Danes je v naše avtosalone pripeljal Renault Megane GrandCoupe, zadnja letošnja Renaultova novost, limuzinska izvedenka Megana. Kupce naj bi prepričale dinamična oblika in prestižnejša notranjost ter visoka varnostna in sodobna povezljiva tehnologija v notranjosti avta. Družina modelov Megane in Renaultova ponudba v segmentu C se torej povečuje z uvedbo limuzine GrandCoupé. Izdelujejo jo v Renaultovi tovarni v Bursi v Turčiji, na prodaj bo v skoraj 30 državah, od danes torej tudi pri nas.
Novost temelji na Renaultovi modularni konstrukcijski osnovi CMF C/D in
je bil zasnovana, oblikovana ter razvita vzporedno z na začetku tega leta
uvedenim novim Meganom. Limuzinska različica ima enake dinamične
odlike (podvozje, obese, motorje), udobnost in tehnologije kot različica
s petimi vrati, k temu pa dodaja za ta razred rekordno prostornost z
velikodušno odmerjenim prostorom za potnike in prtljažnikom. Elegantni novinec povzema klasične oblikovne značilnosti triprostorskih limuzin, kakršne so v mnogih državah še vedno najbolj priljubljena vrsta karoserije za kupce, ki želijo z avtomobilom pokazati uspeh in družbeni položaj. Novi GrandCoupé pa je več kot le štirivratna različica novega Megana, razločimo ga po značilni kupejevski silhueti in skladnih razmerjih.
Zunanje mere so velikodušne (dolžina 4,63 metra, širina 1,81 metra in rekordna medosna razdalja v tem razredu - 2,71 metra), avto ostaja relativno nizek (1,44 m) in od tal oddaljen 13 centimetrov. Koloteka spredaj in zadaj sta z 1,57 metra najširša v razredu in v kombinaciji z 18-palčnimi alu platišči daje to vozilu čvrsto držo. Športni videz še poudarijo široki, izklesani ramenski liniji in kromirani okrasni elementi. V segmentu kompaktnih limuzin je edinstveno tudi panoramsko, pomično in
stekleno strešno okno v bolje opremljenih različicah novega Megana
GrandCoupé.
Novinec bo kupcem na voljo v devetih karoserijskih barvah, osmih kovinskih (biserno bela, sipinasta bež, vesoljsko modra, kunje rjava, intenzivno rdeča, titanovo siva, platinasto siva in zvezdnato črna) ter v neprosojni ledeniško beli barvi. Seveda tudi tokrat niso pozabili na svetlobni pečat spredaj (v obliki črke C) in zadaj (prepoznaven vodoraven pečat), ki je viden podnevi in ponoči in jasno loči nove Renaultove modele od njegovih tekmecev. Pri boljših opremskih različicah sprednji žarometi svetijo v polni LED tehnologiji ter samodejno preklapljajo med zasenčenim in nezasenčenim snopom. Paketi opreme so na voljo trije: Life, Zen in Intens.
Kokpit navduši s skrbno izbranimi in prefinjenimi materiali, skrbno načrtovanimi sedeži (zgradba sedežev je enaka, kot v modelih Espace in Talisman, s čimer se
uvrščajo med najboljše v razredu tako po udobnosti kot po opori telesa) in tehnološko sodobno opremo, kot so zaslon v višini oči, prilagodljiv 7-palčen barvni zaslon TFT za digitalni prikaz merilnikov in pokončen 8,7-palčen zaslon multimedijske tablice R-LINK 2. Glede na različico in trg sta prednja sedeža ogrevana, voznikov sedež ima lahko še masažno funkcijo in električno nastavljiv ledveni del.
Poleg tega je voznikov prostor ergonomično dovršen. Armaturna plošča, zgornji deli in vstavki oblog na vratih ter nasloni za roke so iz penasto mehkih materialov; obrobe merilnikov, zračnikov, osrednje konzole in še nekaterih drugih elementov pa so iz satiniranega kroma. Volan je pri dražjih različicah prevlečen z necepljenim usnjem napa. Osrednja konzola je široka, visoka in obdana z elegantno obrobo. Dobro umeščena in zasnovana so tudi odlagalna mesta v potniškem prostoru. Naslon sedežne klopi zadaj pod kotom 27 stopinj optimizira prostor tudi za višje potnike, prostora za kolena je dovolj, tudi spredaj se bosta odlično počutila tako voznik kot sovoznik. Prtljažnik ima prostornino 508 litrov in je največji v tem razredu.
