četrtek, 13. avgust 2015

Prihaja Samsung Galaxy S6 edge+

Nov pametni telefon s kar 5.7- palčnim zaslonom predstavlja nadaljevanje uspešne zgodbe, ki se je začela z inovativno oblikovanim Samsung Galaxy S6 edge. Galaxy S6 edge+ odlikuje kombinacija kovinskega in steklenega ohišja v enem kosu, s čimer Samsung ponovno premika meje v ponudbi pametnih telefonov z velikim ekranom. To ponudbo je začel kot prvi v industriji, ko je leta 2011 uporabnikom predstavil originalni Galaxy Note.
Samsung Galaxy S6 edge+ z zaslonom na robu predstavlja vse prednosti, ki jih lahko poda prava kombinacija inovativnega oblikovanja in funkcionalnosti naprednih rešitev, ki so trenutno na voljo v industriji, npr. vrhunska zaslonska tehnologija, ki optimizira delovanje edinstvenega zaslona na robu, najnaprednejša fotokamera za zajem fotografij in video posnetkov v zares visoki kvaliteti, tehnologija za zelo hitro in brezžično napajanje ter neverjetno zmogljiv procesor.
Samsung Galaxy S6 edge+ je še bolj prostoren, saj je bogatejši za dodatne 4 GB notranjega spomina in uporabniki novega Galaxy S6 edge+ bodo hitro prepoznali številne prednosti, ki jih prinaša dodaten prostor, med drugim preprosto komuniciranje na družbenih medijih, igranje grafično zahtevnejših videoiger brez nepotrebnih slikovnih pomanjkljivosti in splošno optimizirana večopravilnost. JK Shin, generalni direktor IT in mobilnih komunikacij v družbi Samsung je ob lansiranju povedal: "V družbi Samsung smo prepričani, da lahko s ponudbo pametnih telefonov z velikim zaslonom zadovoljimo želje številnih uporabnikov in jim omogočimo ultimativno poglobljeno multimedijsko izkušnjo gledanja kjerkoli in kadarkoli. S predstavitvijo Samsung Galaxy S6 edge+ smo ponovno dokazali, da smo zavezani drzni in neustrašni inovativnosti, ki upošteva potrebe naših uporabnikov."
Samsung Galaxy S6 edge+ nadaljuje uspešno zgodbo, ki se je začela z edinstveno in izstopajoče oblikovanim Galaxy S6 edge z zaslonom na levem in desnem robu, saj je tudi S6 edge+ nadvse elegantno oblikovan. Zaslon na robu skriva tudi veliko uporabnih funkcij. Med drugim sta na voljo t.i. Apps Edge, rob za aplikacije, ki s potegom po robu zagotovi takojšen dostop do najljubših aplikacij, ter 'People edge', aplikacija za hitro komuniciranje, ki uporabnikom omogoča preprosto in direktno povezavo z bližnjimi kontakti.
Galaxy S6 edge+ prinaša vrhunske multimedijske zmogljivosti, saj se ponaša z najboljšim zaslonom v industriji, 5.7- palčnim Super AMOLED zaslonom s Quad HD ločljivostjo, ki daje globji zaslonski kontrast ter kristalno čisto in podrobno sliko. Družbeni mediji so postali pomemben del vsakdanjika, saj številni uporabniki vznemirljivost vsakdana radi zajamejo v foto ali video posnetek ter ga delijo na družbenih medijih. Na Galaxy S6 edge+ je na voljo funkcija Steady Video, ki stabilizira in ostri digitalni video posnetek, zajet s sprednjo ali zadnjo kamero, ter način Video kolaž za snemanje in preprosto urejanje kratkih video posnetkov v različne okvire in dopolnjevanje z različnimi učinki. Galaxy S6 edge+ podpira tudi snemanje video posnetkov v vrhunski 4K kvaliteti in storitev za neposredno predvajanje Full HD video posnetkov: vsebino bodo že med samim snemanjem lahko neposredno spremljali tudi drugi uporabniki, skupine, kontakti ali celo splošna javnost, s katero bo uporabnik Galaxy S6 edge+ delil povezavo do storitve YouTube Live.
Marsikateri uporabnik ceni predvsem prednosti hitrega polnjenja baterije in Galaxy S6 edge+ bo tudi na tem področju presegel vsa pričakovanja, saj ima vgrajeno brezžično polnilno tehnologijo, ki je kompatibilna s skorajda vsako podlago za brezžično polnjenje. Tako bo telefon Galaxy S6 edge+ z brezžičnim polnilcem Samsung napolnjen v pičlih 120 minutah oziroma v 90 minutah s kabelskim polnilcem. S pomočjo nadgrajenega SideSync, katerega prednosti sta samodejna zaznava in izredno hitro nalaganje, bodo uporabniki svoj Galaxy S6 edge+ lahko brez težav povezali s tablico ali osebnim računalnikom ter tako še lažje in hitreje kot kdajkoli prej uživali v preprostem dostopu do datotek in podatkov na različnih napravah z različnimi operacijskimi sistemi.
Nova naprava premore še fotoaparat z najnaprednejšo tehnologijo, ki bo najbrž tudi tokrat požela zasluženo mednarodno hvalo. Opremljena je s funkcijami, nujnimi za zajem še tako hitrega a nepozabnega trenutka, npr. funkcijo Quick launch, ki kamero zažene v manj kot eni sekundi, samodejno funkcijo HDR v realnem času, sistem za pametno optično stabilizacijo slike (OIS) ter popolnoma nove filtre.
Samsung Galaxy S6 edge+ bosta ščitila nadgrajen programski varnostni sistem KNOX Active Protection (ki bo prednaložen na telefon) ter aplikacija My KNOX (potreben bo hiter in preprost prenos) za še dodatno zaščito občutljivih osebnih in poslovnih podatkov. Samsung Galaxy S6 edge+ bo na slovenskem trgu dostopen od 4. septembra 2015 dalje, kupci pa bodo lahko izbirali med safirno črno ali platinasto zlato barvo telefona z 32 GB notranjega spomina. Več informacij o novi napravi najdete tudi na povezavi www.samsung.com/galaxy.

