Priljubljena
avtomobilska znamka Mini v oktobru na trg pošilja petvratni Mini, ki bo glede na trivratnega predhodnika za 16
centimetrov daljši, njegov prtljažnik bo imel 67 litrov več prostora, zadaj bo
tudi sedem centimetrov več prostora za kolena. Tudi v višino meri za 11
milimetrov več. Petvratni Mini bo torej imel večji notranji prostor, kot pri
trivratni različici. Izboljšani so tudi kakovost materialov, ergonomija in udobje
upravljanja. Zadnja klop je deljiva (v razmerju 60:40).
Merilnik hitrosti
so prestavili za volan, stikala za stranska stekla pa na vrata. Tudi sedenje zadaj
bo sedaj veliko bolj udobno. Novi model bo spredaj videti bolj položen, ozadje (ki
ima sedaj večji previs) pa krasi bolj poudarjen odbijač. Osnovni model bo stal okoli
20.600 evrov.
S petvratno
različico BMW Group, pod katerega spada znamka Mini, nadomešča model Clubman, za katerega se še ne ve, ali ga
bodo izdelovali tudi vnaprej. Motorna paleta je enaka kot pri trivratni različici,
osnova je model Cooper z 1,5-litrskim trivaljnim bencinarjem (100 kW moči), medtem
ko bo imel Cooper S 2,0-litrski turbo bencinski motor (141 kW moči), na voljo
bo tudi dizelski motor pri modelu Cooper D, z 1,5-litrskim trivaljnim dizel motojrem
(85 kW moči).
Tu pa je še močnejši brat Cooper SD z 2,0-litrskim dizelskim štirivaljnim motorjem (125 kW moči). Pri menjalniku je na voljo šeststopenjski ročni (dodatna oprema: menjalnik Steptronic), za doplačilo lahko tudi avtomatski menjalnik.
Tu pa je še močnejši brat Cooper SD z 2,0-litrskim dizelskim štirivaljnim motorjem (125 kW moči). Pri menjalniku je na voljo šeststopenjski ročni (dodatna oprema: menjalnik Steptronic), za doplačilo lahko tudi avtomatski menjalnik.
Mini mi je všeč,
ker je majhen, okreten in zelo odziven, kar daje tipičen gokart občutek na
cesti in avto je lušten, zabaven ter vzbuja čustva, tako pri vozniku, kot pri
opazovalcih. Je maksimalno agilen in v dobro mu štejem tudi, da vedno najde
svoje parkirno mesto. Seveda je na voljo še vsa sodobna oprema v različnih paketih (te je res veliko, od povezljivosti z družabnimi omrežji do navigacije in odličnega zvočnega sistema Harman Kardon ter vseh možnih nadrobnostih pri videzu in otipu tako zunaj kot znotraj avta).
Tu je še funkcija Start/stop, ki pride prav, ko se stoji pred semaforjem ali v zastoju, na voljo je izbira med različnimi moduli vožnje (športna, normalna, 'Green' oziroma eko), tu so še Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za
pomoč pri vzvratni vožnji in Driving Assistant z aktivnim asistentom za
uravnavanje hitrosti s kamero, sistem za opozarjanje pred naletom z vozilom ali
trkom s pešcem s samodejno funkcijo zaviranja, pomočnik za dolge luči in sistem
za prepoznavanje prometnih znakov.
Vse to zanesljivo pripomore k varnejši
vožnji in zato je avto ne samo zabaven, pač pa tudi nadvse prijeten in zanesljiv sopotnik na
daljših ter krajših vožnjah. Poleg tega je to avto, ki ima precej čisto vest,
kar se tiče ogljičnih izpustov. In a sem že povedala, da se mi zdi tudi nadvse ljubek?
No probajmo kako bo to s petimi vrati... ker mini ma renome po treh
OdgovoriIzbriši