nedelja, 17. julij 2016

Premiera mercedesovih novincev: SL in SLC

Poletje je čas za avte "zgoraj brez", kabriolete. Le kaj je bolj prijetnega, kot voziti športen in zmogljiv avto brez strehe? Autocommerce, uvoznik in zastopnik vozil Mercedes-Benz, je tudi life-style novinarjem konec junija predstavil oba prestižna novinca. Leto 2016 je pač v znamenju kabrioletov pri znamki Mercedes-Benz!
Tik pred začetkom dopustov sta tako v prodajne avtosalone že pripeljala prenovljena modela SL in SLC. Oba se uvrščata v premium razred, s tem, da je SL skoraj trikrat dražji od SLC. Potem, ko so pri stuttgarski znamki v zadnjih treh letih praktično povsem prenovili svojo modelsko paleto, nekateri so dobili ob tem še nove oznake, so se lani vrgli na prenovo športnikov, s katerimi ciljajo na čustva voznikov, zagotovo pa tudi na sloj bogatejših posameznikov, saj takega nakupa pač ne zmore vsak.
Andrej Bergant (slika zgoraj), direktor prodaje osebnih vozil pri Autocommerceu, uvozniku vozil Mercedes-Benz, nas je na dogodku, ki so ga za nas pripravili na ljubljanski Špici, v nadaljevanju pa so nam omogočili tudi testne vožnje z obema lepotcema (jaz sem se, logično, takoj zagrebla za najdražjega SL), spomnil, da se je v tem razredu začelo s popolnoma novim modelom mercedes GT, nadaljevalo s coupejem razreda S, letos pa so predstavili prenovljene kabriolete, po SL in SLC prideta na trg še kabrioleta razredov S in C.
Dragica Sušnik pred novim modelom SL
Bergant je dodal, da letos računajo na vsaj deset kupcev SLC-ja, nekdanjega SLK, ki se ga da dobiti tudi za manj kot 40 evrskih tisočakov. Za SL, luksuzen športni dvosedežni kabriolet, ki je ikona znamke in se ponaša s kar 60-letno tradicijo, pa je treba namreč pripraviti najmanj 116.000 evrov. Lani je Autocommerce celo na še vedno stagnirajočemu trgu prodal sedem coupejev razreda S, kljub visokemu davku na luksuz.
nekdanji SLK je zdaj SLC
Kar se opisa tiče, začnimo s cenejšim modelom, torej SLC. Nekdanji SLK so po dveh desetletjih preimenovali v SLC, oblikovne spremembe opazimo na obeh blatnikih, grafiki zadnjih žarometov LED, spredaj so opcijsko inteligentni LED žarometi, nova so aluminijasta platišča, širša barvna paleta, v potniški kabini pa opazimo prenovljeno armaturno ploščo z večjim osrednjim zaslonom in nov športni volan. Pomembna novost je 7-palčni zaslon, občutljiv na dotik. Ta je povezljiv z Apple CarPlay in ima Garminovo navigacijo.
notranjost novega SLC
Trda zložljiva streha se odpre ali zapre pri hitrosti do 40 km/h, od asistenčnih paketov je tu aktivni sistem za zaviranje v sili, sistem opozarjanja na vozilo v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, parkirni asistent in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji. Vstopni model je SLC 180, ki stane 36.900 evrov, poganja ga 1,6-litrski štirivaljni turbo bencinski motor s 115 kilovati moči (156 KM). Na izbiro sta tudi dvolitrska bencinska štirivaljnika z bodisi 135 bodisi 180 kilovatov moči, ki sta kajpak že dražja. Šibkejši bencinarji imajo vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik.
