Pred nami je ženska, ki življenje zajema s polno žlico in zagrabi vsako priložnost. HUGO ženska je inovatorka, ki raje vodi, kot sledi. V vsem, česar se loti, kaže strast do nenavadnega. Prežeta je z inovativnostjo, s svojo dinamičnostjo navdihuje vse okoli sebe. Izvirnost ji pomeni vse in ta njena lastnost preseneti vsakogar. Je neustrašna in živi življenje po pravilih, ki jih sama oblikuje.
Od dišave to dekle oziroma ženska zahteva, da spodbuja njeno radovednost in pritegne njeno domišljijo. Za to pomlad Hugo Boss predstavlja novo dišavo za ženske, ki živijo v duhu blagovne znamke HUGO – so strastne, drzne in vedno na čelu nove, samozavestne generacije, ki počne stvari na svoj način. Njen parfum je sled, po kateri jo prepoznamo.
HUGO Woman je sadno-cvetna dišava z neobičajnim, deškim preobratom, ki združuje nepričakovane naravne sestavine in popolnoma nove molekule. Dišava s spajanjem tradicionalno ženstvenih ter nepričakovanih, možatih
not ustvari nasprotje tonov in občutkov. S tem postavlja nove norme
ženskih dišav in poudari minimalističen glamur. Poleg parfumske vode (30 in 50 ml) bosta na voljo še losijon za telo in gel za prhanje z enakim vonjem.
Moja ocena: parfumska voda je razpoznavna HUGO dišava, vendar z nepričakovanim twistom, ki doda dišavi ostrino in svežino po moško. V novi kompoziciji zavohamo kalifornijsko robido, italijansko sijočo
mandarino in himalajsko rdečo travo. Srce dišave sestavljajo sambac
jasmin, črna sliva, iris in začinjen črn čaj. Osnova je topla, ambrasta,
pomešana s sandalovino in cedro.
Pri znamki Hugo Boss so dišavo HUGO Woman lansirali že v 90. letih (1997), zato je postala znana mnogim, a dolgo
časa je bila na voljo samo v toaletni različici, do tega trenutka, ko je prišla
na trg še dišava v obliki parfumske vode. Moto dišave je: Your fragrance. Your way. Tvoja dišava. Tvoj način. Uteleša jo simpatična in uspešna manekenka Freja Beha Erichsen, ki na zgornji sliki tudi nosi obleko znamke Hugo Boss Woman. Utrinki s snemanja oglasne
kampanje so na voljo spletnem mestu tukaj.
Ni komentarjev:
Objavite komentar