torek, 7. oktober 2014

Be the Legend je vonj za moškega, ki sledi svoji poti

Je vaš izbranec že legenda, vsaj za vas? Ima potencial, da se nekoč vpiše med kultne, vznemirljive moške? Z dišavo Be the Legend, novostjo iz Oriflamea, ki so jo ujeli v seksi in zapeljivo črno embalažo, bo On nedvomno bliže temu, da boste o njem upravičeno govorili kot o legendi.
Dišava, ki so jo pravkar lansirali na evropske trge, tudi k nam, je samozavestna, a še vedno deluje dostopno, vznemirjajoča, a ravno prav sproščena. Kajti moški, ki ve, da bo za seboj pustil kulten pečat, se ne trudi preveč, dovolj je njegov lastni šarm, medtem pa bo nova vonjava poskrbela še za izražanje njegovega značaja. Parfumska mojstrica Natalia Gracia-Cetto je ustvarila toaletno vodo za urbanega moškega, ki je ujet v očarljivi nemir svojega življenja in zvesto sledi svoji poti. Srce dišave je svobodnjaški duh, ki ga izraža usnje. Kot žarek svetlobe se dišava umesti v tok dinamičnega velemesta.
 
Fuzija bergamotke z jabolkom in kardamomom križa sodobnost in značaj. Muškatni orešček in geranija ustvarita možat vonj, ki ga še poudari moč usnja. Ste zavohali odtenek uporništva? Prav gotovo. Živahni jantar popelje njega in njegovo dišavo na pisano potovanje: surov vetiver in topla semena tonke dodatno poskrbijo za njegovo edinstvenost. Kdo je moški, ki so ga uporabili v reklamni kampanji, mi kljub vnetemu iskanju po spletu ni uspelo ugotoviti. Je pa hudimano seksi, najbrž se strinjate. Njega ne morete naročiti, dišavo pa lahko in sicer v novem Oriflame katalogu št. 14, ki bo aktualen med 7. in 27. oktobrom.

ponedeljek, 6. oktober 2014

Imaš zelo občutljivo kožo? Poskusi novost iz Eucerina

Občutljivo kožo povzroča kombinacija oslabljene zaščite kože, reakcij kože na stresorje in zelo občutljivih živcev. Zaradi oslabljene bariere je koža veliko bolj dovzetna za draženje. Obenem pri zelo občutljivi koži živci, ki oživčujejo kožo, hitreje in močneje reagirajo na stresorje kot pri drugih stanjih kože. Ta hiper-reakcija živcev povzroči neprijetne občutke na koži. Poleg tega zaradi oslabljene kožne bariere zunanji stresorji lažje prodrejo skozi povrhnjico in povzročijo razdraženost in rdečino.
Da bi zmanjšali obremenitev zelo občutljive kože in tveganje za netoleranco, so strokovnjaki za kožo pri Beiersdorfovem EUCERIN-u razvili učinkovite in čiste formule, ki ne vsebujejo dišav, konzervansov, parabenov, parafina in alkohola ter so vsi, razen prekrivne kreme proti rdečici, tudi brez barvil in emulgatorjev. Izdelke iz linije Eucerin Ultra Sensitive lahko poiščeš v svoji najbližji lekarni.
Eucerin proti rdečici (AntiREDNESS Soothing Care) je dobra izbira za občutljivo kožo, nagnjeno k rozacei in kuperozi. Glavna sestavina izdelka je SymSitive, sintetičnega izvora, brez vonja in brez barv in deluje pri izvoru hipereaktivnosti kože. Izdelki Eucerin proti rdečici vsebujejo tudi licochalcon A, aktivno sestavino izvlečka korenine kitajskega sladkega korena glycyrrhiza inflata, ki učinkovito zmanjša rdečino in pomiri vnetja.
Za vse, ki ne potrebujejo le ublažitve neprijetnega občutka na koži, ampak bi radi tudi takoj prekrili pordelo kožo, je na voljo še Eucerin prekrivna krema proti rdečici. Poleg obeh aktivnih sestavin krema vsebuje tudi zelene pigmente, s katero ustvariš enakomerno polt takoj po nanosu.
če želiš okrepiti učinek pomiritve kože, uporabi vsak dan Eucerinov UltraSENSITIVE fluid za čiščenje
Tu pa so še odgovori na najpogostejša vprašanja glede rdečice kože, ki jih postavljajo uporabniki, strnem jih lahko v naslednje alineje:
- zelo občutljiva koža ni vedno opazna ali opazno pordela, pogosto se izraža samo z neprijetnim občutkom na koži, kot so pekoča bolečina, skelenje ali napetost
- rdečina pri zelo občutljivi koži traja več ur, dni ali celo mesecev. Pomeni lahko, da je koža vneta, in ne izgine, dokler se koža ne pozdravi
- Licochalcon A, aktivna sestavina v liniji Eucerin Ultra Sensitive, je močna dermokozmetična učinkovina s protivnetnim in antioksidativnim učinkom, ki takoj pomiri vnetja in odpravlja rdečino, tako da prepreči sprostitev provnetnih mediatorjev, ki spodbujajo draženje in vnetje občutljive kože, iz kožnih celic. Obenem ščiti kožne celice z zmanjšanjem oksidativnega stresa in poveča koži lastno antioksidativno sposobnost
- da je nova Linija Eucerin za zelo občutljivo kožo primerna tudi za kožo, nagnjeno k rozacei in kuperozi, je proizvajalec dokazal z obsežnimi kliničnimi in dermatološkimi raziskavami, v katerih so sodelovali prostovoljci z zelo občutljivo kožo in kožo, nagnjeno k rdečini, rozacei ali kuperozi.

