija 1,5-litrskega dizel motorja Energy dCi 110 in šeststopenjskega ročnega menjalnika je obogatila ponudbo pogonskih sklopov novega clia z močjo in energijsko učinkovitostjo. Novost v ponudbi pa je kot že rečeno tudi kombinacija bencinskega motorja TCe 120 in šeststopenjskega ročnega menjalnika.
Tako ima novi clio eno najobširnejših palet pogonskih sklopov na trgu, saj je na voljo z 11 kombinacijami motorja in menjalnika. Kljub očitnim prenovam Renault cen ni bistveno zvišal. Osnovni model clia prihaja na trg s ceno 9.390 evrov, seveda upoštevaje stalni akcijski popust v višini 2.000 evrov. Podaljšano karavansko različico Grandtour si lahko privoščite za vstopno ceno 12.090 evrov.
Osveženi clio z opremo Intens se začne pri dobrih 14 evrskih tisočakih, prišteti pa bi morali še približno 3.500 evrov za dodatno opremo (panoramska steklena streha, 17-palčna lita platišča in paket R-LINK Evolution Bose), ki jo je imelo vozilo na testu plus nabor drugih opcij, zaradi česar končna cena testnega vozila preseže 20 tisočakov. Še to: v februarju 2017 je na trg ponovno zapeljal tudi clio z oznako 'Made in Slovenia' iz novomeške tovarne Revoz.


Besedilo in fotografije: Dragica Sušnik

četrtek, 26. januar 2017

Havaianas japonke s Popaj kolekcijo za Valentinovo

Kljub zimi so najbolj znane japonke že predstavile novost za 2017 - posebno Havaianas Valentinovo linijo za dan zaljubljencev. Okrasili so jih z motivi treh junakov iz zimzelene risanke Popaj: Popaja, Olive in Bluta. Dan zaljubljenih, Valentinovo, bo tudi zato nekaj posebnega. Popaju in Olivi se je pridružil Bluto, Olivin večni snubec, ki ves čas tekmuje z znamenitim mornarjem in ljubiteljem špinače. Kolekcija prihaja med nas v času, ki kaže, da ljubezen obstaja v več oblikah in kombinacijah in prav vsaka oblika ljubezenske naklonjenosti je vredna občudovanja.
Na videz navadne, a neposnemljive japonke, ki jih odlikuje posebna trpežnost, v naša življenja vnašajo pridih avanture in zgodbe, ki je najprej osvojila Brazilijo, kasneje pa še ves svet. Nastale so leta 1962 po zgledu tradicionalnih japonskih natikačev, ki se imenujejo zori.
Svoje ime so te japonke dobile po portugalski izgovorjavi imena Havaji. Vzdržljivi in prilagodljivi sandali so postali vsakodnevna obutev Brazilcev, radi pa jih imamo tudi drugi, ko preživljamo poletne počitnice ali si pozimi privoščimo skok v toplo eksotiko. Havaianas japonke imajo še eno posebnost, so namreč obutev, ki jo nosijo vsi, ne glede na družbeni status in materialni položaj.
Pomembnost teh natikačev za brazilsko gospodarstvo kaže tudi dejstvo, da so Havaianas japonke na njihovem ministrstvu za gospodarstvo in finance vključili tudi v t.i. potrošniško košarico, s katero se v Braziliji meri inflacija. Svoje začetno pojavljanje v drugih državah in mednarodno širjenje je znamka začela spontano, turisti in obiskovalci Brazilije so jih nosili v svoje države kot spominek in darila, kar je blagovno znamko spodbudilo, da se razširi v Evropo, Avstralijo, ZDA, na Filipine in drugod po svetu.
Danes že kar kultna oblika, ki nam v misli takoj prikliče poletje in brezskrbnost, se je razvila iz modela, ki je bil na začetku na razpolago v samo dveh barvah. Do danes je Havaianas razvil že več kot 30 modelov v nešteto barvah in potiskih, tudi v sodelovanju z imeni visoke mode, kot so Missoni, Liberty, Charlotte Olympia in drugimi.

V letu 2017 znamka Havaianas predstavlja nove linije in sodelovanja, ki prinašajo brezskrben brazilski duh med nas. Poleg znanih in patentiranih gumijastih japonk bo Havaianas kmalu primerno predstavil tudi 'crossover' sandale, modne espadrile, športne copate in dežne škornje v živahnih barvah.
Še beseda ali dve o novi Havaianas Valentinovi liniji: ekipa Popaja, Olive in Bluta se pojavi na več modelih japonk v treh barvnih kombinacijah, rdeči, rumeni in modri - na njih najdete Popaja mornarja ali njegovega tekmeca, mišičnjaka Bluta, medtem ko lik Olive krasi t.i. 'slim' model s tanjšim paščkom. Letošnja kolekcija Havaianas japonk bo vsebovala še druge risane junake, ki pa so za zdaj še skrivnost.

ponedeljek, 23. januar 2017

Marx te sprašuje: si upaš?

Blagovna znamka Marx Clothes for the people predstavlja novo kolekcijo pomlad-poletje 2017, ki je zasnovana pod geslom 'Upaj si' oziroma v originalu 'Dare to'. Kolekcija oblačil postavlja izzive in nas spodbudi k preizkušanju novih stvari, da bi ustvarili svojo najboljšo podobo.
Marx ima sporočilo za vse, ki želijo postati najboljša verzija sebe: "Verjemi vase in vedno daj vse od sebe, ne glede na to, kaj počneš in kakšen izziv imaš pred sabo - preizkušaj nove stvari, ki te oplemenitijo." S tem sporočilom je nastalo geslo nove kolekcije 'Dare to', ki z vsakim mesecem v letu izziva s posebno temo. Januar je tako z geslom 'Dare to act' namenjen udobnim krojem in spodbujanju k aktivnejšemu preživljanju vsakdana.
Videz nove kolekcije sledi zadnjim zapovedim, vsak kos je primeren za vsakdanji modni stil posameznikov, ki so željni sprememb in za katere izzivi pomenijo pot do uspeha. Nova kolekcija je združila vplive s konca prejšnjega stoletja z digitalno dobo, v kateri se skriva moč vsakega posameznika, da se obleče v svojo najboljšo podobo.
Ženska kolekcija je športna, a hkrati glamurozna, navdihuje se v 80. letih. Elementi punka in nove romantike se pojavljajo v podrobnostih, kot so prosojne mrežaste tkanine, geometrični izrezi in močni grafični kontrasti. Ponovno se vračajo klasične barve 80. let z monokromatično bazo črne in bele na čelu ter močno roza kot glavnim barvnim poudarkom.
Moška kolekcija govori o mestni urbani kulturi, ki začenja zgodbo nove sezone. Trend poseže v digitalno kulturo, ki s svojim močnim koloritom črpa iz monokromatske grafike in zlije 80. leta prejšnjega stoletja s sodobno urbano dobo.
Kolekcija novih Marx moških oblačil za prosti čas priča o mestih, urbanih upornikih, govori o besedah, ki formirajo mesta, stavbe, ulice, grafite, o hitrem tempu sodobne kulture. Njen pripadnik je urbani upornik, njegov izraz pa močna uporniška beseda.

petek, 20. januar 2017

Nova BMW serija 4 za še več športnosti

BMW serija 4 je že od prvega dne obdarjena z estetskim, ravno prav agresivnim videzom in kajpada nadvse dinamičnim duhom. S svojo nadpovprečno močno vizualno podobo izstopa vse od svojega vstopa na trg pred štirimi leti.
Da so pri BMW do konca lanskega leta (2016 torej) prodali skoraj 400.000 vozil serije 4, govori vse, kar potrebujemo vedeti. Zgodba serije 4 se je začela leta 2013 s prihodom vozila BMW serije 4 Coupé. Naslednje leto, 2014, sta se mu pridružili vozili BMW serije 4 Cabrio in BMW serije 4 Gran Coupé; slednjega, različico 435i s pogonom xDrive in športno opremo sem imela priložnost testirati tudi sama - užitek v (ne ravno pohlevni) vožnji je bil dobesedno nepozaben.
Novi modeli vozil BMW serije 4 pa zdaj pišejo naslednje poglavje s prenovljeno tehnologijo vzmetenja. Pa tudi s še več elegance. Prenovljeni LED žarometi so prevzeli mesto odhajajočim ksenonskim. Prav vsi modeli so opremljeni s sprednjimi LED meglenkami že v okviru osnovne opreme. LED zadnje luči, ki so zdaj prvič nameščene na vozilu serije 4, dajejo že tako animaličnemu videzu avtomobila še dodaten pridih športne agresivnosti. Spremenjene odprtine za zrak, aplikacije, tipične za opremsko izvedenko in nov zadnji odbijač vozilu dajejo 'tisto več'.
Športna člana družine, BMW M4 Coupé in BMW M4 Cabrio, pa sta zdaj že v okviru osnovne opreme opremljena s prilagodljivimi LED žarometi. Na novo oblikovane LED zadnje luči tudi pri teh športnikih osvežijo videz vozila ter mu dajejo prepoznaven 'svetlobni podpis' v temi. Obenem je ta najbolj športna različica serije 4 opremljena z oblikovnimi podrobnostmi, ki kabino vozila ovijejo v čisto prefinjenost. Oba modela BMW M4 imata posodobljeno različico navigacijskega sistema Professional in druge funkcije ConnectedDrive.
kokpit v športniku BMW M4 Coupé
kokpit v 'običajnem' novincu BMW serije 4
No, tudi sicer v novih modelih 'štirice' v notranjosti vozila najdemo nove, galvanizirane detajle, kromirane aplikacije in sredinsko konzolo v črni barvi z visokim sijajem, vse to le še poudarja ekskluziven, premijski občutek. Naslednji vizualni poudarek je dvojni šiv na inštrumentni plošči, medtem pa tri nove barve oblazinjenja s tremi novimi notranjimi okrasnimi oblogami omogočajo kupcu še večjo izbiro pri personalizaciji interierja.
Navigacijski sistem Professional v okviru dodatne opreme za BMW serije 4 ima zdaj vmesnik z velikimi upravljalnimi ploščicami, ki so še enostavnejše za uporabo. Upravljalne ploščice lahko nastavi uporabnik po svoji meri; prikazujejo pa stalno posodobljeno različico povezane vsebine menijev, kar omogoča bolj intuitivno upravljanje. Novinci serije 4 so lahko v okviru dodatne opreme opremljeni tudi z multifunkcijskim instrumentnim zaslonom, ki vozniku daje izbiro različnih možnosti vizualizacije za vse zaslone, odvisno od načina vožnje. 
BMW serije 4 Coupé izdelujejo v Münchnu, BMW serije 4 Cabrio v Regensburgu in BMW serije 4 Gran Coupé v Dingolfingu
Dve novi barvi karoserije, Snapper Rocks Blue in Sunset Orange, sta na voljo samo za nove modele vozil BMW serije 4, prav tako je na voljo tudi nova oblika platišč, ki daje vozilu prepoznaven videz: in sicer za pakete opreme Advantage, Sport Line, Luxury Line in paket M Sport. Kar lepo število opcij dodatne opreme omogoča še več možnosti za prilagajanje vašemu okusu.
tudi v BMW M 4 Coupé so tehnologijo podvozja spremenili na trše
Novi vozili serije 4 Coupé in serije 4 Gran Coupé sta opremljeni s tršo nastavitvijo vzmetenja, zaradi česar omogočata še bolj športno upravljanje vozila, a ne na račun udobja v vožnji! Izboljšana je tako prečna kot vzdolžna dinamika, ne glede na razporeditev bremen v vozilu. To ne velja zgolj za vzmetenje v okviru osnovne opreme, temveč tudi za vzmetenje v paketu M Sport in prilagodljivo vzmetenje. Vsi novi modeli vozil BMW serije 4 se lahko po novem pohvalijo s še večjo stabilnostjo pri vožnji naravnost in z bolj odzivnim krmiljenjem. Visoko zmogljive pnevmatike za višje obremenitve so na voljo v okviru tovarniško vgrajene opreme za vse modele vozil od BMW 430d in BMW 430i navzgor.
športni interier v M4 Coupé
V seriji 4 vas pričaka kar 31 modelskih in pogonskih različic. Vsi bencinski motorji in štirivaljne dizelske enote, vgrajene v nove 'štirice', izhajajo iz najnovejše generacije BMW EfficientDynamics in so opremljeni s tehnologijo TwinPower Turbo. Za vse nove modele vozil serije 4 so na voljo trije bencinski motorji (BMW 420i, BMW 430i in BMW 440i) ter trije dizelski motorji (BMW 420d, BMW 430d in BMW 435d xDrive). Izhodna moč modelov vozil serije 4 z bencinskim motorjem se giblje od 135 kW/184 KM v vozilu BMW 420i, pa tja do 240 kW/326 KM v vozilu BMW 440i. Ko gre za dizelske različice motorjev, razpon izhodne moči sega od 140 kW/190 KM v vozilu BMW 420d, pa vse do 230 kW/313 KM v vozilu BMW 435d xDrive.
Vozilo BMW 4 serije Gran Coupé je na voljo z dodatno dizelsko različico motorja kot BMW 418d z izhodno močjo 110 kW/150 KM. Dvanajst modelnih različic je opremljenih s pogonom xDrive, medtem ko je vozilo BMW 435d xDrive že v okviru osnovne opreme opremljeno z inteligentnim štirikolesnim pogonom v vseh modelnih različicah (Coupé, Gran Coupé in Cabrio).