V vrhu ponudbe je SLC 43 AMG s 3,0-litrskim V6 twin-turbo motorjem, ki razvije 270 kilovatov moči (367 KM) in 520 Nm navora, stane pa 71.500 evrov. Ta model ima še športno nastavljivo podvozje, nova aluminijasta platišča, aerodinamični kit in športno oblikovan interier. Pri močnejših bencinarjih razreda SLC pričakujte devetstopenjski samodejni menjalnik. V ponudbi je tudi dizelski 2,1-litrski motor pri modelu SLC 250d (cena zanj je 44.900 evrov), ki ima 150 kilovatov moči (204 KM).
Tako pri SL kot SLC se streha odpira na enak način, odpiranje/zapiranje traja okoli 20 sekund. Pri obeh novincih je opcijska ponudba zatemnitveno steklo 'magic sky control' in zračni šal, oziroma 'airscarf', ki piha zrak v zatilje potnikov spredaj. Pri SLC pričakujte vetrne prozorne ščitnike 'airguard', pri SL pa klasično vetrno mrežo, ki je elektronsko pomična.
novi SL je avto, za katerim se na cesti vsi obračajo, preverjeno!
Ko govorimo o prenovi SL-a je najbolj opazna nova maska hladilnika, ki je, po vzoru na športna vozila z zvezdo v nosu iz 50. let prejšnjega stoletja, obrnjena, širši del je zgoraj in ožji spodaj, izdelana je v slogu diamantov, kot še nekaj zadnjih mercedesovih modelskih novosti. Novost so še zašiljene luči, prenovljen je tudi zadek, postavitev rdečih LED luči z novo grafiko, tu je še difuzor z vgrajenimi cevmi. V notranjosti je nov multfunkcijski volan, povečali so zaslon za infotainment in prenovili analogno uro.
nemški prestiž za minimalno 116.300 evrov
Kot standarden del opreme so dodali sistem za zaviranje v sili, voznik lahko izbira med petimi načini vožnje, individualnim, udobnim, športnim, športnim+ in dirkalnim, na voljo je tudi več načinov ambientalne osvetlitve. Sistem 'active body control' med zavoji prilagaja nagibanje karoserije, sistem gretja 'airscarf' skozi perforacijo v sedežih in naslonjalih za glavo potnikov usmerja hladen ali topel zrak v vrat. Del serijske opreme je tudi lok za zaščito potnikov v primeru prevračanja.
Kar se tiče motorjev, so na izbiro V6 (SL 400), V8 (SL 500 in SL 63 AMG) in V12 (SL 65 AMG). Vstopni model SL 400 s trilitrskim šetvaljnim motorjem z 270 kilovatov moči (367 KM) in 500 Nm navora stane 116.300 evrov. Za 161.900 evrov dobite SL 500 s 4,7-litrski motorjem V8 in 335 kilovatov moči (455 KM) ter 700 Nm navora. Oba imata samodejni 9G-tronic menjalnik z devetimi prestavami.
Lahko posežete tudi po samem vrhu ponudbe, tako ima SL 63 AMG že 5,5-litrski motor V8 s 430 kilovatov moči (585 KM) in 900 Nm navora ter športni menjalnik speedshift MCT s sedmimi stopnjami. S šestlitrskim motorjem V12 se hvali SL 65 AMG, ki ima pod pokrovom 463 kilovatov moči (630 KM) in 1000 Nm navora. Menjalnik v njem je enak, kot pri SL 63 AMG.


