četrtek, 14. maj 2015

Z naj pijačo poletja Hugo med oblake

Tokrat nas je mehurčkasta top pijača poletja HUGO odpeljala 50 metrov v zrak nad Kongresni trg, odkoder se je odprl čudovit, malce adrenalinski pogled na staro mestno jedro Ljubljane. Podjetje Radgonske gorice d.d. je sedmo silo in nekaj znanih slovenskih obrazov že tradicionalno povabilo na Hugo druženje z mehurčki, a tokrat na prav posebno mesto – med oblake. Namen dogodka je bila osvežitev hita poletja Huga ter predstavitev novosti iz njihove kleti.
za kulinarične užitke je zaslužen Luka Jezeršek
Zbrane je pozdravil vodja komercialne službe Radgonskih goric, Sandi Brumen, in začel z dejstvom, da je Hugo upravičil in presegel njihova pričakovanja: "Da smo pa tudi moderna Hiša penin, dokazujemo s penino Hugo, ki jo uspešno prodajamo sedaj že tretje leto zapored. Prvo leto smo je napolnili 13.000 steklenic, razprodali pa v dobrih dveh mesecih. Hugo je bil zelo dobro sprejet, odzivi potrošnikov predvsem na vsebino so bili fenomenalni, zato smo ga lani napolnili in seveda tudi prodali kar 50.000 steklenic.
Nuška Drašček in Tomaž Mihelič – Marlenna
nazdravljanje 50 metrov nad tlemi: Katja Štingl, Neisha in Nejc Simšič
Letos načrtujemo prodajo 70.000 steklenic. Podoba Huga iz Radgonskih goric ostaja nespremenjena, izostrili smo bezgove cvetove, tako da se ve, da Hugo prinaša nežnost in svežino, to pa je prav tisto, kar iščemo v poletni osvežitvi. Dobri odzivi potrošnikov glede kvalitete nas še posebej veselijo in samo potrjujejo dejstvo, da smo se pri našem Hugu pred tremi leti pravilno odločili, in sicer samo za naravne sestavine. Hugo iz Radgonskih goric namreč sodi med najbolj naravne Huge na trgu."
novinarka in vaša blogerka Dragica Sušnik
HUGO je aromatizirana pijača na osnovi penine. Njegovo osnovo predstavlja penina, pridelana po tankovski oz. metodi charmat, pri kateri prevladuje sorta sauvignon in še nekatere tipične sorte vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. V kleteh Radgonskih goric so ji kot edini dodali svežo noto naravnega bezgovega sirupa, ki pričara prijeten in nežen bezgov okus. Lahkotnost pijače se odraža v nizki alkoholni stopnji 4,5 % vol., mehurčki pa HUGU dajejo dodatno svežino.
V začetku junija bo v trgovinah na voljo omejena serija 3.500 HUGO kartonov s šestimi steklenicami in brezplačnimi vrečkami za pripravo ledenih kock. S to gesto želijo v Radgonskih goricah nagraditi zveste kupce in jim olajšati pripravo osvežilnega Huga.

Priprava

HUGO se dobro počuti v visokem koktajl ali pecljatem kozarcu večje dimenzije. Vanj dodajte kocke ledu, rezine limete (iz njih lahko po želji stisnete sok in krhlje v kozarec dodate le za dekoracijo) in lističe mete. Za še lahkotnejšo različico se priporoča pljusk mineralne vode.
kulinarična izkušnja Dinnerinthesky v družbi Huga
Glavna enologinja kleti Radgonske gorice, Klavdija Topolovec Špur, pa je povabljenim predstavila novost iz Radgonskih goric – odločitev za ekološko pridelavo vina in penine: "Za poskus ekološke pridelave smo se odločili zaradi zavedanja družbene odgovornosti in pomena varstva okolja. Ekološka pridelava pomeni čim manjše obremenjevanje okolja/narave s kemikalijami, kar se konec koncev izraža tudi v pridelanem grozdju in na našem lastnem zdravju, saj uživamo tako rečeno naravno pridelane proizvode.
adrenalinski dvig nas je navdušil
Z ekološko pridelavo nimamo lastnih izkušenj, zato si jih želimo pridobiti; sami se želimo prepričati o prednostnih in/ali slabostih ekološke pridelave in njenega vpliva na končni proizvod – torej na vino samo. Smo v pripravljalnem obdobju, saj je certifikat o ekološki pridelavi mogoče dobiti šele po štirih letih. To pomeni, da bo prvo vino na policah leta 2020. Ekološki pridelavi smo odmerili 4,5 ha vinogradov, kar pomeni cca. 20 ton grozdja iz katerega bomo pridelovali vino Ranina in peneče vino. Takrat bomo tudi razmišljali o imenih ekološko pridelanih vin."

