torek, 8. september 2015

Stilski predlog iz New Yorkerja: črno&belo

Kaj ne gre nikoli, ampak res nikoli iz mode? Odgovor je na dlani, to sta črna in bela barva, najraje v kombinaciji belo&črno ali pač črno&belo, če vam je tako ljubše. Dva kontrasta, dve 'ne-barvi', ki pa v svojem bistvu nosita seštevek vseh barv v spektru, znanemu človeškemu očesu.
To jesen in zimo, ki bosta spet v znamenju precej nižjih temperatur, kot smo jih bili vajeni do pred kratkim, se oblecite v klasične kroje in večne kombinacije znamke New Yorker, ki naj jih sestavljajo kakovosten volnen plašč (cena 79,95 evrov), bel rebrast pulover (14,95 evra), pletena jopica v črno-beli črtasti kombinaciji, klasičen črn klobuk (12,95 evra), visoki škornji do kolen z gumijastim rebrastim podplatom za čvrst in zanesljiv korak, klasična bela srajca (16,95 evra), ki je v poslovnem svetu vedno dobrodošla, hlače usnjenega videza z rahlo bajkerskim pridihom (24,95 evra) in tople nogavice.
Za večere, ki jih boste preživljale v toplih prostorih, izberite tudi seksi oblekico v imitaciji usnja brez rokavov v črni barvi in z zadrgami ob straneh. In če jo boste dopolnile s t.i. prehodnim, elegantnim belim plaščkom na dvoredno zapenjanje (29,95 evra), boste itak modne zmagovalke. Za bolj sproščene trenutke pa k hlačam kombinirajte belo majico z napisom (6,95 evra).
toplo jopico v belo-črni kombinaciji lahko nosite seveda tudi k vsem drugim barvam
V vsakem primeru se boste na ta način oblekle modno in obenem še ugodno. Čim več lepih jesenskih trenutkov vam želim, po možnosti z indijanskim poletjem, ki bo potrebo po zimskem plašču odganjal daleč proti koncu leta.

ponedeljek, 7. september 2015

Modna znamka Liebeskind Berlin je že v Ljubljani

Minuli teden je svoja vrata odprla prva prodajalna Liebeskind Berlin pri nas. Urbana blagovna znamka, ki je z odprtjem prodajnega mesta v nakupovalnem središču Citypark v Ljubljani simbolično povezala ustvarjalni Berlin in romantično Ljubljano, se ponaša s ponudbo unikatnih, enostavnih, kakovostnih in praktičnih torbic ter modnih dodatkov, ki so z dušo in srcem predani Berlinu, njegovi navdihujoči kreativnosti, atraktivnosti in ležernosti. Trak sta ob odprtju slavnostno prerezala direktorja podjetja, Marko in Maja Arsenovič.