Vse fotografije: BMW Group

torek, 17. januar 2017

Slovenec, nabrušen za užitek v vožnji

Zabaven in poskočen - natanko tak je novi Renaultov mestni 'malček' Twingo GT. Menda gre za pridevnika, znana predvsem ženskam, bojda naj bi večina ti dve lastnosti iskala pri partnerju. Nadvse opazna novost je v športni različici GT že zapeljala na slovenske ceste, pripravljena, da navduši vse, ki v vožnji iščejo športne užitke, a hkrati prisegajo na priročnost in igrivost.
Novi Twingo, ki ga izdelujejo v novomeški tovarni Revoz, je bil svetovni javnosti prvič predstavljen junija lani na prireditvi Goodwood Festival of Speed v angleški grofiji West Sussex. Odlikuje ga okretnost, to je zasluga pogona na zadnji kolesi. K športnemu občutku prispevajo tudi znižano podvozje in velika kolesa, ki obenem poskrbijo za vpadljivo ter skladno silhueto avtomobila. Športen videz novinca je navdihnila oblikovalska študija Twin'Run.
Nova različica Twingo GT je nabrušena za posebno uživanje v vožnji s pomočjo strokovnega znanja Renault Sport Cars in bencinskega motorja Energy TCe s prostornino 898 kubičnih centimetrov, katerega največjo moč so povečali na 110 KM, največji navor pa na 170 Nm. To so dosegli s predelavo dovoda zraka ter prilagoditvijo računalniškega krmiljenja motorja in prestavnih razmerij. Twingo GT tako ponuja zelo dinamično vožnjo ter lahkotno in živahno vrtenje motorja.
Za varno izkoriščanje tega povečanja zmogljivosti ima Twingo GT predelano tudi podvozje, ki ima spremenjene obese, poleg tega pa prilagojene nastavitve delovanja sistema za nadzor stabilnosti ESP ter variabilnega volanskega servo sistema. Živahne vozne značilnosti ter odziven volan zagotavljajo natančno vodljivost in odlično lego na cesti. Twingo GT s temi lastnostmi vozniku ponuja uživanje za volanom za sprejemljivo ceno v primerjavi s premijskim razredom.
Twingo GT je takoj prepoznaven na cesti zaradi 17-palčnih platišč, bočnih rež za zajem zraka, dveh izpušnih cevi in nove oranžne barve karoserije. Njegov športen videz je hkrati tudi namig na njegovo poreklo. Pravzaprav je oblikovalska študija Twin'Run napovedovala obliko serijskega Twinga III, različica GT pa je od te študije povzela posebno obliko platišč in reliefni odtis profila NACA, ki je poklon obliki kril kultnega ameriškega letala.
Twingo GT je na voljo v štirih karoserijskih barvah: novi oranžni (Orange Piment), lunino sivi (Gris Lunaire), globinsko črni (Noir Profond) in ledeniško beli (Blanc Glacier). Za poudarek športnosti je notranjost ozaljšana z oranžnimi detajli, pragova vrat imata oblogo z napisom Renault Sport, stopalke so iz aluminija, glava prestavne ročice pa iz zlitine zamak. Gotovo bo tudi tvojo pozornost privabil dizajn novega Twinga GT, ki je na cesti sposoben 'uiti' marsikateremu močnejšemu tekmecu...