Foto: Mediaspeed in Dragica Sušnik

sreda, 13. maj 2015

George Clooney na Luni z modelom Speedmaster

Čeprav je imel George Clooney šele 8 let, ko se je zgodil prvi pristanek na Luni, si je ta dogodek za vedno zapomnil: "To je bil čas, ko smo potrebovali te heroje, da smo lahko sanjali!" je povedal včeraj na dogodku v Houstonu v Teksasu, kjer so na posebnem dogodku obeležili nadaljevanje partnerstva med NASO in OMEGO.
Kultna zapestna ura Speedmaster, znana tudi kot 'Lunarna ura' je bila namreč že ob tistem zgodovinskem trenutku z astronavti na Luni, in tudi kasneje je potovala z najpogumnejšimi astronavti v zgodovini. Ko je nekaj astronavtov izbralo Speedmaster še za svojo osebno uro, so se tudi pri NASI odločili, da ne bo več misij brez OMEGE.
od leve: Gene Cernan, George Clooney, Stephen Urquhart, kapitan James Lowell in general Thomas Stafford
George Clooney je tudi ambasador znamke OMEGA, zato seveda ni manjkal na elitnem dogodku, ki se je odvijal v ogromnem letalskem hangarju, ki je ob tej priložnosti spominjal na resnično vesolje. Goste so s posebnimi zvočnimi in svetlobnimi učinki 'odpeljali' z Zemlje na Luno. Clooney pa je v nagovoru astronavtskim legendam povedal: "Vi gospodje ste resničen navdih za vse nas in resnično mi je v čast, da nocoj z vami delim ta oder!"
Kolekcija Speedmaster 2015 je tokrat predstavila posebno edicijo 'White side of the Moon', v prevodu Bela stran Lune, popolnoma beli kronograf, ki je posvečen Zemljinemu satelitu, ki vpliva na plimo in oseko oceanov, pa tudi na razpoloženje marsikaterega človeka. Za vse izbrance bo ta model ure, ki ga lahko vidite na zgornji sliki, na voljo v Slowatchu konec tega leta, za (prestižno) ceno 11.000 evrov.

