ponedeljek, 22. junij 2015

Odštevamo do naj festivala tega poletja - FLOW!

Samo še štirje dnevi nas ločijo do festivala FLOW, ki ga ne bo zamudil noben ljubitelj dobre zabave, odlične glasbe in sproščenega druženja. Že tudi vi nestrpno čakate na naj glasbeni dogodek tega leta? Minuli četrtek je splav ljubljanske Makalonce gostil nadvse prijetno srečanje ustvarjalcev, prijateljev in medijev, ki že odštevajo zadnje dneve do FLOW Festivala Ljubljana, na katerem bo na treh odrih med 26. in 28. junijem v Tobačna mestu ob ducatu svetovnih zvezd nastopilo več kot 50 urbanih glasbenikov, še vsaj toliko drugih ustvarjalcev pa bo poskrbelo za bogat dodatni program.
legendarni Dragan Bulič in ljubka voditeljica Ula Furlan
Ustvarjalci so nam na tem druženju razkrili, da bo uradne afterje vseh treh festivalskih večerov gostil klub K4, ena glavnih zibelk številnih regionalnih subkultur. Nosilci programa bodo slovenski, hrvaški in srbski kolektivi, zvezdniška presenečenja pa niso izključena!
za glasbeno ogrevanje sta poskrbela Matevž Kovač (Disco Durum) in Jan Drozg (na desni)
Na spletni strani www.flowljubljana.si/flow-info so na voljo vse informacije o dostopu, vstopanju in ponudbi na prizorišču, razkriti sta tudi nosilni temi sklopa Flow Talks, ki želi spodbosti razvoj na znanju temelječih kreativnih industrij v Sloveniji (sobotni je namenjen oblikovalcem, nedeljski podjetnikom: www.flowfestival.si/sl/flow-talks/).
Jana Morelj si je že zagotovila vstopnico za Flow festival
FLOW bo ob kupu doživetji - od pop up trgovine domačih modnih oblikovalcev, do plezalne stene ob glavnem odru, 3D animacij, ekstenzije Beneškega bienala in zanimivih intervencij v prostor - ponudil tudi pisano izbiro piv, slovenskih vin in izbranih jedi restavracij Bazilika, Maharaja, Hood Burger, OnThai, Sorbara Steakhouse, Domača kuhna, tam bosta tudi Gajbica sadja in Palačinkomat. Več o gurmanskem razvajanju lahko izveste tukaj.
vedno za žur: Boštjan Gorenc- Pižama in piarovec FLOW festivala, Gregor Zalokar, foto: D. Sušnik
FLOW je in bo tudi medijsko zelo odmevna zgoba, saj se je zanj akreditiralo že več kot 150 novinarjev iz 16 evropskih držav, ki bodo ob spremljanju festivala nedvomno poročali tudi o Ljubljani in o Sloveniji vobče. Partner projekta je v tem delu tudi Turizem Ljubljana, organizatorje festivala pa bo v torek na vrtni zabavi gostil finski ambasador. Ne pozabimo namreč, originalni dogodek FLOW je doma prav na Finskem.
Tibor Baiee in Žiga Pucko bosta tam!
Še zadnji podatek: 1-, 2- in 3-dnevne vstopnice za FLOW Festival Ljubljana prodajata tako Eventim kot Petrol. Vse informacije dobite tudi na uradni festivalski spletni strani. Se vidimo v Tobačna mestu že ta petek! Ne zamudite mega dogodka leta, če ne že skoraj desetletja.

Foto: TrickyDisco!