Fotografije: Saša Despot

petek, 15. julij 2016

Do 'strobing' frizure s pomočjo nagradne igre

Pripravljeni na naslednji velik trend frizur? Matrix predstavlja novost po imenu "strobing". Strobing izvira iz ličenja, ki poudarja osvetlitev na ključnih delih obraza, da bi pritegnili pozornost na najlepše poteze. Zdaj se je ta trend razširil z ličenja tudi na oblikovanje las.
Vsi imamo radi čvrste lase, včasih (posebej mladi) želijo biti uporniški in imeti hkrati privlačen in zapeljiv videz, ki daje občutek svobode. Za čvrste lase brez lepljivosti, obteženosti z ostanki izdelkov za stiliranje in brez mastnega leska so pri Matrixu naredili inovativne izdelke za učvrščevanje las.
Minerali v tej formuli dajejo občutek čiste teksture, omogočajo breztežno ločevanje in mat zaključek. Na voljo sta dva izdelka: mineral Mess Maker je sprej z dodano soljo za teksturo. Lasje bodo videti kot s plaže. Formula, ki vsebuje mikro delce soli in vitamin E, nežno oblikuje videz 'morske' pričeske. Cena izdelka v pooblaščenih salonih je 17 evrov.
podarjam 2 izdelka Mineral Mess Maker
Airy Builder je posebna pena s suho teksturo. Okrepljena z mikro minerali doda lasem občutek čiste teksture za razmršen videz in ostrino. Daje še eno stopnjo učvrstitve več, kot bi jo dosegli s pomočjo Mess Makerja, cena izdelka pa je enaka.
Poteguj se za enega od dveh Mess Makerjev, ki ju podeljujem v sodelovanju z L'Oreal Slovenija. Piši mi na naslov nagradna.lepotainmoda@gmail.com do 30. julija 2016, dodaj svoje podatke in svojo počitniško fotografijo. Z malo sreče lahko prideš do mega frizure, ki bo trajala vse poletje in dolgo v jesen, pa če boš ob morju ali ne.

torek, 12. julij 2016

Poletje je čas za razvajanje z Oriflame novostmi

Počasi že pogleduješ proti  morju in dopustniškim dnem na plaži? Prav morje je bilo navdih za novo Oriflame kolekcijo Blue Wonders, ki te bo očarala z vonjem oceana in poletnih dni.
Vlažilna krema za telo, osvežujoč gel za prhanje in toaletna voda so uspeli ujeti skrivnosten vonj globokega oceana; in prav ta vonj je tisto, kar je edinstvenega pri tej kolekciji. V sebi nosi svežino, ki v misli prikliče čudovito poletno morje. Tudi, ko nismo ob njem.
Za vroče poletne dni in romantične večere ter noči so najbolj primerni živahni odtenki lakov za nohte. Poskusi, kar ti ponuja kolekcija The ONE, v kateri se nahajajo dolgo obstojni laki za nohte v modnih odtenkih. Poskrbeli bodo za enakomerno prekrivanje, tvoje nohte pa odeli v mavrični ocean barv.
Če se srečuješ s prvimi gubicami, naj za njih poskrbi NovAge lahkotna dnevna krema za glajenje gub iz kolekcije Ecollagen. Napredna in učinkovita dnevna vlažilna krema s patentirano tri-peptide tehnologijo in solanaceae izvlečkom rastlinskih izvornih celic odpravlja gubice, omehča in zgladi teksturo ter sčasoma osveži ten kože. Lahkotna, vlažilna krema v gelu je kot nalašč za normalno ali mešano kožo v času, ko je vlage v zraku več. Je nežno odišavljena.
Obenem pa ti priporočam še novo napredno dnevno zaščito NovAge Day Shield z zaščitnim faktorjem 30, to je lahkotna zaščita obraza, ki kožo varuje pred fotopoškodbami in pojavi znakov staranja.
Nemastna tekstura poskrbi, da tvoja koža diha, pomaga preprečevati staranje zaradi izpostavljenosti UV žarkom, izdelek pa je obvezen del opreme v teh poletnih dneh in tednih. Lahko je odlična podlaga za ličila, priporočam, da jo naneseš čez izbrano dnevno kremo ali povsem samostojno. V vsakem primeru naj ne manjka v tvoji torbici.