Ana Marija Mitič in Daša Gradišek
Na dogodku, ki ga je povezovala Ula Furlan, so si najnovejšo ponudbo torb in modnih dodatkov ogledali številni predstavniki medijev in znani obrazi (med njimi Hannah Mancini, Daša Gradišek, Ana Marija Mitič, Maja Bulc Raspopović, Manja Plešnar, Eva Ahačevčič, Barbra Drnač...), za zabavni del je z glasbo poskrbel didžej Tim Urbanya.
Zgodba blagovne znamke Liebeskind Berlin se je začela leta 2002, z ustanovitelji Johannesom in Julianom Relleckejem ter Semihom Simskom. Čeprav je znamka Liebeskind Berlin prežeta z duhom Berlina, se temeljno sporočilo znamke skriva za sloganom 'Berlin loves Ljubljana'. Tako je sedaj del Berlina, ujet v obliki modnih, a tradicionalnih in praktičnih torbic, izdelanih iz skrbno izbranih materialov in z ročno sešitimi detajli, prisoten tudi pri nas.
Maja Arsenovič, Ula Furlan, Janja Hojs in Sanela Šečić
V vsakem izdelku Liebeskind Berlin se odraža ljubezen do detajlov in ljubezen do Berlina, mesta, ki vsako leto znova vzbuja kreativnost za oblikovanje šestih novih kolekcij inovativnih in kakovostnih izdelkov. Te najdemo v več kot 50 maloprodajah po svetu v New Yorku, Dubaju, Barceloni, Dunaju in drugod. Vse linije - Double dyed, Vintage, Vintage Pony, Metallic Croco in Croco - pa odlikuje unikaten dizajn, skrbno izbrani materiali, naravno obdelano usnje, najboljše tkanine in z ljubeznijo dodelani detajli.
Dragica Sušnik in Brigita Bračko
Posebnost kolekcije torb Double Dyed je, kot pove že ime, da so torbice barvane dvakrat. Rezultat tega postopka je moderna torba, olepšana z zadrgami. V kolekciji Vintage je usnje obdelano s posebnimi postopki in tako torbice dobijo izgled vintage usnja. Majhna ročna torbica je dovolj prostorna za večerne izhode in za lažjo nošnjo jo lahko obesite okrog zapestja.
Eva Ahačevčič in Tjaša Kokalj
Kolekcija Vintage Pony je na voljo v črni, svetlo rjavi in bordo rdeči barvi. Prepoznavna je po detajlih iz govejega krzna. Kolekcijo sestavljajo modni nahrbtniki ter manjše in večje torbice. Kovinsko sijoče črne in srebrne Metallic Croco torbice z vzorcem krokodilje kože predstavljajo kontrast med sproščenostjo in eleganco, pridružujejo se jim še štirje modeli brezčasnih Croco torbic z vzorcem krokodilje kože v konjak, sivem in črnem odtenku.

