Kdo je Sens moški? Zahteven, inovativen, samozavesten moški z izstopajočim značajem, ki je vedno v koraku s časom, ljubi eleganco, udobje in kakovost. Te lastnosti že 21 let odlikujejo znamko Sens, katere dolgoletna pot se je v prostorih Situle v Ljubljani združila v modno revijo elegantnih poslovnih, maturantskih in poročnih oblek za pomlad in poletje 2015.
modna navdušenka in blogerka Eva Ana Kazič (levo) z oblikovalko in lastnico SENS, Zlato Zavašnik |
Skozi vseh 50 predstavljenih kreacij, ki so nastale pod rokami lastnice in oblikovalke Zlate Zavašnik, je manekene z živim glasbenim nastopom spremljala skupina Pliš. Po modni pisti so se sprehodili znani obrazi slovenske moške modne scene, tudi nekdanji mistri Jure Rugani, Miha Dragoš in Matjaž Kumelj. Da je slovensko spoštovano in zanimivo, pa so s svojim prihodom potrdili tudi številni predstavniki medijev, modni navdušenci in znani obrazi, med katerimi smo opazili Majo Raspopović, Jakoba Kapusa, Evo Ano Kazič, Majo Štamol, Erika Ferfoljo in mnogo drugih.
SENS za formalne trenutke |
Sensova spomladanska kolekcija oblačil je namenjena moškemu, od katerega delovno okolje ali slavnostna priložnost zahteva visoko mero formalnosti, ki jo doseže z nevpadljivimi elegantnimi oblekami v treh dovoljenih barvnih odtenkih sive, črne, modre in rjave.
več sproščenosti za bolj neformalne priložnosti |
Na drugi strani kolekcija ponuja nekoliko bolj sproščene kroje in materiale, ko moški želi biti urejen, vendar mu priložnost dovoljuje več neformalnosti. Srajce, kravate, metuljčki, skrbno izbrani čevlji in drugi modni dodatki pa so pika na i, ki zaokroža celoto elegantnega in urejenega sodobnega moškega.
Foto: Jernej Kokol
Ni komentarjev:
Objavite komentar