nedelja, 15. januar 2017

V novo leto brez zoprnih mozoljev

Akne ne pestijo le mladostnikov, ima jih tudi veliko odraslih. Njihov nastanek sprožijo hormonsko neravnovesje, nepravilna prehrana, kroničen stres in uživanje nekaterih zdravil ali določene bolezni. Kroničen stres dvigne nivo kortizola, ki poveča tvorjenje sebuma v koži, s tem pa kasneje izbruh mozoljev pri odraslih. Zaradi čustvenega stresa prekomerno delujejo lojnične žleze, nastali mozolj pa s potrebo po dotikanju ali celo stiskanju samo še poslabšamo.
Akne so značilne za najstnike med 12. in 18. letom, pri katerih doseže rastni dejavnik 1 (IGF-1), hormon, ki ima na tkiva podoben učinek kot inzulin, svoj vrh. Kasneje se raven hormona znižuje, zato je težav z aknami manj. Vnedar nas te ponovno 'presenetijo' v odraslosti, predvsem pri ženskah v rodni dobi in kasneje v menopavzi (z aknami se seveda srečujejo tudi moški, vendar se z njimi ponavadi nekoliko manj obremenjujejo). Pri ženskah je za akne kriviti predvsem zvišan nivo progesterona po koncu ovulacije do nastopa menstruacije, saj je progesteron bolj podoben testosteronu (androgeni oziroma moški hormon) in zato povzroča tvorbo sebuma. Zoprni 'hormonski' mozolji se pojavljajo predvsem na bradi in okoli čeljusti.
Vzroki za nastanek aken so različni. Bistveni so: povečano nastajanje loja v žlezah lojnicah, čezmerno poroženevanje izvodil lojnic, razmnoževanje bakterij propionibacterium acnes in vnetje. Na velikost in izločanje lojnic vplivajo androgeni hormoni, pomemben dejavnik je tudi genetska nagnjenost k seboreji (ki se kaže kot povečano izločanje loja). Akne se lahko pojavijo zaradi uživanja kontracepcijskih tablet z visoko vsebnostjo progesterona (tudi kmalu po prenehanju jemanja), nihanja hormonskega stanja (denimo pri obolenju ščitnice) in nosečnosti.
Akne nastajajo tudi pri ženskah v menopavzi zaradi manjšega izločanja estrogena, kar pomeni, da v telesu prevladajo moški oziroma androgeni hormoni. Akne pospešujejo tudi jemanje nekaterih drugih zdravil in neprimerna nega kože. Akne lahko omilimo ali celo odpravimo s pravilnim prehranjevanjem, z zadostnim počitkom, gibanjem na svežem zraku in s primerno kozmetično nego, vendar moramo biti pri tem temeljiti in vztrajni.
Pure Skin švedske kozmetične znamke Oriflame vsebuje nabor izdelkov, ki preprečujejo pojav mozoljev in ogrcev. Pure Skin izdelki so antibakterični in vsebujejo tehnologijo, ki v kombinaciji s salicilno kislino odstrani odmrle kožne celice, omeji nastajanje sebuma ter preprečuje neželen sijaj. Izdelki vsebujejo izvlečke granatnega jabolka, papaje in guave, ki poskrbijo za čiščenje kože. Prenovljena in izboljšana Pure Skin linija vsebuje SOS gel proti mozoljem, ki ga tudi sama rada uporabljam in pomaga k hitrejši odstranitvi mozoljev. V liniji so še Pure Skin matirni losjon za obraz, Pure Skin 2-v-1 čistilo za obraz in piling, Pure Skin maska za odstranjevanje ogrcev ter še drugi izdelki, ki jih vse najdete tukaj.

