sobota, 11. april 2015

Ikona popkulture slavi 100 let mladosti

Coca-Cola častitljivo 100. obletnico, ki jo slavi letos, praznuje s kampanjo, ki pripoveduje o tem, kako nas poljub lahko osreči. Oblika, v katero je ujeta pijača, je ostala edinstvena, drugačna in ohranja status najbolj slavne embalaže vseh časov. Vsakemu, ki 'poljubi' stekleničko, naj bi zagotovila enako izkušnjo, ki že desetletja navdušuje generacije vsega sveta. Sama steklenička je nastala 16. novembra 1915, ustvarili so jo pri Root Glass v ameriški zvezni državi Indiana. Z nezamenljivimi oblinami in značilno obliko je še vedno globalna ikona, ki je navdihnila stoletje nepozabnih trenutkov v filmih, oblikovanju in drugih vejah umetnosti.
Avicii v novi reklamni kampanji
Ob okroglem jubileju so se praznovanju priključile tudi kulturne ustanove, med njimi Muzej umetnosti v Atlanti, ki v sodelovanju z družbo Coca-Cola predstavlja razstavo “Coca-Cola steklenička: ameriška ikona pri 100”. Razstava slavi stekleničko in njeno posebno mesto v svetu umetnosti, oblikovanja in trgovine v preteklem stoletju. Prvič sta na ogled postavljeni dve originalni deli Andyja Warhola, na katerih je naslikana steklenička Coca-Cole. Razstavo dopolnjuje tudi več kot sto drugih umetniških del, na katerih se prav tako pojavlja steklenička.
nepozabna Marilyn Monroe s Coca-Colo
Na razstavi, ki bo na ogled do 4. oktobra 2015, lahko vidite originalne prototipe in skice stekleničke. Potujoča razstava, Turneja Coca-Cola stekleničke: navdihujoča pop kultura 100 let, pa bo potrošnike peljala na edinstveno, multimedijsko popotovanje prek raznolike, s Coca-Cola stekleničko navdihnjene umetnosti, zgodovinskih artefaktov in interaktivnih doživetij, ki predstavljajo vlogo stekleničke v umetnosti in sodobni kulturi. Razstava bo letos obiskala 15 držav in prepotovala skoraj sto tisoč kilometrov.
sodobna pop ikona Rita Ora s pijačo, ki so jo pile že generacije pred njo
Coca-Cola je marca letos v sodelovanju s francosko založniško hišo Assouline izdala tudi omejeno naklado knjige, ki osvetljuje bogato zgodovino Coca-Cola stekleničke in nosi naslov ‘Kiss the Past Hello’ (Poljubi preteklost v pozdrav). Poleg slavnih umetniških del, ki prikazujejo Coca-Cola stekleničko, je v knjigi tudi prostor za sodobne umetnike in oblikovalce z vsega sveta, ki jih je Coca-Cola povabila k osebni interpretaciji stekleničke. Rezultat je nabor umetnin raznolikih slogov in tehnik. Ob 100. obletnici stekleničke je izšla tudi posebna, omejena količina aluminijastih Coca-Cola stekleničk v paketkih po deset, poimenovanih ‘The design that tells stories’ (Oblikovanje, ki pripoveduje zgodbe). Vsaka steklenička predstavlja eno desetletje in temu primerna je tudi slika na njej.
100 let mladosti stekleničke
Ljubitelji Coca-Cole po vsem svetu bodo ob stotem jubileju lahko ustvarili svojo Coca-Cola stekleničko, saj si bodo od sredine maja dalje lahko omislili embalažo s svojo fotografijo. “Coca-Cola steklenička je mojstrovina znanstvenega in funkcionalnega načrtovanja. Stekleničko bi opisal kot dobro domišljeno, logično, varčno, kar zadeva materiale, in prijetno na pogled. Je najbolj popoln ‘ovitek za pijačo’ danes in hkrati klasika v zgodovini oblikovanja embalaže,” je dejal Raymond Loewy, oblikovalec, ki je sodeloval pri oblikovanju številnih klasičnih izdelkov 20. stoletja. V globalni kampanji ‘Poljubil/-a me je ...’, ki poteka ob praznovanju, so združili ikone sodobne pop kulture, med njimi Marilyn Monroe, Elvisa Presleya in Raya Charlesa, ki se ‘poljubljajo’ s stekleničko Coca-Cole.
legenda za vse čase - Elvis Presley
Podobe prikazujejo zvezde, ki so s Coca-Cola stekleničko doživele izkušnjo, ki jo delijo generacije zadnjih sto let. Kampanji, ki podpira idejo, da Coca-Cola lahko poljubi kogar koli, če ta prisloni stekleničko k ustnicam, so se pridružili tudi sodobni zvezdniki in glasbene ikone, med njimi pevka Rita Ora in producent ter didžej Avicii.