nedelja, 21. junij 2015

Nagradna igra: Deborah kolekcija ličil za Expo Milano 2015

Na svetovni razstavi EXPO v Milanu, ki jo prirejajo vsakih pet let in traja šest mesecev, se svetovni javnosti predstavljajo različni dosežki. Letošnji moto svetovne razstave, ki poteka od 1.maja do 31.oktobra, je Nahraniti planet, energija za življenje (Feeding the Planet, Energy for Life). Razstavo v Milanu naj bi po napovedih obiskal vsaj vsak četrti Italijan, veliko gostov prihaja tudi iz Slovenije, saj po letu 1906 razstavo EXPO znova gosti Milano, ki je blizu nas. Temeljna ideja svetovne razstave je, da vsak posameznik ali država razgrne svetu svoj pogled na neko temo, vsebino oziroma področje.
Na Design weeku, tednu oblikovanja, se je predstavila tudi znamka Deborah Milano s svojo poletno kolekcijo ličil Water Effect. V sodelovanju z italijanskim oblikovalcem Alessandrom Mendinijem so oblikovali edinstveno embalažo rdečila za ustnice IL ROSSETTO, ki je Deborahin kultni izdelek. Ta maketa je služila tudi kot razstavni eksponat na Università Statale v letošnjem aprilu in maju.
Deborah Milano nova kolekcija ličil za poletje Water Effect v središče postavlja življenjsko pomemben element - vodo - in tako simbolično ponazarja vse funkcije, ki jih novi izdelki prinašajo koži: vlažijo, osvežujejo, zagotavljajo vodoodpornost in s posebnimi vlažilnimi polnilci skrbijo za mehkobo, voljnost ter polnejši videz. Kolekcijo je ekskluzivno oblikoval eden najbolj znanih italijanskih oblikovalcev Alessandro Mendini. Je prava paša za oči in ostala čutila, s svojo barvitostjo pa bo prijetna popestritev novih poletnih videzov. V Sloveniji bo ta poletna kolekcija na voljo od 30. junija dalje, ekskluzivno na policah trgovin DM (Drogerie Markt).
Leta 1962 so se pri Deborah odločili ženskam po vsem svetu ponuditi cenovno ugodne in dostopne, a kakovostne izdelke za ličenje. V letih, ki so sledila, se je podjetje osredotočilo na uresničevanje svojega poslanstva in širjenje svojih vrednot – demokratizacije kozmetičnega trga in zlivanje lepote, mode in oblikovanja. Te vrednote, ki so Deborah vedno gnale v prihodnost, blagovna znamka še danes deli s svojim rojstnim mestom, Milanom. Leta 2000 je Deborah v proces izdelave ličil vključila svetovno znane oblikovalce, katerim je sprva naročila, naj oblikujejo grafičen dizajn, ki bi pritegnil potrošniške poglede, kasneje pa jim je dala nalogo oblikovanja različnih oblik stekleničk in embalaž, ki naj bi služile kot prepoznavni dejavnik blagovne znamke v prihodnosti.
Med vsakoletnim milanskim oblikovalskim tednom se podjetje s predstavitvami zanimivih projektov s svetovno znanimi partnerji spusti v izražanje privrženosti odličnemu oblikovanju. Oblikovalci Frida Doveil in Mario Trimarchi, Gwaenel Nicholas, The Fake Factory, Autobahn in Paola Navone so za Deborah Milano oblikovali spektakularne, edinstvene inštalacije, ki delijo brezkompromisno osredotočenost na obliko in barvo, hkrati pa se vsaka izmed njih ponaša z oblikovalskimi značilnosti svojega ustvarjalca.
Letos je Deborah Milano na svojo stran pridobila še enega svetovno znanega oblikovalca, Alessandra Mendinija. Ta svetovno znani italijanski arhitekt, oblikovalec in umetnik je oblikovanje ponesel do neslutenih višav. Njegova dela so bila razstavljena v muzejih širom sveta, v vlogi arhitekta pa je oblikoval tudi železniške postaje in stolpe. Njegovi projekti industrijskega oblikovanja so pridobili ikonski status. Ko združite Alessandra Mendinija, mednarodno priznanega umetnika, ki soustvarja prihodnost oblikovanja, in Deborah Milano, znamko, ki ustvarja prihodnost italijanske kozmetike, je rezultat izjemen.
Alessandro Mendini s svojo skulpturo za Deborah Milano in EXPO 2015
Skupno sodelovanje je obrodilo sadove z legendarnim proizvodom Deborah Milano, IL ROSETTO, rdečilom za ustnice, ki je letošnje poletje na voljo v omejeni izdaji v kolekciji ličil Water Collection. Seveda s podpisom A. Mendinija. Skulptura je v obliki odprte tube z rdečilom za ustnice, ki stoji na svojem pokrovčku. Skulptura je visoka osem metrov, zgrajena pa je iz jeklenih cilindrov s premerom 1,2 metra. Sama tuba je prekrita z digitalno natisnjenim filmom, ki prikazuje stilizirane vodne lilije. Gibljiva struktura z vrtenjem navzgor in izven cilindra opazovalcu predstavlja različne podobe.
Deborah Milano, ki se je pridružila projektu EXPO in prevzela njegov koncept, je predstavila prvo make-up kolekcijo, ki je v celoti posvečena najpomembnejšemu viru energije našega planeta. Izdelki 'vodne' kolekcije ličil Water Effect se ponašajo z dizajnom, ki spominja na vodne kapljice, s kozmetičnim učinkom, ki spominja na svežino, ki jo voda podari koži in z delovanjem, ki spominja na učinke vode na koži (vlaženje ali vodoodporne formulacije).
Kolekcijo sestavljajo štirje izdelki v omejeni izdaji, katerih embalažo je ustvaril in razvil Alessandro Mendini: negovalno rdečilo za ustnice v štirih barvnih odtenkih, senčilo za veke v štirih kovinskih odtenkih, tekoči eyeliner v petih barvnih odtenkih in sijoče senčilo za veke. Čudovit 'eye gloss' je ustvarjen tako, da zagotavlja kul sijaj mokrega videza. Čista, lahkotna konsistenca na vekah pusti dolgo obstojen svetleč sijaj in moker videz.
Tekoči eyeliner v obliki gela pusti za sabo črto žive vinil barve. Formula, ki je vodoodporna in odporna proti packanju, ves dan daje vtis, kot da ste jo pravkar nanesli. Ultra precizna konica je popolno orodje za risanje tako tankih in subtilnih linij kot tudi debelejših in bolj dramatičnih črt. Vlažilna pena v senčilu na vaših vekah pusti zaščitni film modnega kovinskega odtenka. Konsistenca pene zagotavlja brezhibno nanašanje, za seboj pa pusti čisto, matirano barvo. Rdečilo za ustnice IL ROSETTO je na voljo v formulaciji, ki so jo razvili v laboratorijih skupine Deborah. Rdečilo omejene izdaje je kremasto, kar ustnicam ne zagotovi le brezhibne prekrivnosti, barve in neverjetnega sijaja, temveč tudi vlažilni učinek, ki ustnice razvaja tudi do 10 ur.
Da bomo skupaj počastili ta pomemben dogodek - vsekakor upam, da boste EXPO v Milanu tudi sami obiskali - eni od bralk podarjam set ličil za oči iz nove kolekcije Water Effect: v njem so gelasto, dolgo obstojno črtalo za oči v odtenku Dragonfly Blu, gloss za veke za moker videz in penasto kremno senčilo za veke s kovinskim lesketom v odtenku Blu Lotus. Pošljite elektronsko pošto s svojimi podatki na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com in seveda odgovorite še na nagradno vprašanje: Kje je doma kozmetika Deborah? Kot sem že namignila, v tistem mestu, kjer vsakih pet let poteka tudi razstava EXPO. Veliko sreče! Časa za sodelovanje imate do 26. junija 2015.

sobota, 20. junij 2015

PowerShot G3 X, prvi kompaktnež s superzoomom

Canon je predstavil  PowerShot G3 X, zmogljivo novo napravo v seriji PowerShot G. Njihov prvi kompaktni fotoaparat s superzoomom odlikuje zadaj osvetljeno tipalo CMOS vrste 1, zaradi česar prinaša visoko kakovost slik, tako pri fotografijah kot videu. S tem omogoča doseganje novih ravni ustvarjalnosti, ki jih doslej pri kompaktnih fotoaparatih še nismo videli.

Ključne lastnosti novinca so:

- velika zmogljivost tipala, združena s 25-kratnim superzoomom
- preprosto ustvarjanje, povezovanje in deljenje
- napredne video zmogljivosti za ambiciozne filmske ustvarjalce
- nastavitve, ki omogočajo izražanje vseh vidikov ustvarjalnosti
- profi fotografiranje v kateremkoli okolju

PowerShot G3 X združuje Canonovo prvovrstno optiko, 25-kratno optično povečavo in ročni nadzor DSLR-ravni ter uporabnikom omogoča svobodo približevanja izbranim motivom na potovanjih ter raziskovanja in fotografiranja na poti. Idealen je za posnetke narave ali za zajem podrobnosti na športnih prireditvah. PowerShot G3 X je nepogrešljiv za fotografske strokovnjake, ki zahtevajo brezhibne rezultate.
PowerShot G3 X, izdelan za visoko kakovost posnetkov, na katere so fotografi ponosni, združuje Canonove najzmogljivejše specifikacije kompaktnega superzooma doslej. Preprost zajem izbranih podrobnosti in barv z od zadaj osvetljenim tipalom CMOS vrste 1 z ločljivostjo 20,2 milijona točk v kombinaciji z objektivom z zaslonko f/2.8-5.6 z devetimi lopaticami pomaga ustvariti fotografije z zamegljenim ozadjem. Na športni tekmi ali na sledi živalim v gozdu, fotoaparat s 25-kratno optično povečavo omogoča, da se izbranemu motivu še bolj približate, ne da bi ob tem izgubili osupljivo jasnost, od katere so odvisni čudoviti posnetki.
Za doseganje odzivnosti in zmogljivosti, ki ju zahtevajo napredni fotografi, je PowerShot G3 X opremljen s Canonovim procesorjem DIGIC 6, ki prinaša turbo hitrost za samozavestno fotografiranje. V zahtevnih svetlobnih pogojih poskrbi za posnetke sistem HS, ki zagotavlja žive podrobnosti celo v slabših svetlobnih pogojih z ISO do 12.800. Oblikovan za sledenje premikajočim se objektom nudi PowerShot G3 X zaporedno fotografiranje s hitrostjo 5,9 posnetka na sekundo, kar omogoča zajem akcije ne glede na okolje. Hitro samodejno ostrenje fotoaparata zagotavlja, da je vsak posnetek natančen in izostren.
Ambiciozni video snemalci lahko ustvarijo filme Full HD s stopnjo nadzora, ki jo običajno najdemo šele pri profesionalnih kamerah. PowerShot G3 X jim omogoča oblikovanje prizorov s spremenljivim številom sličic od 24 do 60 posnetkov na sekundo ter ročni nadzor zaslonke, zaklopa in občutljivosti ISO. Zagotavlja snemanje kristalno jasnega zvoka z razširjenim dinamičnim razponom, fotoaparat ima tudi namenske priključke za mikrofon, slušalke in izhod HDMI, da lahko posnetke pregledujete na zunanjem zaslonu med snemanjem. Z inteligentnim stabilizatorjem slike in naprednim 5-osnim načinom Dynamic IS bodo posnetki mirni, tudi če snemamo med hojo po ulici ali na hitrem prevoznem sredstvu.
Funkcija Short Clip Movie pomaga ustvariti 4-, 5- ali 6-sekundne posnetke z več možnostmi predvajanja. Način Story Highlights pametno izbere fotografije in filme določenih ljudi z dogodkov ali po datumu ter jih združi v kratek film, ki ga preprosto delimo z drugimi. Uokvirite prizor s kateregakoli kota z velikim zaslonom z 1,62 milijona točkovne ločljivosti, 8,0-centimetrskim (3,2-palčnim) nagibnim zaslonom na dotik ter možnostjo enostavnega pregledovanja nastavitev in načinov prek vmesnika, podobnega EOS-ovemu. Za dodaten nadzor namestimo obroček za nadzor objektiva za različne funkcije, kot je izostritev, način za popolnoma ročni nadzor s snemanjem v formatu RAW ter način osvetlitve. Novinca odlikuje tudi na prah in kapljice odporno ohišje. Za rokovanje, podobno DSLR-jevemu, je na voljo nastavek, ki omogoča pritrditev elektronskega iskala visoke ločljivosti ter nabora Canonovih bliskavic Speedlite.
Idealen je za snemanje v neobičajnih pogojih in iz nenavadnih kotov za doseganje edinstvenih perspektiv. Možnost oddaljenega snemanja prek brezžične povezave in nova aplikacija Camera Connect omogočata nadzor ključnih lastnosti fotoaparata prek pametne naprave, vključno z dostopom do povsem ročnega nadzora. Fotografije lahko delimo z drugimi, tehnologija Dynamic NFC poenostavi prenos fotografij na napravo CanonConnect Station ali na našo pametno napravo; medtem funkcionalnost Image Sync omogoča varnostno shranjevanje vseh fotografij v 'oblak', tudi neposredno v Canonovo storitev za upravljanje slik v oblaku irista.

petek, 19. junij 2015

V družbi prestižnih novosti hiše Chopard

Minuli teden smo se izbrani povabljenci družili z najbolj elitnimi izdelki imenitne draguljarske hiše Chopard v Slowatchevi poslovalnici 1991, kjer so nam predstavili letošnje novosti, ki so bile pred kratkim pokazane tudi v Baslu, na prestižnem dogodku Baselworld 2015 World Watch and Jewellery show, na katerem je bila, med drugim, na ogled tudi nova Chopardova kolekcija Mille Miglia GTS.
Med najbolj dragocenimi kosi nakita in sanjsko lepimi zapestnimi urami za ženske in moške smo potovali - v družbi predstavnice hiše Chopard, Silke Sautter in glavnih pri slovenskem zastopniku Slowatch, med katerimi je bil seveda tudi direktor Matjaž Štebljaj - v 50. leta italijanskega filma, zaplesali z Veselimi diamanti (kolekcijo Happy Diamonds) in se sprehodili po rdeči preprogi. Sanjarili smo o kavalirjih v starodobnih kabrioletih, ki so na Azurni obali v 70. letih lovili svoje sanje.
Silke Sautter, Chopard
prstan iz kolekcije Temptations
Ob vsem tem smo dobili resničen vpogled v zaodrje draguljarske hiše in ljudi, brez katerih teh čarobnih stvaritev ne bi bilo. Chopard je obenem tudi prva luksuzna blagovna znamka, ki skrbi, da so njihovi delavci v oddaljenih južnoameriških rudnikih in sodobnih manufakturah v švicarskih Alpah plačani pošteno in da živijo ter delajo v urejenem in zdravem okolju.
Mille Miglia GTS
Poleg resnično osupljivih kosov nakita in ur, katerih se ne bi branile niti kronane glave, je bila letošnja najbolj pričakovana in vroča novost kolekcija Mille Miglia GTS. Od prvega lansiranja na trg leta 1988 je Mille Miglia postala paradna kolekcija blagovne znamke Chopard, ta je istega leta postala uradni časomerilec 'najlepše dirke na svetu', ki vsako leto poteka od Brescie do Rima in nazaj.
Prenovljena kolekcija GTS je tudi premierno opremljena s hišnim mehanizmom Chopard. Elegantna, brezčasna oblika, zvesta svojim koreninam in sodobna tehnologija znova obujata duh klasičnih dirkalnikov in tekmovalnosti njihovih lastnikov.
Medtem, ko so gospodje zagotovo vsaj za trenutek želeli postati lastniki ene od predstavljenih ur iz kolekcije Mille Miglia GTS, smo se dame posvečale omamnemu lesketu diamantov in dih jemajočim kosom nakita, ki smo ga lahko vsaj za nekaj trenutkov ali celo minut nosile okoli vratu, na zapestjih, ušesnih mečicah in na prstih.
Dragica Sušnik z neprecenljivo ogrlico in Danica Lovenjak
Očaral nas je set Byzantine, v katerem so prstan, verižica z obeskom in uhani, izdelani iz belega zlata, ki se družijo s tanzanitom, modrimi safirji in množico diamantov. Zagotovo se nobena ne bi branila tudi prestižne ure iz visoke draguljarske kolekcije L'Heure du Diamant. Že od časov artdekoja Chopard kaže vso umetnost savoir-faire na področju visokega urarstva, mnoge kreacije so bile na urarskih razstavah nagrajene z najvišjimi priznanji v svetovnem merilu. Tako kot njen oče, je tudi sedanja lastnica hiše Chopard, Caroline Scheufele, najlepše in najboljše modele iz kolekcije posula z dragocenimi diamanti.
In tudi me smo se lahko za nekaj trenutkov počutile kot najlepše in slavne igralke na rdeči preprogi v Cannesu, ki se za gala večer ali podelitev filmskih nagrad rade okitijo prav z izbranimi stvaritvami draguljarske hiše Chopard. Da pa ni vse le v znamenju rdečih preprog, je Chopard pred časom svojim kolekcijam dodal tudi t.i. Zeleno preprogo (Green Carpet), pod tem naslovom bomo našli trajnostno naravnan in v skladu s pravili ekološke proizvodnje pridobljen in izdelan nakit. Pri Chopardu se namreč zavedajo, da prava lepota prihaja iz naših duš, božanski nakit pa jo zgolj samo še poudari.

četrtek, 18. junij 2015

Znani obrazi na Coca-cola KISS pikniku

Včeraj je kultna osvežilna pijača v svojo družbo povabila izbrane navdušence nad pijačo Coca-Cola. Na Kiss pikniku so lahko sodelovali pri oblikovanju domiselnih nagovorov, ki jih bomo že čez nekaj dni videli na plakatih z oglasi po vsej državi.
Osvežilna pijača je že v preteklosti svoje oboževalce rada razveselila s posebnimi stekleničkami, na katerih so se pojavili njihovi obrazi ali imena. Na tokratnem Coca-Cola Kiss pikniku so se ji mnogi znani Slovenci pridružili v živo, med njimi tudi Jana Morelj, Špela Jambrek, Roni Kordiš-Had, Dejan David Kemperl, Mateja Ropoša, Danica Lovenjak, Timotej Lampe Ignjič, Tanja Divac, Nejc Simšič in drugi. Znani obrazi so svoje navdušenje nad dogajanjem delili tudi s svojim občinstvom na družbenih omrežjih in virtualno medse povabili tudi druge ljubitelje te kultne osvežilne pijače.
Z oglasnih plakatov po vsej Sloveniji nas bodo že v juniju pozdravljali simpatični nagovori, enega izmed njih so lahko ustvarili tudi tisti, ki so se pijači Coca-Cola pridružili na včerajšnjem pikniku. Udeleženci dogodka so se zato prelevili v tekstopisce. V ustvarjalno-tekmovalnem vzdušju je najbolj kreativna skupina oblikovala slogan 'Sonček mi sije v oči, majkemi' in že čez nekaj dni se bodo lahko tisti, ki so na pikniku najbolj 'kravžljali' možgančke, pohvalili s svojim delom.
Da bomo s pijačo Coca-Cola lahko naklonjenost in ljubezen delili s tistimi, ki nam veliko pomenijo, so se stekleničke in plastenke Coca-Cola na policah trgovin ponovno preoblekle. Na embalažah bomo tako pod sloganom 'Ta poljub je zate' to poletje lahko našli 227 najpogostejših slovenskih imen med mladimi in 49 zanimivih vzdevkov, med katerimi so tudi: frajer, model, lepotec, šefica, frendica, cimra, zvezda, legenda, in druge.
Zanimivi in navdušujoči napisi bodo tako svoje mesto ponovno našli na družbenih omrežjih, kjer uporabniki pogosto delijo svoje navdušenje nad pijačo, ki so jo vzljubile tako zvezde, kot navadni ljudje.

Foto: Jani Ugrin

sreda, 17. junij 2015

Vrhunska moška kolekcija MINI na 88. modnem sejmu Pitti Uomo

Ob 88. modnem sejmu Pitti Uomo se je MINI povezal s šestimi mladimi nadarjenimi Italijani in vodjami modnega sejma ter ustvaril prvo kolekcijo MINI Capsule Collection. Rezultat je šest vrhunskih modnih dodatkov, ki združujejo italijansko vrhunsko izvedbo s kreativnimi in inovativnimi detajli, svoj navdih pa črpajo iz novega MINI Clubman.
Ko vozite blagovno znamko MINI, vedno naredite vtis. Enako velja, če jo nosite
Pitti Immagine je letni trgovski sejem, organiziran v Italiji, ki se osredotoča na modo. Pitti Uomo, sejem moške mode, že od leta 1972 dvakrat letno poteka v Firencah in promovira mlade, ambiciozne ter včasih nekonvencionalne modne znamke.
Partnerstvo med MINI in Pitti Immagine, ki obsega številne projekte, je nastalo januarja 2015. Na 87. Pitti Uomo sta MINI in Pitti skupno podelila priznanje za najbolj talentiranega mladega oblikovalca Albertu Premiju, ki je svojo inovativno kolekcijo čevljev aprila 2015 predstavil na Special MINI Edition v Salone del Mobile.