četrtek, 12. januar 2017

V Ambasado Gavioli se vračajo trši nemški ritmi

Izolski ambasadorji klubske kulture so uvod v novo letnico vrhunske glasbe stkali s somišljeniki na obeh straneh mešalne mize. Nova serija je osnovana na sveži elektroniki, zazrti v prihodnost, a povabljeni ustvarjalci bodo v svoje sete vtkali tudi izdaje, ki so jih pozicionirale kot globalne pionirje plesnega elektronskega zvoka - spomini bodo gotovo osolzili marsikatero oko starejših partyzanov. In kaj se zgodi, ko na isti večer združiš predstavnika berlinskega tehna, frankfurtskega zvoka, dva za mešalko dodobra utrjena Kranjčana in škotski dvojec? Ne, rezultat niso škrto odmerjene klobasice, ampak trši plesni zvoki, ki jih nikakor ne želiš zamuditi!
Heiko Laux, Berlin
Johannes Heil, Frankfurt
Uvodna iluzija, naslov dogodka je namreč ILLUSION: Episode I, v kateri bodo prekaljeni mački nočnih izmen pokazali, da še niso za odpis, prinaša tri artiste, ki so sinonim tevtonskega tehna. Nastopili bodo v soboto, 21. januarja 2017, dogodek, ki ga organizira Fetch The Vibe, pa bo potekal od 23. ure naprej v slovenskem svetišču elektronske glasbe, Ambasadi Gavioli, seveda. Heiko Laux (set spodaj) je z etiketo Kanzleramt definiral berlinski zvok še preden je ta postal globalna obsesija.
Johannes Heil, ki soustvarja sodobni zvok Frankfurta, tudi Cocoona v lasti nemškega fotra tehna, Svena Vätha, bo nastopil s svojim live actom. Alexander Kowalski pa bo vnovič dokazal, zakaj slovi kot eden najbolj inventivnih predstavnikov nemške elektronike zadnjega desetletja. Seveda pa ne pozabimo še na enega gosta main floora oz. glavnega plesnega podija, legendarnega Veztaxa, ki ga slovenskemu občinstvu ni treba posebej predstavljati.
V priveju bo glasbene čakre plešočih namazilila škotsko-gorenjska naveza: Silicone Soul, dvojec iz Glasgowa (ki ga tvorita Graeme Reedie in Craig Morrison) ter Angel Anx, ta je prav tako kot Veztax kranjske občine sin, ki bodo obiskovalce Ambasade Gavioli popeljali skozi razne odtenke house glasbe. Anx bo priložnost izkoristil tudi za predstavitev nekaj svojih svežih produkcij.
Alexander Kowalski, Berlin
Starostna omejitev za vstop je vsaj 18 let (pokazati moraš osebni dokument), vstopnice bodo v predprodaji stale 20 evrov, na dan dogodka pa 25 evrov. Predprodaja v Sloveniji poteka na spletni strani www.eventim.si, na prodajnih mestih Petrola, Big Banga, Pošte Slovenije, 3Dva in (K)ioska (informacije dobiš tudi na 01/420 50 00 vsak dan, razen nedelje, med 8. in 16. uro).
Silicone Soul, Glasgow
Vstopnice za Hrvaško so na voljo na spletni strani www.eventim.hr ter na fizičnih prodajnih mestih Petrola, Europetrola, Interspara, Atlas Airtoursa, Tisak Media, Exclusive Change, Dallas Music Shopa in drugod. Več informacij dobiš tudi na organizatorjevi Facebook strani.