sreda, 8. april 2015

Galaxy S6 in Galaxy S6 edge tudi v Sloveniji

Slovenska podružnica družbe Samsung Electronics je prejšnji teden v grandioznem slogu pozdravila prihod najnovejših pametnih telefonov Galaxy S6 in Galaxy S6 edge na slovenski trg. Stilsko dovršena mobilnika, ki se ponašata s steklenim in kovinskim ohišjem, sta zablestela v prostorih Narodne galerije v Ljubljani, kjer so ju občudovali številni povabljenci in predstavniki medijev.
Pametna mobilnika Samsung Galaxy S6 in S6 edge, ki sta že podrla rekorde predprodaje po svetu, odlikuje vrhunski dizajn, najnaprednejša tehnologija ter številne funkcije in rešitve, ki bodo obogatile uporabniško izkušnjo Samsungovih privržencev in številnih, ki bodo to postali. Galaxy S6 in Galaxy S6 edge, Samsungova paradna modela, sta namreč resnično uspešen spoj lepote in funkcionalnosti. Med prvimi, ki so na dogodku v živo občudovali in preizkusili novi Samsungovi 'šestici', je bil tudi znani slovenski športnik Filip Flisar.
Testne uporabnike po svetu, tudi v Sloveniji, sta Galaxy S6 in S6 edge prepričala s futurističnim oblikovanjem, saj navdušujeta z zelo tankim, trpežnim ohišjem (kombinacija kovine in stekla) ter odličnim, 5.1-inčnim Super AMOLED zaslonom, ki premore eno najvišjih resolucij na Android napravah, ki so ta hip na voljo. Veliko pohval je prejela vrhunska zadnja kamera z ločljivostjo 16 MP, ki prepriča celo zahtevne fotografe. Globalne pozornosti je deležen dvojno ukrivljen rob na modelu Galaxy S6 edge, ki uporabnika razveseli s skritimi funkcijami in bližnjicami, ki jih podpirata tehnologija ter zmogljiv Android 5.0 Lollipop.
Bernard Purkart, vodja oddelka mobilne telefonije (IM) pri Samsung Slovenija, v družbi voditeljice
Gala predstavitev Galaxy S6 in Galaxy S6 edge je povezovala Bernarda Žarn, ki se je ob tej priložnosti pogovarjala z Bernardom Purkartom, vodjo oddelka mobilne telefonije (IM) pri Samsung Slovenija, na prireditvi pa so bili zbrani številni eminentni gostje tudi iz tujine. Skupaj so nas popeljali v nove galaksije možnosti. Težko pričakovana vrhunska telefona Samsung Galaxy S6 in S6 edge bosta od 17. aprila na voljo pri slovenskih telekomunikacijskih operaterjih in v prosti prodaji. Nova predstavnika Samsungove šeste galaksije prihajata na trg v biserno beli, safirno črni in platinasto zlati barvi, kasneje bosta telefona na voljo še v topaz modri (Galaxy S6) in smaragdno zeleni (Galaxy S6 edge) barvi.