nedelja, 5. oktober 2014

Drzni vzorci in barve v novi kolekciji adidas Originals

V trgovine je prišla nova kolekcija adidas Originals za jesen/zimo 2014, ki prinaša številne novosti za ljubitelje edinstvenega stila. V prihajajočih mesecih vas bodo prepričali drzni vzorci, retro športni detajli in fuzija igrivih ter osupljivih barv. Modne gurmanke boste navdušene nad dejstvom, da so bile številne kolekcije narejene v sodelovanju z znanimi imeni ter oblikovalci.

Oblačila

kolekcija za moške
Ljubitelji igrivih motivov, vpadljivih barv in edinstvenega dizajna bodo prišli na svoj račun in se tako uprli jesenski sivini ter enoličnosti. Linija Farm (ta je tudi na uvodni sliki) bo z eksotičnimi motivi brazilskega deževnega pragozda ter z barvnimi kombinacijami neokrnjene narave prepričala predstavnice nežnejšega spola. Udobne majice in trenirke namreč prinašajo val svežine, ki bo v zimsko garderobo vnesel sončne žarke tropskega raja ter jo preoblikoval v pisan brazilski karneval.
nova NBA linija za ženske
Za pestre vzorce bodo poskrbele edinstvene majice, pajkice in jope s kapuco iz linij Zebra in Camo, ki prinašajo neustavljivo udobje in vrhunski dizajn. Ljubiteljice večne klasike pa se bodo razveselile razkošnih majic iz linije Originals Porsche Design, ki združujejo klasično črno-belo kombinacijo s Porsche potiski. Z novo linijo NBA za ženske pa bo moško-ženska modna delitev postala stvar preteklosti. Majice preprostega dizajna, zaznamovane s košarkarskim stilom, bodo razveselile vse, ki prisegajo na fantovski stil in močno ter samozavestno držo.

Obutev

ZX Flux
Kultni copati ZX Flux so se letos vrnili k osnovnemu konceptu in odvrgli vse, kar je bilo odvečnega, ter tako pustili dovolj prostora za modno izpoved njihovih lastnikov. Medtem ko novi modeli prinašajo fuzijo barv in nenavadnih vzorcev, klasične modele krasijo živalski vzorci.
Originals Porsche Design
Copati iz linije Farm s poletno kombinacijo bele in mornarsko modre slavijo čare poletja ter se odločno borijo proti jesenski sivini, črni copati iz linije Originals Porsche Design pa bodo več kot prava izbira tako za casual kot tudi formalne priložnosti.

Modni dodatki

S kolekcijo jesen/zima 2014 adidas premierno predstavlja sodelovanje s slovitim italijanskim dvojcem Carnovsky, ki je oblikoval edinstvene torbe za novo linijo RGB. Oblikovalca, ki sta znana po umetniških instalacijah iz razburljivega sveta flore in favne, sta se pri ustvarjanju poigrala z različnimi vzorci ter klasičnimi barvami.
Modni dodatki iz nove kolekcije Farm bodo raznežili tudi ljubitelje cvetličnih vzorcev, ki bodo med torbami s tropskim motivi zlahka našli nekaj za svoj okus in potrebe.

sobota, 4. oktober 2014

Mercedesov razred V - srečanje prostora in prestiža

Razred V je nastal na Vianovi zasnovi, le da so avto, ki je svetovno premiero doživel spomladi, zdaj je na voljo tudi v naših avtosalonih, pri stuttgartski znamki oplemenitili v slogu najboljših hišnih limuzin. Gre torej za razred družinsko-poslovnih kombijev, le da na visoki ravni, o čemer bo govora v nadaljevanju.
Komu je novi razred V sploh namenjen? Pri Mercedesu pravijo, da tudi družinam, ne le luksuznim VIP prevozom ali prevozom gostov v 'boljših' hotelih. Sprejme namreč do osem potnikov, pri tem pa ponuja precej več kot običajno vozilo za velike družine. Že na prvi pogled je jasno, da pri razredu V z materiali niso varčevali, tako zunaj kot znotraj. Ekspresivno zunanjost zaznamuje dinamična igra linij in površin. Maska hladilnika z dvema lamelama in kakovostno zasnovani žarometi poudarjajo sprednji del novega V in mu dajejo značilen videz podnevi in ponoči.
Pri zunanjosti se da izbirati med petimi univerzalnimi in sedmimi kovinskimi laki. Platišča (16- ali 19-inčna), iz lahke kovine, vozilu vdihnejo športni značaj. Kar se tiče zunanjosti, jo poudarjajo pokromani okrasni elementi. Notranjost je moderno in prostorno zasnovana, z večfunkcijskim volanom v napa usnju, pokromano zaključno letvijo in prestavno ročico v napa usnju. Našteto je denimo vključeno v različico opreme Avantgarde.
Kot od takega vozila pričakujemo, so v njem poskrbeli za prenos informacij, odlično navigacijo in razne zabavne vsebine; napredni multimedijski in navigacijski sistemi za razred V so, z eno besedo, prepričjivi. Na poti do cilja ne bo dolgčas, vse potrebne informacije so vozniku in potnikom na dosegu prsta. Izpostavila bi visoko kakovosten zvočni sistem za prostorski (surround) zvok Burmester, ki pa je na voljo le za doplačilo. Enako velja za Comand on-line z DVD pogonom in TV sprejemnik. Za doplačilo je na voljo tudi Garmin map pilot in udobna prostoročna telefonija.
V pooblaščenih salonih po Sloveniji na kupce čakajo modeli V 200 CDI, V 220 CDI in V 250 BlueTEC, vsak s svojimi značilnostmi, opremo in predvsem motorji. Trije 4-valjni dizelski motorji z visokim navorom skrbijo za agilnost, suvereno odzivanje avta in nizko porabo. Najzmogljivejša izvedba je V 250 BlueTEC z močjo 140 kW (190 KM) in največjim navorom 440 Nm, ki ob dovolj razburljivi vožnji še vedno skrbi za trajnostno naravananost (pri tem velja izpostaviti Mercedesovi tehnologiji BlueTEC in BlueEFFICIENCY, ki v vseh novejših avtomobilih zgledno skrbita za nalogo). Pričakal nas bo 6-stopenjski mehanski menjalnik ali 7-stopenjski samodejni menjalnik 7G-TRONIC Plus (za doplačilo).
Varnosti pri Mercedes-Benzu namenjajo še posebno pozornost in v zadnjih letih so razvili kar nekaj sistemov, ki jim jih upravičeno zavida konkurenca iz premium segmenta. Vozila razreda V so opremljena z varnostnimi koncepti, zdaj že prepoznavnimi za znamko. To je tehnologija pametne vožnje Intelligent Drive, ki predstavlja vizijo znamke o udobni vožnji brez nezgod.
K slednjim prispevajo nepazljivost, slaba vidljivost ali nepredvidene nevarnosti. Mercedesova vozila (ne glede na serijo in razred) so že vrsto let znana po zelo visoki stopnji varnosti. Sistemov za preprečevanje nezgod je več in vsi so učinkoviti. Samodejno ohranjajo razdaljo do spredaj vozečega vozila, po potrebi zavirajo in svarijo pred nevarnostjo naleta ali vozili v mrtvem kotu. Potencialno nevarne situacije sistem v novem razredu V zazna tako hitro kot še nikoli – in jih zato lahko tudi prepreči.
Edition 1 kot posebnost ob vstopu razreda V na trg
Posebnost novega razreda V je tudi ekskluziven model, ki siši na ime Edition 1, ta pa je na voljo le ob vstopu novega razreda na trg (kar pomeni, da je zdaj pravi čas, da se odločite zanj). Edition 1 združuje privlačno zunanjost z visoko kakovostno notranjostjo, med drugim ima sistem COMAND Online in udobne sedeže ter naslone za roke iz napa usnja v kostanjevo rjavi barvi.
Znane so tudi že cene, ki jih je sporočil slovenski zastopnik znamke Autocommerce. Za vstopni model V 200 CDI bo treba plačati 39.990 evrov, model V 220 CDI je za tisočaka dražji, za model z najbolj zmogljivim motorjem, torej V 250 BlueTEC (ta je serijsko opremljen s samodejnim menjalnikom), bo treba z računa potegniti 46.990 evrov. Oprema Avantgarde bo stala še dobrih sedem tisočakov, ki jih lahko prištejete k prvotni ceni. Kdor želi o novem razredu V, ki je s koncem poletja prišel tudi v Slovenijo, izvedeti še več, ali se celo naročiti na testno vožnjo, lahko to naredi tukaj.