Tradicija se sreča s sodobnostjo

Mladi so, obožujejo nekonvencionalnost in so mojstri svoje umetnosti: v simbolnem partnerstvu so kreativne osebnosti blagovnih znamk SuperDuper, TYG Spectacles, Alberto Premi in Pijama ter izdelovalka parfumov Paola Bottai in oblikovna ekipa Proraso z ilustratorjem Pietrom Nicolaucichem združili moči z MINI, da bi oblikovali moško kolekcijo MINI Gentleman's Collection po navdihu MINI Clubman.
Ustvarili so sveže modne klasike s sodobnim slogom. Modni oblikovalci so črpali v živahni italijanski modni sceni, tradicionalno umerjenem krojenju in ročni izdelavi – katere mojstri so prav vsi sodelujoči – v povezavi z novim MINI Clubman, ki v letu 2015 praznuje svojo premiero. Šest moških modnih dodatkov vključuje klobuk, sončna očala, čevlje, torbo, parfum in komplet za britje.

SuperDuper: moški klobuk 

Njegova okrogla oblika je klasična, materiali pa vrhunski: moški klobuk je biser kreativnosti. Izdelan je ročno, z uporabo premium klobučevine in na tradicionalen način. Notranji trak je našel navdih v usnju premium oblazinjenja v MINI Clubman, medtem ko barven dvojni šiv posnema drug značilen element MINI.
Znamka SuperDuper je znana po kombiniranju tradicionalnih klobukov s sodobno obliko in izrazitimi detajli. SuperDuper so leta 2011 v Firencah ustanovili Ilaria Cornacchini, Veronica Cornacchini in Matteo Gioli.

TYG: moška sončna očala

Sončna očala so za moške obvezna oprema. Ta modni dodatek združuje acetat in brušeno kovino za individualen, elegantno športen pridih. Eliptična oblika in minimalističen dizajn sončnih očal odsevata oblikovne elemente novega MINI Clubman.
Kratica TYG pomeni Three young Gentlemen (trije mladi gospodje) in se nanaša na tri ustanovitelje italijanske blagovne znamke očal. Vsak od njih ima svoj stil, a je njihova vizija skupna: oblikovati premium sončna očala, ki so brezčasna in obenem nostalgična. Izdelana so iz ročno obdelanih materialov, v podjetju z dolgo tradicijo Mazzucchelli Varese in visokokakovostnih leč podjetja Carl Zeiss Vision.

Alberto Premi: moški čevlji

Čevlji kolekcije MINI Gentleman's Collection so urbani, a elegantni. Izdelano so iz najbolj finega ročno krojenega gornjega usnja s kombinacijo sodobnega, ultralahkega mikro podplata. Alberto Premi nosi izdelovanje čevljev v svoji genih, njegov oče je imel več kot 30-letno tradicijo čevljarstva.
S tem znanjem na področju čevljarske panoge poveže Premi inovativne materiale, nekonvencionalne barvne kombinacije in posebne detajle. To je pravi recept za uspeh: na 87. modnem sejmu Pitti Uomo januarja letos sta ga MINI in Pitti izbrala za najbolj talentiranega mladega oblikovalca.

Pijama: moška torba

Slogovna fleksibilnost je morda najboljši opis za torbo, ki je bila letos oblikovana, da se proslavi v moški kolekciji MINI Gentleman's Collection. Torbo je mogoče uporabljati kot nahrbtnik, kovček ali naramno torbico. Pameten sistem notranjosti, tako kot pri novem MINI Clubman, pa ponuja maksimalen prostor za shranjevanje.
Prenosni računalnik, pametni telefon ali sončna očala – vse je na svoje mestu in dobro zaščiteno z uporabo neoprena kot osnovnega materiala za modni vrhnji material. Blagovno znamko Pijama sta leta 2006 ustanovila oblikovalka Monica Battistella in arhitekt Sergio Gobbi. Njun zaščitni znak je neopren v kombinaciji s široko paleto tkanin.

Paola Bottai: moški parfum

Eleganten, kozmopolitanski in kanček skrivnosten. Tako je italijanska izdelovalka parfumov opisala dišavo v moški kolekciji MINI Gentleman's Collection. Parfum vsebuje lesnate tone, a tudi dišave, ki prikličejo daljne dežele, saj MINI po mnenju Paole Bottai 'pusti detajlom, da govorijo sami zase'.
Paola Bottai je specialistka za moške parfume, ki jo je svet vonjav vedno fasciniral. Svoje obrti se je naučila v prestolnici izdelovalcev parfumov na Inštitutu za parfumerijo v jugovzhodnem francoskem mestu Grasse. Odtlej je ustvarila dišave s karakterjem za različne produkte, vse od klasičnih parfumov do negovalnih krem za brado.