ponedeljek, 11. maj 2015

Udobje, po katerem hrepenijo stopala - čevlji ARA

Poletje je pred vrati. Spet bomo pokazale več kože, noge in končno bomo pustile nožnim prstkom na svetlobo. Čas je, da prevetrimo tudi svojo omaro z obutvijo. Danes so za predstavnike medijev v trgovini ARA v ljubljanskem BTC-ju (hala A2) pripravili predstavitev novih modelov obutve ARA, ki uporabnice že dolga leta razveseljuje z najbolj udobno, a tudi modno obutvijo.
Čevlji Ara se ponašajo, kot smo lahko ugotovile tudi same, ko smo jih pomerjale, z vrhunskim udobjem, naravnimi materiali (zelo kakovostno in neverjetno mehko usnje), velikim izborom dolžin in širin obutve, ter videzom, ki sledi modnim trendom. Ara je obutev, ki jo lahko nosita tako mama kot hči, v njej se bosta obe odlično počutili. ARA je moda, ki preprosto ustreza vsem!
Seveda tudi moški in fantje niso zanemarjeni, nad ponudbo v moškem kotičku bodo očarani. Kot vemo, moški kupujejo manj, kot ženske, a pri tem jih vodi predvsem želja po kakovosti. Raje imajo nekaj parov manj v omari in da so ti visoko kakovostni. ARA jih bo v tem smislu navdušila, tudi za naše gospode in sinove pa je poskrbela z obiljem modelov za pomlad in poletje.
Kot smo prisotne ugotavljale na predstavitvi, so čevlji ARA povsem druga zgodba, ko jih daš enkrat na nogo. Če smo jih na polici opazile šele v drugem poskusu, so nas na nogah prepričale že v prvem. Nošenje čevljev ARA se namreč z vso pravico lahko primerja s hojo po božansko mehkih oblačkih! Predstavnika podjetja sta nam razložila tudi zahteven proces izdelave te vrhunske obutve (ki pa je na voljo po povsem sprejemljivih cenah) in večinoma ročen proces izdelave, ki omogoča, da so vsi deli čevlja sestavljeni skupaj do potankosti.
za to priložnost sem se prelevila v manekenko
Kopito čevlja omogoča visoko udobje nošenja čevlja tudi v razmerah, ko smo na nogah ves dan. V tej obutvi se noga ne poti in se počuti zelo dobro, s tem pa tudi mi. Dodaten plus je, da ta obutev prihaja v različnih velikostih (polovične številke, različne širine glede na stopalo), saj nobena noga ni drugi enaka in to bo olajšanje za vse, ki težko najdejo 'industrijsko' obutev zase.
težko se je bilo odločiti med poletnimi balerinami in vedno vsestransko uporabno pohodno obutvijo!
Letošnji modeli so ne le vrhunsko narejeni, ampak upoštevajo tudi modne smernice, prihajajo v zelo prijetnih barvah in so okrašeni s pentljami, kristalčki ter drugimi okrasi ali pa so modno perforirani ob straneh, veliko je tudi lakiranega usnja. Še ena dobra novica je, da imajo v trgovini zelo široko ponudbo torb svoje znamke, kar pomeni, da bomo čevlje ARA brez težav uskladile s svojo najboljšo prijateljico, vsakodnevno spremljevalko.
na koncu sem se odločila takole
Kaj hitro sem tudi sama ugotovila, da bo treba nepremišljene 'plastične' nakupe s spleta, ki so me zaradi trendovske oblike omamili v trenutku slabosti, potem pa jih nikoli nisem nosila, ker so bili preveč utrujajoči za nogo že po nekaj minutah, zamenjati s kakovostno obutvijo, kakršna se dobi pri Ari.
Če ste tudi vi pristaš(inja) filozofije, da je bolje manj in tisto kakovostno, lahko obutev Ara poiščete v ARA trgovinah v Ljubljani v Plavi laguni, na Koseški tržnici, v BTC dvorani A2 ter na Miklošičevi ulici ter v prodajalnah Mass, Gala, Maxi, Peko, Kopitarna, Ars, Trend in Paprika. In ker sem malce lokalpatriota, ne morem mimo omembe, da imamo tudi v Domžalah svojo ARO in sicer v Breza centru (zraven Interspara).

nedelja, 10. maj 2015

Samopregledovanje vas lahko obvaruje kožnega raka

Jutri, 11. maja, se začenja Evropski Teden boja proti melanomu, ki ga organizira Združenje slovenskih dermatovenerologov pod pokroviteljstvom EADV (European Academy od Dermatology and Venerology) v sodelovanju z blagovno znamko La Roche-Posay. Javnozdravstveni projekt je namenjen preventivnemu osveščanju širše javnosti o pomenu samopregledovanja kože za zgodnje odkrivanje kožnega raka - melanoma in nevarnostih izpostavljanja sončnim UV-žarkom.
Na petkovi novinarski konferenci so o melanomu in letošnjih aktivnostih spregovorili strokovnjaki in predstavniki projektne skupine Teden boja proti melanomu, z njimi se je pogovarjal letošnji ambasador projekta Borut Veselko. Z nevarnostmi za kožo in pomenom samopregledovanja ter zgodnje preventive so nas seznanjali prof. dr. Igor Bartenjev, dr. med. (Dermatologija Bartenjev Rogl), asist. Borut Žgavec, dr. med. (Proderma in Dermatološka klinika Ljubljana), doc. dr. Larisa Stojanovič, dr. med. (Anatomski inštitut, Medicinska fakulteta v Ljubljani in Dermals) ter asist. Aleksandra Dugonik, dr. med., predsednica Združenja slovenskih dermatovenerologov.
prireditev je vodil Borut Veselko, moški v žlahtnih letih (v družbi dermatologa Igorja Bartenjeva), ambasador letošnjega Tedna boja proti melanomu
Strokovnjaki so nas tudi letos pozvali k preventivi, to je samopregledovanju kože in kožnih znamenj ter ustrezni zaščiti pred soncem. Letošnje aktivnosti so še posebej usmerjene na moške po 50. letu starosti, ki spadajo v rizično skupino, saj ob aktivnostih na prostem pogosto pozabijo na zaščito. Pomembna spodbuda za samopregledovanje ali pregled pri dermatologu so lahko tudi ženske v družini, ki se običajno bolj zavedajo pomena preventive za zdravje in zato k temu spodbujajo tudi druge družinske člane.
prof. dr. Igor Bartenjev, dr. med., asist. Aleksandra Dugonik, dr. med., asist. Borut Žgavec, dr. med., doc. dr. Larisa Stojanovič, dr. med.
Prof. dr. Igor Bartenjev, dr. med., Dermatologija Bartenjev Rogl je povedal: “Že 25 let se ukvarjam z diagnostiko in zdravljenjem melanoma kože. Ljudi učim, kako se je treba pregledovati in na kaj je treba biti pozoren. Ljudje poslušajo in vendar si mislijo, kako težko je prepoznati melanom. Pa vendar ni tako težko. V vseh teh letih še nisem videl  pacienta, ki bi ne prepoznal svojega drugega melanoma, torej, kdor je enkrat srečno preživel prvi melanom, vselej spozna zgodaj in pravočasno tudi naslednjega.”
Doc. dr. Larisa Stojanovič je dejala, da je koža hvaležen organ, ker je dostopna očem. “Vsak bi jo moral poznati, predvsem bi moral vedeti, kje se nahajajo in kje ne znamenja ter kakšna so, ker je na takšen način lažje opaziti nove rašče oziroma spreminjanje znamenj. Nikogar ne bi smel ogrožati kožni melanom zaradi njegovega zapoznelega odkritja. O tej nevarni bolezni bi morali biti osveščeni vsi, tudi moški, saj ravno njih pogosteje na preglede naročajo hčerke ali soproge oziroma partnerke, ki opazijo spremembe. Dermatoskopski pregled je neboleč in če je melanom zgodaj odkrit, je ozdravljiv.” Svetovala je, da aktivno pregledujemo svojo kožo in kožo svojih najdražjih.
Asist. Borut Žgavec, dr. med., na njegovi desni asist. Aleksandra Dugonik, dr. med.
Asist. Borut Žgavec, dr. med., je dodal, da je melanom po eni strani med najbolj malignimi tumorji, za katerega še vedno nimamo zdravila, na drugi strani pa je eden najbolj ozdravljivih tumorjev, če ga odkrijemo zgodaj in izrežemo. “Prav zgodnja prepoznava melanoma pa je pogostoma zelo težka, celo za dermatologa, izkušenega v diagnostiki kožnih tumorjev, saj melanom v prvih stadijih raste praktično zelo podobno ali celo enako kot navadno znamenje. Ker v začetku ne povzroča nikakršnih težav – ne boli, ne srbi ali zelo redko – ga pogosto pacienti ne opazijo, nanj niso pozorni ali ga ignorirajo. Še posebej smo zato ogroženi moški, saj je v naši naravi, da prepogosto podcenjujemo ter posvečamo premalo pozornosti potencialnim bolezenskim spremembam in nekako ne najdemo časa za obisk pri dermatologu. Melanom se lahko pojavi pri vsakomur, ne slepimo se, da se nam to ne more zgoditi, je povedal Borut Žgavec.
melanom (foto: Wikipedia)
Asist. Aleksandra Dugonik, dr. med., predsednica Združenja slovenskih dermatovenerologov, Dermatovenerološki oddelek UKC Maribor, je zaokrožila sporočilo: “Z dokazi so podprta dejstva, da pojavnost melanoma narašča tako v svetu kot v Sloveniji. Obolevnost za melanomom narašča s starostjo. Že vrsto let se iščejo najuspešnejše metode odkrivanja melanoma v zgodnjem stadiju bolezni. Samopregledovanje kože celotnega telesa vključno z lasiščem še vedno ostaja najuspešnejši način preventive pred melanomom. Največji delež za melanom sumljivih rašč in sam melanom odkrijejo ljudje sami. Drug zelo uspešen način je, ko nam pri pregledu kože pomaga družinski član ali druga oseba, ki ima osnovno znanje o izgledu za melanom sumljivih rašč.
preiskava z dermatoskopom je hitra in povsem neboleča (foto: Shutterstock)
Dolžnost zdravnikov, predvsem dermatologov, je v prepoznavanju sprememb, ki jih ljudje opišejo kot sumljive in v rednem pregledovanju ljudi, ki imajo povečano tveganje za pojav melanoma. To so ljudje, ki so že imeli melanom, ljudje z ogromnim številom pigmentnih znamenj, kot tudi ljudje, ki v sled drugih bolezni prejemajo zdravila, ki nižajo imunsko sposobnost telesa. Med zdravo populacijo pa je preventivni pregled kože s strani zdravnika primeren zlasti za moške po 50. letu starosti, za katere je dokazano, da kljub povečani možnosti za pojav melanoma v sled starosti, niso pozorni na spremembe na koži.”
V nekaj korakih si lahko enostavno izdelate svojo oceno tveganja za melanom na tej spletni strani, kjer najdete tudi več informacij o projektu. Da tudi vi postanete 'skinchecker', pa sem vas že povabila tukaj.