nedelja, 10. julij 2016

Spektakel kitajskega narodnega gledališča prihaja v Ljubljano

V sklopu 64. Ljubljana Festivala se nam to sredo in četrtek obeta plesni spektakel kitajskega narodnega gledališča s predstavo Konfucij. Starokitajski filozof Konfucij je eden najpogosteje citiranih mislecev v zgodovini človeštva. Konfucij ali v dobesednem prevodu Mojster Kong je bil navdih za ustvarjalce spektakularne plesne drame, ki jo bo 13. in 14. julija gostil 64. Ljubljana Festival, njeno prizorišče pa bo Cankarjev dom.
Kitajsko narodno gledališče v dveh dneh obljublja nepozabno plesno predstavo, ki nas bo spomnila na marsikatero Konfucijevo modrost, umirila naše misli in nam dala priložnost, da pogledamo vase, saj, kot pravi mojster filozofije, se tam skriva rešitev za vse težave zunanjega sveta. V vrhunski predstavi (nakup vstopnic tukaj) prevladujejo plapolajoči kostumi, ki do potankosti izdelanim plesnim točkam dajo energijo, ki nas v vsej svoji popolnosti popelje skozi elemente tradicionalnega kitajskega plesa, umetnosti in kulture.
Poleg izjemne kostumografije predstava na odru združi veliko število plesnih mojstric in mojstrov. Lepa dekleta imajo v plesni drami pomembno vlogo, saj so bili takratni vladarji 'obsedeni' z njihovo družbo. Konfucij sicer pravi, da ima vsaka stvar lepoto v sebi, a vsakdo tega ne vidi. Razgibana zgodba, polna preobratov in neverjetnih plesnih elementov, opisuje potovanje velikega misleca.
 “Naša slava ni v tem, da nikoli ne pademo, temveč v tem, da se vsakič znova poberemo.” (Konfucij)
Pot misleca je polna frustracij, saj se njegove sanje niso uresničile, njegova predanost pa ni bila nikoli poplačana. Skozi življenjske modrosti, ki jih je delil z ljudmi, je skušal v vsakdanjik uvesti bonton in politiko dobrohotnosti. Človek naj ne bi v družbi deloval zaradi svoje koristi, temveč le zato, ker meni, da je tako prav in pošteno. Iz teh preprostih načel so njegovi učenci kasneje razvili filozofsko vejo konfucijanstva. Med potjo, na kateri so ga pestile številne nevarnosti in lakota, je uvidel podobo sveta v harmoniji. Eden njegovih znamenitih citatov pravi: “Kamorkoli greš, pojdi tja z vsem srcem.”

petek, 8. julij 2016

Nova ambasadorka za Dior ličila je Bella Hadid

Devetnajstletna manekenka Bella Hadid, ki jo je hiša Dior  najela za svojo kampanjo z naslovom "Web Series", je uradno postala tudi ambasadorka Diorjevih ličil. Svoj vstop v Diorjev svet je mladenka, sicer hči nepremičninskega mogula Mohameda Hadida, napovedala že na Diorjevi nedavni predstavitvi cruise kolekcije za leto 2017 v palači Blenheim.
Ob tem, ko je postala ambasadorka njihovega make-upa, so pri Diorju pokazali še video iz zaodrja, kjer jo lahko vidimo skupaj s Petrom Philipsom, kreativnim direktorjem ličil Dior. Na spletu lahko videe pogledate, če vtipkate Dior Makeup Live with Bella Hadid.
Hadidova seveda obožuje make-up tako, kot večina mladih punc, deli svojo strast do barvnih palet, ki jih ustvarja Philips, rada se obdaja z Diorjem in obožuje njihova ličila. V kampanji Web Series predstavlja tudi svoje najljubše Dior izdelke.