Proraso: moški komplet za britje

Uporaba britve je najstarejši in nedvomno najbolj zahtevni način britja in vsakdanje opravilo vsakega moškega. Nega obraza ima posebno stilen pridih z uporabo izbranega kompleta za britje iz moške kolekcije MINI Gentleman's Collection, ki sestoji iz klasičnega brivskega čopiča, kreme za pred britjem, kreme za britje in balzama za po britju.
Embalažo kompleta je oblikoval italijanski ilustrator Pietro Nicolaucich. Izdelki blagovne znamke Proraso s sedežem v Firencah so klasika mokrega britja. Več kot 70 let je italijansko podjetje kot zaklad varovalo svojo kakovostno formulo, osnovano na evkaliptusovem olju. Proizvodi Proraso zagotavljajo nežno in temeljito britje. Pietro Nicolaucich pri svojem delu primarno uporablja voščenke in vodne barve in se ponaša s strankami, kot so Moschino, Sisley, Benetton, Etnies in Nike. Slovi po svojih antropomorfnih ilustracijah živali, komplet za britje Proraso x MINI pa je oblikoval z moškimi detajli, kot so pipe in brke.

torek, 16. junij 2015

Kako z redkimi lasmi do obstojne kite?

Vam v laseh manjka volumna, a si vseeno želite splesti čvrsto in debelo kito? Kérastase Materialiste gel v spreju prihaja na pomoč ženskam s tankimi lasmi. Njaprej spoznajmo, da obstajajo trije različni vidiki volumna: volumen v korenu las, volumen v obsegu las ter volumen posameznega vlakna oziroma gostota lasnega vlakna.
Gostota vlakna je ključna pri ustvarjanju pričesk, kot so kite, francoske pletenice, 'ribja kost' ali konjski repi, in pri katerih je težko doseči dolgotrajnost, če so lasje tanki. Vendar pa volumen ni obvezen le za tanke lase, katerih tekstura zahteva dodatno gostoto, temveč tudi za zrele lase, ki izgubljajo gostoto, in lase normalne gostote, ki jih sušimo na zraku.
Kérastase Materialiste je inovativna kombinacija revolucionarne IntraCylane tehnologije in agensov, ki povečujejo premer las. Lasje so po uporabi Materialiste vidno debelejši in močnejši na otip. Hkrati so mehki, voljni, lahko jih je stilirati in imajo dodaten sijaj. Za najboljši rezultat ga nanesite na dlani ter enakomerno razporedite po opranih, z brisačo posušenih laseh. Z Materialiste boste lahko tudi lase, ki jim primanjkuje gostote, spletli v sanjsko kito.
Materialiste združuje najboljše iz nege in oblikovanja las za doseganje želenih rezultatov. Keramidi navlažijo in okrepijo lasno vlakno, Intracylane ustvarja medcelične vezi, ki povečujejo premer vsakega vlakna, medtem ko sladkor ksiloza ščiti lase pred toploto. Kérastase Materialiste odlikuje enostavnost uporabe, odlični rezultati gostote las, debelina vlakna brez dodatne obtežitve, čvrstost od korena do vrhov, sijaj in mehkoba z utrditvijo. Za svoje frizerje in stranke oziroma vse tiste, ki iščejo navdih za ustvarjanje kite, je Kérastase pripravil Knjigo pletenic.
Ko govorimo o kitah in laseh, ki jih spletamo v različne pletenice, je kakovost las zelo pomembna. Ste se kdaj vprašali, zakaj lahko ženske z debelejšimi lasmi spletejo popolne, medtem ko tiste, ki nimajo takšnih las, tega ne morejo? Odgovor je preprost: debelina las. Če je vaš las debel, to pomeni, da je hkrati tudi bolj čvrst, frizura pa s tem obstojnejša. Vendar pa to ne pomeni, da se morajo ženske s tankimi lasmi odpovedati pletenicam. Z uporabo izdelka Kérastase  Materialiste tudi zanje ni več težav. Priporočena cena izdelka je 27 evrov.

Vse fotografije: Kérastase Paris