petek, 8. maj 2015

Nagradna igra: nova dišava Calvin Klein Eternity Summer!

Se tudi tebi zdi, da smo se komaj poslovili od zime in se malce nadihali pomladne svežine, pa so že tukaj vroči sončni dnevi, ki že skoraj resno dišijo po poletju, prežetem z modrino morja in neba, dnevi, ki obetajo prijeten dopust ali pa na videz neskončno sprehajanje po promenadi, morda posedanje ob osvežilni pijači v najljubši družbi? Kot nas sončno vreme spomni na poletje in eksotične plaže, osvežujoče napitke, poletno sapico in brezskrbne užitke, sta sodobni in vznemirljivi tudi novi dišavi Calvin Klein ETERNITY SUMMER za poletje 2015 v omejeni izdaji. Steklenički naravnost opevata lepoto eksotičnega otočja.
Zanjo so pri proizvajalcu Coty Prestige pripravili vodno-cveten izbor sestavin, zanj pa sveže-aromatično-praprotni, za drzen in moderen skok v poletje. Obe novi dišavi sta na trg prišli v omejeni verziji. Pobegnita skupaj v eksotiko, prepustita se lepoti brezmejnega obzorja, kjer se širno morje zliva v barvito poletno nebo. Njena vodno-cvetna dišava ETERNITY Summer for Women je sestavljena iz dišavnih not hruške, potonike in sandalovine, zato je sveža, cvetna in topla obenem. Na voljo je kot 100 ml parfumska voda (priporočena cena zanjo je 68 evrov).
Sveže aromatično praprotna dišava zanj je prav tako na voljo v 100-ml steklenički kot toaletna voda. ETERNITY Summer for Men (cena 52,86 evra) diši kot zrak oceana, listi fige in les. Dišava je energična, poživljajoča in baje povzroča pravo odvisnost. O zapeljivosti ženskega vonja Calvin Klein Eternity Summer za letošnje poletje se boš morda lahko prepričala tudi sama, če boš sodelovala v nagradni igri, ki poteka do 17. maja 2015. V sodelovanju s podjetjem Everet eni srečnici namreč podarjam žensko dišavo.
Pošlji svoje podatke in pravilen odgovor na elektronski naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com, vprašanje pa se glasi: Naštej sestavine, iz katerih je narejena nova ženska dišava Calvin Klein Eternity Summer. Veliko sreče!