sreda, 6. julij 2016

Danes je pravi dan za poljube

Antropologi še vedno raziskujejo izvor poljubljanja. Kako je prišlo do prvega poljuba na ustnice? Nekateri trdijo, da ima poljubljanje korenine v materinski ljubezni in je prešlo iz navade hranjenja. Drugi menijo, da je poljub po svetu zakrožil nagonsko, zaradi želje po zbližanju, čutnem izkazovanju ljubezni in naklonjenosti. Danes je 6. julij, mednarodni dan poljubljanja, ki ga praznuje tudi znamka Labello, zato je prav, da razmišljamo ne le o poljubih, pač pa tudi o negi ustnic. Samo negovane in mladostno lepe ter polne ustnice pač kličejo k poljubljanju!
Za poljub, ki je poln svežega vonja, eksotičnega okusa in sočnega dotika skrbijo negovalni balzami Labello Lip Butter. Za klasičen poljub pa balzami Labello, katerih poudarek je na negi in hidrataciji - Labello Original, Labello Hydro Care, Labello MED Repair in Labelo SUN.
Vlažilna formula s karitejevim maslom in mandljevim oljem balzama Labello Lip Butter Coconut pomiri razdražene ustnice in doda eksotiko z aromo kokosa. Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia s tehnologijo Hydra IQ zadržuje vlago v ustnicah in poskrbi za sočne poljube z okusom vanilije. Vlažilna formula Labello Lip Butter Raspberry Rosé da ustnicam sadno svežino, ob poljubu pa zagotavlja edinstveno doživetje z aromo maline. Ustnice so zaščitene pred zunanjimi vplivi, svilnat sijaj je ravno pravšnji za začetek nove zgodbe na mednarodni dan poljubljanja.
Labello Hydro Care in Labello Original pomagata obnoviti izsušene ustnice in pripomoreta k še sočnejšim poljubom. Izjemno lahka in nemastna formula, ki se hitro vpije, na ustnicah pusti osvežujoč, naraven in brezbarven videz. Ranjenim ustnicam pomaga Labello Med Repair, ki daje dolgo obstojen sloj za nevidno celjenje in blažilno zaščito ustnic. Namenjen je suhim, razpokanim in občutljivim ustnicam, ki se pogosto pojavijo ravno med poletjem, ko vroče sonce in suh zrak prideta v stik s slino. Ker se poljubom ne da upreti, jih Labello Med Repair zaščiti in prepreči suhost, razpokanost in draženje.
Ker na mednarodni dan poljubljanja v Sloveniji sonce greje z okoli 28 stopinjami Celzija, je Labello poskrbel, da bodo tudi vaše ustnice zaščitene pred soncem. Tako so topli poljubi na plaži, v parku, na ulicah mest ali na domači terasi mogoči z Labello Sun Protect. Nanesete ga lahko neposredno pred poljubom in med samo izpostavljenostjo soncu, da zagotovite nenehno vlaženje, ob tem pa poskrbite še za zaščito pred škodljivimi UV žarki. Pripravite ustnice za dan poljubljanja in naj se tako sočne ter mehke poljubljajo tudi v prihodnje. Naj bo na današnjo sredo prav poljub tisti, ki vas bo za konec dneva odpeljal v lepše sanje.