Posebnost zadnjih modelov Renaultov je osebnim preferencam prilagodljivo občutenje vožnje s tehnologijo Multi-Sense, ki jo poznamo že iz Espacea in Talismana, ta med vožnjo s pomočjo izbire na gumbu spreminja odzivnost stopalke za plin in motorja, hitrost prestavljanja (opcija je na voljo le s samodejnim dvosklopčnim menjalnikom EDC - Efficient Dual Clutch), mehkobo ali trdoto sukanja volanskega obroča, barvo notranje osvetlitve in masažno funkcijo voznikovega sedeža, če je ta opcija na voljo glede na opremo. Preko gumba Multi-Sense in zaslona R-LINK 2 lahko voznik dostopa tudi do petih nastavitev načina vožnje: neutral, sport, comfort, personaliziran in eco, ki so usklajeni vsak s svojim odtenkom ambientalne osvetlitve. Z istim gumbom se lahko nastavlja celo zvok motorja (neutral, comfort in sport).
Iz premium segmenta vozil so povzeli tudi poklopljiv barven zaslon v višini oči, ki prispeva k večji varnosti in udobju voznika, saj poskrbi za boljši pregled in enostavnejšo uporabo pripomočkov za vožnjo (ADAS). Voznik lahko spremlja hitrost vožnje, napotke navigacijske naprave in opozorila asistentov za vožnjo. Pred začetkom prodaje je novi Megane GrandCoupe na Renaultovih stezah prestal 276.000 kilometrov preskusnih voženj v režimu pospešene obrabe, kar ustreza 828.000 kilometrom običajne vsakdanje vožnje. S 24 predserijskimi avtomobili so prevozili več kot milijon kilometrov, da bi odkrili morebitne pomanjkljivosti in jih odpravili pred uvedbo avta na trg.
Voznikom bo na voljo nabor več pogonskih sklopov, na našem trgu bodo nekateri od motorjev na voljo s samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko. Vsi motorji so opremljeni s funkcijo 'ECO mode', ki omogoča zmanjšanje porabe goriva za do 10 odstotkov s prilagajanjem zmogljivosti avtomobila. Različice z napravo R-LINK 2 imajo na voljo funkcijo Driving Eco2, ki vozniku omogoča pregled nad vožnjo in jo zato lahko sčasoma izboljša v prid manjši porabi goriva in manjšemu ogljičnemu odtisu.
Bencinski motor SCe 115 je 1,6-litrski atmosferski štirivaljnik z največjo močjo 115 KM in največjim navorom 156 Nm. Ta motor je vgrajen v osnovne različice, na voljo je v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Dizelski motor Energy dCi 90 s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ima moč 90 KM in 220 Nm navora. Opremljen je s sistemom 'Stop&Start'. Prav tako dizelski motor Energy dCi 110 je na voljo bodisi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom (110 KM, 260 Nm navora) ali s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC (110 KM in 250 Nm navora).
Motor Energy dCi 130 s šeststopenjskim ročnim menjalnikom (130 KM in 320 Nm navora) je najbolj napreden in s tem na vrhu ponudbe - ta dizelski štirivaljnik s 16 ventili največjo moč 130 KM doseže kljub le 1.598 kubičnih centimetrov prostornine. Njegova zasnova izhaja iz Renaultovih izkušenj v Formuli 1. Velikodušen navor omogoča naglo speljevanje in drzne pospeške ter pristno uživanje v vožnji. Pa še cene novega GrandCoupeja: bencinar v najosnovnejši verziji Zen stane 14.490 evrov, najcenejši dizelski pogon pri osnovni opremi stane 16.290 evrov, na vrhu ponudbe pa je motor Energy dCi 130 v paketu opreme Intens s ceno 20.490 evrov. Te cene so seveda osnovne, za končno ceno vozila glede na motor, paket opreme in opcijsko dokupljivo dodatno opremo pa lahko poizveste v najbližjem Renaultovem avtosalonu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar