BMW Group Slovenija je lansiral kampanjo GET ACTIVE, s katero želi ljudi
spodbuditi, da postanejo aktivni. Osrednji del kampanje je tekmovanje, ko posamezniki objavljajo fotografije, s katerimi 'dokažejo'
svojo aktivnost in tako osvojijo nepozaben konec tedna z novim BMW serije 2 Active
Tourer, o avtomobilu sem že pisala tukaj. V drugem delu se bodo ljubitelji znamke in drugi zainteresirani lahko
udeležili dogodka BMW Get Active Roadshow, ki bo septembra potekal v Ljubljani
in v Mariboru.
Tekmovanje Get Active - vse podrobnosti najdete na linku, je sestavljeno iz štirih različnih
kategorij, in sicer višinske, vodne, družinske in urbane kategorije. Za vsako kategorijo veljajo enaka pravila sodelovanja. Posamezniki na zemljevidu vidijo lokacijo aktivnosti in njihova naloga je, da
se odpravijo na izbrano lokacijo ter posnamejo fotografijo, s katero dokažejo
svojo aktivnost.
Nazadnje fotografijo znotraj časovnega okvira naložijo v
galerijo in si s tem zagotovijo možnost za osvojitev nagrade. Žirija bo med sodelujočimi izbrala najboljše
fotografije v vsaki kategoriji, ki se bodo uvrstile v finale tekmovanja. V
finalu bo žreb določil skupnega zmagovalca, ki bo osvojil 'Aktiven konec
tedna' in za en vikend v uporabo dobil novi BMW serije 2 Active Tourer. Zmagovalec bo prejel tudi bon v vrednosti 200 evrov za
nakup pohodniške opreme.
S prihodom BMW serije 2 Active Tourer je BMW razširil svoj portfelj
v nov segment modelov. Novi član zasedbe v
razredu kompaktnih premium vozil združuje udobje in funkcionalnost
prostora z značilno BMW dinamiko, stilom in eleganco. BMW serije 2 s harmoničnimi
dimenzijami izžareva športnost iz vseh zornih kotov.
Supermodel Karolina Kurkova je zaščitni obraz novega BMW 2 Active Tourer |
'Dvojka' Active Tourer je idealno vozilo za ljudi z
aktivnim stilom življenja, ki si poleg vrhunske športne opreme želijo
prostorno notranjost, fleksibilnost in velik prtljažnik, obenem pa prisegajo na
kompaktno vozilo. Novi BMW serije 2 Active Tourer bo privlačna izbira
tudi za mlade družine, za katere so aktivni življenjski slog, športna zmogljivost,
praktičnost in prilagodljivost pomembni dejavniki pri nakupu avta.
Ni komentarjev:
Objavite komentar