sobota, 5. september 2015

Spoznajte nove Sony pametne telefone še pred vstopom na trg

Sony Mobile je predvčerajšnjim razkril naslednjo generacijo Xperia Z5 in Xperia Z5 Compact in prvi 4K pametni telefon na svetu, Xperia Z5 Premium. Hiroki Totoki, predsednik in generalni direktor Sony Mobile Communications, je povedal: "Ker uporabniki že ustvarjajo, delijo in uživajo v svojih vsebinah na poti, prinašamo Sonyjeve najnovejše inovacije v kameri, dizajnu in zaslonu ter zagotavljamo, da je serija Xperia Z5 najboljša platforma za življenjski stil in zabavo."
Xperia Z5 Premium
Xperia Z5 ima Sonyjev povsem nov velik senzor 1/2,3 Exmor RS for mobile s 23 milijoni slikovnih pik in G objektivom F2.0, kar je njihov prvi na novo obdelan modul kamere pametnega telefona od modela Xperia Z1, zasnovan s Sonyjevo tehnologijo objektiva αTM za čiste slike. Kamera ima najhitrejšo samodejno izostritev v pametnem telefonu, močno mešanico hitrosti in natančnosti za enostavno beleženje spominov v trenutku. Prinaša hitrost, samo 0,037 sekunde, hitreje kot mežik človeškega očesa (povprečje 0,1-0,4 s), tako da če skačete za frizbijem, se potapljate v bazenu ali izvajate trike na rampi, boste lahko ohranjali spontane akcije v resničnem času.
Xperia Z5
Kombinacija velikega senzorja Exmor RS for mobile s 23 milijoni slikovnih pik in napredne programske opreme zagotavlja, da se lahko približamo predmetom s 5-kratno povečavo z minimalno izgubo kakovosti, naj bo to pokrajina, arhitektura ali drugi objekti. Omenimo še napredek pri fotografiranju ob slabi svetlobi, s katerim lahko naredimo čistejše fotografije ponoči ali v temnejšem okolju z manj šuma in zamegljenosti. S popularnostjo vsebin, namenjenih družbenim medijem, prinaša serija Xperia Z5 izboljšanja v evoluciji Sonyjeve tehnologije SteadyShotTM z inteligentnim načinom za videoposnetke. Izboljšanja predstavljajo dejstvo, da lahko snemamo akcijo mirno, naj bo to kolesarjenje ali rolkanje, brez sunkov in tresljajev. Ponaša se z boljšim delovanjem v slabi svetlobi brez zamegljenosti. Xperia Z5 so oblikovali kreativci v Sonyjevih studiih na Švedskem in Japonskem. Ponaša se z elegantnim ohišjem, kovinskim okvirjem in matiranim steklom zadaj. Je udoben za držanje in vodoodporen. S 13,2-cm (5,2’’) zaslonom, elegantnim videzom in naborom barv v beli, grafitno črni, zlati in zeleni.
Xperia Z5
Za tiste, ki imajo raje kompaktne pametne telefone, prinaša Xperia Z5 Compact odlično tehnologijo kamere in funkcije v žepu prijazni kompaktni napravi. Ponaša se z brezkompromisnim delovanjem in lepim dizajnom z 11,7-cm (4,6’’) zaslonom, primernim za enoročno uporabo. Poleg tega pa Z5 Compact omogoča osebni stil s svežimi in živimi barvami: rumeno in koralno, poleg klasične bele in grafitno črne. Obe napravi predstavljata Sonyjevo izdelavo s premium materiali, vključno z matiranim steklom zadaj, rahlo vrezanim logotipom Xperia s strani in USB vhodom brez pokrova za hitro in učinkovito povezovanje in polnjenje.
Xperia Z5 Premium
Ne pozabimo na nov vgrajeni senzor za prstni odtis na gumbu za vklop/izklop, kar pomeni, da je naprava zaščitena in preprosta za odklepanje z dotikom. Podpira FIDO standard, potrditev verodostojnosti prek prstnega odtisa za storitve spletnega plačevanja. Xperio Z5 in Xperio Z5 Compact poganja procesor Qualcomm Snapdragon 810 z osemjedrno centralno procesno enoto, 64-bit zmogljivostjo in izjemno hitro 4G LTE hitrostjo, s čimer se dosežejo nove ravni delovanja videoposnetkov, fotografiranja in igranja iger. Ne glede na to, ali smo večopravilni preko brezžičnega ali 4G omrežja, obe napravi prinaša hitrost. Xperia Z5 in Xperia Z5 Compact sta opremljena s Sonyjevo baterijo, ki deluje do dva dneva in inovativno tehnologijo varčevanja energije, ki omogočata dolgotrajno delovanje baterije. S Qualcomm Quick Charge 2.0 na novih napravah lahko dobimo 5,5 ur uporabe z le 10 minutami polnjenja s certificiranim polnilcem Quick Charge 2.0, kot je na primer hitri polnilec UCH10 (odvisno od različic).