petek, 3. oktober 2014

Vikend styling: Jesenski blue(s)

Ah, ta modrina, ki spominja na najlepše stvari - morje in jasno nebo, denimo. Modra pomirja, zlahka jo kombiniramo in to jesen je zaželena v naši garderobi. Jaz jo obožujem in meni podobnih je še veliko. Uravnotežite modro z belo za zazpozneli dopustniški občutek, z bež in kameljo ali s črno za gosposki videz, z aktualnimi rjavimi odtenki, da pokažete poznavanje modnih zakonitosti in z ognjeno rdečo barvo ali z oranžno za še bolj trendi poudarek.
Christian Dior, jesen-zima 2014/15
Vsekakor se lahko tudi od glave do pet oblečete v modro barvo, tovrstni 'total look' je super moden, kot so nam za jesen in zimo dokazali številni kreatorji, od Elieja Saaba in Calvina Kleina do Christiana Diorja in Georgesa Hobeike.
Trend boste najbolje posnemale z nakupom zimskega plašča v modri barvi s širokim ovratnikom. Moj stilski predlog za videz v modrem tokrat sestavljajo volnen plašč znamke Roland Mouret, potiskana obleka Michael Kors, gležnjarčki iz semiša Jimmy Choo in usnjena torba Miu Miu.
Ne pozabite, da modra barva lepo pristoji samo na popolno naličen obraz. Ustnice zato poudarite s šminko Oriflame Giordani Gold Voluptuous Lipstick v odtenku Red Organza, veke pa naličite z novim senčilom za veke Clarins Ombre Matte, iz nove jesenske kolekcije ličil, ki so jo poimenovali Ladylike. Na lička nanesite kremno rdečilo za lička ARTDECO v odtenku Creamy Love, nohte pa obarvajte z lakom iz nove jesensko-zimske kolekcije NORDIC by OPI v odtenku z igrivim imenom GoingMyWayorNorway.