sreda, 12. avgust 2015

Brezhibna polt je zdaj 'misija mogoče'

Brezhibna polt? Misijo lahko štejete za zaključeno. Olepševalni serum za več sijaja in polt brez madežev in nepravilnosti je ključ do zdrave in popolne kože, ki ob tem ohrani svoj naravni videz. Tiste ženske med 25. in 50. letom starosti (ne glede na tip ali ten kože), ki iščejo izdelek za boj proti madežem in nepravilnostim, ter za enakomeren videz in zdrav, sijoč ten, si sedaj lahko pomagajo s Clarinsovo novostjo MISSION PERFECTION, novim lepotilnim serumom za polt brez napak.
Namenjen je ženskam, ki iščejo izdelek s ciljnim delovanjem za ohranitev naravnega videza kože, brez dodatnega svetljenja ali belilnega učinka. V izdelku se nahaja izvleček acerole, ki zmanjšuje temne madeže; povsem nova sestavina iz Clarins laboratorijev je hexylresorcinol, ki takoj osvetli in polepša polt. Dodani so še odsevni pigmenti 'soft-focus' za prekrivanje nepravilnosti na koži.
Dodana ginko biloba poveča sijaj kože in odpravi utrujen videz ter poskrbi za mikrocirkulacijo, izvleček tamarinda je odgovoren za luščenje povrhnjice, s čimer se takoj poveča sijaj polti. Dan za dnem lahko s pomočjo tega seruma zmanjšujete videz temnih madežev na neagresiven način in povečate sijaj in zdrav videz polti, izenačite ten in poudarite naravno lepoto kože. Tekstura seruma je fina in lahkotna, koralnega odtenka, ki je idealen za vse tene polti. Serum pusti občutek lahkotnosti na koži. Vonj je nežen, zeleno-cvetnih pudrnatih not.
Serum uporabljajte zjutraj in/ali zvečer na popolnoma očiščeni in suhi koži obraza in vratu. Zmešajte in segrejte serum v dlaneh, tako omogočite hitrejše vpijanje v kožo. Dlani položite na sredino obraza in z nežnimi pritiski od sredine navzven nanašajte serum. Ponovite na predelu vratu. Nato nadaljujte z drenažnimi pritiski, znova od sredine navzven (na licih, čelu in vratu).

torek, 11. avgust 2015

Pharrell Williams se vrača s copati Supershell

Po pisani kolekciji copat Superstar Supercolor, s katero je Pharrell Williams osvajal letos spomladi, se priljubljeni glasbenik v sezoni jesen/zima 2015 vrača s svežimi copati Supershell. Pri oblikovanju novih modelov pod skupnim imenom Artwork je gumijasto kapico copata spremenil v pravo slikarsko platno in na njem skupaj s tremi priznanimi artisti ustvaril barvite poslikave, ki so ikonski copat povzdignile v umetniško delo.
Pharrell Williams je sprednje kapice Superstark skupaj s priznanimi umetniki poživil s pisanimi poslikavami in tako poskrbel za edinstveno kolekcijo, s katero je med ljubitelji ulične mode sprožil evforijo. Novi modeli, ki bodo na voljo tudi pri nas, izstopajo še zaradi ene posebnosti, levi in desni copat sta namreč opremljena z različnimi grafikami. Vpadljiva kolekcija, ki je bila ustvarjena s polno mero kreativnosti, v središče pozornosti postavlja živahne umetnine.
Na sprednji del copata so svojo domišljijo prelili newyorški grafični umetnik in oblikovalec Todd James, ameriška fotografinja Cassa Bird in japonski sodobni umetnik Mr. Njihovo ustvarjalnost je na koncu s svojim umetniškim čutom, ki raziskuje življenjsko energijo in njeno izražanje z barvami, zaokrožil še priljubljeni glasbenik. Unikatni copati v beli barvi, ki omogočajo številne modne kombinacije in ponujajo prvovrstno priložnost za izražanje osebnega stila, bodo na voljo tudi v adidas shopih v Ljubljani in v Celju.

ponedeljek, 10. avgust 2015

Na testu: novi Smart Fortwo

Bolj rafiniran od svojega predhodnika, z boljšo konstrukcijo in dizajnom ter nekoliko robustnejšega videza in z bistveno boljšo izrabo prostora je novi smart fortwo, modelsko leto 2015, nekaj, kar boste z veseljem vozili, sploh, če živite v gosto strnjenih mestnih ali velemestnih naseljih.
No, velemest pri nas resda ni, vendar je gneča iz dneva v dan bolj opazna, avtomobilov je vsako leto več, infrastruktura napreduje počasi, parkirišč kronično primanjkuje. Za vse te probleme obstaja eno samo zdravilo: majhen mestni avto. To je smart, ki ga poganja tricilinderski bencinski motor, ki ga uporabljata tudi fortwo-jev večji brat ForFour (smartovo vozilo za štiri osebe, kot pove že ime) ali renaultev twingo. Nekoliko zajetnejši od svojega predhodnika je predvsem zato, ker je bilo treba narediti več na varnostnih mehanizmih, kot je denimo zaščita pri trku. Varnost je kajpak pomembna, pri majhnih avtomobilih sploh.
Novi smart je širiši za enajst centimetrov, kar se v notranjosti občuti in to seveda prijetno, medtem ko je dolžina (269 cm) ostala nespremenjena glede na minulo modelsko različico. Več je prostora za oba sopotnika, ki se zdaj ne stiskata več z rameni, ampak lahko udobno sedita drug zraven drugega. Prostora je več tudi za komolce in kolena, ne le za ramena. Smart ForTwo je vsekakor odlična ideja za urbana okolja, ki pa je proizvajalca, Daimler-Benz, stala veliko denarja, odkar so na trg dali prvega smarta (1998).
Natančne številke niso bile nikoli razkrite, a v svetu avtomobilizma se govori, da je šlo za nekaj milijard evrov. Še dobro, da vodstvo avtomobilskega velikana ni nikoli izgubilo zaupanja v ta model, ki ga urbane ceste tako zelo potrebujejo; z novim modelom za leto 2015 se zdi, da se bo gromozanska investicija slednjič le začela povračati.
Plastičen videz in trde površine v notranjosti so sedaj zamenjale na oko veliko privlačnejše prvine, z ljubkimi in igrivimi podrobnostmi, zaradi česar bodo, vsaj tako menim, ta avto vzljubile predvsem ženske. Površine so mehke na dotik, prevleke se da dobiti v živahnih barvah, ki sledijo tudi drugod v notranjosti avtomobila in na armaturi, tu je še LED osvetlitev in celo, ko zapiramo vrata, imamo občutek, da smo zaprli ‘resen’ avto, saj zvok ni več takšen, kot bi zapirali igračko. Vožnja sama je še vedno precej trda, kar lahko od kratke šasije tudi pričakujemo, posebej občutno je to na jamičastih površinah in pri vožnji čez cestne ovire oz. ležeče ‘policaje’.
Pohvaliti je treba občutno izboljšan menjalnik (sedaj petstopenjski, ki je zasnovan na tistem, ki je vgrajen v renault megane) in tudi vožnja je veliko bolj gladka ter dinamična kljub skromni prostornini motorja (en liter). Speljevanje poteka brez zatikanj, prenos moči je učinkovitejši, prestavno razmerje mnejalnika je sedaj optimizirano. Od motorja seveda ne moremo pričakovati prav veliko, a za urbano vožnjo z vedno nizkimi omejitvami hitrosti je ta avto več kot primeren, prav tako pa ne razočara, ko je treba malo bolj ‘pritisniti’ na obvoznici ali se kljub vsemu zapeljati del poti tudi po avtocesti.
Avto na testu je brez večjih težav na ljubljanski obvoznici dosegel zgornjo omejitev 130 km/h. Smart smer vožnje spreminja pod precej ostrim kotom, kar je logično zaradi škatlaste zasnove, občutek je, kot bi vozili go kart, kar pa daje pravzaprav občutek večje varnosti in zanesljivosti pri manevriranju z avtomobilom. Tudi pri obračanju 360 stopinj je radius nadvse majhen, kot bi se baletka zavrtela okoli svoje osi. Impresivno! Ko k temu dodamo še, da smart, sploh pa model Fortwo, zlahka najde še tako skromno ‘luknjo’ na parkirišču, kamor ga brez težav stisnete, je odločitev za nov mestni avto, v kolikor ga potrebujete, na dlani.
Smart je pravi odgovor na sodobne urbane izzive (konec koncev vas lahko prepriča podatek, da so jih prodali že kakšnih 1,7 milijonov). Izbirali boste lahko med tremi različnimi opremami in sicer passion, prime in proxy, na voljo je omejen čas tudi posebna izvedba edition#1. Da smart res zmore vsak mestni zalogaj, me je prepričala vrnitev na parkirišče sredi noči ob neki priložnosti. Ob mojem testnem vozilu sta bila spredaj in zadaj parkirana še dva smarta, eden od njiju se je ‘znašel’ in zapeljal v parkirni prostor kar pod kotom 90 stopinj, a še vedno ni motil drugih udeležencev na cesti. Tako smo trije smarti zasedli le dva parkirna prostora. Prizor, ki se ga vsekakor splača videti in bo vse pogostejši.
Podatki o avtomobilu: 3-valjni vrstni motor s prostornino 999 cm3, z močjo 52 kW (71 KM), 5-stopenjski ročni menjalnik z avtomatiko za zagon/zaustavitev; cena osnovnega modela s serijsko opremo je 10.490 evrov. Za opremo passion je treba doplačati 1460 evrov, za prime 2090 evrov, za proxy pa 3561 evrov. Oprema #edition1 stane dodatnih 3251 evrov.

Besedilo in vse fotografije: Dragica Sušnik

sobota, 8. avgust 2015

Tag Heuer z Bundesligo podpisal triletno pogodbo

TAG Heuer je pred dnevi uradno postal prvi časomerilec Bundeslige, ki združuje 36 ekip nemškega državnega prvenstva v nogometu. S triletno pogodbo, ki sta jo podpisala, želita Bundesliga in TAG Heuer ustvariti nov svet v športni areni ter razviti kreativno in drzno partnerstvo. V odmevnem nemškem državnem prvenstvu L1 + L2 bodo od zdaj na tekmah merili čas s tehnologijo TAG Heuer, saj je švicarski urar s sedežem v La Chaux-de-Fondsu postal prvi zgodovinski uradni časomerilec in uradna ura Bundeslige.
Direktor podjetja TAG Heuer Jean-Claude Biver in direktor Bundeslige Christian Seifert ob začetku Superpokala 2015
Eno najmočnejših nogometnih ligaških tekmovanj na svetu je dobilo zagon z zmagoslavjem Nemčije na svetovnem prvenstvu. Tekme Bundeslige vsak teden spremlja več sto milijonov televizijskih gledalcev v 208 državah po svetu. Tik pred slovitim Superpokalom 2015, v katerem sta se pomerila VfL Wolfsburg in FC Bayern Munich ter pred začetkom napete nove sezone, sta Jean-Claude Biver, direktor podjetja TAG Heuer in predsednik oddelka za ure v skupini LVMH ter Christian Seifert, direktor Bundeslige, v Wolfsburgu naznanila skupno triletno partnerstvo v duhu novih idej.
"Nemško državno nogometno prvenstvo je ena najmogočnejših in celostnih platform. Pri sponzorstvu bomo lahko uporabili drugačno perspektivo, kar bo prineslo izjemne nove priložnosti, še posebej na digitalnem področju. Pripravljamo se na prihodnost," je povedal Jean-Claude Biver.
"Veseli nas, da smo našli partnerja, kot je TAG Heuer, ki se s predanostjo kakovosti in mednarodnim delovanjem docela ujema z načeli Bundeslige. Sploh ker tovrstno sponzorstvo predstavlja veliko opaznost na svetovni ravni. Prepričani smo, da bo naše sodelovanje v prihodnjih letih koristilo obema stranema," ga je dopolnil Christian Seifert. TAG Heuerjev moto #DontCrackUnderPressure bodo instalirali na vseh ravneh tekmovanj, tako na najbolj vidnih kot začetnih, saj bodo s tem spodbujali mlade talente in prihajajoče generacije nogometa. Kot pravijo, naj se igre začnejo!

petek, 7. avgust 2015

Decoded by DIESEL, nova kolekcija in kampanja kultne znamke

Diesel je že v preteklosti skozi svoje oglaševalske akcije izražal duh časa in komentiral družbo na svojstven, izviren in tudi ironičen način. 'Decoded by Diesel'(Diesel dekodira) prinaša pristno, iskreno sporočilo, z resničnimi in neobdelanimi fotografijami, z neposrednimi in transparentnimi nosilnimi sporočili ('this is where we tell you what to wear',…).

Nova kampanja Diesel za jesen in zimo 2015 je več kot samo sezonska oglaševalska akcija, gre za nov pogled na svet skozi očala Diesel! Diesel odločno prekinja z retuširanjem fotografij. Gre za prikaz ljudi in mode, kakršni so in na ta način za spoštovanje kupcev in ljubiteljev blagovne znamke, ki jih Diesel želi pritegniti v svoj pristni svet. Kolekcijo je oblikoval Nicola Formichetti, fotografiral jo je Richard Burbridge. Nova kolekcija je na voljo v trgovinah Emporium in Galerija Emporium v Ljubljani.

sreda, 5. avgust 2015

Ste že slišali za zvok, ki se ga da videti?

V videu svetovne uspešnice Hideaway priljubljene pevke Kiesza se Sony poigrava z umetnostjo vizualizacije zvoka, imenovane kimatika, s katero ujame moč glasbenega sistema in preplete gibanje zemlje, vode in barv na udarne ritme priljubljene pesmi. Ta kimatični učinek, ki se nanaša na proučevanje vidnosti zvoka prek nadzorovanega premikanja delcev na vibracijskih ploščah ali membranah, je že leta 1680 odkril Robert Hooke. V tem eksperimentu je vibracije ustvaril mogočen zvok Sonyjevega glasbenega sistema MHC-V7D.
Alberto Ayala, direktor oddelka V&S pri Sony Evropa, je povedal: "MHC-V7D združuje zvočne in vizualne učinke, ki vključujejo upravljanje s kretnjami in LED-osvetlitev zvočnikov ter ustvarjajo edinstveno zvočno izkušnjo. Lepota kimatike se skriva v ustvarjanju čudovitih vizualij s pomočjo zvočnega tlaka sistema MHC-V7D in združuje zvok ter sliko na način, s katerim bodo ljudje uspešnico Hideaway videli v novi luči."
Pri ustvarjanju Sonyjevega videa je skupaj s svojo ekipo sodeloval tudi Yifei Chai, inovacijski arhitekt kreativne produkcije studia Unit 9. "V središču glasbenega sistema MHC-V7D se pesek, barva in voda gibljejo ob udarnih ritmih in ustvarjajo vizualno dovršene skulpture. V videu je ujeto potovanje znotraj glasbenega sistema MHC-V7D, ki gledalca popelje v skrivnosten svet zvoka." 
Nizkotonec v videu ustvarja vizualne učinke, ki se dopolnjujejo z instrumenti, prodornimi zvoki in vokali skladbe Hideaway ter tako posnemajo njeno potovanje skladbe od temnega in tihega začetka proti nizkotoncu, finalnemu vizualnemu postopnemu naraščanju. Zvočne vodne skulpture, ustvarjene s pomočjo petrijevke, napolnjene z vodko in nameščene na globokotonec MHC-V7D, prevedejo nevidne komponente skladbe v koncentrične kroge, ki se potrojijo s prodornim ženskim vokalom.
Moč zvoka je prikazana tudi na vibracijski kovinski plošči, prekriti s peskom in pritrjeni nad zvočnik. V videu lahko vidimo učinke razkošnih zvočnih frekvenc skladbe Hideaway, ki pesek oblikujejo v paleto različnih vzorcev in z zanimivimi vizualnimi učinki odkrivajo resonanco skladbe.
Za prikaz upravljanja s kretnjami glasbenega sistema MHC-V7D je bila uporabljena tudi magnetna tekočina (ferrofluid). Ta vsebuje magnetne nanodelce (~10 nm premera) v izotopni tekočini, zato ima vse značilnosti tekočine in magnetne lastnosti trdne snovi. Z elektromagneti, usklajenimi z ritmi skladbe Hideaway, se magnetna tekočina ritmično prikazuje v obliki abstraktnih konic in tako prikazuje mogočen bas skladbe s takojšnjim odzivom na stopnjevanje glasbe. Hkrati pa ponazarja tudi prostoročen način interakcije z glasbenim sistemom MHC-V7D s pomočjo enostavnega upravljanja s kretnjami.
Magnetno tekočino nato osvetlijo luči, ki se ujemajo z živahno večbarvno osvetlitvijo, sihronizirano z glasbenimi ritmi. Za prikaz tehnologije Smart High Power glasbenega sistema, s katero se da občutiti moč 1550 W zvočnega tlaka in prodornih nizkih tonov, je bila v nizkotoncu uporabljena kombinacija treh barv. Skakajoče gibanje barve ob skladbi Hideaway je posneto v počasnem posnetku, ki prikazuje ustvarjanje barvnih kombinacij in skakajoče barvne kroglice ob mogočnih ritmih sistema MHC-V7D. Video se zaključi z odmikom od zvočnika ob zaključku glasbe.
"Sodelovanje s Sonyjem na tem projektu mi je bilo v veliko čast in zadovoljstvo, hkrati pa se mi je ponudila priložnost za raziskovanje in preizkušanje področja kimatike, kar je oživelo doslej nepredstavljivo moč Sonyjeve zvočne tehnologije. Naš cilj je bil občinstvu omogočiti čutno izkušnjo, kakršne še niso doživeli, takšno, ki odraža naša občutja, ko se znajdemo v prostoru s tovrstnimi izjemnimi izdelki.
Rezultati so osupljivi: geometrijski vzorci, ki jih ustvarijo vibracije posebnih zvočnih frekvenc, voda, ki natančno posnema dinamični razpon vokalov in magnetna tekočina, ki pleše ter se preliva v spektakularne formacije, katere ustvarjajo elektromagneti ob spremljavi nizkih tonov," je povedal Cole Paviour, direktor podjetja Unit 9, ki so ga pri Sonyju izbrali zaradi njegovega mesta v novi generaciji digitalne filmske produkcije. Glasbeni sistem Sony MHC-V7D je v Sloveniji na voljo od julija, več informacij na www.sony.si.