Ime Speedo večina ljudi še vedno povezuje s profesionalnim plavanjem. Čeprav je Speedo že ponarodel izraz za moške kopalke, jih je malo, ki vedo, da ima ta blagovna znamka v resnici kopalke za vse okuse, starosti, tehnike in znanja plavanja. Vrhunske materiale so Speedovi strokovnjaki prenesli tudi v rekreativno, otroško in žensko kolekcijo in v vsem dobro znane 'shortse'. Tako je povedal Aljoša Rupnik, ko je Speedo minuli teden predstavil v novi luči na druženju za sedmo silo.
Na njem so nam predstavili letošnjo
kolekcijo kopalk in ostale novosti vodilne svetovne znamke plavalnih oblačil. Gostje so bili plavalni as Darko Đurić in slovenska
reprezentanta Anja Klinar in Robert Žbogar, dogodek so z
nastopom popestrili plesalci skupine The Artifex.
Speedo se je 'rodil' pred skoraj devetimi desetletji in do danes ohranil ter še nagradil sloves vrhunskih plavalnih oblačil. Plavalci svetovnega kova v Speedo oblačilih premikajo meje nemogočega in osvajajo zlate kolajne. V povprečju je na zadnjih osmih olimpijskih igrah (od Los Angelesa leta 1984 do Londona leta 2012) kar 61 odstotkov plavalcev, ki so si nadeli olimpijsko medaljo, nosilo Speedo. Ta znamka želi poseči tudi izven olimpijskih bazenov, zato so poleg profesionalne linije Speedo Fastskin LZR Racer Elite 2 (v njeni predhodnici je Michael Phelps na OI v Pekingu osvojil osem zlatih medalj) ustvarili še dve dodatni.
še vedno zelo postavna športnik in podjetnik Jure Košir (desno) in fotograf Aljoša Rebolj |
Get Speedo FIT je kolekcija, namenjena aktivnim rekreativcem. Kampanja, ki ljudi navdihuje, da bi za rekreacijo izbrali plavanje, je uspešno zaživela lani in na kopališča privabila nove plavalce. Letos Get Speedo Fit program plavalcem ponuja pomoč pri izboljšanju plavalne tehnike in s tem povečanju učinka njihove vadbe.
In ker smo vsi drugačni in različni med seboj, pri Speedu pa verjamejo, da bi tudi ženske morale uživati v svojem telesu in to tako v vodi kot na suhem, so zanje ustvarili Speedo Sculpture, kolekcijo kopalnih oblačil, ki poudarijo in oblikujejo postavo ter z enakomerno izpostavljenimi oblinami ženskam povrnejo samozavest.
Mimogrede, novo oglasno kampanjo za Speedo je posnela 49-letna supermodelka Yasmin Le Bon (nekateri jo poznate kot soprogo pevca Simona Le Bona, frontmana skupine Duran Duran), ki bi ji glede na obraz in postavo zagotovo pripisali vsaj 15 let manj. Čestitke tudi srečnemu Simonu! Gotovo je prav redna telovadba Yasmin največ pripomogla k ohranjanju tako lepega in mladega videza.
Tudi vam želim, da bi v tem poletju čim več plavali in se čim manj stresirali, plavanje pa naj postane vaš način življenja tudi v drugih delih leta. Kako smo se imeli na Speedo druženju ob razigranih zvokih DJ Monday-a (v nagradni igri, ki je potekala na mestu samem, sem zadela ležalnik, tako kot še pet punc, ha!), pa si oglejte na zgornjih fotografijah.
Ni komentarjev:
Objavite komentar