četrtek, 2. oktober 2014

Samsung Galaxy Alpha Pink Ribbon za osveščanje o raku dojk

Kot vsako leto je oktober spet obarvan v rožnato, v znak podpore boja proti raku dojk. Telekom Slovenije in Samsung že vrsto let v oktobru s posebno različico mobitela Pink Ribbon podpirata Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna.
S posebno akcijsko ponudbo bosta združenju tudi letos namenila 10 evrov od vsakega prodanega mobitela Samsung Galaxy Alpha Pink Ribbon, ki bo ekskluzivno na voljo v Telekomovih centrih od 1. oktobra dalje. Telekom Slovenije in Samsung želita na ta način prispevati k zagotavljanju čim večjih možnosti za zgodnje odkritje raka dojk, takojšnje in učinkovito zdravljenje ter rehabilitacijo. Vsak kupec mobitela bo ob nakupu prejel tudi darilo – beležnico Moleskin.
Samsung Galaxy Alpha Pink Ribbon je eleganten in vsestransko uporaben mobitel, ki uporabnikom omogoča hiter dostop do e-pošte in zanesljiv dostop do interneta (ojačevalnik hitrosti prenosa združi LTE- in WiFi-hitrosti za prenos datotek), ob tem ga odlikujejo izboljšana funkcija za varčevanje z baterijo, merilec srčnega utripa in čitalec prstnih odtisov. Z manj kot 7 mm debeline Galaxy Alpha spada med najtanjše naprave družine Galaxy.
V združenju Europa Donna so večletnega sodelovanja s Telekomom Slovenije in Samsungom veseli. Mojca Senčar, predsednica Slovenskega združenja za boj proti raku dojk Europa Donna, pravi, da želijo v Europi Donni z akcijo Pink Ribbon osveščati javnost o raku dojk, najpogostejšem raku pri ženskah, in spodbujati ženske, da si vsak mesec redno samopregledujejo dojke, od poznih najstniških let naprej. "Hkrati s tem želimo najširšo javnost osveščati o pomenu zdravega načina življenja za ohranjanje zdravja vsakega posameznika. Telekom Slovenije in Samsung s svojo podporo prispevata k uspehu naših aktivnosti," pravi Senčarjeva.
Samsung Galaxy Alpha Pink Ribbon bo od 1. oktobra dalje pri Telekomu Slovenije ekskluzivno na voljo v akcijski ponudbi, in sicer ob sklenitvi oz. podaljšanju naročniškega razmerja za 24 mesecev z obročnim plačilom 20,50 evra mesečno. Novi naročniki interneta SiOL oziroma izbranih paketov, ki vključujejo internet SiOL, pa lahko v akcijskem obdobju do 11. novembra prejmejo BON 200 EUR, s katerim dobijo omenjeni mobitel že za 12,16 evra na mesec.
Ženskam je brezplačno na voljo tudi aplikacija Zaupaj svojim rokam za preventivno samopregledovanje dojk. Aplikacija na enostaven način spodbuja k rednemu in pravilnemu samopregledovanju in je na voljo za pametne mobitele, tudi za Samsung Galaxy Alpha Pink Ribbon z operacijskim sistemom Android. Brezplačno aplikacijo si uporabnice enostavno naložijo prek spletne trgovine Google Play. Več o aplikaciji je na voljo na spletni strani​ breast-test.com.

sreda, 1. oktober 2014

BOSS MA VIE: dišava za žensko, ki zna uživati

Nastanek novega vonja BOSS MA VIE Pour Femme je navdihnil neodvisni duh ženske, ko se ustavi, da bi užila preproste, a dragocene trenutke, kot so sprehod proti domu v zgodnjem jutru, sonce na koži, vonj morja ali dotik nežne cvetlice. To so trenutki, ko znamo resnično ceniti življenje in tedaj je BOSS MA VIE ženska najbolj očarljiva, saj izžareva ženstvenost in samozavest.
Sveža, uživaška in izpolnjujoča dišava z edinstveno kompozicijo sestavin vabi, da si vzamemo čas in  cenimo vsak trenutek. V dišavi je ujeto intimno bistvo neodvisnega ženskega duha. Predajanje užitkom, občutek izpolnitve... znate tudi vi življenje zajemati s polno žlico? Po uspešnem lansiranju ženskih dišav BOSS NUIT in BOSS JOUR trio zdaj dopolni še dišava BOSS MA VIE, ki BOSS ženski odpre novo dimenzijo. Vrhnje note dišijo po cvetu kaktusa, srce parfuma je šopek rožnatih cvetov s popkom vrtnice, bazo tvori intenzivna toplina lesa in cedrovine.
Ambasadorka dišave BOSS MA VIE Pour Femme je znana igralka Gwyneth Paltrow, ki izžareva samozavest. To opazimo v načinu, kako nosi oblačilo, v njeni hoji, telesni drži in v dišavi, ki jo izbere. Ob lansiranju kampanje za dišavo BOSS MA VIE je Gwyneth Paltrow dejala: "Zelo sem vesela, da sem del lansiranja tretje ženske dišave BOSS Parfums. Všeč mi je zamisel, ki se skriva za dišavo, pa tudi to, da predstavlja čas, ko se ustavimo in uživamo v trenutku. Vsak dan doživljam takšne trenutke in tedaj pomislim na to, kako čudovito je življenje. Ti trenutki so tako preprosti, tako čisti, da te resnično povežejo s tvojim srcem."
Jason Wu, umetniški vodja pri BOSS Womenswear, je reklamno kampanjo navdihnil s svojo vizijo nove, sodobne ženstvenosti, ki jo je izrazil v ključnih aspektih dišave BOSS MA VIE, tudi pri oblikovanju oblačil in odtenku stekleničke. Jason Wu je oblikoval smoking, ki dopolni osebni slog Gwyneth Paltrow, poudari njeno lepoto, moč in ženstvenost. Smoking, ki bo tudi del prve Jasonove kolekcije BOSS Womenswear, ostaja zvest samozavesti BOSS ženske, s svojim dovršenim krojem in teksturo odpira nov, sodoben, čutnejši slog.
"Zamisel, da bi Gwyneth oblekli v najbolj dovršeno, popolno krojeno oblačilo, ki predstavlja DNK znamke HUGO BOSS, je bila ključna za dišavo BOSS MA VIE Pour Femme. Nič ni bolj elegantnega in mogočnejšega, kot smoking, zato je bila odločitev preprosta. Za popoln videz, kot nam ga je uspelo ustvariti, je potrebnih več ključnih elementov – čudovit kroj, brezhibna postava in samozavestna ženska. In nam je uspelo združiti vse troje," je povedal Jason Wu.
Nov vonj je ustvaril Will Andrews, z ekipo Procter & Gamble Prestige, ki je dejal, da so jih navdihnila nasprotja v bolivijski puščavi, kjer si roke podajajo brezmadežno bela sol, intenzivna modrina neba ter stiliziran zelen kaktus s svojimi nežnimi, rožnatimi cvetovi. Zato so ustvarili preprost, prefinjen parfum, ki temelji na cvetovih kaktusa. Neobičajne sestavine so pazljivo uravnotežili in zeleno svežino kaktusovih cvetov pomešali z vonjem rožnatih cvetov ter s tem okrepili živahen sijaj kompozicije. Dodatek cedrovine nalahno obarva parfum. Rezultat je slavospev moči, lepoti in življenju. Navdušuje tudi steklenička nove dišave BOSS MA VIE, z nežnim rožnatim odtenkom, ki predstavlja pravo nasprotje sijoči temačnosti stekleničke BOSS NUIT in preprostemu, svetlemu dizajnu stekleničke BOSS JOUR.