Partnerstvo med Kartellom in Collistarjem temelji na lepoti in obenem prosojnosti, so nam dokazali na današnjem dogodku, ki je bil v vsakem pogledu v znamenju presežkov. Prosojnost je edinstvena Kartellova zapuščina, na kateri temelji tudi Collistarjeva pomladno-poletna kolekcija ličil Transparency, ki poskrbi za sončno, sveže in ženstveno počutje s pridihom Sredozemlja. Kolekcija združuje italijansko identiteto in lepoto, od vsebine izdelka do embalaže.
Tople, polne barve in nežni odtenki se odražajo tudi skozi sestavo in teksturo ličil. Kartell je ikonska blagovna znamka, ki je postala sinonim za
italijansko oblikovanje pohištva in uporabnih vsakdanjih predmetov, kakor je tudi Collistar postal simbol za italijansko lepoto in s tem sčasoma zaslovel po vsem svetu. Edinstveno partnerstvo tudi zato na vizionarski način predstavlja nekonvencionalen pristop k lepoti in kreativnosti ter poudarja pomen blagovne znamke in besedne zveze 'Made in Italy'.
Transparency je sočno zapeljiva omejena kolekcija ličil, ki je bila ustvarjena kot del projekta Ti amo Italia, s katerim je Collistar začel lani. Podobno kot prejšnje leto, se projekt tudi letos osredotoča na italijanski ponos in ljubezen do ročne izdelave. Če je lanski projekt posegel v povezavo Collistarja z modo, se je tokratno sodelovanje usmerilo v eklektične vode oblikovalskega sveta.
Tudi Kartell je več kot samo Kartell. Je 'metabesedilo' za nove oblike in predmete, ki so inovativni, heterodoksni, večnamenski in enostavni za uporabo. Reinterpretirani so na svoboden, domišljijski način. Kartell je blagovna znamka, ki je dobila svetoven sloves zaradi preoblikovanja
plastičnih materialov in vizionarskega pristopa do obdelave polikarbonatov. Predmeti in oblike z leti postanejo del našega vsakodnevnega življenja. Tudi Collistar je več kot le Collistar, je vedno razvijajoča se zgodba o spretni souporabi sestavin in tekstur z najnovejšimi kozmetičnimi tehnologijami.
Barve nosijo sporočilo prihajajočega poletja: tu so zmagovito rožnata, žametni odtenki pomaranče, fuksije, goreče rdeče... vse so popolne za vrtnične vzorce na ultra ženstvenih oblekah, kakor tudi mentol zelena in vsi odtenki modre. Svetle, vendar tople barve so polne vitalnosti in pozitivnosti.
Transparency je sočno zapeljiva omejena kolekcija ličil, ki je bila ustvarjena kot del projekta Ti amo Italia, s katerim je Collistar začel lani. Podobno kot prejšnje leto, se projekt tudi letos osredotoča na italijanski ponos in ljubezen do ročne izdelave. Če je lanski projekt posegel v povezavo Collistarja z modo, se je tokratno sodelovanje usmerilo v eklektične vode oblikovalskega sveta.
Kartell je simbol prefinjenega italijanskega dizajna |
Barve nosijo sporočilo prihajajočega poletja: tu so zmagovito rožnata, žametni odtenki pomaranče, fuksije, goreče rdeče... vse so popolne za vrtnične vzorce na ultra ženstvenih oblekah, kakor tudi mentol zelena in vsi odtenki modre. Svetle, vendar tople barve so polne vitalnosti in pozitivnosti.
V kolekciji izstopata predvsem dva izdelka. Prvi je žametno čutno olje, katerega barva spominja na dragocen, dvofazni material. Gre za koncentrat, ki daje udobje koži in je prava paša za oči (vrhnja oljnata faza je mehko oranžnega odtenka, spodnja faza roza fuksije vsebuje mikro delce zlata). Olje čudovito diši po nežni in ultra ženstveni aromi šopka vrtnic. Ko se fazi zmešata, ustvarita svilnati nektar, ki kožo razvaja, jo navlaži, omehča in jo ovije v seksi sijaj. Olje je primerno po izpostavljenosti soncu, saj ustvari strateške poudarke na obrazu, vratu, rokah in nogah. Zagotovo gre za 'it' izdelek pomladi in poletja 2015.
Podobno lahko trdim za večnamensko ličilo za lica in oči, ki je popolno kot rdečilo za preoblikovanje obraznih potez in osvetljevanje videza ter uporabno tudi kot senčilo. Prefinjen dotik Kartellovega K in Collistarjevega C je podrobnost, ki plemeniti ta vsestransko uporaben in lep izdelek. Vse ljubiteljice lepote bodo v novi kolekciji pričakali še mini lak za nohte z visokim sijajem, svilnato senčilo za veke, profesionalen svinčnik za oči z gobico, sijaj za ustnice in svinčnik za obrobo ustnic s čopičem. Kolekcija je v prvih dneh februarja že prišla na police izbranih slovenskih drogerij.
Foto: D. S. in promo material
Foto: D. S. in promo material
Ni komentarjev:
Objavite komentar