petek, 20. junij 2014

Odlična novica - prihaja 5-vratni MINI

Priljubljena avtomobilska znamka Mini v oktobru na trg pošilja petvratni Mini, ki bo glede na trivratnega predhodnika za 16 centimetrov daljši, njegov prtljažnik bo imel 67 litrov več prostora, zadaj bo tudi sedem centimetrov več prostora za kolena. Tudi v višino meri za 11 milimetrov več. Petvratni Mini bo torej imel večji notranji prostor, kot pri trivratni različici. Izboljšani so tudi kakovost materialov, ergonomija in udobje upravljanja. Zadnja klop je deljiva (v razmerju 60:40).
Merilnik hitrosti so prestavili za volan, stikala za stranska stekla pa na vrata. Tudi sedenje zadaj bo sedaj veliko bolj udobno. Novi model bo spredaj videti bolj položen, ozadje (ki ima sedaj večji previs) pa krasi bolj poudarjen odbijač. Osnovni model bo stal okoli 20.600 evrov.
S petvratno različico BMW Group, pod katerega spada znamka Mini, nadomešča model Clubman, za katerega se še ne ve, ali ga bodo izdelovali tudi vnaprej. Motorna paleta je enaka kot pri trivratni različici, osnova je model Cooper z 1,5-litrskim trivaljnim bencinarjem (100 kW moči), medtem ko bo imel Cooper S 2,0-litrski turbo bencinski motor (141 kW moči), na voljo bo tudi dizelski motor pri modelu Cooper D, z 1,5-litrskim trivaljnim dizel motojrem (85 kW moči).
Tu pa je še močnejši brat Cooper SD z 2,0-litrskim dizelskim štirivaljnim motorjem (125 kW moči). Pri menjalniku je na voljo šeststopenjski ročni (dodatna oprema: menjalnik Steptronic), za doplačilo lahko tudi avtomatski menjalnik.
Mini mi je všeč, ker je majhen, okreten in zelo odziven, kar daje tipičen gokart občutek na cesti in avto je lušten, zabaven ter vzbuja čustva, tako pri vozniku, kot pri opazovalcih. Je maksimalno agilen in v dobro mu štejem tudi, da vedno najde svoje parkirno mesto. Seveda je na voljo še vsa sodobna oprema v različnih paketih (te je res veliko, od povezljivosti z družabnimi omrežji do navigacije in odličnega zvočnega sistema Harman Kardon ter vseh možnih nadrobnostih pri videzu in otipu tako zunaj kot znotraj avta).
Tu je še funkcija Start/stop, ki pride prav, ko se stoji pred semaforjem ali v zastoju, na voljo je izbira med različnimi moduli vožnje (športna, normalna, 'Green' oziroma eko), tu so še Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in Driving Assistant z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s kamero, sistem za opozarjanje pred naletom z vozilom ali trkom s pešcem s samodejno funkcijo zaviranja, pomočnik za dolge luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov.
Vse to zanesljivo pripomore k varnejši vožnji in zato je avto ne samo zabaven, pač pa tudi nadvse prijeten in zanesljiv sopotnik na daljših ter krajših vožnjah. Poleg tega je to avto, ki ima precej čisto vest, kar se tiče ogljičnih izpustov. In a sem že povedala, da se mi zdi tudi nadvse ljubek?

1 komentar:

  1. No probajmo kako bo to s petimi vrati... ker mini ma renome po treh

    OdgovoriIzbriši