sreda, 6. maj 2015

Na testu: novi mercedes CLA shooting brake

Pravijo mu urbani lovec, za katerega je življenje v velemestu avantura. Shooting brake je nedvomno izzivalen križanec med kupejem in karavanom, ki stil postavlja v ospredje in sama oznaka se navezuje na obliko avta, ki ima daljšo streho od običajnega kupeja ali športnega vozila. Kljub vsemu je to kupe, štirivratni, ki je nastal na modelski različici razreda A, sorodstvo pa si deli tudi z mercedesovim CLS-om (ta je bil predstavljen dve leti nazaj, s podobno oblikovno rešitvijo in enakim dodatnim imenom), a predstavljeni novinec je od slednjega po dimenzijah manjši in bolj kompakten, pa tudi cenejši.
Notranjost je večja, prostor za glavo so povečali za štiri centimetre, zadek se strmo spušča in zliva s seksi zadnjimi lučmi, medtem ko privzdignjena maska spredaj daje novemu CLA-ju všečen, rahlo agresiven videz. To še vedno ne bo v pretirano uteho nekoliko višje raščenim sopotnikom zadaj, saj je prostora za kolena za take ljudi še vedno premalo. In čeprav bi načeloma zadaj lahko sedeli trije, je v resnici prostor odmerjen za udobno vožnjo dveh ljudi.
Podaljšana streha daje CLA-ju tisto, kar si je najbrž nemški proizvajalec tudi zadal: usklajeno razmerje proporcev od maske do zadka in kapljično obliko, ki se dobro prilega cesti. Pri osnovnem modelu, ki ni tako nabildan z močjo, se bo 30 kilogramov težji zadek vseeno nekoliko poznal, medtem ko bi CLA 45 AMG, najšportnejša od različic, z vsemi tereni in zahtevami zlahka opravil.
Dragica Sušnik na testni vožnji z novim nemškim ponosom
Na testu sem imela modelsko različico CLA 220 CDI z dizelskim pogonom in v gorsko sivi barvi, ki je s slogom in uglajeno drsela skozi ovinke od Domžal proti opatijski rivieri. Opazovalci, nasproti vozeči in mimoidoči si niso mogli pomagati, da ne bi gledali, saj CLA shooting brake s svojo dinamično podobo vleče poglede nase kot magnet.
In kaj sploh naj bi pomenil 'Shooting Brake'? Gre za oznako karoserije, ki je ime dobila v Veliki Britaniji pred več kot stoletjem, take karoserije so nadeli na avtomobile, s katerimi so se vozili lovci. Dediščini primerno so novi CLA shooting brake poimenovali ‘urbani lovec’ in zdaj tudi vemo, zakaj. Na klasičen lov divjadi se s takim lepotcem najbrž ne bomo vozili, lahko pa se podamo v urbano džunglo in plenimo poglede ali – odvisno od preferenc – ulovimo kaj ali koga, ki (kar) nam je všeč.
Kot pravijo pri uvozniku, to je Autocommerce, novi CLA shooting brake na sodoben način interpretira čutno čistost in združuje  kupe s podaljšanim zadkom. S slednjim se je povečala tudi prostornina prtljažnika, ki ga lahko voznik in sopotniki prilagajajo svojim potrebam na več načinov. Zadostovalo bo tako za krajše relacije in nakupe (495 litrov) kot tudi za dolga potepanja (do 1354 litrov s povsem zloženimi zadnjimi sedeži). Ne glede na obilen zadek pa je količnik upora proti vetru zgolj 0,26, kar pomeni, da ta avto res drsi kot puščica na svojem lovu proti plenu. Vsekakor je občutek vožnje agilen in atletski, medtem ko je zunanji videz zelo prepričljiv.
CLA shooting brake prihaja na trg v več modelskih različicah (AMG, Urban edition, posebna edicija, omenjena v nadaljevanju), z različnimi motorji in bodisi z ročnim šeststopenjskim bodisi dvosklopčnim samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom. Pri močnejših verzijah so vsi menjalniki avtomatski. Posebna edicija OrangeArt Edition bo na voljo samo ob začetku prodaje in kombinira elemente iz linije AMG z dodatkom Night Package, kar temu modelu daje zlobno športen pridih, vključno z nezgrešljivimi aluminijastimi večnapernimi kolesnimi obroči v črni barvi s strateškim dodatkom oranžne.
Za najzahtevnejše CLA shooting brake prihaja na voljo tudi v različici 45 AMG, ki iztiska izpod pokrova spoštljivih 360 konjskih moči, pogon pa ima na vsa štiri kolesa. Kajpak pa je njegova cena znatno višja: 57.110 evrov bo treba pripraviti. Novi CLA shooting brake, ki so ga premierno na stari celini predstavili januarja letos, pri nas pa za lifestyle novinarje na posebnem dogodku, o katerem sem že pisala, je na naš trg uradno prišel marca.
Novost so pri stuttgartski zvezdi namenili bolj dinamični, urbani in trendovski populaciji, ki je pripravljena za ta avto odriniti od 28.260 evrov naprej (osnovni model CLA 180 shooting brake), izbirali pa bodo lahko med štirimi bencinskimi in dvema dizelskima štirivaljnima motorjema. Avto, ki sem ga imela na testu, CLA 220 CDI shooting brake s 130 kW moči, stane 37.060 evrov.

Vse fotografije: Dragica Sušnik©

nedelja, 3. maj 2015

Nove top dišave zanjo in zanj za pomlad in poletje

Parfumi tako kot slog oblačenja in pričeska odsevajo značaj posameznika in za vsakega se bo tudi to pomlad ali poletje našel pravi. Najtoplejša in najbolj cvetoča letna časa nam prinašata prinašata rojstvo novih upov ter navdihov, te nam bo pričarala tudi pravilno izbrana dišava.
Prva kemična sestavina za parfume je nastala leta 1853 in je dišala po grenkih mandljih. Danes lahko posamezno dišavo sestavlja več tisoč kemijskih spojin. K razvoju parfumske industrije so največ prispevala ljudstva iz Orienta, ki so izpopolnila postopek destilacije. Grki so bili prvi, ki so dišavam dodali olje, kar jih je naredilo obstojne. V starem Rimu so razvili novo metodo pridobivanja dišav – saturacijo. Pariz in London sta v 19. stoletju postala svetovni prestolnici parfumov, po letu 1918 so začeli ustvarjati parfume z aldehidi, prvi parfum te vrste je bil Chanel No. 5, pod katerega se je podpisala Gabrielle Coco Chanel in je do danes ostal nespremenjen.
Večina žensk in moških ima doma več vonjav naenkrat, ki jih menja glede na razpoloženje, trenutno vreme ali letni čas. Prava čarovnija parfuma je ravno v tem, da bo ista dišava na vsakomur prišla do izraza drugače. Ne pozabimo še, da se tudi kot posamezniki spreminjamo, in dišava, na katero smo prisegali še pred tremi leti ter jo razglašali za svoj zaščitni znak, nam danes morda sploh ne ustreza. Zato si dovolimo poiskati novo zaveznico na poti skozi bolj odišavljeno življenje.

Uniseks - zanjo in zanj

CK ONE summer spomni na eksotično plažo, sonce, morje in modro nebo. Poživljajoča dišava poskrbi za brezskrbno, rajsko občutje, svežino, poljub sonca in toploto zemlje. Oba bosta lahko uživala z igrivo in poživljajočo dišavo z notami gin tonika, janeža in jantarjevega lesa. Nova, mladostna in lahkotna dišava letošnjega poletja je ustvarjena za vsakogar od nas.
Eau De LACOSTE L.12.12 Jaune je optimistična dišava in čeprav je moška, jo lahko vzljubijo tudi ženske. Je prešerna, sijoča ter prekipeva od življenjske radosti s svojim koktejlom citrusov. Imeti na sebi dišavo EAU DE LACOSTE L.12.12 Jaune pomeni uživati v optimizmu živo rumene majice v s soncem obsijanem jutru.

Top ženske dišave

Kar je mala črna obleka v modi, je Guerlain v parfumeriji. La Petite Robe Noire Eau Fraiche, nova dišava Thierryja Wasserja, je sveže-cvetna, iskriva, radostna in živahna (mandarina, limona, bergamotka, cvet pomarančevca iz Sicilije, bolgarska in turška vrtnica, mandljev cvet, frezija in sambaški jasmin).
Davidoff Cool Water Summer edition Woman je svežina, ki jo podkrepijo listi mete, melona in ananas, z mehkim srcem šmarnice, ki ima osnovo v irisu. Je bleščeč izraz svobode in pobega na odprto morje. Morda kar z jadrnico?
ELIE SAAB Le Parfum Resort 2015 je omejena edicija z akvatičnimi poudarki oceana, kot obet luksuznega križarjenja na zasebni jahti. Dišava slovitega parfumarja Francisa Kurkdjiana je cvetlično-sončno-sadna (figa, cvet pomarančevca, cedrovina).
Brezčasna dišava Issey Miyake L'Eau D'IsseyCity Blossom daje občutek čistosti in svežine kot šopek belega cvetja na vodni gladini. Dehteči magnolija in frezija, mehkoba kristalnega mošusa in lesne note, pod to lesno-cvetno dišavo se je podpisal sloviti parfumski mojster Alberto Morillas.
Nova dišava za ženske Jimmy Choo Blossom je za vse, ki si upajo! Koktajl citrusov in jagodičevja, cvetja ter belega mošusa in sandalovine zapeljuje z igrivo drznostjo.
Intenzivno saden, mogočen in igriv vonj ESCADA Turquoise Summer je že 23. zaporedni vonj omejene edicije te znamke za poletje, ki očara z akordi jagode, maline in črnega ribeza, dopolnita ga vanilija in sandalovina.
Eclat Femme Weekend s podpisom Oriflame je živahna, a elegantna cvetlično-sadna zelena dišava. V začetku se odpre z vznemirljivo iskrivo bergamotko, rdečim ribezom in breskvo. Nato jo objame nežna svežina zelenega sapa, globoke Centifolijske vrtnice in popraste bele frezije. Na koncu uživajte v čutnem mehkem vonju mošusa in gozdov.
Nova dišava Thierry Mugler ANGEL Eau Sucrée v omejeni izdaji, ki bo tudi letošnjo pomlad in še dolgo v poletje navduševala s svojimi slastnimi sadno-gurmanskimi notami in navihano, šik stekleničko v obliki zvezde. Slastno kot slaščica!
Objemite in potopite se v šarm nove dišave See By Chloé SI BELLE. Cvetna kompozicija, moderna in živahna, flirta z drznimi in neustrašnimi notami. Ta posebna omejena izdaja je izraz smeha, spontanosti in drznosti See By Chloé. Parfumerki vonja Louise Turner in Nathalie Cetto (Givaudan) sta z najnovejšo dišavo želeli razkriti bleščečo svežino: zgornje note nerolija in breze otvorijo zapeljivi ples in predstavljajo zanimiv kontrast s srcem dišave: mlečnimi listi gardenije, pomešanimi s cvetom pomarančevca in spodnjimi notami čutnega, prefinjenega belega mošusa.
Lancômeova nova dišava La Nuit Trésor pripoveduje, tako kot vse velike ljubezenske zgodbe, zgodbo o nepričakovanem srečanju plemenitih ljubimcev: vrtnice in orhideje vanilla tahitensis. Različnosti dveh cvetov sta združeni v popolno skladje tega izjemno prepoznavnega in obstojnega vonja. La Nuit Trésor je originalna izjava zapeljivosti, skrivnostnosti in strasti. Ustvarjalci vonja so dragocenemu vonju orhideje vanilla tahitensis podarili novodimenzijo in jo naredili čutno, kot je koža, ki so jo ogreli sončni žarki. Njeno predrzno in opojno moč dodatno poudarjajo praline.

Top moške vonjave za pomlad in poletje

Ko pride poletje ali se obeta vikend potovanje, naš gentleman uporabi novo lesno začinjeno dišavo Gentlemen Only Casual Chic (sandalovina, les cedre, list breze, kardam, ingver in brin).
Issey Miyake je izdal trojico moških dišav v omejeni kolekciji EXPEDITIONS. L’Eau D’Issey Sport Polar Expedition, Nuit D’Issey Austral Expedition in L’Eau D’Issey Oceanic Expedition. Za različne tipe moških, ki ljubijo avanture in adrenalin.
Dior Homme Cologne, dišava, ki je presenetila pred dvemi leti, je sedaj dostopna tudi v posebni 200-ml embalaži. Sestavine so kalabrijska bergamotka, cvet italijanske grenicke in čutni mošus.
Davidoff Cool Water Summer edition Man je bleščeča moška citrusna dišava, svežino ji dajo limona, mandarina un grejpfrut. Polepšana je z meto in novim aromatičnim izrazom (bazilika, žajbelj, brinove jagode). 
Signature Zoom toaletna voda by Oriflame je za moškega, ki zna izkoristiti zdajšnji trenutek. Resonančni akordi šumečih zelenih mandarin in svetle, elegantne srebrne breze okrepijo čutila, izboljšajo zaznavo in v času zamrznejo edinstvene trenutke njegovega dne.