ponedeljek, 6. april 2015

Večer z novo mercedesovo zvezdo CLA shooting brake

Leto 2015 je za blagovno znamko Mercedes-Benz izredno pomembno, saj bo kar osem novih modelov v naslednjih mesecih zapeljalo na slovenske ceste in prvi med njimi je Shooting Brake razreda CLA.
Avtomobil združuje zapeljive poteze kupeja in vso uporabnost karavana v novo stilsko ikono, pod katero se je podpisal slovenski oblikovalec Robert Lešnik. Prejšnji teden je potekala ekskluzivna predpremiera vročega mercedesa CLA Shooting Brake, na katerem smo lahko spoznali avto in uživali v izjemnem popoldnevu, ki se je ob okusnih dobrotah vse prehitro prevesil v večer, ta pa v pozno druženje.
Vrhunski chef Tomaž Kavčič iz Gostilne pri Lojzetu, Zemono, je pripravil večer v znamenju kulinaričnih presežkov
prestižna notranjost novega CLA Shooting Brake
V prijetnem ambientu razstavnega salona Miele v Črnučah smo se srečali predstavniki slovenskih medijev, ki smo spoznavali prvega Mercedes-Benz ambasadorja, zvezdo slovenske kulinarike Tomaža Kavčiča. Ves večer je bil tako v znamenju vrhunske kulinarike, ki se je prepletala z zgodbo najstarejše avtomobilske znamke Mercedes-Benz.
Tomaž Kavčič in Metka Kejžar
Tomaž Kavčič in Rasto Oderlap
Tomaž je namreč zgolj za ta dogodek pripravil še nikoli predstavljene jedi. Navdih za mnoge je našel iz avtomobilske zgodovine in motošportnih uspehov znamke Mercedes-Benz. Skozi večer sta nas popeljala šarmantni David Urankar (fotografija zgoraj) ter mercedesova Metka Kejžar, ki sta poskrbela za številna presenečenja.
Največje presenečenje pa je bil zagotovo novi CLA Shooting Brake, ki je v uporabo prejel šef Zemona, kot prvi mercedesov ambasador na področju kulinarike. Vidno ganjeni Tomaž je ključe prejel iz rok direktorja podjetja Autocommerce, Rasta Oderlapa, ki je, mimogrede, ta dan praznoval rojstni dan in zato ga je Kavčič prijetno presenetil s torto. Več o novem CLA Shooting Brake pa si boste lahko kmalu prebrali na mojem blogu v avtotestu.

Fotografije: Dragica Sušnik

nedelja, 5. april 2015

Velikonočna nagradna igra: Roberto Cavalli Paradiso

Nova parfumska voda Paradiso s podpisom Roberta Cavallija je idealna spremljevalka za pomladne dni. Drzen, seksi in igriv, je ta vonj kot ustvarjen za žensko, ki ima v sebi neustavljivo hrepenenje po prestižu. To je dišava, ki nas spomni na usodno zapeljivost nočnih ur, na neskončno križarjenje, na užitkov polne dneve, ki smo jih preživele v raziskovanju rajskega otoka. Tudi, če nam nanj ni uspelo priti, zaradi tega ali onega razloga, dišava Roberto Cavalli Paradiso nam instantno pričara glamur ter eleganco bogatašinj in zapeljivk.
Roberto Cavalli Paradiso je nastal iz želje uživati v življenju. Francozi temu pravijo joie de vivre, Italijani pa dolce vita. Kakorkoli, vsi razumemo to željo, ne glede na jezik; in poživljajoča dišava, ki kar blesti v vsem svojem vznemirjenju, radosti in sreči, nam jo pomaga doseči. Oda čutnosti in zapeljevanju nas spodbudi, da zgrabimo trenutek in v polnosti uživamo zemeljski paradiž. S to dišavo znani italijanski modni oblikovalec dosega meje skrajnosti mediteranske dolce vite.
Najnovejša dišava in letošnja velika spomladanska uspešnica je na trgu že dober mesec dni. V njene zapeljive in razkošne lesno-cvetne-sončne mediteranske note se bo gotovo odelo kar nekaj žensk. Opozorilo: s Cavallijem ni mogoče ostati neopažen… zato bodite pripravljene, da boste slišale veliko komplimentov!
Cena za parfum je od 49,78 (za 30 ml) do 70,53 (50 ml) oziroma 91,28 evrov (75 ml). Ker sem prepričana, da si ga že zelo želiš preizkusiti tudi sama, mi lahko pišeš na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com in se poteguješ za 50-ml stekleničko parfuma Paradiso s podpisom Roberto Cavalli. Za sodelovanje v nagradni igri všečkaj mojo stran na Facebooku in na mail pošlji svoje podatke (ime in poln naslov) do vključno 10. aprila 2015. Pripiši svojo sanjsko destinacijo in drži pesti, da boš izžreban/a.

petek, 3. april 2015

Novost za nočno nego kože Idealia Skin Sleep


Vichy je včeraj v salonu Id.doma predstavil svojo inovacijo Idealia Skin Sleep. Vichy Idealia Skin Sleep je obnovitveni nočni gel-balzam za kožo obraza, ki obljublja bolj poln videz kože, spočite obrazne linije in svežo polt. Nova nočna nega dopolnjuje obstoječo dnevno nego Vichy Idealia, ena glavnih sestavin v kremi pa je olje mareličnih pešk, ki poskrbi za mehkobo kože.
O novi negi, ki vsebuje še vitamin B3, kombučo, hialuronsko kislino in kofein, sta spregovorili VICHY ambasadorki, modna oblikovalka Nina Šušnjara in lepotna blogerka Ajda Sitar (na fotografiji zgoraj), ki sta obiskovalcem predstavili svoje negovalne rituale, med katerimi seveda ne manjka primerna nočna nega. Vichy je premierno predstavil tudi lansiranje svoje strani na instagramu in tako nadgradil komunikacijo z uporabniki.
Na dogodek so prišli predstavniki medijev, blogerji in nekaj znanih Slovenk, ki so se po predstavitvi kreme ob glasbi didžeja družili še pozno v večer.

četrtek, 2. april 2015

Velikani glasbe, moda in urbana kultura na Flow Festivalu

Flow Festival Ljubljana je več kot glasbeni festival. Je urbani in modni večdnevni dogodek, ki ga ne smete zamuditi. Poleg svetovnih glasbenih zvezd se lahko nadejate še srečanj z lokalnimi umetniki, vizualnimi oblikovalci, in vsemi, ki željo s svojimi idejami prispevati k festivalskemu utripu.
V sodelovanju s Slovenci so se organizatorji helsinškega festivala Flow odločili organizirati Flow Festival Ljubljana, ki se bo prav tako kot helsinški festival osredinil na svežo in navdihujočo glasbo, urbano kulturo, vizualno umetnost in izbrano gostinsko ponudbo lokalnih in regionalnih restavracij (recimo preko projekta Odprta kuhna), pivovarn ter vinskih kleti.
Prvi Flow Festival Ljubljana bo potekal od 26. do 28. junija v Tobačna mesto in gostil več kot 20 svetovno in lokalno zvenečih imen iz sveta glasbe, za katere bo 'industrijsko' okolje Tobačne najprimernejši okvir. Pričakujemo lahko velikane britanskega elektropopa, Pet Shop Boys, a kultnim elektrolegendam iz 80. in 90. let se bodo pridružila še druga slavna imena, kot so Róisín Murphy, Metronomy, Run the Jewels, Derrick May, Caribou, Jose Gonzalez, Âme, Dixon, Bonobo DJ set in DJ Koze. Ne bodo manjkali tudi lokalni in regionalni glasbeni izvajalci, kot so Bad Copy, Edo Maajka, Polona Kasal x KALU in Torul. Festival, 'uvožen' v Slovenijo s Finske, nam bo na treh prizoriščih postregel z nedvomno vrhunskimi tujimi in domačimi nastopi.
Flow Festival Ljubljana je te dni tudi podpisal sporazum o medsebojnem sodelovanju s Fakulteto za arhitekturo in Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje. S tem Flow Festival Ljubljana študentom omogoča uresničitev ustvarjalnih zamisli in jim da možnost, da z idejnimi rešitvami aktivno soustvarjajo prostor urbanega dogodka. Flow Festival je eden vodilnih glasbenih, oblikovalskih, kulturnih dogodkov na svetu. Leta 2004 so ga v Helsinkih oblikovali kot serijo underground dogodkov, vendar je hitro prerasel v enega vodilnih glasbenih dogodkov v Evropi. Tako je Flow postal navdušujoča mešanica popularne kulture, eksperimentalne umetnosti ter vrhunske kulinarične ponudbe in tudi Ljubljano bo junijski dogodek umestil na urbani svetovni zemljevid, na mesto, ki si ga zasluži.
Organizatorji so dejali, da si bo uvodni Flow Festival Ljubljana prizadeval poleg kakovostne zabave razširiti kulturno ponudbo v regiji ter vzpostavil uspešno in dolgoročno platformo za umetnike, podjetnike in lokalne skupnosti. Obenem je festival močno okoljsko ozaveščen in usmerjen k uporabi recikliranih materialov, obnovljivih virov energije in uporabe trajnostnih izdelkov, zato ne preseneča, da tudi obiskovalce naprošajo, naj na festival pridejo peš, s kolesom ali javnim prevozom. Vsekakor bo festival Flow privabil še številne obiskovalce iz bližnjih držav in osrednje evropske regije.
Občutke ob napovedi festivala Flow lahko strnem v dve besedi: komaj čakamo! Več informacij o programu samem in nakupu ter cenah vstopnic se nahaja tukaj. Gre za definitivno največji poletni dogodek v Sloveniji, ki ga ljubitelji glasbe, mode in oblikovanja ter urbane kulture ne bodo spregledali.

Vse fotografije so last organizatorja!

sreda, 1. april 2015

Nova dišava Cartier z živalsko privlačnostjo

"Panter je edina žival, ki ima naravno prijeten vonj. Ta vonj je tako privlačen, da mu pomaga pri lovu. Živali privabi v njegovo bližino, kjer skrit preži na plen." Tako je zapisal grški filozof Theophrastus, Aristotlov učenec (sicer najbolj znan po svojem delu z naslovom Značaji) o panterju, ki je simbol hiše Cartier že več kot sto let in je simbol ter vir navdiha njihovega nakita ter visokega urarstva.
Na včerajšnji predstavitvi nove Cartierjeve dišave La Panthère Eau de Parfum Légère v veleblagovnici Nama smo občutili gracioznost, čutnost in moč, kot jih izžareva omenjena velika divja mačka, črna pantera (Panthera Pardus), ki slovi po neusmiljenem lovskem nagonu in izjemni inteligenci, ki se kaže tudi ali predvsem v tem, da se zna izogibati ljudem in drugim plenilcem. Z mislijo na to, česa nas lahko nauči ta veličastna žival, ki oživi šele ponoči (podobno kot jaz) sem se obdala z magnetično zapeljivo cvetno dišavo z akordi gardenije, mošusa in tiare z eksotično vanilijo ter skupaj s prisotnimi prisluhnila pesmi Alenke Godec.
dekleta z Evereta v družbi pevke Alenke Godec
Leto dni po lansiranju dišave La Panthère Eau de Parfum, ki je osvojila mnoge ženske po vsem svetu, je tako na trgu nova dišava La Panthère Eau de Parfum Légère, nekoliko lahkotnejša različica lanske predhodnice. Tudi tokratna dišava je poklon svobodnim ženskam, njihovi izjemnosti in drugačnosti. Okopala se je v jantarjevi toplini in žarkih sonca, da je zdaj še bolj čutna, ženstvena in zapeljiva.
levo nova dišava Légère, desno ikonski vonj, ki je bil lansiran pred letom dni
Cartierjeva vodilna parfumerka Mathilde Laurent je sedaj razkrila cvetni akord na nov način. Ciprsko-mošusna dišavna nota gardenije se občuti kot osvetljena s soncem zaradi na novo dodanih listov tiare ter eksotičnih vanilijinih arom. Dišava je na voljo kot parfumska voda v 25-, 50- in 75-ml embalaži in je prisotne na dogodku soglasno navdušila.