Xperia Z5 Compact
Xperia Z5 Premium je prvi 4K pametni telefon na svetu z ostrim 13,97-cm (5,5’’) 4K TRILUMINOS for mobile zaslonom in IPS-om, kjer so podrobnosti upodobljene z veliko natančnostjo za še bolj naravne slike s štirikrat večjo ločljivostjo od polne visoke ločljivosti (Full HD). Xperia Z5 Premium bo popeljal našo najljubšo vsebino na 4K, izboljšal bo vsak videoposnetek ali fotografije, tako lahko gledamo Netflix, YouTube ali slike s počitnic v bogatih, živih 4K podrobnostih. Poleg tega je Xperia Z5 Premium zasnovan tako, da omogoča, da postanemo kreativni s snemanjem v 4K in takoj uživamo v vsebini na Z5 Premium, z možnostjo beleženja trenutkov s kakovostjo slike 8 milijonov slikovnih pik.
Xperia Z5
Spominsko kartico iz Sonyjeve aktivne videokamere 4K FDR-X1000V lahko prenesemo v Xperia Z5 Premium ter takoj uživamo v posnetkih ali se enostavno povežemo z velikim zaslonom, brezžično preko DLNA-ja ali z MHL 3.0 in uživamo v vsebinah na 4K televizorju. Xperia Z5 Premium je oblikovan kot visokozmogljiva mobilna naprava, ki jo poganja procesor Snapdragon 810. Visoka kapaciteta 3430 mAh baterije, ki deluje do 2 dneva, z možnostjo hitrega polnjenja, odpravi potrebo po običajnem polnjenju. Ponaša se z 32 GB velikim notranjim pomnilnikom, z možnostjo razširitve z microSD kartico do 200 GB, kar nudi dodaten prostor za 4K videoposnetke in filme, seveda tudi za slike. Xperia Z5 Premium ima Sonyjevo inovativno funkcijo spomin na zaslonu (memory on display) - prenos podatkov med procesorjem in napravo je optimizirano, tako si tehnologija spomin na zaslonu (memory on display) pametnega telefona Xperia Z5 zapomni slike in videoposnetke, ki smo jih gledali na pametnem telefonu in tako nam ni treba ponovno nalagati celotne slike vsakič, ko jo želimo pogledati. Ta funkcija dodatno varčuje baterijo.
Xperia Z5 Compact
V seriji Xperia Z5 zvok visoke ločljivosti reproducira visoke frekvence zvoka za doživetja avdio kakovosti. DSEE HXTM izboljša obstoječe posnetke MP3, AAC ali Spotify do skorajšnje visoke ločljivosti. Za visoko kakovost poslušanja brezžične glasbe pa Sonyjev kodek LDAC prenese podatke trikrat učinkoviteje, kot standardni kodek preko Bluetootha. Sonyjeve nove avdio slušalke visoke ločljivosti MDR-NC750 omogočajo uživanje v glasbi, združeno z zvokom visoke ločljivosti in digitalnim zmanjševanjem šuma - v zvoku, kot je bilo namenjeno, da je slišan, z odstranjevanjem šumov iz ozadju do 98 odstotkov.
Xperia Z5 Compact
Vsi uporabniki serije Xperia Z5 bodo imeli dostop do Xperia Lounge Gold, ki prinaša svet Sonyjeve zabave v njihove dlani. Lahko dobite dostop do ekskluzivnih nagradnih iger, ste med prvimi, ki preizkusijo nove aplikacije in uživate v najnovejših filmih, TV serijah in glasbi. Nabor stilskih in zaščitnih ovitkov z okencem bo na voljo za vsak model serije Xperia Z5 od predstavitve dalje, v ujemajočih se barvah. Xperia Z5 in Z5 Compact bosta na voljo od oktobra letos, Xperia Z5 pa od novembra letos. Xperia Z5 in Xperia Z5 Premium bosta na voljo tudi z različico za dve SIM kartici.

petek, 4. september 2015

Mercedes-Benz Fashion Week prihaja v Ljubljano!

Dizajn je v avtomobilskem svetu, tako kot v modi, viden element uspeha znamke. Oblikovalci se pri svojem delu orientirajo po duhu časa in družbenih smernicah, ki poganjajo razvoj. In čeprav je moda običajno kratkotrajnejša od poželjivosti in modernosti avtomobilov Mercedes-Benz, zanjo ne vlada nič manjše zanimanje. Kar se je začelo leta 1996 z Mercedes Australian Fashion Week, je danes mednarodno priznana veriga tednov mode v metropolah, kot so Miami, Berlin, Sydney, Istanbul.
Ustvarjalna ekipa zato z velikim zanosom napoveduje prihod Mercedes-Benz Fashion Weeka v Ljubljano! Ta imenitni dogodek se bo odvijal med 28. in 31. oktobrom letos v Cankarjevem domu. Nemški proizvajalec avtomobilov je skozi lastne modne tedne lansiral svoje izjemno priljubljene modele in medije, poznavalce ter obiskovalce navduševal z elegantnimi prehodi med prestižno znamko ter drznimi modnimi izhodi in kampanjami. MBFW se napaja iz najprodornejših modnih oblikovalcev, urednikov najbolj prestižnih modnih revij in modelov. Svoje ime sta med drugimi ob znamki MBFW podpisala ikona francoske izdaje revije Vogue, Carine Roitfeld in nizozemska manekenka Lara Stone.
Mercedes-Benz Fashion Week v Ljubljano prihaja premierno, zato so pričakovanja visoka. Več kot deset domačih in tujih modnih oblikovalcev bo predstavilo svoje kolekcije pomlad/poletje 2016. Ustvarjalna ekipa poleg modnih revij, ustvarjalnih delavnic in predavanj ter ekskluzivnih družabnih večerov, napoveduje posebno presenečenje znamke Mercedes-Benz. Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana želi z licenčnim formatom in lokalnimi znanji ter partnerji projekta prispevati k prepoznavnosti modnega ustvarjanja ter spodbujanju novih kreativnih rešitev. V tem pogledu je teden mode tudi izjemna priložnost za lokalne modne oblikovalce in ustvarjalce, da se predstavijo mednarodni areni poznavalcev mode, publicistov, komentatorjev, stilistov in seveda kupcev.
Ula Spindler, poslovna direktorica Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, je dejala: "Vsak ima svoje sanje. Z Mercedes-Benz Fashion Week bomo uresničili pričakovanja mnogih ter izjemnim ustvarjalcem, projektnim partnerjem ter znamkam ponudili priložnost za priključitev temu izjemnemu formatu." Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je premium teden mode, ki v ospredje postavlja lokalne in regijske modne ustvarjalce. Zvezde MBFWLJ bodo mednarodno nagrajeni oblikovalci, ki s svojimi potrditvami sodelovanja že prispevajo k prepoznavnosti dogodka Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana v evropskem prostoru. Kreativni in umetniški direktor Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana bo Sašo Radovič.
Metka Kejžar, vodja marketinga in odnosov z javnostmi, je ta velik uspeh za uradnega zastopnika vozil Mercedes-Benz v Sloveniji, družbo Autocommerce, pospremila z besedami: "V Ljubljano prihaja uradni Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Z mednarodno nagrajenimi oblikovalci, vodilnimi predstavniki znamke Mercedes-Benz bomo modnim navdušencem ponudili prvovrstno izkušnjo znamke. Zelo nas veseli tudi dogovor z izbranimi projektnimi partnerji, kjer bi izpostavila Cankarjev dom, družbo za komunikacijski menedžment Pristop ter kreativnega in umetniškega direktorja MBFWLJ, Sašo Radoviča."
Načrtovana sta dva dogodka letno, jesenski in spomladanski. Prvi je načrtovan kot tridnevni dogodek mode v Cankarjevem domu. Generalna direktorica CD, Uršula Cetinski, je zaupala: "Res smo veseli dogovora za organizacijo MBFWLJ v osrednji slovenski kulturni ustanovi. S partnerji bomo pričakovanja pretvorili v tri izjemne večere!" Sledite tudi vi Mercedes-Benz Fashion Weeku na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

četrtek, 3. september 2015

Avtotest: novi Hyundai i30

Čeprav Hyundaijeva vozila nimajo tako prestižnega prizvoka, kot avtomobilske znamke, ki so na trgu že desetletja in so sčasoma postala sinonim za eleganco, športnost, nemara celo avtomobilsko erotiko, se ta južnokorejska znamka (ki pravzaprav slovi po čisto drugih stvareh, ki jih je počela še pred tem, ko se je vrgla v avtomobilizem) pospešeno otresa pridiha manjvrednosti, ki so jo zlasti lastniki ‘nemcev’ radi vrgli pod nos tistim, ki so se odločili ‘tvegati’ z južnokorejsko pločevino.

Adijo, tekmeci!

V Južni Koreji so zelo, zelo dobro preučili svoje tekmece, tehnologijo in ostale zadeve, preden so se odločili lansirati na trg svoj prvi avto. Ta je bil tako dodelan, da je lahko v svojem razredu gladko potolkel konkurenco, sploh zaradi faktorja cene. Ker je ponudil več za manj, so se potrošniki za Hyundaijeva vozila relativno hitro ogreli.
Zakaj plačevati več za nekaj, kar ponuja manj? Po tej logiki je Hyundai hitro dobil svoj bazen zvestih privržencev, med katere se brez sramu prištevam tudi sama. A pojdimo zdaj k testu, saj nas zanima, kaj novi Hyundai i30 (ta model je njihovo najbolje prodajano vozilo, na vseh trgih) ponuja. Mimogrede, avto za test je posodil Avtocenter Šubelj iz Radomelj.
Novinec ponuja osveženo podobo, še posebej na sprednjem delu, nova kolesa z aluminijastimi platišči, tu so še novi bi-ksenonski žarometi in dnevne LED luči, več opreme v notranjosti in dopolnjen rang modelskih različic. Zelo opazne so nove rešetke na sprednjem odbijaču; te so drzne, horizontalne, delujejo tudi dokaj dominantno s svojo šesterokotno obliko.

Pogled v olepšano notranjost

Notranjost je bolj uglajena, uporabili so dražje materiale, kar je takoj opazno na pogled in dotik. Na kratko, potovalno okolje novega Hyundai i30 je prefinjeno, dodali so aktivni sistem (kamero za nadzor okolice, ki je vgrajena v vzvratno ogledalo), ki pomaga pri bočnem in vzvratnem parkiranju oziroma med vzvratno vožnjo.
Sistem deluje popolnoma brezhibno, natančno in zanesljivo. Pri avtomobilih nižjega srednjega in srednjega razreda sem se vedno spraševala, zakaj morajo uporabljati v notranjosti tisto na videz ceneno in zlajnano oranžno ali rdečo razsvetljavo. Hyundai i30 je tudi v tem drugačen, ambientalna svetloba in svetloba, ki prihaja iz konzole ter aktivnih tipk in instrumentov je privlačna svetlomodra. Tudi ta dejavnik doda k oceni, za katero že sedaj napovedujem, da bo pod črto zelo visoka.
Prepričljivo elegantno je tudi telo dvosklopčnega menjalnika, ki je dovršeno dodelano v vseh detajlih. Na testu sem namreč imela model 1,6 CRDi DCT, oprema Style, z dizelskim pogonom in 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki prispeva k udobni in tekoči vožnji, obenem pa zaradi prenosa moči pripomore h končni gospodarnosti porabe goriva. Novi sedeminčni prikazovalnik (displej) omogoča osvetlitev v treh jakostih svetlobe.

Kaj pa udobje?

Prednji sedeži, tako kot tudi zadnja klop, niso presunljivi, da bi novi lastnik ‘padel dol’, vendar so prijetni, udobni in tudi pri daljši vožnji vas ne bo bolela hrbtenica, saj se dajo nastavljati v vseh smereh in voznikov sedež tudi v ledvenem delu. Tudi občutek oprijema ob straneh je dober in poveča občutke varnosti, ko sedimo v avtu.
Ob tem omenimo še dve funkciji, ki bosta prav prišli pozimi – in hladni dnevi so bližje, kot bi radi verjeli v tem trenutku. Kot prvo je tu ogrevanje volana, kot drugo pa ogrevanje prednjih sedežev (dve stopnji jakosti), kar boste znali ceniti vsi bolj zmrzljivi. Sedeži spredaj imajo tudi funkcijo prezračevanja (ventilacije), ne zgolj ogrevanja, kar se fino obnese poleti. Klop zadaj ni slaba, a ji na sredini manjka počivalnik za roke, medtem ko je za odlagališče pijače poskrbljeno, pa tudi nastavki za isofix system so na svojem mestu (celo za tri otroške sedeže). Zadnje sedeže se da sicer zlagati v razmerju 60/40. Prtljažnik je spodobno velik in dobro umerjen ter globok.

Dinamika, ki prepriča

Sedaj pa še nekaj o vožnji. Kot prvo je novi Hyundai i30 bogatejši za nekaj asistenčnih sistemov in med njimi je tudi opozorilni sistem proti nenamernemu prečkanju črt na vozišču. Sistem opozarja preko LCD ekrana in zvočno. Nova generacija i30 ponuja večjo paleto motorjev, konkretno gre za sedem bencinskih in dizelskih agregatov.
V vrhu ponudbe je 1,6-litrski turbo motor, ki iz sebe iztisne 137 kW, kar je že spodobnih 186 KM. Vsi 1,6-litrski motorji (kakršen je bil tudi moj na testu) imajo sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Ta omogoča ob boljših pospeških in večji iztisnjeni moči hkrati nižjo porabo goriva, večjo odzivnost in tekoče, samodejno prestavljanje, za katerega se z leti tudi sama čedalje bolj ogrevam.
Čeprav se da novi Hyundai i30 dobiti v akcijski ceni že za 11.990 evrov (z upoštevanim popustom 2.000 evrov), je cena avta, ki sem ga imela na testu, 18.220 evrov, pri čemer dodatna oprema nanese še nekaj, zato je testni avto dosegel končno vrednost 19.530 evrov (z upoštevanim popustom, ki sem ga omenila).
Ostali podatki testnega vozila so naslednji: moč motorja je 81 kW oziroma 110 KM, navor je 260 Nm v območju vrtljajev 1900-2750, poraba na testu je zaradi moje težke nogice znašala 6,8 litra na sto kilometrov (ob normalni vožnji bi bila 5,8 do največ 6,0 l/100 km), avto ima nizke emisije CO2 (94g/km), prodajalci pa vam ponudijo ob nakupu novega vozila še petletno garancijo brez omejitve kilomterov. Potrebujemo sploh še kakšen argument?

Plusi:

- brezskrbna, dinamična in prepričljivo prijetna vožnja
- polepšana notranjost
- veliko opreme za sprejemljivo ceno
- ekonomična poraba goriva
- novi i30 ponuja visoko varnost (crash testi)

Minusi:

- tipke na sredinski konzoli bi se dalo oblikovno še izboljšati
- izboljšave so možne tudi na potovalnem računalniku, kjer pogrešam več informacij o sami vožnji

Besedilo in vse fotografije: Dragica Sušnik
Besedilo je bilo objavljeno avgusta 2015 v reviji Modre novice (prej Kamniške novice), v avtorski rubriki Ženska za volanom©

sreda, 2. september 2015

Je Gucci Bamboo naj dišava te jeseni?

Zame je odgovor definitivno - da. Včasih se zgodi, da se v nov vonj v hipu zaljubim in to se mi je pripetilo pri Gucci Bamboo. Ali bo ta ljubezen trajala, ali pa me bo hitro minila, ne morem napovedati. Vsekakor me je v hipu omrežila, ne samo z vonjem, ampak tudi z obliko stekleničke. Dišava Gucci Bamboo je hkrati nežna in intenzivna, tako kot jaz. Kar se tega tiče, se čudovito ujemava. Njena čutna kompozicija svoj navdih črpa v harmonični dihotomiji Gucci ženske.
Naravne in resonančne sestavine ustvarjajo očarljivo olfaktorno zgodbo. Lesne in tople note odzvanjajo v srcu in osnovi dišave. Intenzivna sandalovina, omamna tahitijska vanilja in posebni akordi sivega jantarja tvorijo komplementarno nasprotje izraziti ženstvenosti, na katero naletimo v eksotičnih cvetnih notah nežne lilije Casa Blanca, ženstvenem cvetu pomaranče ter prefinjenem cvetu ylang-ylang.
Bambus uspeva v ekstremnih pogojih. Uspešno kljubuje orkanom, njegovo naravno moč lahko primerjamo z jeklom (je morda tudi to razlog, da se nisem mogla upreti sicer zelo dragi uri Gucci iz Bamboo kolekcije pred leti? Podarila sem si jo za rojstni dan). Vitek in prožen se elegantno dviguje nad ostalo vegetacijo. Sodobna Gucci ženska z bambusom deli mnoge svoje značilnosti. Moč in samozavest uravnoteža s svojo prirojeno ženstvenostjo. Včasih se upogne, a se ne zlomi. Podobno kot bambus prekipeva od življenjske energije, je prilagodljiva in se z lahkoto sooča s spremembami, ki jih prinaša življenje. Je privlačna mešanica mnogih različnih plati. Gucci Bamboo izžareva raznolike plati ženske: njeno ženstvenost, samozavest, iznajdljivost in moč. Vonj, ki je tako zelo zvest njenemu duhu, je ustvarjen po njeni meri.
Steklenička razkriva navdih vonjave ter značilen dizajn, po katerem slovi znamka Gucci. Ostro brušene art deco ploskve, ki spominjajo na diamant, predstavljajo nasprotje zaobljenemu, ženstvenemu pokrovčku in bledo rožnatemu odtenku dišave. Te grafične ploskve ponazarjajo večplastnost Gucci ženske. Oblika gladkega pokrovčka iz sijoče srebrne kovine ponazarja valovite in razbrazdane linije bambusa.
Na zunanji embalaži se ponovno pojavijo barve stekleničke. Srebrna, lesketajoča se črka G je natisnjena v obliki bambusa in tvori vizualni okvir kartonske embalaže ter predstavlja prefinjeno nasprotje mehkemu rožnatemu odtenku. Obraz dišave Gucci Bamboo je mlada Gal Gadot, ki šele začenja svojo kariero. V kolekciji najdemo 30 in 50-ml parfumsko vodo (cena 65,05 in 90,49 evra) ter deo sprej, odišavljen losjon za telo in gel za prhanje v enakem vonju.

torek, 1. september 2015

Posebna edicija OPI ob 100. obletnici Coca Cole

Kaj imata lahko skupnega lak za nohte znamke OPI in najbolj znana pijača na svetu? Menda vsaj eno izhodišče: izbran odtenek OPI laka za nohte polepša še tako siv in turoben dan, enako pa naj bi na naše razpoloženje vplivala pijača karamelne barve.
Kakorkoli, da ne dolgovezimo, znamka OPI se je (ponovno) odločila za sodelovanje s proizvajalcem kultne pijače, tokrat so svoj cilj zastavili še resneje, saj Coca Cola letos praznuje 100 častitljivih let širjenja svoje ideje  in pijače v znani steklenički po vsem planetu - misija, ki jo je zagotovo izpolnila.
Skozi vsa ta desetletja, nekaterih se spomnimo, druga so se zgodila še pred našim rojstvom, smo bili priča lepim ženskam v oglasih za kultno pijačo Coca Cola. Ne glede na življenjski slog jim je bilo skupno, da so mlade, boemske, pin-up in prefinjene. 'Coca Cola ženska' je na nek način v popkulturi postavila merila življenjskega sloga, stila, sreče in okusa.
Tudi OPI je ponovno pripravil barvito kolekcijo v sodelovanju s kultno znamko. Tokrat sta se podjetji združili ob posebni priložnosti, ob 100. obletnici stekleničke. OPI je šestim odtenkom, ki jih poznamo še od prejšnjega poletja, dodal dva nova odtenka, ki sta posvečena častitljivi obletnici. Barvi v omejeni izdaji se imenujeta Visions of Georgia Green (navdih išče v steklenički oz. njeni barvi - gre za biserni, rahlo svetleče zelen odtenek) in Centennial Celebration - to je kositrno srebrna z rahlo bleščečim odsevom).
če iščete točno Coca-Cola rdečo, jo najdete v tem odtenku
In tako ta dva nova odtenka sploh nista rdeča, čeprav ste to morda pričakovali. Če vam je bolj všeč rdeča, pa jo poiščite v odtenku z imenom Coca-Cola Red, ki bo prav tako v prodaji. Kolekcija bo na voljo v prvi polovici septembra, laki bodo na prodaj po enotni ceni 13 evrov za stekleničko.