torek, 5. julij 2016

Nagradna igra: Otto Kern dišavi Playful zanjo in Full Play zanj

Privlačnost med moškim in žensko je igra, pri kateri vonj igra odločilno vlogo. Novi dišavi OTTO KERN PLAYFUL in FULL PLAY vas vabita, da se zaljubite v dvojino. Kot zanimivost povejmo, da je leta 1972 na trg prvič prišel parfum za pare, vendar ideja tedaj še ni uspela. Enajst let kasneje je bil primeren čas za zmagovalni pohod konceptov dišav v moški in ženski različici. Odtlej dišavni dueti predstavljajo stalnico v ponudbi parfumov.
Razlog za uspeh dvojnih dišav je na dlani - veliko žensk izbira dišave za svojega partnerja in pri tem posegajo po znamkah, ki so všeč njim samim. Poleg tega ženske zaznavajo dišave drugače kot moški, kajti center za simpatijo in antipatijo, prek katerega zaznavamo vonje, je pri njih bolj prepleten. Biolog Manfred Milinski zato priporoča, naj bo nakup dišav skupen projekt. Od konca junija je v izbranih drogerijah in trgovinah na voljo dišavni set Otto Kern zanjo in zanj, ki ga je pospremila zabavna kampanja na instagramu z oznako #okwannaplay. Otto Kern Playful je dišava zanjo, ki kot ljubezenska zgodba pripoveduje o zapeljevanju, elegantni privlačnosti, o ljubezni do nas samih ter o neodvisnosti in romantiki.
Igra, strast in prefinjenost so v obliki dišave ujeti v elegantni steklenički s privlačnim obeskom. Moški so morda res izumili ogenj, ženske pa so iznašle način, kako se igrati z ognjem, je sporočilo ženske dišave Playful, darilo za vse samozavestne in ponosne ženske, ki na igrivo lahkoten način očarajo svojo okolico. Poznajo sebe in svoje prednosti, ki jih spretno uporabljajo. Življenje ima namreč zanje pripravljenih obilo možnosti. S svojo karizmatičnostjo ljudi okoli sebe vrtijo okoli prsta.
Uvodne note dišave so nekaj res posebnega: akord šampanjca opoji čute in tej kompoziciji podeli še svojo plemenito noto skupaj z malino in grenivko. Pri srčni noti koktejl dišav dopolnjuje šopek iz turških vrtnic in skrivnostne arome cveta champake ter cimet. Topli lesovi cedre, pačulija in sočni mošus poskrbijo, da igrivo zapeljevanje izzveni.
Paleta izdelkov sije v plemeniti rožnato-zlati barvi. Na voljo so toaletna vodica v dveh velikostih in 30 ml parfumska voda, deo sprej, kremni losjon za prhanje in odišavljena krema za telo. Igriva ogrlica z ornamentnim obeskom krasi elegantno stekleničko ženske dišave.
S pomočjo besedne igre se Playful spremeni v Full Play ali polno igro. Čisto po okusu moških. OTTO KERN FULL PLAY dokazuje, da je z dišavami enako, kot z ljubeznijo - nekateri dajejo prednost harmoničnim akordom, drugim so všeč močno kontrastne kompozicije. Glede na to, kaj nam je všeč, iščemo partnerja in izbiramo ustrezne dišave. V vsakem primeru mora biti kemija prava! Pri tem je dobro ugotoviti, katera dišava našo osebnost še obogati.
OTTO KERN FULL PLAY je za moškega z jedrnatim in samozavestnim nastopom. Življenje je igra, vse kar moraš vedeti, je, kako jo igrati, so zapisali v slogan moške dišave Full Play. To je vonj za pogumne moške, ki se ne bojijo nobenega izziva in radi stavijo na vse ali nič. Ves čas so pripravljeni na naslednjo pustolovščino in dajo vse od sebe. Pri tem se ne bojijo tveganja in zavestno preizkušajo meje. Življenje je igra. In njihov cilj je ta, da nenehno zmagujejo z obilo šarma in prepričljivosti.
Zgornja nota zbudi zanimanje z osvežujočim limonskim začetkom in rabarbaro. Aromatično začinjeni listi sivke, vijolice in ostrice sestavljajo zanimivo srčno noto. V osnovni noti trozvok toplih, izrazitih in suhih lesnih odtenkov (cedrin les iz Virginije, kašmirjev les) ustvarja dišavno doživetje prave moškosti.
Lev ne predstavlja samo blagovne znamke OTTO KERN, temveč je tudi kralj živali in osrednji element glavne vizualne podobe moške dišave FULL PLAY. Paleta izdelkov v antracitni in srebrno kovinski barvi prepriča s svojim izgledom. Jasni obrisi stekleničke in škatlice ustvarjajo izčiščeno obliko, vtisnjen grb znamke OTTO KERN, lev, krasi pokrovček stekleničke. Poleg toaletne vode v dveh velikostih v moški liniji Full Play najdete še losjon po britju, deo sprej ter šampon za prhanje in umivanje las.
Vaju je zamikalo, da bi dišavi preizkusila? Pišita mi na nagradna.lepotainmoda@gmail.com do 14. julija 2016 in mi v pismu poleg svojih podatkov sporočita, kaj vaju najbolj očara pri nasprotnem spolu. Srečno!